Sähköskootterit / sähköpotkulaudat

Illat alkaa hämärtymään koko ajan aikaisemmin ja laitoin jo valmiiksi aputankoon kiinni lisävalaisimen ja akkupatteristo parhaillaan latauksessa.

Akkukotelosta saa myös lisävirtaa USB-laitteille esim. puhelimelle tai jos virittelisi vaikka lednauhaa laudan pohjalle.
Itsellä on 1300 lumenen lamppu paremmassa kypärässä niin saa näkyvyyttä oikein mukavasti kun pimenee. Toistaiseksi mennään perus kypärän kanssa ja ilman lisävaloja. Tuo laudan oma kun ei täysin toivoton ole onneksi.
 
Olisikohan joku kiinnostunut ostamaan uuden, paketissa olevan g30 maxin? Tilasin ja peruutin viikkoa ennen lähetyspäivää, pirulaiset lähetti silti, ei millään jaksaisi lähteä palauttelemaan.

Onko gen1 vai gen2 moottorilla? mitä maksaa?
 
Molemmissa saa laudan irti kuusiokulma-avaimella, kun irrottaa eturenkaan tai pystyputken?


Tässä kesti 1min 16s ja ilman sähkötyökalua, joka kiertää pultit auki noin 10 kertaa nopeammin. Osaava tyyppi työkalun kanssa puhaltaa tuon 30 sekunnissa.

Se nyt on aivan sama miten tuollaisen hirttää kiinni, jos joku sen haluaa viedä. Oli potkulauta/lukko mikä tahansa, niin lähtee varkaan matkaan vaikka akkurälläkällä, niitä kun saa jo melkein ilmatteeksi.
Eli jos se oikeasti halutaan varastaa, niin se varastetaan.
Kuinka paljon näitä on mahdettu varastaa, ihan vaikka niitä, joissa halvin mahdollinen lukko, tai peräti ilman lukitusta?

Me kun asutaan pienellä kylällä, eikä koskaan ole kaupassa käynnin ajaksi lukittu, kerran jäin vahtimaan kun emäntä kävi kaupassa. Pihalla kun oli ehkä kännissä/muissa aineissa olevia "elämänkouluja", joita potkulaudat tuntu kiinnostavan.
 
Itselleni lukitukseen riittänee Bilteman 20€ u-lukko. Sitä ei ainakaan revi lihasvoimilla auki tai kiepauta puukepillä paskaksi mitä halvoille vaijerilukoille pystyy tekee. Ne joilla työkalupakki, akkurälläkkä ja polttoleikkuuvehkeet tiivitaavikäsilaukussa mukana en mahda mitään.
 
U-lukko varmaan paras ja kiinnitys etuosan runkoputkesta, kuten täällä muutama viesti aiemmin ehdotettiin.

Ajelin taas 8km kauppareissun ja pysähdyin matkalla ihailemaan hienoa kesäsäätä ja samalla mietin, että miksi näihin lautoihin ei ole kehitetty vaihteita.

Olisi edes kaksi automaatti- tai käsivaihdetta. Isommalla vaihteella tasaisella moottorin kierrokset laskisivat ja lauta saisi lisää ajomatkaa.
 
tuotesivulla kirjoittavat

"Aja yhdellä latauksella optimiolosuhteissa jopa 40km. Kaikkien sähköpotkulautojen toimintamatka riippuu kuljettajan painosta, ilman lämpötilasta ja maastosta.

Augment ES One 10:n toimintamatka on käytännössä 80 kg kuljettajalla täydellä kaasulla kesäkelissä yhteydellä latauksella noin 24km."

Emäntä on reilu 50 kg niin jos tuo arvio pitää suht paikkaansa, niin vois vaikka päästä kohtuu lähelle 30km. Itsehän painan sen 120kg ja totesivat asiakaspalvelusta että kyllä se lauta kuulemma minunkin painon kestää eikä riko huoltosopimusta tms, mutta nousee mäkiä sen verta hitaammin ja kantama lyhenee, että ovat sitten kirjanneet max painoksi 100kg :) Täytyy katsoa jos läppänä ajaisi itse tuolla akun tyhjäksi jossain välissä ja katsoisi kauasko pääsee.

65 kiloinen pääsee jo n. 32km gps kellon mukaan. Laudan oma mittari näytti 34km.
 
Tamperelainen Timo Kangastie aloittaa torstaina erikoisen rupeaman: aikoo ajaa Utsjoelta Helsinkiin sähköpotkulaudalla – suunnitelmissa kolmen tunnin yöunia ja livelähetys

On aloittanut ajamisen ja mitä nopeasti katsoin, niin ensimmäisestä laudasta loppui akku jo 34 minuutin kohdilla ja potki lisävauhtia 28 minuutin kohdilla.

Onnea yritykseen :lol:



Joo pitää varmaan mennä tyyppiä moikkaamaan kun saapuu näille main. Rankkaa tuo on varmasti.
 
76bkkkkvn0b51.png
Jos tuosta tulee jotain oikeasti fiksua niin kyllä, harmittaa tuo oma lauta. Kaikkia mahtuu tusinaan noin sata joten joku eroava olisi kiva.
Ja oikeasti aivan sama mutta siitä huolimatta melkoisella kiinnostuksella tuota seurataan. Ensimmäinen "pro" tulossa ja tuurilla jopa suunnan näyttäjä lautojen kustomointiin.

Menen moikkamaan jos se oikeasti pääsee Hakaniemeen saakka ajamalla koko matkan laudalla.

Enemmän tuntuu siltä, että tässä on uusi Kola-Olli, joka haluaa huomiota.
Aivan, juuri tätä. Piti saada naama julkisuuteen ja jotenkin saatiin sponsori matkaan joten kerätään somepisteet kotiin. Mitään erikoista tuossa ei todellakaan ole.
Ilmainen mainos: check!
Ilmaiset laudat: check!
Somejulkkis: check!
Kuustoista muuta: check!

Ja hieroja matkassa tottakai... Huoh tuota kuraa oikeasti. Lähes jokainen kykenee seisomaan muutaman päivän tuolla tahdilla mutta pitipä taas saada juttu aikaan.
 
Mites muuten muut ootte ajellu näillä scuuteil ku ollu näitä sateisia päiviä nyt ainakin täällä lahdessa ollut, ootteko jättäny scuutit himaa vai ajellut vaikka satanu? Nää FLJ laudat on kyllä niin laadukkaita että näillä VOISIKIN ajatella lähtevän ellei nyt ihan kaatamalla sada, mitä muut mieltä Asiasta?


Tullut ajettua sekä kaatisateella, että lumikeleillä ja lauta ei ole ollut moksiskaan. Tosin keväällä vedin silikonilla laudan ulkoa läpi varmuuden vuoksi, niin ei pitäisi vettä päästä sisään.
IMG_20200301_155656.jpg


E: alkanut houkuttelemaan aähköpolkupyörän ostaminen, kun tuli tuo Fiido D4s markkinoille. Sillä olisi mukavampaa talvella mennä työmatkat. Lisäksi saisi helposti sisälle, kun painoi vain 18kg.
 
Viimeksi muokattu:
Tullut ajettua sekä kaatisateella, että lumikeleillä ja lauta ei ole ollut moksiskaan. Tosin keväällä vedin silikonilla laudan ulkoa läpi varmuuden vuoksi, niin ei pitäisi vettä päästä sisään.
IMG_20200301_155656.jpg
Mietin vaan jos on etuvetoinen (ei mulla), miten hitossa voi ajaa liukkaalla?

Onko se ECO modella eteenpäin kuin mummo hangessa?
 
Mietin vaan jos on etuvetoinen (ei mulla), miten hitossa voi ajaa liukkaalla?

Onko se ECO modella eteenpäin kuin mummo hangessa?

Takana moottori itsellä ja vetelee mutkat rauhallisesti, niin ei ole ongelmia. Lumella vain tulee potkulaudalla ongelmaksi pito, joka loppuu täysin, jos lumi tampaantunut. Pitäisi keksiä jonkinlainen patentti renkaille tai sitten porata nastoja, niin talvella ajelu sujuisi mutkattomasti.

Tosin laudan voisi vaihtaa aiemmin mainitsemaani Fiido D4s, sopisi paremmin eri keleille:

 
Viimeksi muokattu:
Lautasuositus minulle?
-Työmatka 7km asfalttia
-Taitettava
-~400€

M365 vai joku muu?

468 eurolla saa AESFR15 koodilla tuollaisen Augment ES One 10, muutamana päivänä olen nyt testaillut sitä ja oikein hyvät ensivaikutelmat. Hyvän tuntuinen jarru ja isot renkaat niin ei hirvitä ajella huonommassakaan paikassa. Ja mukulainen tiilikatu meni ihan mukavasti myös. Kulkee suoralla jotain 35 kmh jos ottaa rajoitukset pois vaikka painoa onkin yli 110 kiloa. Yksi harvoja lautoja tämä missä on ilman työkaluja irroitettava akku jota voi ladata sellaisenaan vaikkapa toimistolla ja jättää muun laudan pihalle vaikka. Tuohon on kuulemma tulossa jossain vaiheessa isompi akku myös. Kantamaa en ole vielä kunnolla päässyt testaamaan, päivittelen tänne kunhan saan tehtyä jonkun kunnollisen testin.

Tuon mukana tulee tuo vaihtopalvelu myös eli jos menee rengasta puhki tai muuta vikaa niin lähettävät kokonaan uuden laudan tilalle. Palautuksesta en vielä osaa sanoa miten toimii, ei netistäkään löytynyt tietoa. Toivottavasti ei pidä boksia säilytellä ja itse viedä johonkin matkahuoltoon tms.
 
Lukoista paljon puhetta ollut niin tuollainen tuli hommattua tuohon MaxG30D lautaan: AXA U-lukko Newton 230mm - Prisma verkkokauppa

telinen meni hyvin pystyputkeen, lukko mahtuu etuvanteen reiäistä ja sopii myös siihen poikitaisputkeen, eipä toi kait nyt oikeata varasta estä mutta jos tuolla sovittaa "kiinteään" esineeseen kiinni kaupan pihaan niin eipä sitä nyt suoraan nosta auton kyytiin...
 
Lukoista paljon puhetta ollut niin tuollainen tuli hommattua tuohon MaxG30D lautaan: AXA U-lukko Newton 230mm - Prisma verkkokauppa

telinen meni hyvin pystyputkeen, lukko mahtuu etuvanteen reiäistä ja sopii myös siihen poikitaisputkeen, eipä toi kait nyt oikeata varasta estä mutta jos tuolla sovittaa "kiinteään" esineeseen kiinni kaupan pihaan niin eipä sitä nyt suoraan nosta auton kyytiin...

Osaatko sanoa miten isoksi tuon telineen remmin voi aukaista? Menisikö 6cm halkaisijaltaan olevan tangon ympärille?
 
Lukoista paljon puhetta ollut niin tuollainen tuli hommattua tuohon MaxG30D lautaan: AXA U-lukko Newton 230mm - Prisma verkkokauppa

telinen meni hyvin pystyputkeen, lukko mahtuu etuvanteen reiäistä ja sopii myös siihen poikitaisputkeen, eipä toi kait nyt oikeata varasta estä mutta jos tuolla sovittaa "kiinteään" esineeseen kiinni kaupan pihaan niin eipä sitä nyt suoraan nosta auton kyytiin...

Laitat noin 10€ lisää niin saat oikeasti lukon mitä ei kuka vain tiirikoi auki toisin kuin näissä noname lukoissa

 
tuotesivulla kirjoittavat

"Aja yhdellä latauksella optimiolosuhteissa jopa 40km. Kaikkien sähköpotkulautojen toimintamatka riippuu kuljettajan painosta, ilman lämpötilasta ja maastosta.

Augment ES One 10:n toimintamatka on käytännössä 80 kg kuljettajalla täydellä kaasulla kesäkelissä yhteydellä latauksella noin 24km."

Emäntä on reilu 50 kg niin jos tuo arvio pitää suht paikkaansa, niin vois vaikka päästä kohtuu lähelle 30km. Itsehän painan sen 120kg ja totesivat asiakaspalvelusta että kyllä se lauta kuulemma minunkin painon kestää eikä riko huoltosopimusta tms, mutta nousee mäkiä sen verta hitaammin ja kantama lyhenee, että ovat sitten kirjanneet max painoksi 100kg :) Täytyy katsoa jos läppänä ajaisi itse tuolla akun tyhjäksi jossain välissä ja katsoisi kauasko pääsee.

Tämä kiinnostaa itseäkin painavampana henkilönä, kun tuo ES One 10:n hankinta aika liipaisimella. Kyselin juuri tuota kantavuutta aspasta ja sanoivat että rakenteellisesti kestää sen 150kg. Huikkaile ihmeessä miten tuo jaksaa mäkiä nousta tai kuinka pitkälle selviää, kun se tässä itselläni isoimpana epäilyksenä tuon hankinnassa.
 
Laitat noin 10€ lisää niin saat oikeasti lukon mitä ei kuka vain tiirikoi auki toisin kuin näissä noname lukoissa

Ei axa ole mikään no name. Katsopa pyöriä missä on kiinteä runkolukko mitä merkkiä se on ja kas kummaa axa se erittäin usein on mikä on varmaan yleisin runkolukkojen valmistaja.
 
Ei axa ole mikään no name. Katsopa pyöriä missä on kiinteä runkolukko mitä merkkiä se on ja kas kummaa axa se erittäin usein on mikä on varmaan yleisin runkolukkojen valmistaja.

Laatu kamaa selvästi



Vaikka sitä olisi miljoonassa pyörässä niin se ei tee siitä laadukasta, päinvastoin. Pointti asiassa oli että noin 10€ saat huomattavasti enemmän turvallisuutta.
 
Laatu kamaa selvästi



Vaikka sitä olisi miljoonassa pyörässä niin se ei tee siitä laadukasta, päinvastoin. Pointti asiassa oli että noin 10€ saat huomattavasti enemmän turvallisuutta.

Ei tuo taas kerro yhtään mistään mitään. Moniko varastettu pyörä on tiirikoitu? Ei yksikään vaan ne lukot murretaan rikki ja ihan yhtälailla se kryptonite menee rikki rälläkällä, kuin muut. Se, että joku ammattilainen avaa lukkoja tuosta vaan ei tarkoita, että kaikki muut siihen kykenisi ja ihan yhtälailla ne kryptonitet aukeaa myös osaavissa käsissä.
 
Järeä lukko auttaa siinä kohtaa kun se on hyvässä kohtaa kiinni, eli ei niin että laitetaan järeä lukko kiinni osaan, joka lähtee ruuvarilla muutamassa sekunnissa irti. Kun kiinnitys on ok niin joissain paikoissa lauta pysyy. Kukapa alkaisi vaikka rälläköimään prisman pääovilla?
 
Laatu kamaa selvästi



Vaikka sitä olisi miljoonassa pyörässä niin se ei tee siitä laadukasta, päinvastoin. Pointti asiassa oli että noin 10€ saat huomattavasti enemmän turvallisuutta.

Käytännössä se järkevä kohta lopettaa lisäsijoitus on siinä, kun lukkoa ei saa rikki voimapihdeillä.

Tuon jälkeen on käytännössä aivan sama, koska sen saa rikki ~minuutissa akkuleikkurilla tai sitten jos Houdini sattui kohdalle, tiirikoimalla.

Veikkaan että tosiasiallisesti parempi sijoitus on maksaa vakuutuksesta missä on mahdollisimman pieni omavastuu - jos johonkin haluaa ylimääräistä sijoittaa, siis. :D
 
Käytännössä se järkevä kohta lopettaa lisäsijoitus on siinä, kun lukkoa ei saa rikki voimapihdeillä.

Tuon jälkeen on käytännössä aivan sama, koska sen saa rikki ~minuutissa akkuleikkurilla tai sitten jos Houdini sattui kohdalle, tiirikoimalla.

Veikkaan että tosiasiallisesti parempi sijoitus on maksaa vakuutuksesta missä on mahdollisimman pieni omavastuu - jos johonkin haluaa ylimääräistä sijoittaa, siis. :D
Älä unohda kylmäspraytä. Sillä saa osan nätisti. Ja ei ihmiset välitä vaikka rälläköisi pääovien edessä. Itiksessä olin joskus töissä ja lukkoa porattiin itseni edessä 10min kunnes kutsumani vartijat tulivat tutkimaan. Ei ihmisiä kiinnostanut puuttua. Katsoivat ja jatkoivat kävelyä.
 
Älä unohda kylmäspraytä. Sillä saa osan nätisti. Ja ei ihmiset välitä vaikka rälläköisi pääovien edessä. Itiksessä olin joskus töissä ja lukkoa porattiin itseni edessä 10min kunnes kutsumani vartijat tulivat tutkimaan. Ei ihmisiä kiinnostanut puuttua. Katsoivat ja jatkoivat kävelyä.
No ei *ihminen* voi suomessa puuttua, joutuu korvaamaan traumaa varkaalle jos yrittää estellä.
 
Kerron yhen tapahtuman mikä kävi täs pari päivää sit, olin kauppareissulla kauppaa kohti kun huomasin että poliisit ovat kaupan edessä, noh menin ihan muinapoikina toi FLJ T112 laudan kansa sisää polsoit huomasivat minut sekä laudan odotteli kun tulen kaupasta ulos niin siinäkin samssa poliisi metrin päästä katselee mua ja lautaa vuorotellen eikä tullut sanomaa mitään
 
Näissä lukitustavoissa jotain vialla?lukitus.jpglukitus3.JPG

Jälkimmäinen kombo itsellä käytössä. Muutoin täsmälleen sama, mutta lukon kaari on sen verran lyhyempi, ettei sitä saa etuhaarukkaa irrottamatta irti ilman avainta tai isoa työstöä. Ei myöskään mahdu lukkoa takakauttakaan kiepauttamaan. Ei siis ole minuutin homma, eli kyllä se satunnaiset "lainailijat" saa mielummin valitsemaan helpommin mukaan lähtevän kulkupelin.
 
Viimeksi muokattu:
Onko tuossa mukana laaja kirjo noita suuttimia vai mikä lie oikea nimi, eli pystyy pumppaan erilaisten venttiilin omaavia pyöriä jne.. ?

Oli ainakin omassa mukana parit adapterit pumpun suojapussin pikkutaskussa.
Toinen pallojen tjms. täyttämiseen ja toinen... no erilaisiin venttiileihin, joiden nimi ei nyt tule mieleen. :hmm:
 
Tulipa katsottua hiukan Xiaomi M365 Pron akkukestoa kun ajaa hiljaa. Mäkinen maasto, paljon stop&go liikennettä ja sanoisin että reilu 70kg kuski kamoineen. Pokemon Go:n ja keskustan vuoksi ajoin 12kmh tai alle isoimmalla tehoasetuksella reilu 33km ja akkua oli jäljellä 55%. Eli kyllä tuolla kilsoja saa jos malttaa pitää vauhdin matalana.
 
Toi 248 kcal on aika huvittava maininta kulutuksesta, joka perustuu pelkkään seisomiseen. :D
En nyt tiedä. Itse ainakin jännitän tiettyjä lihaksia ja lähtiessä toki aina potkii vauhtia yms yms. Kyllä siinä jotain kaloreita palaa enemmän kuin istumisesta.
 
Ei tuo taas kerro yhtään mistään mitään. Moniko varastettu pyörä on tiirikoitu? Ei yksikään vaan ne lukot murretaan rikki ja ihan yhtälailla se kryptonite menee rikki rälläkällä, kuin muut. Se, että joku ammattilainen avaa lukkoja tuosta vaan ei tarkoita, että kaikki muut siihen kykenisi ja ihan yhtälailla ne kryptonitet aukeaa myös osaavissa käsissä.

Siis "ihan yhtä lailla"? Ei, pointti on juurikin siinä, että ei mene yhtä lailla.

Hassua, kuinka jokainen varas tuntuu joidenkin mielestä olevan varsinainen Arsene Lupin ja siksi lukoista ei muka olisi mitään hyötyä. Silti ainoa täysin varma tapa välttyä kulkupelin varkaudelta on jättää se kokonaan hankkimatta.
 
Tulipa katsottua hiukan Xiaomi M365 Pron akkukestoa kun ajaa hiljaa. Mäkinen maasto, paljon stop&go liikennettä ja sanoisin että reilu 70kg kuski kamoineen. Pokemon Go:n ja keskustan vuoksi ajoin 12kmh tai alle isoimmalla tehoasetuksella reilu 33km ja akkua oli jäljellä 55%. Eli kyllä tuolla kilsoja saa jos malttaa pitää vauhdin matalana.
Tulit selvästi todistaneeksi sen luvatun pitävän paikkansa. Toisaalta tuon laitteen akun kesto tuntuu sinne 50% luokkaan lineaarinen ja sen jälkeen logaritminen. Eli putoaa kyllä todella nopeasti.
ja onhan itsellä tuota painoa turhan paljon (eli se sata) mutta tosiaan himaan tultaessa viimeinen kilometri on mäkeä. Jos ollaan alle 50% niin ihan helposti saa 10% poltettua akkua tuossa mäessä. Ja ilman mäkeäkin aivan samaa havaittavissa.

Mutta onko kukaan koittanut optimitilannetta eli se parikymppiä ja tasamaastoa kunnes meno hiipuu? Itsellä kun tuota mäkeä niin turha testata.

Varastamiseen olin myös ottamassa kantaa mutta jääkööt. Totean vaan: lukko on ainoastaan hidaste, ei este.
 
Kyllä siinä jotain kaloreita palaa enemmän kuin istumisesta.
Toki, en muuta väittänytkään. Lähinnä pointti oli että potkulaudalla seisominen ei ole liikunnallisesti paljon parempaa kuntoilua kuin kotona koneen ääressä seisoskelu satunnaisesti kyykistellen ja siksi onkin huvittavaa esittää tuollaisia lukemia. Minkäänlaisessa kuntoilumielessä sähköpotukulaita on puhdas vitsi, kun ei sillä tehdä mitään muuta lihastyötä kuin seisotaan.

Mukavia pelejä ovat, ei siinä mitään, kunhan ei kukaan huijaa itseään kuvittelemalla että "kävin tässä lenkillä ja kaloreita paloi monta sataa". :D
 
Toki, en muuta väittänytkään. Lähinnä pointti oli että potkulaudalla seisominen ei ole liikunnallisesti paljon parempaa kuntoilua kuin kotona koneen ääressä seisoskelu satunnaisesti kyykistellen ja siksi onkin huvittavaa esittää tuollaisia lukemia. Minkäänlaisessa kuntoilumielessä sähköpotukulaita on puhdas vitsi, kun ei sillä tehdä mitään muuta lihastyötä kuin seisotaan.

Mukavia pelejä ovat, ei siinä mitään, kunhan ei kukaan huijaa itseään kuvittelemalla että "kävin tässä lenkillä ja kaloreita paloi monta sataa". :D
Vaikea sanoa, miten paljon kaloreita voisi polttaa mutta tuskin tosiaan paljoa.

Itsellä kun on tuota laskettelutaustaa riittämiin takana niin kyllä, sitä tekisi mieli potkulaudankin kanssa ja välillä joutuu miettimään ettei ehkä ole niin järkevää. Kyllähän siinä kaloreita palaisi eri tapaan jos polvea koukkuun ja riittävää prässäämistä mutta se siksakki ei jokaisessa paikassa toimi ja vaikka vauhtia on se neljäsosa suksista, ottaa turhan paljon kipeää kun rengas irtoaa asfaltista. Eli ainakin itselläni on tietoisesti ajatus siitä varsin vähän kaloreita polttavasta lautailusta. Pysyy paremmin ehjänä.
 
Toi 248 kcal on aika huvittava maininta kulutuksesta, joka perustuu pelkkään seisomiseen. :D

Tuo endomondon kategoria tarkoittaa normaalia potkulautailua ilman sähköavustuksia, englannin kielisenä se on kick scooting esimerkiksi. Eli ei noita tosiaan kannata katsella.
 
Onko joku jo selvitelly mitä nuo p0, p01, p02, p03,p04 ja p05 meinaa tuon augment es 10 valikossa? Ilmeisesti nopeusrajoitin ja cruise on nuista joku? Augmentin chatistä kyselin nii eivät ruvennu kertoon kun niitä ei saa mennä muutteleen? Ja sen vielä sanoivat kun kysyin lähteekö takuut jos koskee nuihin nii sanoivat että lähtee jos poistat nopeusrajoittimen.
 
@Ollilol90 ei ole laillista suhailla edes pyöräteillä jos laudasta on mahdollista säätää napin painalluksella lisää tehoja ja 1000W oli muistaakseni maksimit mitä saa löytyä.

Tästä on jo paljon jauhettu, mutta turvallisempaa ja fiksumpaa on ajella laitteella, joka on tieliikennelaissa määriteltyjen sääntöjen mukainen.

Oma lauta kulkee sen 30km/h miinus 3km/h vähennys mittarivirheestä ja se varmaan menee jo poliiseille tutkassa sallittuun ylitykseen.
 
Onko joku jo selvitelly mitä nuo p0, p01, p02, p03,p04 ja p05 meinaa tuon augment es 10 valikossa? Ilmeisesti nopeusrajoitin ja cruise on nuista joku? Augmentin chatistä kyselin nii eivät ruvennu kertoon kun niitä ei saa mennä muutteleen? Ja sen vielä sanoivat kun kysyin lähteekö takuut jos koskee nuihin nii sanoivat että lähtee jos poistat nopeusrajoittimen.

How do I turn cruise control on / off? tuolta löytyy muut paitsi p05, koetin siitä etsiä netistä kanssa tietoa ja mistään ei löydy.

edit: Onpa kumma homma jos kieltivät mukamas kokonaan noiden muokkaamisen. Nehän mainostavat vakionopeudensäädintä ominaisuutena eikä se ole oletuksena päällä.
 
Viimeksi muokattu:
@Ollilol90 ei ole laillista suhailla edes pyöräteillä jos laudasta on mahdollista säätää napin painalluksella lisää tehoja ja 1000W oli muistaakseni maksimit mitä saa löytyä.

Tästä on jo paljon jauhettu, mutta turvallisempaa ja fiksumpaa on ajella laitteella, joka on tieliikennelaissa määriteltyjen sääntöjen mukainen.

Oma lauta kulkee sen 30km/h miinus 3km/h vähennys mittarivirheestä ja se varmaan menee jo poliiseille tutkassa sallittuun ylitykseen.
jep mittarin ilmottama 30-29km/h ny on viel varmasti poliisienkin mielestä ihan ok. entie onko se tää ikä vai mikä kun tullut niin varovaiseksi ettei uskalla edes känni-illan jälkee seuraavana päivänä ollenkaa auton rattii jos ei tiedä et alkoholi on täysin haihtunut. reiluna kakskymppisenä sitä uskalsi vielä lähtee ajeleen ihan vain perstuntumalla kun ei sillai miettinyt "turhia"
 
Onko joku jo selvitelly mitä nuo p0, p01, p02, p03,p04 ja p05 meinaa tuon augment es 10 valikossa? Ilmeisesti nopeusrajoitin ja cruise on nuista joku? Augmentin chatistä kyselin nii eivät ruvennu kertoon kun niitä ei saa mennä muutteleen? Ja sen vielä sanoivat kun kysyin lähteekö takuut jos koskee nuihin nii sanoivat että lähtee jos poistat nopeusrajoittimen.


Jos laudan palauttaa niin vaihtaa asetuksen takaisin? Tuskin sitä mistään selville saa mitä asetuksia ollut.



Ja p5 vissiinkin jarrun teho jota videossa ei näy.


 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 314
Viestejä
4 491 389
Jäsenet
74 194
Uusin jäsen
Juhisti

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom