Olen aika varma, että mun kehoon on salaa istutettu mikrosiru/mikrosiruja?
Tietovuodot selittyisi sellaisella
Sikainfluenssarokote on salajuoni
Hänen mukaansa ihmisiin istutetaan heidän tietämättään mikrosiruja, joiden tarkoitus on hallita ja valvoa heidän käyttäytymistään.
Mutta kysymys onkin, että jos siru olisikin istutettu jo vuonna 2001, neuvola jäykkäkouristusrokote aikana?
Sattumalta sama vuosi, kun isäni muutti pois Suomesta, eikä ole koskaan palannut Suomeen.
Muutamat kerrat ollaan käyty häntä katsomassa, joka on aivan liian vähän..
Tänä vuonna minulle kerrottiin, että isäni on muka kuollut johonkin mesenteriaali iskemiaan?
Tuonkin tiedon kuolemasta jouduin itse selvittämään suurlähetystön ja konsulisuojapalvelun kautta, jota varten jouduin ostamaan syntymätodistuksen..
Kuolintodistuksessa päiväksi on kirjattu 14.5.2024 kello 23:30..
Ennen ilmoitettua kuolinpäivää sain häneltä erikoisia whatsapp viestejä, mm. kappale Goodbye's Been Good to You.
Minun on todella vaikea uskoa hänen oikeasti kuolleen tuona ajankohtana jolloin itse kokeilin itsemurhaa, siinä onnistumatta..
Uskon, että hän on hankkinut uuden henkilöllisyyden ja elossa.
Sairaala jossa isäni oli, ottivat TT kuvat aivan liian myöhään tuon kirjauksen mukaan, olisivat kuulemma tehneet jonkin leikkauksen hänelle, mutta mitään ei ollut enää tehtävissä??
Kuolintodistuksessa lukee, että hänet on polttohaudattu..
Miksi hän haluaisi lavastaa oman kuolemansa ja olla pitämättä yhteyttä lapsiinsa?
Olen saanut häneltä useita vihjeitä, että tietää kyllä tapahtumista täällä Suomessa, vaikka ei paikalla täällä ole ollutkaan, mutta miten? Niiden mikrosirujen avulla vai?