Melko selvästi mielestäni esimerkiksi tuossa yllä lainatussa kirjoitettu, että kaipaan järkeviä tiloja. Tarkoitushakuisesti jätit tämän luonnollisesti huomiotta.
Mielenkiintoinen tulkinta. En ole missään kohtaan kertonut, etten valvo lainkaan. Suora fyysinen näköyhteys lautaan puuttuu, säilytyspaikkaan tällainen on. Sekin löytynee tästä ketjusta, että laturi on etäohjattavan rasian perässä. Virran valvontaa, kello-ohjausta jne. Jostakin myös oletus siitä, että tilassa ei voi olla palovaroitinta. Eikä vikavirtasuojaa. Kameraa ei enää ole, sillä tuli tunnit täyteen.
Siitä pidän edelleen kiinni, ettei kerrostalossa eteinen ole oikea paikka ladata. Jos vielä parvekkeeton, poistuminen asunnosta on todella vaikeaa jos eteisessä syttyy palo. Ja jos todella huono tuuri käy, on syttyy se palo sillä hetkellä kun käy wc:ssä / suihkussa tms. Mukava paikka jäädä ansaan.
Loppu pelkkää offtopicia ja sanojen suuhuni laittamista jälleen kerran. En näe mitään tarvetta lähteä siihen mukaan.
Sinä kaipaat viesteissäsi järkeviä lautojen ja sähköpyörien säilytystiloja kerrostaloihin, se on ihan järkevä pointti. Muusta olen itse täysin eri mieltä.
Kuitenkin ennen kuin korvaavat tilat löytyvät laajasti kaikista kerrostaloista, sitä ennen ei ole mielestäni tarvetta ajaa kieltoa laajasti kenenkään tahon tai viranomaisen toimesta. Kaikki muu on vain turhaa kerrostaloasukkaiden elämisen hankaloittamista ja kiusantekoa.
Ei asioiden kanssa voi toimia niin, että kielletään suoraan vaan ensin, vaikka vaihtoehtoja ei ole, sekä näin hankaloitetaan ihmisten elämistä sillä lailla, vaan parempi vaihtoehto on hakea aina ensin korvaavaa ratkaisua, joita kaikki voivat sitten hyödyntää uudella tavalla heti. Jos vaihtoehtoja ei ole säilytysratkaisuun tai tiloja mahdollista vapauttaa tähän, niin silloin kielto olisi ratkaisuna täysin kohtuuton asukkaille ja sellaista ei voida asettaa voimaan.
Ihan oikeaoppisesti ja oikealla tavalla hoidettuna latausprosessia pitää seurata koko ajan lähietäisyydellä tai "katseen alla", ei niin miten kerroit itse aiemmassa viestissäsi toimivasi.
Ketään tuskin kiinnostaa kuinka usein seuraat ja kuinka usein et seuraa lataustasi, mutta kerroit vain ihan itse, ettet noudata tuota sääntöä aiemmassa viestissäsi. Toimit näin siis itse akun latausprosessissa "ohjeistuksen vastaisesti", mutta haluaisit kieltää muilta kuitenkin latauksen kerrostalossa omistusasunnossa suoran seurannan alla, joilla ei ole mitään muuta vaihtoehtoa olemassa?
Tekstin lukemisen ymmärtäminen on myös kokonaisvaltainen prosessi. Minä ymmärrän viestisi niin, että haluat kieltää muilta laudan/sähköpolkupyörän tuomisen kerrostaloon asuinhuoneistoon, vaikka säilytystiloja ei löytyisikään ns. "yleisen turvallisuuden vuoksi", joka olisi ratkaisuna mielestäni täysin kohtuuton. Tuskin kukaan muukaan ymmärtää aiempia viestejäsi tässä asiassa muulla tavalla kuin juuri edellä mainitsemallani tavalla.
Jos tätä et tarkoittanut, niin korjaa ja tarkenna toki
Viimeksi muokattu: