Sähköskootterit / sähköpotkulaudat

Eilen kokeilin Kugoo M4 tehoja niin laitteen oman mittarin mukaan mentiin suoralla 41km/h

Pitää ottaa jokin GPS mittaus vielä jossain vaiheessa mukaan. Anyways, aika kova vauhti pienelle laitteelle vaikka lauta on painava ja vakaa.

Tuossa on työmatkalla yksi iso mäki johon M365 hyytyi uutenakin. Maanantaina pääsee kokeilee miten Kugoo suoriutuu.

mistä tilasit kugoo m4:en? Saako suomesta mistään pro mallia?
 
Älkää nyt raiskatko, mutta ketjussa uutena koitin katsoa 5 sivua taaksepäin jotain vinkkejä, mutta lähinnä jostain Wishin ja Xiamiaioin (tjsp) laudoista keskusteltiin. Tarve olisi nyt laadukkaan skuutin hankkimiseen hinnasta viis. Katselin Nanrobotin D6+:aa, mutta olisi kiva vehkeen olevan myös laillinen. Osaako joku ehdottaa 1 kW skuuttia, johon saatavilla 25 km/h nopeudenrajoitin, täysjousitettu ja isohkoilla renkalilla ja lisäehtona vielä, että laite olisi nostettavissa esim. junaan. Hinnalla ei väliä. Onko mitään vinkkejä tällaiseen tarpeeseen?
 
Älkää nyt raiskatko, mutta ketjussa uutena koitin katsoa 5 sivua taaksepäin jotain vinkkejä, mutta lähinnä jostain Wishin ja Xiamiaioin (tjsp) laudoista keskusteltiin. Tarve olisi nyt laadukkaan skuutin hankkimiseen hinnasta viis. Katselin Nanrobotin D6+:aa, mutta olisi kiva vehkeen olevan myös laillinen. Osaako joku ehdottaa 1 kW skuuttia, johon saatavilla 25 km/h nopeudenrajoitin, täysjousitettu ja isohkoilla renkalilla ja lisäehtona vielä, että laite olisi nostettavissa esim. junaan. Hinnalla ei väliä. Onko mitään vinkkejä tällaiseen tarpeeseen?
Widewheel pro 2020. En ole täysin varma tuosta 25km/h rajoituksesta kun niitä myydään vähän eri spekseillä eri markkinoille.
 
@adhocz
Katselisin dualtronin vehkeitä. Taitaa olla yksi parhaista merkeistä. Luulisi onnistuvan nopeudenkin rajoitus.
Tosin watit saattaa ylittyä. En niin tarkasti ole noita katsellut.
 
Tätä

Tätä googlekin ehdotti. Aika kuppaiset jouset näyttäisi olevan kuvien perusteella. Onko tuo nyt tosiaan parasta, mitä rahalla saa?
Osta Rion2 RE100 ja siihen ohjelmallinen rajoitus päälle että 1kW ja 25km/h.
Sitten jos alkaa lapsettamaan niin rajoitin välillä pois ja 50kW käyttöön.
 
Älkää nyt raiskatko, mutta ketjussa uutena koitin katsoa 5 sivua taaksepäin jotain vinkkejä, mutta lähinnä jostain Wishin ja Xiamiaioin (tjsp) laudoista keskusteltiin. Tarve olisi nyt laadukkaan skuutin hankkimiseen hinnasta viis. Katselin Nanrobotin D6+:aa, mutta olisi kiva vehkeen olevan myös laillinen. Osaako joku ehdottaa 1 kW skuuttia, johon saatavilla 25 km/h nopeudenrajoitin, täysjousitettu ja isohkoilla renkalilla ja lisäehtona vielä, että laite olisi nostettavissa esim. junaan. Hinnalla ei väliä. Onko mitään vinkkejä tällaiseen tarpeeseen?

En tarkoita vittuilla mutta jotenkin tästä saa rivien välistä sellaisen käsityksen että kortti lähti ja nyt scoottia tilalle :D Itsellä olisi tarve ainakin siinä kohtaa juurikin about samanlainen.
 
Älkää nyt raiskatko, mutta ketjussa uutena koitin katsoa 5 sivua taaksepäin jotain vinkkejä, mutta lähinnä jostain Wishin ja Xiamiaioin (tjsp) laudoista keskusteltiin. Tarve olisi nyt laadukkaan skuutin hankkimiseen hinnasta viis. Katselin Nanrobotin D6+:aa, mutta olisi kiva vehkeen olevan myös laillinen. Osaako joku ehdottaa 1 kW skuuttia, johon saatavilla 25 km/h nopeudenrajoitin, täysjousitettu ja isohkoilla renkalilla ja lisäehtona vielä, että laite olisi nostettavissa esim. junaan. Hinnalla ei väliä. Onko mitään vinkkejä tällaiseen tarpeeseen?
Alibabasta kun tilaat niin saat pyytää rajoittimen. Tai ainakin itelle tarjottiin vaihtoehtoa. Kerta ei rahasta ole kiinni niin pyydät vielä pikatoimituksen nopeimmalla mahdollisella tavalla.
 
Rde.fi tilattu Ninebot Max G30 on huomenna ennen 13.00 perillä kotia tuotuna. Viikon kesti tuon tuleminen riikasta ja juhannus välissä niin pidän tuota riittävän nopeana postituksena. Pitää laittaa latuuseen tuo skuutti niin pääsee huomen illalla jo testailemaan.
 
Eilen lähti rde.fi tilaukseen m365 pro versio. Toimitusaika arvio on reilut 4 viikkoa. Tuli äkillinen tarve saada talouteen myös toinen potkulauta. Aliexpressistä osui silmään Max G30, reilu 580e toimituskuluineen eu:n varastosta.

Onko ihmisillä kokemusta tuolta alista tilatuista potkulaudoista, lähinnä miten takuuhommat on tarvittaessa toiminut vai ollaanko tuossa oman onnen nojassa kun kuriiri tuo laudan pihaan?
 
Saapu vihdoin ja viimein oma lauta. On kyllä huomattavasti järeempi livenä kun kuvissa.
 

Liitteet

  • DSC_0114.JPG
    DSC_0114.JPG
    1,7 MB · Luettu: 266
  • DSC_0115.JPG
    DSC_0115.JPG
    1,7 MB · Luettu: 271
Lisätään nyt ensikokemukset ominaisuuksista.

gear 1: max 28km/h gear 2: max 45km/h gear 3: en kokeillu :D. Eco moodi rauhottaa laudan kiihtymistä niinkun vois olettaakin ja hieman heikommin jaksaa maksimeja vetää, mut ero loppupeleis hyvin pieni. Single dual motor napista tulikin sitten tärkein, singlellä hiihtelee hienosti tasasella, alämäkeen ja loivaan ylämäkeen, mutta ehdottomasti näillä läskeillä pitää laittaa dual päälle isompiin mäkiin ja sitten kyl kulkeekin ylämäkeen sen mitä tasasellakin. Villinä veikkauksena sanosin, että käyttäytyy kuin xiaomi m365 pro gear 1, single motor ja eco asetuksilla, siitä kaikki ylöspäin.

12km reissu tuli laudan mukaan ja yhtään palkkia ei kadonnu latausta.
Negat jarrut kitisee miten millonkin kun jarruttelee, regenerative braking piti ottaa heti pois päältä, suorastaan vaarallisesti töksäytteli menoa, etuiskarit on enemmän koriste kun toimiva laitos, sanosin et jotain vaimentaa, mutta kyl tienylityksiin pitää kävelyvauhtiin hidastaa ettei hajoo lauta tai sälli. Takaiskari toimii kuten pitääkin.
Yleiskokemuksena alkuun oli sillain että hyi saatana eihän tällä uskalla yli 25km/h mitenkään ajaa mut paluumatkalla hiihtelin jo 35-40km/h. yllättävän äkkiä tottuu laudan epävakaaseen luonteeseen.
Ihan hemmetin hyvä ostos kyl.

Muoks, laudan kyytiläisenä 100kg sälli. Merkki ja malli: FLJ T11

Muoks2, Kävin vielä ilokseni kaukajärven kiertämässä niin että endomondo oli päällä:
Screenshot_20200622-221822.png
Screenshot_20200622-221711.png


Matkamittari näyttää nyt 40km, ettei ei ainakaan tarkka ole tai sekos jollain tavalla matkalla. Jokatapauksessa kokonaisuudessaan nyt noin 22km ja 4/5 palkkia akkua jäljellä.
Ps. P2 magnetic pole logarithmic oli 10 kun manuaalin mukaan pitää olla 16. Se nyt korjattu, luultavasti mittarikin tarkentuu.
 
Viimeksi muokattu:
Kugoo M4 jaksaa tuon duuniylämäen mihin M365 hyytyi täysin heti alkuun. Mittarin mukaan vääntää 15-20km/h mäen ylös.

Akun kestosta ei ole mitään tietoa. Mittarin akkupalkki heittelee yhdestä palkista täyteen aivan mielensä mukaan.

Pakko tuosta on testaa range sit muilla keinoin ja tarkistaa joka kerta alkukilometrit ennen reissua niin osaa arvioida kauan akku kestäisi.
 
Mitkä venttiilit näissä sähkö scoottien renkaissa on? Tuo Kugoo M4 tulee varmaan tällä viikolla. Että minkälaisen adapterin tarvin kompura täyttöpistooliin jolla normaalisti täytetään auton renkaita?
 
Mitkä venttiilit näissä sähkö scoottien renkaissa on? Tuo Kugoo M4 tulee varmaan tällä viikolla. Että minkälaisen adapterin tarvin kompura täyttöpistooliin jolla normaalisti täytetään auton renkaita?
Auton venttiili niissä yleensä on. Venttiilin kohta voi olla ahdas ja yleensä mukana tulee silloin jatkoletku mikä siihen venttiiliin kiinnitetään täytön helpottamiseksi.
 
Kugoo M4 jaksaa tuon duuniylämäen mihin M365 hyytyi täysin heti alkuun. Mittarin mukaan vääntää 15-20km/h mäen ylös.

Akun kestosta ei ole mitään tietoa. Mittarin akkupalkki heittelee yhdestä palkista täyteen aivan mielensä mukaan.

Pakko tuosta on testaa range sit muilla keinoin ja tarkistaa joka kerta alkukilometrit ennen reissua niin osaa arvioida kauan akku kestäisi.
Pakko kysyä että oliko normi M365 vai Pro. Koska tuossa on aivan valtava ero. Juurikin paperilla tuo non Pro ja Pro mallin ero paperilla vs hintaero näyttää naurettavalta kunnes ajat ekan lenkin Prolla.omalla nyt about 450km ajettu ja ei ole kyllä yhtään tullut ikävä non Prota. Parannukset mitä itse toivoisi olisi parempi mittaristo esim akku rangen arvio, isommat renkaat ja etujouset kanttareita varten.
 
Pakko kysyä että oliko normi M365 vai Pro. Koska tuossa on aivan valtava ero. Juurikin paperilla tuo non Pro ja Pro mallin ero paperilla vs hintaero näyttää naurettavalta kunnes ajat ekan lenkin Prolla.omalla nyt about 450km ajettu ja ei ole kyllä yhtään tullut ikävä non Prota. Parannukset mitä itse toivoisi olisi parempi mittaristo esim akku rangen arvio, isommat renkaat ja etujouset kanttareita varten.
En nyt muista sinäkö tuota perusmallia olet täällä vähätellyt monissa viesteissä vai joku muu. Minulla tuo perusmalli maksoi itsensä kahteen kertaan takaisin eikä tosiaan ollut kuin yksi mäki per suunta töihin jota se ei jaksanut vetää. Muuten se oli kyllä todella hyvä ja luotettava lauta. Tietysti se pro malli on parempi mutta ei tuota tarvitse helvettiin täällä tuomita ja on ansaitusti yksi myydyimpiä lautoja hintalaatusuhteelta. Tänä päivänä hintaero on toki kirinnyt pro mallin hyväksi parempaan suuntaan.
 
En nyt muista sinäkö tuota perusmallia olet täällä vähätellyt monissa viesteissä vai joku muu. Minulla tuo perusmalli maksoi itsensä kahteen kertaan takaisin eikä tosiaan ollut kuin yksi mäki per suunta töihin jota se ei jaksanut vetää. Muuten se oli kyllä todella hyvä ja luotettava lauta. Tietysti se pro malli on parempi mutta ei tuota tarvitse helvettiin täällä tuomita ja on ansaitusti yksi myydyimpiä lautoja hintalaatusuhteelta. Tänä päivänä hintaero on toki kirinnyt pro mallin hyväksi parempaan suuntaan.
Minähän sen tuomitsin. Etenkin tuo akkukesto ja mäkinousukyvyn ero oli vaan niin jäätävä että pakko tuo non Pro on tuomita varsin huonoksi jos budjetti vain sallii.
 
Noniin pari viikkoa, niin 1000km ajettuna jo tänä vuonna. Lauta toiminut hyvin, ainoastaan n. 100km sitten vaihdoin jarrupalat ja jarruvaijerin taakse, kun se oli venynyt käyttökelvottomaksi. Aina jyrkemmissä ylämäissä kutkuttelee 2 moottorisen laudan hankkiminen, kun tällä 1000W takamoottorilla vauhti hyytyy siihen n. 30 km/h tietämille.

IMG_20200623_152229.jpg
IMG_20200623_152624.jpg
 
En kyllä ymmärrä näitä, miksi ei ostaa sähköpyörää, saa kaksi asiaa yhdellä kertaa + toimintamatkaa +100km ja vauhtia enemmän.

Tavaraa saa paremmin kyytiin ja kestävyys ja mukavuus aivan eri luokkaa kuin noilla rimpuloilla ja pyörällä pärjää talvella ja muuten huonolla ilmalla kun ei noi laudat kestä edes vettä! :facepalm:

Monelle täällä myös pikku kuntoilu tekisi ihan hyvää kun kuuntelee noita +100kg elopainoja.
 
En kyllä ymmärrä näitä, miksi ei ostaa sähköpyörää, saa kaksi asiaa yhdellä kertaa + toimintamatkaa +100km ja vauhtia enemmän.

Tavaraa saa paremmin kyytiin ja kestävyys ja mukavuus aivan eri luokkaa kuin noilla rimpuloilla ja pyörällä pärjää talvella ja muuten huonolla ilmalla kun ei noi laudat kestä edes vettä! :facepalm:

Monelle täällä myös pikku kuntoilu tekisi ihan hyvää kun kuuntelee noita +100kg elopainoja.

Nämä mahtuu auton takakonttiin. Sähköpyörälle hankala keksiä tarvetta kun on jo polkupyörä käytössä, toimintamatka ei ole sillä rajoitettu.
 
Nämä mahtuu auton takakonttiin. Sähköpyörälle hankala keksiä tarvetta kun on jo polkupyörä käytössä, toimintamatka ei ole sillä rajoitettu.
Pyörän voi myydä tai muuttaa sähköpyöräksi jolloin kahdesta tulee yksi.

Pyöräkin mahtuu autoon ja on niitä pieniä taittuvarunkoisia sähköpyöriäkin jo olemassa.

Sähköpyörällä voi myös ajaa ilman sähköä.
 
Pyörän voi myydä tai muuttaa sähköpyöräksi jolloin kahdesta tulee yksi.

Pyöräkin mahtuu autoon ja on niitä pieniä taittuvarunkoisia sähköpyöriäkin jo olemassa.

Sähköpyörällä voi myös ajaa ilman sähköä.
Itse omistan jo sähkötäysjousitetun päivitetyn maasturin mutta tällä hetkellä niska ei kestä pyörällä ajoa ajoviiman ja ajoasennon takia joten sähköpotkulaudan pysty ajoasento on parempi ja pelkällä sähköllä liikkuminenkin on ihan hupia. Plus potkulauta kiihtyy paremmin kuin 90% pyöräilijöistä, on pienempi ja mahtuu kauppoihin autoon yms joten on pirun paljon näppärämpi kuin täysikokoinen pyörä. Nätisti pysyy myös pyörälenkillä kaverin mukana jolla sähköpyörä kunhan vaan ei mene löysälle irtosoralle.
 
Viimeksi muokattu:
Pyörän voi myydä tai muuttaa sähköpyöräksi jolloin kahdesta tulee yksi.

Pyöräkin mahtuu autoon ja on niitä pieniä taittuvarunkoisia sähköpyöriäkin jo olemassa.

Sähköpyörällä voi myös ajaa ilman sähköä.
30Ah akulla kantama melko lähelle 100km ja on tässä oma hauskuutensa. Mahtuu kaappiin, konttiin jne. Kunnon sähköpyörä on myös huomattavasti kalliimpi. Niin ja kun tämmönen läskimakkara kaikki ajat tullut vietettyä istuen. Yks iso pointti laudan hommaamisessa oli vähentää istumista. :)
 
Autottomalle on hyvä olla varalaite työmatkalle. Varsinkin jos matka jää alle 10km. Silloin pääsee spyörä tai laudalla ihan ok aikaan eli alle 30 minuuttiin. Joskus on ollut autokin lainassa mutta lähden aina 30 minuuttia ennen. Yhden käden sormilla voi laskea kun on pitänyt hypätä taksiin kun on kumit puhki tai ei ole muistanut ladata, yli 10 vuoden aikana.

Autoa en tarvi.
 
Tosiaan hauskuus tällä laudalla on vielä oma juttunsa, mutta itsellekkin tärkeä osa tuo että edetään pystyssä, liiasta istumisesta aiheutuneet takareisijumit on tullut kuntoon taas.
 
En kyllä ymmärrä näitä, miksi ei ostaa sähköpyörää, saa kaksi asiaa yhdellä kertaa + toimintamatkaa +100km ja vauhtia enemmän.

Tavaraa saa paremmin kyytiin ja kestävyys ja mukavuus aivan eri luokkaa kuin noilla rimpuloilla ja pyörällä pärjää talvella ja muuten huonolla ilmalla kun ei noi laudat kestä edes vettä! :facepalm:

Monelle täällä myös pikku kuntoilu tekisi ihan hyvää kun kuuntelee noita +100kg elopainoja.

Kyllä sitä talvella voi ajella. Sähköpyörä, jolla pääsisi +40km/h olisi maksanut huomattavasti enemmän kuin tämä 500e sähköpotkulauta, niin päädyin tähän. Hyvin on kestänyt lumi- ja vesikelejä.

IMG_20200301_155653.jpg
 
Kyllä sitä talvella voi ajella. Sähköpyörä, jolla pääsisi +40km/h olisi maksanut huomattavasti enemmän kuin tämä 500e sähköpotkulauta, niin päädyin tähän. Hyvin on kestänyt lumi- ja vesikelejä.

IMG_20200301_155653.jpg
Todella kätevän näköistä :tup:
 
mites, kumpikohan kannattaisi seqwaylta ostaa? es2 vai uudempi E22E malli?
En kannattavuudesta osaa sanoa, mutta näytti E22E olevan halvennuksessa Hobbyhallissa.

Dnalla reilusti halvemmalla
 
Viimeksi muokattu:
Pirkkalan citymarketissa ninebot es2 269e plussakortilla. 4 kpl näytti hyllyssä vielä olevan jos jotain sattuu kiinnostamaan tiedä sitten miten muissa citymarketeissa tilanne.
 
Pirkkalan citymarketissa ninebot es2 269e plussakortilla. 4 kpl näytti hyllyssä vielä olevan jos jotain sattuu kiinnostamaan tiedä sitten miten muissa citymarketeissa tilanne.
okei pitää käydä tsekkaa! kumpaakin näyttäisi suomesta saada netin välityksellä 399e hintaa
 
Ite maksoin sen 280e es2:sta ja ihan törkeän hyvää hinta-laatusuhdetta kyllä siihen hintaan. Tekisi melkein mieli hakea toinen varalle tuohon 269 euroon :D
 
okei pitää käydä tsekkaa! kumpaakin näyttäisi suomesta saada netin välityksellä 399e hintaa
Mä tota puntaroi ja siihen sais verkkokaupasta lisä-akun 179e ettei paha yhteis hintakaan 448e. Päädyin kuitenkin tilaamaan ninebot max g30d mallin 749e. Dna kaupasta. hetket saa odotella... 2-3 viikkoa menee ennen kuin saatavilla.
 
Mä tota puntaroi ja siihen sais verkkokaupasta lisä-akun 179e ettei paha yhteis hintakaan 448e. Päädyin kuitenkin tilaamaan ninebot max g30d mallin 749e. Dna kaupasta. hetket saa odotella... 2-3 viikkoa menee ennen kuin saatavilla.
Itseäkin kiinnosti g30d mut tahtoisin rt paino pysyisi jokseenkin maltillisena
 
En kyllä ymmärrä näitä, miksi ei ostaa sähköpyörää, saa kaksi asiaa yhdellä kertaa + toimintamatkaa +100km ja vauhtia enemmän.

Tavaraa saa paremmin kyytiin ja kestävyys ja mukavuus aivan eri luokkaa kuin noilla rimpuloilla ja pyörällä pärjää talvella ja muuten huonolla ilmalla kun ei noi laudat kestä edes vettä! :facepalm:

Monelle täällä myös pikku kuntoilu tekisi ihan hyvää kun kuuntelee noita +100kg elopainoja.
Itsehän ostin laudan ihan vaan koska se nyt vaan on niin mukava peli ajella täällä kaupungissa sulan maan aikaan. Range ja huippunopeus ovat itselleni ainakin ihan riittävät Max G30:ssä. Tykkään harrastaa liikuntaa ja ajelenkin läskipyörällä (ei sähkö) ihan mielelläni, välillä ihan kunnon metsäpolku lenkkejäkin. Jos tavaraa pitää kuskailla enemmän kuin mitä isoon reppuun mahtuu, silloin otetaan auto perseen alle. Ja tuonne autoonhan voi laittaa myös tuon skuutinkin mukaan helposti.
Kyllähän nämä jonkin verran vettäkin kestävät, mutta ei suositella ajamaan lammikoihin.
Kiva värkki kyllä. Huvi ja hyöty tulee kivasti esiin tällä vehkeellä!
 
40km nyt ajettu FLJ T11 laudalla (30Ah akku). Viimeset 10km turbo ja dual motor päällä ja nopeus 25-45km/h ja sitä ennen vaihtelevasti turboa ja dualia gear 2'lla. 2/5 näyttää, että ois akkua jäljellä ja pistän ekan kerran laturiin nyt. Jarrujen kitinä lähes hävinnyt ja etuiskarit heränny eloon, ilmeisesti uutuudenjäykät oli.
Mittarivirhe korjaantui asetuksella ja gearit nyt sitten:
gear 1: 15km/h
gear 2: 32km/h
gear 3: 45km/h++ (en enempää testannu)
 
Pyöräkin mahtuu autoon ja on niitä pieniä taittuvarunkoisia sähköpyöriäkin jo olemassa.
On se kätevyys silti aika kaukana normaalista taittuvasta kännimoposta. Niitä menee farkun perään useampikin ja mahtuu muutakin tavaraa. Eikä kaikki muu joko pasko vanteiden pinnoja tai sotkeennu rasvaiseen ketjukäyttöön.

Normaali polkupyörä toki menee pientä isompaan autoon, mutta se on säätämistä. Pikkuautoon menee 5 henkeä vaikka potkulauta olisi muuten vaan jäänyt peräluukkuun. Eikä tarvitse raiskata sisustaa. Jos henkilöautossa usein käytetään laajennettua tavaratilaa ja kuskataan jotain epämääräistä rojua kuten fillaria, se alkaa parissa vuodessa näyttää turkkilaiselta vessalta.
 
Viimeksi muokattu:
Olkaas tarkkoina missä päästelette yli 25km/h noilla scuuteillanne. Ite justiinsa ajoin tutkaan ja mittasivat 33km/h nopeudeksi ja poliisitäti nuhteli tuimasti, mutta päästi jatkaan ilman seuraamuksia.
Kertoi tua, notta näitä sähkövehkeitä tarkkailaan ja tiedetään niitä viritettävänkin.
 
Pirkkalan citymarketissa ninebot es2 269e plussakortilla. 4 kpl näytti hyllyssä vielä olevan jos jotain sattuu kiinnostamaan tiedä sitten miten muissa citymarketeissa tilanne.
Lähdin itelleni kakkoslautaa hakemaan kun noin hyvällä hintaa ois saanu, mutta se cittarin lauta ei oo ninebottia nähnykään. E-Way E2 näytti olevan.
 
Vähän huolestuttaa tämän hetkinen tilanne fattiskootterin kanssa, toisessa latureista huutaa laakeri, takalokari halki kun tärinä tehnyt väsymismurtuman molemmille puolille lokaria ja lokari eläessään päästänyt renkaan raapaisee takavalon johdot paskaksi. Jo kuukausi sitten laitoin kyselyä osista takuuseen ja kysyivät runkonumeron mutta sitten ei ole kuulunut mitään. Soittopyynnön laitoin eilen joka ei tuottanut puhelua takaisin. Sähköpostilla laitoin nyt kyselyä että mikä tilanne. Kontio Motorssilta suoraan hankittu aka. vannetukulta.

Toivottavasti nyt sais yhteydet kulkemaan ja osat kotia niin pääsis vaihtaa. Uuteen lokariin teen suoraan tukitangot niin ei pääse uus murtumaan enää samalla tapaa ja luultavasti äänieristemattoa johtojen suojaksi vastaisen varalle vaikka pelkät tuet pitäisi estää jatkossa vastaavan tapahtuminen. Toivon sitä että ei joutuis kuluttaja-asiamiehen kanssa tappelee asiasta.

Millaisia muilla on kokemukset olleet Kontion takuun kanssa?
 
Tätä

Tätä googlekin ehdotti. Aika kuppaiset jouset näyttäisi olevan kuvien perusteella. Onko tuo nyt tosiaan parasta, mitä rahalla saa?
Inokimin Oxit taitaa olla ns. premium potkulautoja! Rajoitukset 25km/h! (voi toki myös unlokata) valitettavasti kaksivetonen taitaa olla laiton suomessa, tosin etuvedon voi kytkeä pois, onko se silloin laillinen?
 
Näillähän todella mukava vedellä kaupungilla ja kesäsin ennen kuljin bussilla tai pyörällä töihin niin laudalla pääsee nopeammin kuin noilla.
Asiasta toiseen uskaltaako Ninebot Max G30 antaa enemmän virtaa moottrorille? MPC laskin 46000. Lueskelin että jotkut käyttää niinkin alhaista kuin 30000. Mielessä kävi että antaisi vakion 25A sijasta 30A. @living_death Olikos sinulla CFW omaan laitettu?
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 702
Viestejä
4 563 059
Jäsenet
75 010
Uusin jäsen
MrBrutalMachine

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom