• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Muut Sähköpyörä - GZR Pedelec Fat-E (taittuva runko, 20") 699€

Huolettaa kyl toi ohjaimen ylikuumeneminen, mul sanoo vievän 15A (reilu 500W) ku meen jyrkkään ylämäkeen (ja kiihdytyksissä) ja täytyy polkee samalla ettei vauhti hyydy alle 20kmh tjs

Ni mitäs sitku huippunopeus viel kasvaa nykysestä, pitäiskö tota virtaa rajoittaa?
 
En osaa kyllä tuohon vastata. Omassa siis tuo jäi suoran pätkän verran kokeiluksi ja laskin sen siihen 25km/h.
 
Itse en ole huomannut mitään ongelmia ylikuumenemisesta ja ajellut jo noin 170km, eli en nyt mitenkään erityisen huolestunut olisi.
 
Osaaks toi ite kuitenki sit sammua (lämpösulake?) tai rajoittaa käyttöä jos ylikuumenee vai sanooks controlleri/johdot tm vaan poks siin kohtaa ku liian pitkää menny se 15A läpi :D
 
Jarrut kyl vinkuu ihan hemmetin ikävän kuulosesti vaikka miten eri tavoilla koittaa jarrutella.. En oo ennen oikee levyjarruja käyttäny/omistanut mutta Donkey-vuokrapyörissä on kans jonku sortin levyjarru ja emmä sitä oo saanu tollee vinkumaan!

jossain mainittii hiekkapöly aiheuttajaks, hetken aikaa on lähes äänetön jarrutus kun hinkkaa rätillä ne jarrulevyt, rätti vähän siit mustuu.. Mut kyl se ääni tulee jo muutaman kilsan jälkeen takasin ihan kaupunki ajossakin. putsattuna tuntuu ettei jarruta niin hyvin ku vinkuvana?!

Mikä avuks? Onks näis vaan huonot jarrupalat, onks jotain suojaaineita mitkä pinnoittais levyn erilaiseks tietty säilyttäen jarrutuksen
 
Jarrut kyl vinkuu ihan hemmetin ikävän kuulosesti vaikka miten eri tavoilla koittaa jarrutella.. En oo ennen oikee levyjarruja käyttäny/omistanut mutta Donkey-vuokrapyörissä on kans jonku sortin levyjarru ja emmä sitä oo saanu tollee vinkumaan!

jossain mainittii hiekkapöly aiheuttajaks, hetken aikaa on lähes äänetön jarrutus kun hinkkaa rätillä ne jarrulevyt, rätti vähän siit mustuu.. Mut kyl se ääni tulee jo muutaman kilsan jälkeen takasin ihan kaupunki ajossakin. putsattuna tuntuu ettei jarruta niin hyvin ku vinkuvana?!

Mikä avuks? Onks näis vaan huonot jarrupalat, onks jotain suojaaineita mitkä pinnoittais levyn erilaiseks tietty säilyttäen jarrutuksen
Osta uudet jarrupalat, ei ne montaa euroa maksa.
 
Osta uudet jarrupalat, ei ne montaa euroa maksa.

Ensin kuitenkin reklamoit vk.com(oletettavasti) asiasta. Ei ne palat voi kulua tuossa 300km aikana niin paljon, että siitä johtuis vinkuminen.

E: Pitäisikö/voisiko tän ketjun siirtää tai tehdä oma ketju tuonne Autot ja liikenne missä on muutenkin sähköpyöristä juttua? Toki täällähän voi aivan hyvin keskustella pyörästä ja varmaan tänne löytää haun kautta. Tuli nyt vaan mieleen. Mitä mieltä @Juha Kokkonen @Sampsa
 
Viimeksi muokattu:
Mulla ne palat on vinkuneet ihan vitusti ekasta sekunnista asti, ihan niinku fat 4.0.
Ei liene kenellekään uusia asia että halvoissa pyörissä on halvat jarrupalat, jotka vinkuu.
 
Joo niin vähä aattelinki et ois vaa niin halvat palat, mitkä ois sit semmosii laadukkaampii et jarruttais mukavammin / pitkäikäsemmätki ehkä?

Verkkokaupan vastaus kaikkeen mist valitin pyörässä, esim kolhiintunut sumea näyttö, oli vaa sellai et "palauta pyörä tai elä sen kanssa"
 
Täälläkin jarrut vinkuu, etenkin takajarru vinkuu niin kovaa ettei ole kilikellolle tarvetta :D

Mitkäs palat tuohon menis sitten jos vaihtais :rolleyes:

Tää on kyl hyvä ketju, ehkä tosiaan vois olla jossain muuallakin omana lankana kuin hyvissä tarjouksissa. Tosiaan pyörä on ollut kyllä tosi mieluinen, etenkin kun sai peukkukaasun ja laittoi asetuksista vanne kehän 18 --> 22,5 :):thumbsup: Niin ja kyllä mittari ne kilometrit näyttää ihan 0,0 tarkkuudella ja nyt heittoa ei juuri ole
 
Joo niin vähä aattelinki et ois vaa niin halvat palat, mitkä ois sit semmosii laadukkaampii et jarruttais mukavammin / pitkäikäsemmätki ehkä?

Verkkokaupan vastaus kaikkeen mist valitin pyörässä, esim kolhiintunut sumea näyttö, oli vaa sellai et "palauta pyörä tai elä sen kanssa"
No toi sit taas on ihan turhaa vittuilua.
Sano sinne että en halua palauttaa pyörää enkä maksaa paskasta, pyydä että reklamointiryhmä tutkii asian.

Saat pomminvarmasti hyvitystä jos pyörässä jotain vikoja.

En kyl pelkist paloist lähtis valittaa, kun se on tosiaan ihan normaalia että halvat vinkuu, mut jos o jotain muutaki samal…
Itehän sain 150e palautusta vioista, eilen tosin yhtäkkiä hokasin että ei mulle tullut sitä uutta putkeakaan vaikka piti…
 
@GoDi Tuon 150€ sait siitä ruosteesta putkessa, muistanko oikein? Tuossa kun nyt omaa tarkastelin niin ei ole kyllä ruostetta, mutta tuo satulaputki on ihan hirveässä kunnossa. Kerran nostettu oikealle korkeudelle.

Huomasin myös ettei mulla ole pirikelloa tässä? Kait tuo nyt on jokaisessa pyörässä vakiona? Yks ahaa-elämys tuli myös koettua. Se tangon lukitus tuntui omasta mielestä kovin heppoiselta ja siinä toki sitten tein ratkaisun ja laitoin metallisen nippusiteen varmistamaan lukitusta. Samalla ihmettelin sitä muovista rinkulaa, että mikähän funktio tällä nyt oikein on. No sehän oli se mikä lukitsee sen lukon paikalleen :rofl2: No nyt on tuplasti "lukittuna" niin voi huoletta mennä :tup:
 
Vähän rupesin purkamaan ja kattomaan mitä tuo satula on syönyt. No, tollaset halvat näytti olevan ettei ihme. Edessä varmaan samanlaiset. Nuo taitaa olla kopiot Shimanon A01S paloista eli sellasia metsästämään :thumbsup:
 

Liitteet

  • 20220706_114902.jpg
    20220706_114902.jpg
    1,3 MB · Luettu: 144
@GoDi Tuon 150€ sait siitä ruosteesta putkessa, muistanko oikein? Tuossa kun nyt omaa tarkastelin niin ei ole kyllä ruostetta, mutta tuo satulaputki on ihan hirveässä kunnossa. Kerran nostettu oikealle korkeudelle.

Huomasin myös ettei mulla ole pirikelloa tässä? Kait tuo nyt on jokaisessa pyörässä vakiona? Yks ahaa-elämys tuli myös koettua. Se tangon lukitus tuntui omasta mielestä kovin heppoiselta ja siinä toki sitten tein ratkaisun ja laitoin metallisen nippusiteen varmistamaan lukitusta. Samalla ihmettelin sitä muovista rinkulaa, että mikähän funktio tällä nyt oikein on. No sehän oli se mikä lukitsee sen lukon paikalleen :rofl2: No nyt on tuplasti "lukittuna" niin voi huoletta mennä :tup:
Sain ton 150e siitä et oli ruostettu etuputkessa ja naarmuttava satulaputken kiinnitys (tohon kannattaa ostaa puoliympyrä teräsviila).

Mainitse kellosta myös, totta vitussa se kuuluu olla.
Mäkin luulin että se puuttuu, mutta mulla se oli asennettu väärinpäin ja käännetty piiloon sinne ohjaustangon alle, just vahingossa osuin siihen kun meinasin myös siitä valittaa :D

On kyl melkoinen pyörä, ihana ajaa mut vittu mitä laadunvalvontaa:mad:
 
Pitääpä ottaa yhteyttä vk.com. Laittelitko aspan chatissä viestiä aiheesta vai lähetitkö s-postia suoraan kuvineen sinne?
Oma pitäis käyttää huollossa paikallisessa liikkeessä kun kuulostaa, että tuo takarengas olis jotenki vinossa ja talutusavustimen kanssa näkee selvästi kun vanne hieman "vemputtaa".

E: Oletteko muuten ottanu tästä tuota tarakkaa pois? Jos olette niin onnistuuko tuon takavalon kiinnitys jotenkin järkevästi vai pitääkö ostaa uus esim satulaputkeen? Tarakka vähän turha itelle ja olihan tuo ehkä "siistimmän" näköinen ilman :hmm: Jos oikein HC olis niin vielä rapakaaret pois niin olis vielä näyttävämpi :lol:
 
Pitääpä ottaa yhteyttä vk.com. Laittelitko aspan chatissä viestiä aiheesta vai lähetitkö s-postia suoraan kuvineen sinne?
Oma pitäis käyttää huollossa paikallisessa liikkeessä kun kuulostaa, että tuo takarengas olis jotenki vinossa ja talutusavustimen kanssa näkee selvästi kun vanne hieman "vemputtaa".

E: Oletteko muuten ottanu tästä tuota tarakkaa pois? Jos olette niin onnistuuko tuon takavalon kiinnitys jotenkin järkevästi vai pitääkö ostaa uus esim satulaputkeen? Tarakka vähän turha itelle ja olihan tuo ehkä "siistimmän" näköinen ilman :hmm: Jos oikein HC olis niin vielä rapakaaret pois niin olis vielä näyttävämpi :lol:
S postia, kilikello oli rikki ja samalla vaihdatutin sen satulaputken uuteen mutta palautin sen koska oli huonompi. Lähinnä sen satulan kääntöominaisuus...joo laadunvalvonta. Noista satulaputkista sanottiin että uusi tulee kun niitä saapuu lisää varastoon.
 
Pitääpä ottaa yhteyttä vk.com. Laittelitko aspan chatissä viestiä aiheesta vai lähetitkö s-postia suoraan kuvineen sinne?
Oma pitäis käyttää huollossa paikallisessa liikkeessä kun kuulostaa, että tuo takarengas olis jotenki vinossa ja talutusavustimen kanssa näkee selvästi kun vanne hieman "vemputtaa".

E: Oletteko muuten ottanu tästä tuota tarakkaa pois? Jos olette niin onnistuuko tuon takavalon kiinnitys jotenkin järkevästi vai pitääkö ostaa uus esim satulaputkeen? Tarakka vähän turha itelle ja olihan tuo ehkä "siistimmän" näköinen ilman :hmm: Jos oikein HC olis niin vielä rapakaaret pois niin olis vielä näyttävämpi :lol:
Mä kävin siellä ja aspa kirjas suoraan ylös että hän näkee ne viat myös.

Ei kai sitä huoltoon tarvii?
Avaa mutteri, suorista rengas, kiristä.
 
Tollanen tuli hommattua, työhön tarvittiin 7mm kuusiokolo avain ja aikaa sen n. 15minuuttia kaikkinensa eikä enää vikise :thumbsup: Hintaa oli 16euroa yhdelle parille takapäähän.
 

Liitteet

  • 20220706_130057.jpg
    20220706_130057.jpg
    1,2 MB · Luettu: 84
Mulle tuli vaa sellai vastaus et vie pyöräs huoltoon ja korvataa sit se jos menee takuunalaisena
ku valitin varmaa 15 eri asiast mielestäni riittävän pätevästi
 
Tollanen tuli hommattua, työhön tarvittiin 7mm kuusiokolo avain ja aikaa sen n. 15minuuttia kaikkinensa eikä enää vikise :thumbsup: Hintaa oli 16euroa yhdelle parille takapäähän.

Kävin kyselee paikallisesta huollosta ideoita vikinään, sanoivat ettei siihen oikeen löydy mitää yksselitteistä et mikä pala sopii mut pehmeet ois yleisesti hiljasempii, kuluu vaan tosin huomattavasti nopeammin..?

Onks nää sit pehmeetä vai kovaa palaa? Et kuin usein noit sais tosiaan olla vaihtamassa :oops:
 
Mulle tuli vaa sellai vastaus et vie pyöräs huoltoon ja korvataa sit se jos menee takuunalaisena
ku valitin varmaa 15 eri asiast mielestäni riittävän pätevästi
Vastaat hänelle että haluat asioida verkkiksen reklamointitiimin kanssa.
 
Kävin kyselee paikallisesta huollosta ideoita vikinään, sanoivat ettei siihen oikeen löydy mitää yksselitteistä et mikä pala sopii mut pehmeet ois yleisesti hiljasempii, kuluu vaan tosin huomattavasti nopeammin..?

Onks nää sit pehmeetä vai kovaa palaa? Et kuin usein noit sais tosiaan olla vaihtamassa :oops:
Kuluminen riippuu täysin käytöstä ja käyttäjästä. Joku vaihtaa kerran vuodessa ja joku taas käyttää useamman vuoden. Jokatapauksessa ovat kulutustavaraa.

Tuolla on tarkemmin kerrottu eri paloista Disc brake pads explained: organic vs sintered vs semi-metallic
 
No yritetään vängätä verkkiksen kanssa..

Kuluu toki mut mä jo aattelin et pitäis olla joka viikko vaihtamas paloja :D


Onkohan löytyny sopivaa rengaslukkoa/runkolukkoa tähä läskipyörään, tykkäisin sen helppoudesta hetkellisis pysähdyksis, ja mieluusti viel sellai malli johon menee ketju ns "tulpalla"
 
No yritetään vängätä verkkiksen kanssa..

Kuluu toki mut mä jo aattelin et pitäis olla joka viikko vaihtamas paloja :D


Onkohan löytyny sopivaa rengaslukkoa/runkolukkoa tähä läskipyörään, tykkäisin sen helppoudesta hetkellisis pysähdyksis, ja mieluusti viel sellai malli johon menee ketju ns "tulpalla"
Ei ne palat nyt noin äkkiä kulu normaalilla käytöllä, että viikkoja vain kestäisivät. Tietysti jos pala jostain syystä laahaisi kokoajan niin silloin se kyllä kuluisi nopeammin.
 
Verkkikseltä vaa lisää tympeitä vastauksia pitäytyen siinä et "kuten colleega sanoi; korjaa paikallisel jos ne pystyy tai lähetä pyöräs valtuutettuun huoltoon"
Täysin ohittaen reklamaatio "vaatimukset"
 
Aika iso kalibrointivirhe tuossa matkamittarissa itsellä, piti asetuksista säätää 25.3 tuumaiseksi että sai about kohdalleen.
 
No onpa vain :hmm: Taitanu lähes kaikilla olla se 22.5" aikalailla oikea koko pyörälle.

Tässä ite vieläki arvon laittaisko tilaukseen tuon kaasukahvan. Onko ne jotka tilanneet sijoittanut sen perinteisesti oikealle? Kokeilin vähän noita grippejä pyöritellä ja aika lujassa tuntuu olevan, en nyt tuon vuoksi haluais alkaa uusia grippejä tilaileen mikäli tuo pitää tuhota, että sen saa pois tieltä. Vaihteen valitsijaa joutuu myös vähän siirtämään, onkohan tuo kuinka luontevassa paikassa sen jälkeen? Alista kattelin niin sieltä kyllä sais tilattua kaasukahvan missä ei ole erillistä liipaisinta vaan nopeutta säädetään kahvasta suoraan, kuten joissain pyörissä vaihteen valitsijaa vääntämällä.
 
No onpa vain :hmm: Taitanu lähes kaikilla olla se 22.5" aikalailla oikea koko pyörälle.

Tässä ite vieläki arvon laittaisko tilaukseen tuon kaasukahvan. Onko ne jotka tilanneet sijoittanut sen perinteisesti oikealle? Kokeilin vähän noita grippejä pyöritellä ja aika lujassa tuntuu olevan, en nyt tuon vuoksi haluais alkaa uusia grippejä tilaileen mikäli tuo pitää tuhota, että sen saa pois tieltä. Vaihteen valitsijaa joutuu myös vähän siirtämään, onkohan tuo kuinka luontevassa paikassa sen jälkeen? Alista kattelin niin sieltä kyllä sais tilattua kaasukahvan missä ei ole erillistä liipaisinta vaan nopeutta säädetään kahvasta suoraan, kuten joissain pyörissä vaihteen valitsijaa vääntämällä.

Oikealla itsellä joo. Kyl se grippi lähtee ihan ehjänä, hieman voimaa ja pyörittelyä ja vetää vaikka kaksinkerroin sen pään. Se kaasuhan tulee gripin ja jarrukahvan väliin (ei tarvi siirtää vaihtajaa tai jarrukahvaa), joten joutuu leikkaamaan palan gripistä pois että saa sen kunnolla pohjaan. Tuollainen kahvasta suoraan ois kyllä varmaan hyvä, mutta meneekö se sitten varmasti suoraan tuohon liittimeen on eri asia?
 
Viimeksi muokattu:
No kait se menee jos liitin on sama :hmm: Ainaki kuvissa oli ihan samanlainen kuin mitä tuolla ekalla sivulla olleissa.
 
Jos tilaat ja toimii niin laita ihmeessä linkkiä siihen, vois itsekin semmoiseen vaihtaa tuosta peukalomallista!
 
Tänään tuli takuusta täysin uusi/avaamattomassa paketissa oleva satulaputki :thumbsup:
 
Tänään tuli takuusta täysin uusi/avaamattomassa paketissa oleva satulaputki :thumbsup:

Itsellä tuli kanssa pari päivää sitten edellisen tilalle, vahva suositus on laittaa sinne sisään vahvikeputki, on meinaan todella huonolaatuista saumattua putkea se alkuperäinen ja alkoi selvästi taipua se oma. Teetätin itse kunnollisen teräsputken jossa ei ole saumoja paikallisella Mielen ry pajalla, putken hitsaus, hionta ja maalaus maksoi yhteensä vain 10€ ja on kyllä tosi hyvä nyt!
 
Itsellä tuli kanssa pari päivää sitten edellisen tilalle, vahva suositus on laittaa sinne sisään vahvikeputki, on meinaan todella huonolaatuista saumattua putkea se alkuperäinen ja alkoi selvästi taipua se oma. Teetätin itse kunnollisen teräsputken jossa ei ole saumoja paikallisella Mielen ry pajalla, putken hitsaus, hionta ja maalaus maksoi yhteensä vain 10€ ja on kyllä tosi hyvä nyt!
Oliko se putki minkä merkkinen? Tää oli jossain omas pussissa ja joku sk merkkinen se oli. Tarvii laittaa vanhasta satula tuohon koska sitä ei tullut
 
Huippu lanka, hyvä jäbät.
Itte sain just mankelin kotiin. Ja ekat kilsat takana.
Parit kyssärit teille amatimiehille:
-Vesisade, pesu ja rengaspaineet?
Eli voiko ajaa kaatosateella akun kanssa? Voiko pestä painepesurilla akun kanssa?

-Paljon painetta renkaisiin 80 kg kuskille?

-vitos avustuksella kun polkee nii loppuu jalat kesken, mikä avuksi? Pitääkö asentaa isompi etu kiekko/ratas että 7 vaihteella pystyis polkeen täysiä eli 25 km/h
 
Sateella ajamisesta ei kokemusta, mutta oliko se täällä vai ihan manuaalissa maininta ettei missään nimessä saa pestä painepesurilla. Uskoisin kyllä, että sateella ajo onnistuu ilman ongelmia ja perus puutarhaletkulla pesukin ok, toki akku pois. Rengaspaineet on itelle ihan hyvät, painoa tosin ei ole kuin vajaa 70kg, mutta tarkoituksena on ollu käydä laittaan lisää. Täältä saadun kokemuksen perusteella "kiikkerä" ohjaus muuttuu huomattavasti paremmaksi.

Tuohon vikaan en keksi muuta kuin minkä itse sanoitkin. Itsellä se kyllä huilaa sen 25km/h kun vaan pyörittää polkimia ja kun lopettaa polkimien liikuttamisen niin moottori tippuu pois avustamasta. En siis otke niin paljon ku jaloista vaan lähtee ennemmin ihan vaan kevyessä liikkeessä polkimet.

E: Piti käydä ihan testaamassa vielä :happy: Eli juuri noin kuten yllä kirjoitin tuo toimii, kunhan polkimet liikkuu nopeus pysyy tuossa 25km/h. Ilman mitään vastusta siis. Tämä siis kokeiltuna suoran pätkällä, ylämäkeen toki joutuu sitten jo käyttään ihan lihasvoimaa hieman :thumbsup:
 
Viimeksi muokattu:
Sateella ajamisesta ei kokemusta, mutta oliko se täällä vai ihan manuaalissa maininta ettei missään nimessä saa pestä painepesurilla. Uskoisin kyllä, että sateella ajo onnistuu ilman ongelmia ja perus puutarhaletkulla pesukin ok, toki akku pois. Rengaspaineet on itelle ihan hyvät, painoa tosin ei ole kuin vajaa 70kg, mutta tarkoituksena on ollu käydä laittaan lisää. Täältä saadun kokemuksen perusteella "kiikkerä" ohjaus muuttuu huomattavasti paremmaksi.

Tuohon vikaan en keksi muuta kuin minkä itse sanoitkin. Itsellä se kyllä huilaa sen 25km/h kun vaan pyörittää polkimia ja kun lopettaa polkimien liikuttamisen niin moottori tippuu pois avustamasta. En siis otke niin paljon ku jaloista vaan lähtee ennemmin ihan vaan kevyessä liikkeessä polkimet.

E: Piti käydä ihan testaamassa vielä :happy: Eli juuri noin kuten yllä kirjoitin tuo toimii, kunhan polkimet liikkuu nopeus pysyy tuossa 25km/h. Ilman mitään vastusta siis. Tämä siis kokeiltuna suoran pätkällä, ylämäkeen toki joutuu sitten jo käyttään ihan lihasvoimaa hieman :thumbsup:
Viritin 25->35. Kävin polokasee 20km lenkin 5 avustuksella 30km/h. Akussa 1 pykälä jäljellä.
Renkaat paineistin 1 baariin. Ja rengas koon muutin 18->24.
Ommieleinen laitos pikku cruisailuun pyöräteillä.
 
Oliko se putki minkä merkkinen? Tää oli jossain omas pussissa ja joku sk merkkinen se oli. Tarvii laittaa vanhasta satula tuohon koska sitä ei tullut
Ei ollu mitään merkkiä, ihan se default satulaputki, jos siinä putkessa on sauma niin tietää että laatu on ns. huonekaluputkea eli halvinta paskaa. Satulan ostin heti paremman motonetistä 10€:lla, semmoisen joka on jousitettu ja leveämpi niin ei tuu perse kipeeksi.

-Vesisade, pesu ja rengaspaineet?
Eli voiko ajaa kaatosateella akun kanssa? Voiko pestä painepesurilla akun kanssa?

-Paljon painetta renkaisiin 80 kg kuskille?

-vitos avustuksella kun polkee nii loppuu jalat kesken, mikä avuksi? Pitääkö asentaa isompi etu kiekko/ratas että 7 vaihteella pystyis polkeen täysiä eli 25 km/h

Itellä oli töissä pyörä ulkona useamman tunnin ja kastui kunnolla rankalla vesisateella, niin teki sen että kaasu rupes hirttään pohjaan ja fillari liikkui ihan polkematta, tätä vikaa kesti peräti kolme päivää ennen kuin katosi lopulta, eli ei ole täysin vesitiivis. Normi sateella olen ajellu kyl tuon jälkeen ja vika ei ole uusiutunut, mutta jos pihalla joutuu säilyttään sateessa niin vahva suositus ostaa verkkiksestä se 14€ maksava gozeron pressu.

En ole pessyt vaan lähinnä märällä rätillä pyyhkinyt isompia rapoja pois. En ehkä painepesurilla ruiskuttelis ainakaan akkua ja kontrolleria...
Rengaspaineet itsellä jotain 20+ näyttää huolttiskan mittari...ja on ihan jees ajella, joutuu lisään ilmaa about kerran parissa viikossa.

Vaihteiden välitykseen auttaa ku laitat vapaarattaan jossa isommat välitykset, ite tilasin juuri tämän 11-28T:n 26.62€ 20% OFF|Drift Maniac Bicycle 7s Freewheel 11-28t/11-34t 7-speeds Flywheel For Electric Bike - Bicycle Freewheel - AliExpress jolloin se vitos vaihde pitäs olla about sama ku nykyinen seiska.
 
Viimeksi muokattu:
No niin, nyt on laitettu kaasukahva tilaukseen. Tilasin juurikin tuon minkä aiemmin linkitin tänne. Odotellaas nyt sitten :nb: Onko tässä muuten olemassaan asetus, että tuon kahvan kanssa moottori käynnistyy tietyssä nopeudessa vasta? Kuten esim. sähköscooteissa yleensä, että vaatii sen pari km/h nopeutta pohjille ennen kuin moottori käynnistyy? Saas nyt nähdä minkälainen on käytännössä. No olettaisin, että jos jostain syystä en tykkää tuosta niin eiköhän täältä löydy ostaja kyseiselle vehkeelle :whistling:
 
No niin, nyt on laitettu kaasukahva tilaukseen. Tilasin juurikin tuon minkä aiemmin linkitin tänne. Odotellaas nyt sitten :nb: Onko tässä muuten olemassaan asetus, että tuon kahvan kanssa moottori käynnistyy tietyssä nopeudessa vasta? Kuten esim. sähköscooteissa yleensä, että vaatii sen pari km/h nopeutta pohjille ennen kuin moottori käynnistyy? Saas nyt nähdä minkälainen on käytännössä. No olettaisin, että jos jostain syystä en tykkää tuosta niin eiköhän täältä löydy ostaja kyseiselle vehkeelle :whistling:

Tuskin on moista asetusta, vaan moottori menee päälle heti kun painaa kaasua, tämä on itseasiassa hyvä asia esim liikkeelle lähdettäessä. Saattaa olla että itsekin käsikaasun tilaan tuon peukalokaasun tilalle, tosin en ehkä tuota samaa half-mallia.
 
Mietin itekki olisko tilannu suoraan tuon koko alueen kaasukahvan, mutta ajattelin sitte olisko tuo kuitenki järkevämpi vaihtoehto. No kohtapa sen näkee, Aliexpressin mukaan syyskuussa perillä :rofl2: Tosin huomannu muutamien tilausten otannalla, että nuo ei pidä paikkaansa vaan kaikki tulleet Euroopasta paljon nopeammin yleensä Puolasta.
 
En oikee löytäny vielkä suomest tai ainaka paikallisist (moto, puuilo, prisma cittari, tokmanni, krauta, urheiluliikkeet, yms) sopivii jarrupaloi? Shimanon A01S vissii sopi jonku aiemman kommentin mukaan
Bikesterilta saksasta varmaa tilattava, sielt ostin muhkeemman satulan ja ketjulukonki ym tarvikkeita aiemmin :thumbsup:
 
Löytyi mielenkiintoinen simulaattori, pitäisi vaan selvittää onko tuossa listassa tuota moottoria ja controlleria, tietääkö täällä kukaan noiden tarkkoja malleja?
 
En oikee löytäny vielkä suomest tai ainaka paikallisist (moto, puuilo, prisma cittari, tokmanni, krauta, urheiluliikkeet, yms) sopivii jarrupaloi? Shimanon A01S vissii sopi jonku aiemman kommentin mukaan
Bikesterilta saksasta varmaa tilattava, sielt ostin muhkeemman satulan ja ketjulukonki ym tarvikkeita aiemmin :thumbsup:
Porist löyty heti laakist ensimmäisest pyöräliikkeest ku kävelin vanhoje paloje kans kauppaan. Hyvä takuu vk.comissa kun voit myös itse ostaa ja asentaa palat ja kuittia vastaan saat rahat. Jos siis vanhojen palojen kanssa probleemia :thumbsup:

Just nuo a01s, aika kalliit kun 16e maksoi per pää...
 
Mulla loppui jarrujen vinkuminen kun vein pyöräliikkeeseen ja pyysin säätämään jarrut, 20€ maksoi ja nyt on kyllä hyvät.
 
Ei ollu mitään merkkiä, ihan se default satulaputki, jos siinä putkessa on sauma niin tietää että laatu on ns. huonekaluputkea eli halvinta paskaa. Satulan ostin heti paremman motonetistä 10€:lla, semmoisen joka on jousitettu ja leveämpi niin ei tuu perse kipeeksi.



Itellä oli töissä pyörä ulkona useamman tunnin ja kastui kunnolla rankalla vesisateella, niin teki sen että kaasu rupes hirttään pohjaan ja fillari liikkui ihan polkematta, tätä vikaa kesti peräti kolme päivää ennen kuin katosi lopulta, eli ei ole täysin vesitiivis. Normi sateella olen ajellu kyl tuon jälkeen ja vika ei ole uusiutunut, mutta jos pihalla joutuu säilyttään sateessa niin vahva suositus ostaa verkkiksestä se 14€ maksava gozeron pressu.

En ole pessyt vaan lähinnä märällä rätillä pyyhkinyt isompia rapoja pois. En ehkä painepesurilla ruiskuttelis ainakaan akkua ja kontrolleria...
Rengaspaineet itsellä jotain 20+ näyttää huolttiskan mittari...ja on ihan jees ajella, joutuu lisään ilmaa about kerran parissa viikossa.

Vaihteiden välitykseen auttaa ku laitat vapaarattaan jossa isommat välitykset, ite tilasin juuri tämän 11-28T:n 26.62€ 20% OFF|Drift Maniac Bicycle 7s Freewheel 11-28t/11-34t 7-speeds Flywheel For Electric Bike - Bicycle Freewheel - AliExpress jolloin se vitos vaihde pitäs olla about sama ku nykyinen seiska.
Annaks linkin pressulle kitoos
 
Mulla pimeni ajotietokone täysin, joku b0006 koodi vilahti ja sen jälkeen ihan pimeänä. Akussa taitaa olla joku pieni näyttö, mutta sekään ei näytä mitään vaikka akku ladattu täyteen. Mistähän alkaa vikaa paikantamaan?
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 254
Viestejä
4 491 088
Jäsenet
74 171
Uusin jäsen
äänihaitta

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom