Pyrres
Apina koulutuksessa
Antaa näiden parin olla. Joo ulkomailta saat sitä tätä ja tuota siihen tähän ja tuohon mutta itse ainakin olen valmis maksamaan jopa satoja euroja takuusta. En halua kyntää asfallttia naamallani 25kmh vauhdeista koska tilasin ulkomailta "luotettavasta" kaupasta ja saada feikkiä joka hajoaa ajaessa alta tai lauta muuten vikaantuu vaikka olisi aito, pelkkä takuukeikka ei enää olekaan simppeli vie huoltoon...Niimpä, mikä on parempi kuin Xiaomi Pro 2 500e hintaluokassa?
Pro2 ei todellakaan ole nopein, pisimmälle kantavin mutta omaa vedenkestävää luokitustaja on ns ensimmäinen "oikea" lauta millä aikuihen voi järkevästi ajella. Joo ottaisin aina esim nykyisen lautani MUTTA yhdessä asiassa tuohon Xiaomiin pystyi luottamaan vs muut. Kun lähdit johonkin niin et kyllä kertaakaan tullut miettineeksi pääsetkö perille jos akku oli täynnä ja kohde rangen sisällä. Joillakin paukkuu kumeja jne mutta itse menin about 1500km ilman puhkeamisia. Ja laudan uusi omistaja ajaa yhä samalla kumilla. Viimeksi nähdessä luonnollisesti etukumi puolityhjänä ja hyvin on silti vissiin kestänyt henkilön alla joka ei tajua varoa millään ajokilla mitään. Noissa on kuitenkin se ison merkin ns "perustoimivuus" ja varmuus.