Iltaa kaikille kokeneimmille "skuuttaajille". Oli velipoika ostanut jostain tuollaisen perushalvan eway E-350 prisma laudan. Ostin sitten pois nurkista kun kuulemma ylimääräisenä pyörii varaston perukoilla. Kuten näistä prismankin arvosteluista käy ilmi, että laudan kantamassa on kolmasosa liikaa luvattu. Itsellä vielä sen verran isompi ruho että kyllä ollaan lähempänä 10km kuin 20km kantamassa. Tai no eikai tuossa kantamassa ole juuri valehdeltu, mutta testauksen olosuhteet ovat aivan naurettavat (tasainen tie, tyyni keli, 60km henkilö puikoissa, 15km/h vauhti).
Itse kysymykseen. Onko joku availlut näitä lautoja ja tutkinut millaista akustoa sisälle on viritelty? Gigantin sivuilta ainakin selviää, että tässä e-350 ja xiaomin 1s laudassa olisi 7800mAh akusto. Minkä verran kennoissa on pihistelty ja onkohan mahdollista itse korvata tilalle parempilaatuista? Kolvi pysyy kädessä ja peruselektroniikka hallussa jotenkuten, mutta en viitsi tuota sen enempää alkaa tutkiskelemaan ilman varmuutta.
Muita vinkkejä kantaman kasvattamiseksi? Meinaan tuolla 10km+ kantamalla tuolla laudalla ei tee mitään.
Itse kysymykseen. Onko joku availlut näitä lautoja ja tutkinut millaista akustoa sisälle on viritelty? Gigantin sivuilta ainakin selviää, että tässä e-350 ja xiaomin 1s laudassa olisi 7800mAh akusto. Minkä verran kennoissa on pihistelty ja onkohan mahdollista itse korvata tilalle parempilaatuista? Kolvi pysyy kädessä ja peruselektroniikka hallussa jotenkuten, mutta en viitsi tuota sen enempää alkaa tutkiskelemaan ilman varmuutta.
Muita vinkkejä kantaman kasvattamiseksi? Meinaan tuolla 10km+ kantamalla tuolla laudalla ei tee mitään.