Mihin muuten sijoitit tuon hälyttimen, akkukoteloon?Juu, mitä enemmän näitä hälyttimiä näkee sen parempi, jos se edes pikkaisen vaikeuttaisi varkaiden ja ilkivallantekijöiden hommia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mihin muuten sijoitit tuon hälyttimen, akkukoteloon?Juu, mitä enemmän näitä hälyttimiä näkee sen parempi, jos se edes pikkaisen vaikeuttaisi varkaiden ja ilkivallantekijöiden hommia.
Tästä vesitiiveydestä ovat montaa mieltä, ainakin ajamisen sateella kieltää ohjekirjakin. En välttämättä omaani uskaltaisi juoksevan veden alla pestäOma menee eturenkaan taakse runkoon nippareilla. Jos likaantuu niin kylppäriin ja alapesusuuttimella puhtaaksi koko vehjes. M365Pro on vesitiivis niin kätevästi onnistuu pesu kerran viikossa.
Paikkaa johon se tulee pysyvästi jäämään on vielä etsinnässä, ensin se oli kiinni ohjaustangossa etulaukun alla piilossa vaan oli liian herkkä siinä ja alkoi pienestäkin tärähdyksestä hälyttämään, en tiennyt tosin vielä tuosta herkkyyden säädöstä joten pitää kokeilla uudestaan.Mihin muuten sijoitit tuon hälyttimen, akkukoteloon?
Eikö se kiellä ajamisen syvissä rapakoissa?Tästä vesitiiveydestä ovat montaa mieltä, ainakin ajamisen sateella kieltää ohjekirjakin. En välttämättä omaani uskaltaisi juoksevan veden alla pestä
Vettähän tosta pääsee menemään sisään mittarin power nappulan tietämiltä. Tähän avuksi sellainen "kortsu" =)
Akkukoteloon tuon hälyttimen voisikin laittaa. Mikä on siis sopiva herkkyys asento sille ettei turhia hälyttele?
Mihinkäs hintaan tuollainen 365 Pro parhaimmillaan on lähtenyt ja mistä näitä kannattaa lähteä etsimään?
Mikäs potkulauta kannataisi hommata 400€ hinnalla? kiinostaisi vertailla onko noista mihinkään.
Voisin kuvitella että tuohon perus M365 on custom firmis melkolailla pakollinen, oma reilusti tehokkaampi Pro versiokin vakiona kun aika hyvin kyykkää jyrkimpiin mäkiin. Olen saanut vauhdin tippumaan johonkin 5km/h alimmillaan.Xiaomi M365 - 371e
Muutaman päivän kokemuksien perusteella ihan nappiostos.
Tilasin tuon siis viimeviikon keskiviikkona iltapäivästä ja saapui lähi k-markettiin matkahuoltoon tiistaina päivällä 11 aikaan.
Nyt noin 100km mittarissa ja kyllä on kelpo peli.
Meikäläiselle rangea jää luokkaa 20-25km, joka on aivan riittävä edestakaisiin menoihin. Kotimatkalla on jonkinverran aika jyrkähköä ylämäkeä joten tein ratkaisun laittaa viri-firmwaren samantien tulille. Jaksaa nyt kiivetä paljon paremmin ja kers ei aktivoidu automaattisesti kun päästää kaasusta.
Loistava kampe näin kesäaikaan sellaiselle joka ei pyöräilemisestä eikä kävelemisestä juurikaan välitä.
EDIT: Tilasin tuon siis Aliexpressiltä
Voisin kuvitella että tuohon perus M365 on custom firmis melkolailla pakollinen, oma reilusti tehokkaampi Pro versiokin vakiona kun aika hyvin kyykkää jyrkimpiin mäkiin. Olen saanut vauhdin tippumaan johonkin 5km/h alimmillaan.
S-moodilla kaasu pohjassa tuohon 5km/h tippui, itsellä painoa 83kg. Mutta joutui lähes pysähtymään mäen juurella kun risteyksestä siihen tulin ja kyseessä todella jyrkkä mäki, muissa on aina 15km/h+ menty.Kyllähän tuohon vaikuttaa aikalailla myös oma paino. Toki kannattaa jyrkimpään mäkeen vähän ennakoida vauhtia. Tosa kun menin kohtuu jyrkkään itse pojan kanssa, eco moodilla sen enempää varautumatta niin vauhti putos 7kmh. Myöhemmin vähän paremmin varauduttua mentiin jo sen 14kmh S moodilla. Meillä painoa repun kanssa ~100kg.
Miten tuota custom firmistä osaisi säätää moottorin tehoa ettei elektroniikka kärähdä?
Ne pultit aukeaa todella pienellä väännöllä ja voimalla jos on jatkovarsi, itse laitoin roudarilla ja nippusiteillä metalliputken palasen lenkkiavaimeen jatkoksi.Tuossa omassa M365 on etukumin vaihtoprokkis käynnissä.
Toiselta puolelta mutteri antautui vasta hikoiltuaan crc:ssä pari päivää.
Jouduin lähes hajottaa vanhan sisäkumin että sain venttiilin vedettyä ulos läpiviennistä.
Porasin vähän auki sitä reikää, nyt mahtuu paremmin liikkumaan.
Seuraavat kumit ovat kyllä täysikumeja.
Ostan uuden akun vaikka 3kk välein mielummin kuin alan vaihtaa
noita vi*tupäärenkaita enää kertaakaan.
360km ja kaksi rengasrikkoa.
Ajatko keskustasta jonnekin korpeen satasen keskinopeudella?Omakotitalo hiekkatien päässä? Pikkuveli asuu n. 25km/15min päässä Turun keskustasta eikä sinnekään kuljetusfirmat aina tavaraa vie. Ei ole tarpeeksi lähellä yleisiä ajoreittejä tms.
Ajatko keskustasta jonnekin korpeen satasen keskinopeudella?
Uskaltaakohan ostaa? hinta epäilyttävän edullinen...
https://www.amazon.de/WIZZARD-2-0-Leistungstarker-Reichweite-Monowheel/dp/B01DV8CK5U/ref=sr_1_6?keywords=e-scooter&qid=1565152818&refinements=p_36:20000-60000&rnid=389413011&s=sports&sr=1-6
Uskaltaakohan ostaa? hinta epäilyttävän edullinen...
https://www.amazon.de/WIZZARD-2-0-Leistungstarker-Reichweite-Monowheel/dp/B01DV8CK5U/ref=sr_1_6?keywords=e-scooter&qid=1565152818&refinements=p_36:20000-60000&rnid=389413011&s=sports&sr=1-6
Mistä saa noin halvalla? Halvin minkä itse olen nähnyt on n. 350€Miten tuo on edullinen jos m365 non prota saa 317eurolla??
Mistä saa noin halvalla? Halvin minkä itse olen nähnyt on n. 350€
Uskaltaakohan ostaa? hinta epäilyttävän edullinen...
https://www.amazon.de/WIZZARD-2-0-Leistungstarker-Reichweite-Monowheel/dp/B01DV8CK5U/ref=sr_1_6?keywords=e-scooter&qid=1565152818&refinements=p_36:20000-60000&rnid=389413011&s=sports&sr=1-6
Ehkä se on mentävä vaan xiaomi/ ninebot osastolla, ihan noiden varaosienkin takia. Mietin vaan, että oisko se non pro m365 vai m365 pro vai es 4? Periaatteessa ois kustannustehokkainta ostaa ihan perus m365
Ja sitten esimerkiksi petri899 kun ostan tommosen esimerkiksi Rion Race Editionin, ni sit on meininkiä kun ajat tolla laittomalla laudalla jonkun päälle tai kolarin ja makselet korvauksia koko loppuelämäsi tai loukkaat itsesi ja mistään et saa mitää korvauksia.
Noista teho-/nopeusrajoituksista on täälläkin foorumillakin aika paljon juttua ollut minkälainen saa olla.
Ei kait kävelijällä/fillaristilla lähtökohtaisesti ole minkäänlaista vakuutusta, hyvä jos on edes tapaturmavakuutus (vai kuuluuko sen kylkeen aina vastuuvakuutus)... Kotivakuutuksessa lienee vastuuvakuutus käytännössä aina, mutta se on varmaan vielä tapaturmavakuutustakin harvinaisempi...Olettaisin menevän omasta vastuuvakuutuksesta. Selvästi laittomalla laudalla voi vakuutusyhtiö tod. näk. kieltäytyä maksamasta(?)
Ei kait kävelijällä/fillaristilla lähtökohtaisesti ole minkäänlaista vakuutusta, hyvä jos on edes tapaturmavakuutus (vai kuuluuko sen kylkeen aina vastuuvakuutus)... Kotivakuutuksessa lienee vastuuvakuutus käytännössä aina, mutta se on varmaan vielä tapaturmavakuutustakin harvinaisempi...
Tuo on väärä oletus, oikeasti noita sankareita joilla ei ole kotivakuutusta on yllättävän paljon.No voinee olettaa käytännössä jokaisen suomalaisen kuuluvan kotivakuutuksen piiriin ja siten omaavan vastuuvakuutuksen. Vastuuvakuutus useimmiten kuuluu kotivakuutukseen.
Tuo on väärä oletus, oikeasti noita sankareita joilla ei ole kotivakuutusta on yllättävän paljon.
Vastuuvakuutus pyöräilijän turva törmäyksissä
Eli vastuuvakuutus on ainoa josta rahaa tippuu (jos mällissä on mukana liikennevakuutettu ajoneuvo niin henkilövahingot menevät ko. vakuutuksesta)... Vastaavaa löytyy useammasta linkistä, tuossa se vain oli aika suoraviivaisesti kerrottu. Kävelijää koskee samat jutut eli ei ole väliä onko kyseessä potkulauta vai joku tasapainolauta joka on kävelyä avustava vekotin...
On olemassa sellainen juttu kuin Liikennesäännöt ne opettelemalla tiedät kuka oli vastuullinen siitä nimenomaisessa kylkeen törmäyksessä.KUka on korvausvelvollinen, jos ajan laillisella laitteella auton kylkeen ja vika on minun?
Nyt on m365:een asennettu Liitokala 36v 12ah lisäakku ja siihen vaihdettu Daly BMS. Kävin vetämässä 7,79km lenkin ja m365 tools apin mukaan akkujen varaus laski 70% - > 54%. Aiemmin range oli vähän vajaa 18km custom firmwarella. Täytyy ajella ja testailla millaisia kilometrejä pystyy nyt ajelemaan, mutta lupaavalta vaikuttaa
Nyt on m365:een asennettu Liitokala 36v 12ah lisäakku ja siihen vaihdettu Daly BMS. Kävin vetämässä 7,79km lenkin ja m365 tools apin mukaan akkujen varaus laski 70% - > 54%. Aiemmin range oli vähän vajaa 18km custom firmwarella. Täytyy ajella ja testailla millaisia kilometrejä pystyy nyt ajelemaan, mutta lupaavalta vaikuttaa
Bms on akun suojaelektroniikka missä ylilataus/purkautumissuojat, oikosulkusuojat jne...