Ongelma tässä on että sitä kautta viestissä on liian monta mahdollisuutta rikkinäiselle puhelimelle aiheuttaen viankuvauksen muuttumista ja pahimmillaan ajautuen jopa tilanteeseen jossa vikaa ei korjata vaan pahennetaan.
Totta. Toisaalta kai asian ytimessä oli se, että huippunopeus on noin 22 eikä 25, kuten lukuisin perustein pitäisi. Kai jo pelkästään tästä reklamointi auttaa asiaa - muut seikat saattavat jopa hämärtää ongelmaa. Minua ei ainakaan yhtään haittaisi, jos vakionopeussäädin ottaisi lukeman myös mäenlaskussa, vaikka en ajakaan
rakenteellista ylinopeutta, ristus sentään.
Ja kai ne jälleenmyyjätkin osaavat forwardiin laittaa maileja, ainakin jos yhteydenotto on jotenkin normaalilla tajunnan tasolla. Toisin sanoen
"tää skuuti ei kulje ku23!! paitsi jos aja ala mäki ja kun paina kaasuniin ei kulje ja jos ei oo akku yli kaksipalkkia nii ei kuljekovaa ja ku käytää.vakio nopeus säädin niin ei hidasta ala mäkeen ja muu ten ontoiminu hyvin!!!1 ja taka..... loka suoja rutisi ei meinaa pysyäkasassa...,, pitää liimataja saisko osia" päätynee suoraan roskiin ja osoite blacklistille jos ulostetta lukee vähänkin oman elämänsä työpanosta arvostava ihminen.
Edelläkin jo ilmenee, että vasta koulutettavaksi ilmoittautuvakin apina osaa ilmaista itseään ja asian kirjallisesti.
Sitä fiksua ulosantia voidaan jopa tulkita oikein kunhan viestintä tapahtuu kirjallisesti. Seuraavan viestinviejän tekninen ymmärrys tai edes monimutkaisen virkkeen käsityskyky on aina oletettava rajalliseksi, ja juuri siksi kirjallinen viestintä alkuperäisen viestin säilyttäen on avain. Luulisi että asia myös olisi yleisesti ymmärretty jossain Giganteissa sun muissa hassisenkoneissa.
Toki kielimuuri on seuraava ongelma. Toisaalta jos samaa palautetta tulee useampaa reittiä, ehkä viimeinen suorittava porras osaa yhdistää tiketit ja tajuaa, mikä mättää. Tai ei nyt edes mikään ehkä, kun on alunperinkin jonkinlaisen konfiguraation osannut lätätä kasaan lokalisoimaansa tuotetta varten ja tuote jokseenkin toimii.
Miten teillä käy takuuhommien kanssa E-vaun kanssa jos itse alkaa modailemaan takalokaria ennen sen rikkoutumista ja muutenkin?
Kai se on parasta irrottamisen jälkeen rusauttaa katki ennen kuin jyrsii, laittaa alumiinia ja valaa epoksiin. Sittenhän on vain
tehty välttämätön hätäkorjaus jo hajonneeseen osaan eikä
modifikoitu mitään, jos myöhemmin tulee tarve lähettää laite tuotevastuukorjausta varten johonkin. Piti kato jollain päästä huomennakin töihin ja vaatteet menee pilalle ilman takalokaria ajaessa.