Jos käytte kaupassa tms, mihin pistätte laudan? Eikö nämä ole juuri sellaista mitä jengi varastaa ihan vaan koska tulee tilaisuus. Niin helppo vaan napata mukaan.
Juuri näin ja ei olisi kiva yllätys jos laudasta olisi riisuttu kaikki varusteet jos ei muuta saa pöllityksi.
Olikos xiaomi pro 2 globalilla/nordicilla muuta eroa kun nordicin mukana tulevat vararenkaat ja pidempi takuu(2vvs 3v)?
Pitäs laittaa tilaukseen. Mitä lisähärpäkkeitä kannattaa ostaa? Kännykkäteline, nastarenkaat?
Kauppaan vain mukaan ja kori aina tuohon jalkajutun päälle. Myös vaihtoehtoisesti nostan joskus irroitettavan pyörän korin tuohon eteen kun siihen sopivasti menee sellainen jos tulee enemmän ostettavaa.Nastoja ei välttämättä kannata. Ne ei taida juuri purra mihinkään käyttäjän painolla eikä konekaan talvesta tykkää. Ketjut kuten pyörässä voisi toimia, mutta sellaisille ei taida juuri olla tilaa rapakaarien takia.
Kännyteline löytyy itseltä mutta lähinnä säästää taskusta kaivamisen vaivan. Ajossa sitä ei uskalla käyttää, eli en sitäkään välttämättä suosittelisi.
Itse sain Globaliin kyllä lukon ja vararenkaat mukana kun CDONilta tilasin vehkeen. Global kulkee 25kmh kun Nordic menee vain 20kmh, mutta jos aiot softata laitteen niin kummankin saa kyllä kulkemaan kovempaa.
Muuten en välttämättä lisähärpäkkeisiinkään lähtisi ennen kuin pari ajoa on takana ja on tullut joku tarve niille.
voihan potkulaudalla kulkea kuulemma talvisinkin. Itse ainaki kaatosateissakin olen mennyt. xiaomin mi pro 2:lla. silikonilla tiivistänyt ainostaan.
Talveen tai nastoihin liittyvää, niin eikös monet laita polkupyöriinkin vaa nippusiteitä vanteen ja kumin ympäri, toimivat ihan hyvin. Mutta etuvetoisessa potkulaudassa mahdoton tehtävä. edessähän sitä kitkaa pitäisi olla.