• TechBBS-foorumin Piparkakkutalokisa 2024 -äänestys käynnissä! Käy äänestämässä 22 osallistujan joukosta kolme mielestäsi hienointa kilpailutyötä ja osallistu arvontaan! Linkki äänestykseen >>>

Salaliittoteoriat (Litteä maa, Reptiliaanit, NWO, Illuminati, HAARP ja muut)

no tuota kyllähän sitä voisi miettiä että tuollanen maga huutelukin on henkilökohtuksiin menemistä ja sitähän nää maga huutelijat on tehny jo pitemän aikaa ja hartaasti
Millä ihmeen logiikalla se on henkilökohtaisuuksiin menemistä? :D

Ei vielä mitään keskustelua senaatin kuulusteluista yhdysvalloissa?

1) Niillä on salainen crashanneiden ufojen hakuohjelma.
2) Jotain biologista on kerätty noista crasheista
3) Ne on nonhuman intelligenttejä

Keskustelun aloittamista helpottaisi jos vaikka laittaisit jotain linkkiä asiaan mistä puhut.

Shellenbergerin raportti oli kyllä aikamoinen. Ei mikään smoking-gun vielä, mutta kovasti näyttää kyllä siltä, että näissä on kyse jostain muustakin kuin suokaasusta tai pallosalamoista. Mielenkiintoista oli myös se, että kongressin jäsenet nostivat esille myös viime joulukuussa Langleyn ympäristössä 17 illan/yön aikana havaitut "dronet", joista suurimmat olivat 20 jalan mittaisia. Oliko mahdollisesti niin, että siitä aiheesta pidetään piakkoin oma senaatin kuuleminen.

Hehe, pistetään tänne, koska ehkä sopii tähän ketjuun parhaiten. Satiirisivusto The Onion osti konkurssiin menneen Alex Jonesin InfoWars:in konkurssihuutokaupasta. Ts. InfoWars:ista tulee nyt satiirisivusto, oh the irony.

Alexhan tuomittiin maksamaan korvauksia Sandy Hooksin kouluampumisen uhreille, koska puhui vuosikaudet puhdasta paskaa. Konkurssi siis liitty tähän. Huutokaupan tulot menevät tässä tapauksessa kai suoraan Sandy Hooksin uhreille.

Hehe, pistetään tänne, koska ehkä sopii tähän ketjuun parhaiten. Satiirisivusto The Onion osti konkurssiin menneen Alex Jonesin InfoWars:in konkurssihuutokaupasta. Ts. InfoWars:ista tulee nyt satiirisivusto, oh the irony.

Alexhan tuomittiin maksamaan korvauksia Sandy Hooksin kouluampumisen uhreille, koska puhui vuosikaudet puhdasta paskaa. Konkurssi siis liitty tähän. Huutokaupan tulot menevät tässä tapauksessa kai suoraan Sandy Hooksin uhreille.

Sekös "vaihtoehtomediaa" kiukuttaa.
1000087611.jpg

:rofl:

The Onion news on kyllä varmaan planeetan laadukkain uutissivusto. Melkeinpä jokaisen tulisi seurata sieltä uutisointia. Ja sivusto toiminut myös yllättävän pitkään ainakin wikipedian mukaan, ensimmäinen printtilehti tuli jo 80- luvun puolella ja nettisaitti ilmestyi vuonna 1996.

Alla esimerkkiä laadukkaasta uutisoinnista, tiukasti ajan hermoilla.

:asif:

Joulukuun 14-18 "The Final Experiment" - ilmainen matka lättymaa influenssereille Antarktikselle katsomaan 24h aurinkoa. Suurin osa suurimmista lättymaa influenssereista on "yllättäen" kieltäytynyt lähtemästä, vaikka aikaisemmin kertoneet halukkuutensa lähteä.

Video täyttä kultaa, jossa käydään läpi matkaa ja lättymaa influenssereiden tekosyitä miksi eivät lähde.
Tällä hetkellä 3 lättymaa uskovaa on kuitenkin lähdössä.

The Final Experiment Antarktiksella on nyt käynnissä.

Viimeksi muokattu:
Olen aika varma, että mun kehoon on salaa istutettu mikrosiru/mikrosiruja?
Tietovuodot selittyisi sellaisella Sikainfluenssarokote on salajuoni
Hänen mukaansa ihmisiin istutetaan heidän tietämättään mikrosiruja, joiden tarkoitus on hallita ja valvoa heidän käyttäytymistään.

Mutta kysymys onkin, että jos siru olisikin istutettu jo vuonna 2001, neuvola jäykkäkouristusrokote aikana?
Sattumalta sama vuosi, kun isäni muutti pois Suomesta, eikä ole koskaan palannut Suomeen.
Muutamat kerrat ollaan käyty häntä katsomassa, joka on aivan liian vähän..
Tänä vuonna minulle kerrottiin, että isäni on muka kuollut johonkin mesenteriaali iskemiaan?
Tuonkin tiedon kuolemasta jouduin itse selvittämään suurlähetystön ja konsulisuojapalvelun kautta, jota varten jouduin ostamaan syntymätodistuksen..
Kuolintodistuksessa päiväksi on kirjattu 14.5.2024 kello 23:30..
Ennen ilmoitettua kuolinpäivää sain häneltä erikoisia whatsapp viestejä, mm. kappale Goodbye's Been Good to You.
Minun on todella vaikea uskoa hänen oikeasti kuolleen tuona ajankohtana jolloin itse kokeilin itsemurhaa, siinä onnistumatta..
Uskon, että hän on hankkinut uuden henkilöllisyyden ja elossa.
Sairaala jossa isäni oli, ottivat TT kuvat aivan liian myöhään tuon kirjauksen mukaan, olisivat kuulemma tehneet jonkin leikkauksen hänelle, mutta mitään ei ollut enää tehtävissä??
Kuolintodistuksessa lukee, että hänet on polttohaudattu..

Miksi hän haluaisi lavastaa oman kuolemansa ja olla pitämättä yhteyttä lapsiinsa?
Olen saanut häneltä useita vihjeitä, että tietää kyllä tapahtumista täällä Suomessa, vaikka ei paikalla täällä ole ollutkaan, mutta miten? Niiden mikrosirujen avulla vai?

Hänen mukaansa ihmisiin istutetaan heidän tietämättään mikrosiruja, joiden tarkoitus on hallita ja valvoa heidän käyttäytymistään.

Mutta kysymys onkin, että jos siru olisikin istutettu jo vuonna 2001, neuvola jäykkäkouristusrokote aikana?
Sattumalta sama vuosi, kun isäni muutti pois Suomesta, eikä ole koskaan palannut Suomeen.
Tänä vuonna minulle kerrottiin, että isäni on muka kuollut johonkin mesenteriaali iskemiaan?
Tuonkin tiedon kuolemasta jouduin itse selvittämään suurlähetystön ja konsulisuojapalvelun kautta, jota varten jouduin ostamaan syntymätodistuksen..
Ennen ilmoitettua kuolinpäivää sain häneltä erikoisia whatsapp viestejä, mm. kappale Goodbye's Been Good to You.
Minun on todella vaikea uskoa hänen oikeasti kuolleen tuona ajankohtana jolloin itse kokeilin itsemurhaa, siinä onnistumatta..
Sairaala jossa isäni oli, ottivat TT kuvat aivan liian myöhään tuon kirjauksen mukaan, olisivat kuulemma tehneet jonkin leikkauksen hänelle, mutta mitään ei ollut enää tehtävissä??

Miksi hän haluaisi lavastaa oman kuolemansa ja olla pitämättä yhteyttä lapsiinsa?
Olen saanut häneltä useita vihjeitä, että tietää kyllä tapahtumista täällä Suomessa, vaikka ei paikalla täällä ole ollutkaan, mutta miten? Niiden mikrosirujen avulla vai?
2001 olisi aika varmasti pitänyt käyttää puudutusta ja ei varman olisi voitu tehdä huomaamatta kun se koko oli aika varmasti sen verran iso

Suosittelen vahvasti olemaan yhteydessä ammattilaisiin näistä kertomistasi asioista, niin saanet nämä ratkaistuksi ja elämän taas paremmille raiteille.

Näistä linkeistä voi lähteä liikkeelle:

Noista voi myös hyvin kertoa esim. luotettavalle sukulaiselle tai ystävälle. Ei kannata kuitenkaan jäädä yksin näiden pohdintojesi kanssa.

Viimeksi muokattu:
Suosittelen vahvasti olemaan yhteydessä ammattilaisiin näistä kertomistasi asioista, niin saanet nämä ratkaistuksi ja elämän taas paremmille raiteille.

Näistä linkeistä voi lähteä liikkeelle:

Noista voi myös hyvin kertoa esim. luotettavalle sukulaiselle tai ystävälle. Ei kannata kuitenkaan jäädä yksin näiden pohdintojesi kanssa.
Tuo nyt on ihan turhaa eikä tule ratkaisemaan mitään.

Tuo nyt on ihan turhaa eikä tule ratkaisemaan mitään.
Ei ole kyse enää pelkistä vainoharhaisista harha-ajatuksista. Usein sairaudentunto valitettavasti puuttuu vastaavissa tapauksissa, ja sen takia joutuu jatkossa kärsimään voimakkaammista oireista. Sairaus puhkeaa miehillä tyypillisesti 20 - 28 -vuotiaana. Jos lääkäriin ei heti kykene, niin päihteiden välttäminen, nukkuminen öisin ja stressitason madallus vähentävät vainoharhaisia harha-ajatuksia. Yritä silti jotenkin järjellä pakottaa itsesi puhumaan lääkärille, vaikka tunne kuinka haraisi vastaan. Isän lähtö lapsuudessa ja kuolema viime vuonna ovat altistavia ja laukaisevia tekijöitä. Ne eivät mitenkään ole sinun syytä tai heikkoutta. Ei tarvitse pelätä eikä hävetä.

Muut tunnistavat vakooja- ja mikrosirujutut harhaisiksi. Samaan tapaan itsekin välittömästi tunnistit Eoren pari piirua siitä harhaisemmaksi vedetyn jutun olevan harhainen.

Nyt kannattaisi uskoa enemmän muita kuin itseään, ja mennä puhumaan lääkärin kanssa. Itse olen isä. Jos olisin sinunkin isä, tukisin kaikin tavoin lääkäriinmenoa.

Luukanen-Kilden puheisiin ja kirjoituksiin tulivat mikrosirut sen jälkeen, kun hän joutui traumaattiseen kolariin (vrt. isän lähtö lapsuudessa ja kuolema viime vuonna), jonka jälkeen oli ensin parin vuoden saikku ja sitten ennenaikainen eläköityminen. Ajattelu muuttui loppuelämäksi tyystin erilaiseksi kuin muilla:

"1980-LUVUN alussa lääninlääkäri Luukanen joutui pahaan onnettomuuteen. Liukkaalla kelillä hän jarrutti bussin edessä, joka murskasi Luukasen auton etupenkkiin asti. Hänet vietiin tajuttomana Lapin lääninsairaalaan.

– Kun makaa avuttomana sairasvuoteella, muuttuu näkökulma täydellisesti, lääkäri Luukanen kertoi IS:lle.

– Hän koki, että joku ulkopuolinen taho tuli ja pelasti elämään. Se varmaan vahvisti hänen käsityksiään, Huovinen pohtii."

Ei ole kyse enää pelkistä vainoharhaisista harha-ajatuksista. Usein sairaudentunto valitettavasti puuttuu vastaavissa tapauksissa, ja sen takia joutuu jatkossa kärsimään voimakkaammista oireista. Sairaus puhkeaa miehillä tyypillisesti 20 - 28 -vuotiaana. Jos lääkäriin ei heti kykene, niin päihteiden välttäminen, nukkuminen öisin ja stressitason madallus vähentävät vainoharhaisia harha-ajatuksia. Yritä silti jotenkin järjellä pakottaa itsesi puhumaan lääkärille, vaikka tunne kuinka haraisi vastaan. Isän lähtö lapsuudessa ja kuolema viime vuonna ovat altistavia ja laukaisevia tekijöitä. Ne eivät mitenkään ole sinun syytä tai heikkoutta. Ei tarvitse pelätä eikä hävetä.

Muut tunnistavat vakooja- ja mikrosirujutut harhaisiksi. Samaan tapaan itsekin välittömästi tunnistit Eoren pari piirua siitä harhaisemmaksi vedetyn jutun olevan harhainen.

Nyt kannattaisi uskoa enemmän muita kuin itseään, ja mennä puhumaan lääkärin kanssa. Itse olen isä. Jos olisin sinunkin isä, tukisin kaikin tavoin lääkäriinmenoa.

Luukanen-Kilden puheisiin ja kirjoituksiin tulivat mikrosirut sen jälkeen, kun hän joutui traumaattiseen kolariin (vrt. isän lähtö lapsuudessa ja kuolema viime vuonna), jonka jälkeen oli ensin parin vuoden saikku ja sitten ennenaikainen eläköityminen. Ajattelu muuttui loppuelämäksi tyystin erilaiseksi kuin muilla:

"1980-LUVUN alussa lääninlääkäri Luukanen joutui pahaan onnettomuuteen. Liukkaalla kelillä hän jarrutti bussin edessä, joka murskasi Luukasen auton etupenkkiin asti. Hänet vietiin tajuttomana Lapin lääninsairaalaan.

– Kun makaa avuttomana sairasvuoteella, muuttuu näkökulma täydellisesti, lääkäri Luukanen kertoi IS:lle.

– Hän koki, että joku ulkopuolinen taho tuli ja pelasti elämään. Se varmaan vahvisti hänen käsityksiään, Huovinen pohtii."

Ai kaikki ne korona rokotteiden salaliitto teoreetikotkin pitävät minua "harhaisena", ei vaan se on todellisuus joka on tämän kieron yhteiskunnan aikaansaama ja sitten syytellään vielä harhaluuloiseksi.. Samalla logiikalla voisin syyttää koko ihmiskuntaa ihmisoikeusrikoksista.
Ei, en ole harhaluuloinen vaan korkeintaan epäluuloinen kuulostaisi realistisemmalta nimitykseltä.

Kuuntele vaikka tämä psychic spies from china, julkaistu vuonna 2001. Ja sen jälkeen googleta vaikka america's secret history of psychic spies kirja.
Kaikki nämäkö on saanut aikaan harhaluuloiset ihmiset? Epäilyttää kyllä, että näin paljon löytyy tietoa mistä kukaan, kenelle puhun ei suostu myöntämään näitä asioita, sillä selitettävää löytyisi ja paljon, sekä myös tietävät kuinka vakava asia tällainen ihmisoikeusrikos on, siitä kuitenkaan välittämättä.

Sun käyttäjänimesi muuten kertoo mulle sen ainakin, että totta et noissa sanoissasi puhu laisinkaan Mr. Tommi Liar

Ai kaikki ne korona rokotteiden salaliitto teoreetikotkin pitävät minua "harhaisena", ei vaan se on todellisuus joka on tämän kieron yhteiskunnan aikaansaama ja sitten syytellään vielä harhaluuloiseksi.. Samalla logiikalla voisin syyttää koko ihmiskuntaa ihmisoikeusrikoksista.
Ei, en ole harhaluuloinen vaan korkeintaan epäluuloinen kuulostaisi realistisemmalta nimitykseltä.

Kuuntele vaikka tämä psychic spies from china, julkaistu vuonna 2001. Ja sen jälkeen googleta vaikka america's secret history of psychic spies kirja.
Kaikki nämäkö on saanut aikaan harhaluuloiset ihmiset? Epäilyttää kyllä, että näin paljon löytyy tietoa mistä kukaan, kenelle puhun ei suostu myöntämään näitä asioita, sillä selitettävää löytyisi ja paljon, sekä myös tietävät kuinka vakava asia tällainen ihmisoikeusrikos on, siitä kuitenkaan välittämättä.

Sun käyttäjänimesi muuten kertoo mulle sen ainakin, että totta et noissa sanoissasi puhu laisinkaan Mr. Tommi Liar
Jos etsimällä etsii niin aivan varmasti silloin loytää vaikka isojalan helsingin keskustasta

Vastaaville häiriöille ominainen sairaudentunnon puuttuminen estää näkemästä omaa sairautta, mikä estää hoitoon hakeutumisen. Toivottavasti sinulla on läheisiä ihmisiä apuna.

Noin 80 000 000 ihmistä Maapallon väestöstä sairastuu elinaikanaan vastaavaan. Ennen hoitoon hakeutumistaan ja sen jälkeenkin moinen määrä ihmisiä ehtii tuottaa uskomattoman määrän tekstiä, ääntä ja videota harha-ajatuksistaan. Ne ovat heille totta ja aivan uutta tietoa, joten sitä luonnollisesti tulee jaettua innolla muillekin.

Vaikket minua tai ketään muita foorumilaisia uskoisikaan, voisit yrittää järkeillä mitä se tarkoittaa, kun "kukaan, kenelle puhun ei suostu myöntämään näitä asioita". Jos kaikki muut tuntuvat olevan väärässä, niin voisiko olla todennäköisempää, että itse onkin väärässä/sairauden sumuttama?

Aiempien neuvola-sanan ja Salaneuvos-juustopaketin lisäksi aloit nähdä epäilyttävänä nimimerkistäni keksimäsi liar-väännöksen. Nyt kuvittelet sen perusteella, että valehtelisin kaiken. Näet kaikessa epäilyttävää/uhkaavaa, ja se on kuluttavaa pidemmän päälle.

En valehtele sinulle ollenkaan, vaan toivon kaikkea hyvää. Isänäsi kuskaisin sinut viime kädessä niskaperseotteella lääkäriin - rakkaudella.

Olen nähnyt läheltä vastaavia tilanteita aikuisena -90, -00 ja -10 -luvuilla liittyen sukulaiseen/kaveriin. Siinä ei järkipuhe uppoa, kun omaa sairautta ei tunnisteta. Muu maailma ja omat vanhemmatkin ovat "väärässä".

Epäilyttävä nimimerkkini tulee pelistä, jonka pelasin useampaan kertaan läpi vuosina 1990 - 1991. Synnyit oletettavasti aikaisintaan -97, joten tässä tietoa:

Asiaton käytös
Vastaaville häiriöille ominainen sairaudentunnon puuttuminen estää näkemästä omaa sairautta, mikä estää hoitoon hakeutumisen. Toivottavasti sinulla on läheisiä ihmisiä apuna.

Noin 80 000 000 ihmistä Maapallon väestöstä sairastuu elinaikanaan vastaavaan. Ennen hoitoon hakeutumistaan ja sen jälkeenkin moinen määrä ihmisiä ehtii tuottaa uskomattoman määrän tekstiä, ääntä ja videota harha-ajatuksistaan. Ne ovat heille totta ja aivan uutta tietoa, joten sitä luonnollisesti tulee jaettua innolla muillekin.

Vaikket minua tai ketään muita foorumilaisia uskoisikaan, voisit yrittää järkeillä mitä se tarkoittaa, kun "kukaan, kenelle puhun ei suostu myöntämään näitä asioita". Jos kaikki muut tuntuvat olevan väärässä, niin voisiko olla todennäköisempää, että itse onkin väärässä/sairauden sumuttama?

Aiempien neuvola-sanan ja Salaneuvos-juustopaketin lisäksi aloit nähdä epäilyttävänä nimimerkistäni keksimäsi liar-väännöksen. Nyt kuvittelet sen perusteella, että valehtelisin kaiken. Näet kaikessa epäilyttävää/uhkaavaa, ja se on kuluttavaa pidemmän päälle.

En valehtele sinulle ollenkaan, vaan toivon kaikkea hyvää. Isänäsi kuskaisin sinut viime kädessä niskaperseotteella lääkäriin - rakkaudella.

Olen nähnyt läheltä vastaavia tilanteita aikuisena -90, -00 ja -10 -luvuilla liittyen sukulaiseen/kaveriin. Siinä ei järkipuhe uppoa, kun omaa sairautta ei tunnisteta. Muu maailma ja omat vanhemmatkin ovat "väärässä".

Epäilyttävä nimimerkkini tulee pelistä, jonka pelasin useampaan kertaan läpi vuosina 1990 - 1991. Synnyit oletettavasti aikaisintaan -97, joten tässä tietoa:

Eiköhän me kaikki tiedetä, että kaikki te tolla kannalla olevat niitä sairaita olette. Joo ei teille se järkipuhe näytä uppoavan, ettekä halua myöntää itse omaa sairauttanne. Suosittelisin sun keksimään jotain järkevämpää tekemistä kun tällaisen propagandan levittäminen. Kyllä mulle on ihan julkisuudesta kansainvälisesti tunnetut henkilöt antaneet sellaisia vinkkejä, että mua kyllä seuraa ne vakoojat, ihan sama missä liikun tai mitä teen.
Sinäkin olet nähtävästi yksi näistä vakoojista, kun vuosi meni ihan sattumalta juuri nappiin? Saisitko arvattua vielä syntymäpäivän jostain valtion järjestelmän tietokannasta?

Eiköhän me kaikki tiedetä, että kaikki te tolla kannalla olevat niitä sairaita olette. Joo ei teille se järkipuhe näytä uppoavan, ettekä halua myöntää itse omaa sairauttanne. Suosittelisin sun keksimään jotain järkevämpää tekemistä kun tällaisen propagandan levittäminen. Kyllä mulle on ihan julkisuudesta kansainvälisesti tunnetut henkilöt antaneet sellaisia vinkkejä, että mua kyllä seuraa ne vakoojat, ihan sama missä liikun tai mitä teen.
Sinäkin olet nähtävästi yksi näistä vakoojista, kun vuosi meni ihan sattumalta juuri nappiin? Saisitko arvattua vielä syntymäpäivän jostain valtion järjestelmän tietokannasta?
Jos sovitaan että kaikki on puolittain väärässä, Yhteiskunta ja sinäkin. Sitten ei tarvitse syytellä ketään ja yritetään parhaamme tervehtyä.:)

Eipä tähän mitään salaliittoja tai vakoilijoita tarvita, jos itse kerrot neuvolan jäykkäkouristusrokotteesta vuodelta 2001.

Suosittelen sinua hakeutumaan mielenterveyspalveluiden piiriin.

Asiaton käytös
Eipä tähän mitään salaliittoja tai vakoilijoita tarvita, jos itse kerrot neuvolan jäykkäkouristusrokotteesta vuodelta 2001.

Suosittelen sinua hakeutumaan mielenterveyspalveluiden piiriin.
Sinä ihan itse sinne kuulut jos joku, ilman mitään muita oikeita perusteita suosittelette tällaista, vaan nämä vakoojat riittää sen aiheuttamaan, että olisin jotenkin sekaisin päästäni? Kun en jumalauta ole, se on todistettu lukemattomia kertoja kuinka tämä systeemi täällä kusettaa yhtä viatonta ihmistä nyt. Luuletteko te olevanne jotenkin täydellisiä ihmisiä? Siitä meinaan olette aika kaukana, mutta sellaisissa harhoissa te tunnutte elävän.

edit: Suosittelisin myös keksimään uuden nimen, sillä tuskin nimesi on Francis tai Francisco, säälittävää käyttää kyseistä nimeä jos olet suomalainen.

Viimeksi muokattu:
nämä vakoojat riittää sen aiheuttamaan, että olisin jotenkin sekaisin päästäni? Kun en jumalauta ole, se on todistettu lukemattomia kertoja

Toi on ihan mielenkiintoinen aihe. Toisinaan miettinyt, että jos sekoaisi tai pienemmissä määrin uskoisi vahvasti johonkin mikä ei ole totta, niin miten sen osaisi itse tunnistaa. Tiedän mm. ari ihmistä, joilla ei vieläkään ole mikroaaltouunia, kun uskovat, että se säteilee. Vanhoja, mutta korkeasti koulutettuja.

Uskomuksiin liittyy kaikkia hauskoja psykologisia ilmiöitä, mitkä tekee asiasta hankalia.

Sinä ihan itse sinne kuulut jos joku, ilman mitään muita oikeita perusteita suosittelette tällaista, vaan nämä vakoojat riittää sen aiheuttamaan, että olisin jotenkin sekaisin päästäni? Kun en jumalauta ole, se on todistettu lukemattomia kertoja kuinka tämä systeemi täällä kusettaa yhtä viatonta ihmistä nyt. Luuletteko te olevanne jotenkin täydellisiä ihmisiä? Siitä meinaan olette aika kaukana, mutta sellaisissa harhoissa te tunnutte elävän.

edit: Suosittelisin myös keksimään uuden nimen, sillä tuskin nimesi on Francis tai Francisco, säälittävää käyttää kyseistä nimeä jos olet suomalainen.
Foorumilla keskustellaan Aliaksia käyttäen, ihan syystä. Eiköhän tuo nimimerkki ole ihan hauska väännös Francis Ford Coppolan nimestä.

En ole valehtelija, enkä myöskään vakooja.

En urkkinut ikää mistään järjestelmistä, vaan kirjoitit ihan itse aiemmin tänään:
"jos siru olisikin istutettu jo vuonna 2001, neuvola jäykkäkouristusrokote aikana?".

Viimeinen jäykkäkouristus on annettu neuvolassa nelivuotiaana, joten olet syntynyt aikaisintaan 2001 - 4 = 1997.

Kannattaa kysäistä joidenkin läheistesi mielipidettä voinnistasi, vakoojista ja mikrosiruista. Jos yksikin on huolissaan, on hyvä sijoitus itseen käväistä varmuuden vuoksi juttelemassa lääkärin kanssa.

Ei täällä muutkaan täydellisiä ole. Monelle on taatusti osunut matkan varrelle sairauksia olivat ne sitten ihossa, keuhkoissa, silmissä, sisäelimissä tai aivoissa/mielessä. Ja jos ei itselle, niin jollekin läheiselle. Mielen sairauksilla on ollut muita huonompi maine. Itse en näe niitä sen kummempina kuin muitakaan sairauksia. Ne vain saavat aikaan sellaista poikkeavaa käytöstä, mikä näyttää erikoiselta (=käsittämättömältä) suhteessa siihen, millaisena ulkopuoliset näkevät henkilön tilanteen/olosuhteet. Mielen sairaudet voivat toki hoidon aloittamisen viivästymisen takia kroonistua. Tällöin haitta toimintakyvylle on pitkäaikainen/elinikäinen, mutta on niitä muitakin kroonisia sairauksia.

Mielestäni @Francis Ford Mondeo on oikein oivaltava nimimerkki. Francis Ford Fiesta/Focus rimmaisi paremmin, mutta toisaalta Mondeon kaksi o-kirjainta ohjaavat paremmin yhteyden ohjaaja Coppolaan, eli Mondeo on kuitenkin kokonaisuutena parempi.

Toivon sydämmeni pohjasta että kyseessä on vaan trolli. Jos ei niin siinä tapauksessa toivon sydämmeni pohjasta että saat apua mahdollisimman pian, ihan itsesi ja läheisiesi kannalta.
Apua noi vakoojatkin tarvitsee mm. siihen että jättäis ihmisen rauhaan ja antaa sen tehä mitä tekee.

Valitettava internetin varjopuoli on, että harhaiset pääsevät tänne selittämään agenttijuttujaan. Ennenvanhaan hoitoon pääsi varmemmin kun jutut täytyi selittää kasvotusten jollekin toiselle ja hyvällä tuurilla kuuntelija oli sen verran läheinen, että sai puhuttua lääkäriin.

Apua noi vakoojatkin tarvitsee mm. siihen että jättäis ihmisen rauhaan ja antaa sen tehä mitä tekee.
Miksi kukaan vakoilisi juuri sinua? Mitä erikoista sinussa on, että vakoojat valitsivat juuri sinut maapallon 8 miljardin ihmisen seasta? Vakoojilla olisi varmasti tärkeämpiäkin ihmisiä seurattavana, kuin jotain random jantteria jostain eteläpohjanmaan periferialta.

Joskus vuosia sitten kun omatoimisesti lopetin silloiset masennuslääkkeet (käytännössä seinään ja ihan täysin ohjeiden vastaisesti) en yhtään tajunnut olevani jonkinlaisessa maniatilassa, omasta käytöksestä vasta paljon myöhemmin tunnistanut miten sekaisin sitä on ollut. Ihminen on käytännössä omat aivonsa eikä siihen omaan ajatteluun ulkopuoliset ärsykkeet pysty välttämättä vaikuttamaan millään tavalla. Jos on sellainen fiilis et on tajunnut jonkin tajunnan räjäyttävän asian tai tuntuu et kaikki muut ihmiset on hulluja, olis hyvä pysähtyä hetkeksi ja yrittää edes pohtia voiko kyse olla jostain muusta.

Toi on ihan mielenkiintoinen aihe. Toisinaan miettinyt, että jos sekoaisi tai pienemmissä määrin uskoisi vahvasti johonkin mikä ei ole totta, niin miten sen osaisi itse tunnistaa.
Olen miettinyt joskus samaa. Aiheestahan on hyvin arvostettu tositapahtumiin jossain määrin perustuva elokuvakin. Siinä oli salaliittoa kerrakseen, tai siis pelkkää salaliittoteoriaa sillä kertaa.
Tiedän mm. ari ihmistä, joilla ei vieläkään ole mikroaaltouunia, kun uskovat, että se säteilee. Vanhoja, mutta korkeasti koulutettuja.

Uskomuksiin liittyy kaikkia hauskoja psykologisia ilmiöitä, mitkä tekee asiasta hankalia.
Siinä onkin suuri mutta vaikeasti hahmotettava ero, onko joku harhainen vai pelkästään kovasti taikauskoinen. Ainakin jos tyyppi on kovin omalaatuinen tai arvion tekijöillä kiire, rajalliset taidot tai suuresti ennakkoluuloja.

Kannattaa oikeasti lukea nuo TommiZeliardin jutut ajatuksella ja miettiä niitä ihan tosissaan. En tunne ko. tyyppiä, mutta allekirjoitan ihan kaiken mitä se koittaa sulle sanoa. Oon itse nähnyt kans pari vastaavaa keissiä, ja se tietää mistä se puhuu.

Statistiikka

Viestiketjuista
263 542
Jäsenet
75 217
Uusin jäsen
coolflat

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom