Lisätään nyt ensikokemukset ominaisuuksista.
gear 1: max 28km/h gear 2: max 45km/h gear 3: en kokeillu
. Eco moodi rauhottaa laudan kiihtymistä niinkun vois olettaakin ja hieman heikommin jaksaa maksimeja vetää, mut ero loppupeleis hyvin pieni. Single dual motor napista tulikin sitten tärkein, singlellä hiihtelee hienosti tasasella, alämäkeen ja loivaan ylämäkeen, mutta ehdottomasti näillä läskeillä pitää laittaa dual päälle isompiin mäkiin ja sitten kyl kulkeekin ylämäkeen sen mitä tasasellakin. Villinä veikkauksena sanosin, että käyttäytyy kuin xiaomi m365 pro gear 1, single motor ja eco asetuksilla, siitä kaikki ylöspäin.
12km reissu tuli laudan mukaan ja yhtään palkkia ei kadonnu latausta.
Negat jarrut kitisee miten millonkin kun jarruttelee, regenerative braking piti ottaa heti pois päältä, suorastaan vaarallisesti töksäytteli menoa, etuiskarit on enemmän koriste kun toimiva laitos, sanosin et jotain vaimentaa, mutta kyl tienylityksiin pitää kävelyvauhtiin hidastaa ettei hajoo lauta tai sälli. Takaiskari toimii kuten pitääkin.
Yleiskokemuksena alkuun oli sillain että hyi saatana eihän tällä uskalla yli 25km/h mitenkään ajaa mut paluumatkalla hiihtelin jo 35-40km/h. yllättävän äkkiä tottuu laudan epävakaaseen luonteeseen.
Ihan hemmetin hyvä ostos kyl.
Muoks, laudan kyytiläisenä 100kg sälli. Merkki ja malli: FLJ T11
Muoks2, Kävin vielä ilokseni kaukajärven kiertämässä niin että endomondo oli päällä:
Matkamittari näyttää nyt 40km, ettei ei ainakaan tarkka ole tai sekos jollain tavalla matkalla. Jokatapauksessa kokonaisuudessaan nyt noin 22km ja 4/5 palkkia akkua jäljellä.
Ps. P2 magnetic pole logarithmic oli 10 kun manuaalin mukaan pitää olla 16. Se nyt korjattu, luultavasti mittarikin tarkentuu.