• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Muut Sähköpyörä - GZR Pedelec Fat-E (taittuva runko, 20") 699€

Mikä 48v akku tuohon menee kun sitäkin olit kokeillut? Sopiko tuo vk.comin varaakku suoraan tähän pyörään?
Minulla on tällainen akku pyörässä nyt:
Ero lähinnä tuo päällä oleva "varausnäyttö" sekä erilainen latausliitin->Laturi on hankittava myös

48V akku oli toisen pyörän runkoakku, joka oli heitetty testauksien ajaksi takatarakalle kuormaliinalla :D Käytännöllisyyden vuoksi (reilusti takapainoinen ja tarakka luonnollisesti pois käytöstä) luovuin tuon akun käytöstä, mutta lisäteho oli kyllä ajossa miellyttävä
edit. Korostaakseni 48v viritystä, niin se oli vain abiko liittimillä kytketty suoraan moottoriohjeimen pinneihin kiinni
 
No niin, noin 10km koeajo takana ja onhan tämä hauska peli. Maastona pyörätietä, pururataa ja mettäpolkua. Ei valittamista, pururadalla oli vielä lunta paikoin 10cm ja hyvin sillä siinäkin mentiin.

Ohjaus on tosiaan aikasta kiikkerä, pitänee laittaa kunnolla ilmaa renkaisiin josko sillä parantuis. Takapyörästä kuuluu välillä korkea vinkkuminen, ottaako jarrupala levyyn? Tuota pitänee vielä tutkia.

Avustin tosiaan toimii aika viiveellä, sekunnin pari, mutta eipä tuo itseä haittaa.

Matkamittari näytti kyllä ihan omiaan, koeajon jälkeen mittarissa 1km :lol:

Itselle tosiaan ensimmäinen sähköpyörä ja ennen tätä koskaan polkenukaan sähköpyörällä.
 
Minulla on tällainen akku pyörässä nyt:
Ero lähinnä tuo päällä oleva "varausnäyttö" sekä erilainen latausliitin->Laturi on hankittava myös

48V akku oli toisen pyörän runkoakku, joka oli heitetty testauksien ajaksi takatarakalle kuormaliinalla :D Käytännöllisyyden vuoksi (reilusti takapainoinen ja tarakka luonnollisesti pois käytöstä) luovuin tuon akun käytöstä, mutta lisäteho oli kyllä ajossa miellyttävä
edit. Korostaakseni 48v viritystä, niin se oli vain abiko liittimillä kytketty suoraan moottoriohjeimen pinneihin kiinni
Juu juu, pyörä haettu. Ensi järkytys oli laatikon koko, ei mennyt autoon ellei olisi saanut kaadettua molemmat penkit O_o No, pyörä pois paketista ja jo meni :D Pitkä kotimatka vielä...
 
Onko muillakin tosiaan toi runko niin kireä tuosta satulaputken kohdalta että raatelee näin paskaksi ton putken maalin?
Mietin tässä että lähdenkö vaihtamaan toiseen kappaleeseen...
20220512_201135.jpg


ja toiselta puolelta:

20220512_201146.jpg


joka kerta kun tota säätelee tai nostaa/laskee niin lentää vaan mustaa lastua kun kuorii maalin pois...


Se on tosiaan niin kireä että ellen pyörivällä liikkeellä sitä sieltä nitkuta niin koko pyörä nousee ilmaan jos yritän sitä vain vetää...
 
Onko muillakin tosiaan toi runko niin kireä tuosta satulaputken kohdalta että raatelee näin paskaksi ton putken maalin?
Mietin tässä että lähdenkö vaihtamaan toiseen kappaleeseen...
20220512_201135.jpg


ja toiselta puolelta:

20220512_201146.jpg


joka kerta kun tota säätelee tai nostaa/laskee niin lentää vaan mustaa lastua kun kuorii maalin pois...


Se on tosiaan niin kireä että ellen pyörivällä liikkeellä sitä sieltä nitkuta niin koko pyörä nousee ilmaan jos yritän sitä vain vetää...
On, juuri tuollainen ja putki on ensimmäisen sateen jälkeen ruosteinen kohdista, joissa ei ole enää maalia
 
Onko muillakin tosiaan toi runko niin kireä tuosta satulaputken kohdalta että raatelee näin paskaksi ton putken maalin?
Mietin tässä että lähdenkö vaihtamaan toiseen kappaleeseen...
20220512_201135.jpg


ja toiselta puolelta:

20220512_201146.jpg


joka kerta kun tota säätelee tai nostaa/laskee niin lentää vaan mustaa lastua kun kuorii maalin pois...


Se on tosiaan niin kireä että ellen pyörivällä liikkeellä sitä sieltä nitkuta niin koko pyörä nousee ilmaan jos yritän sitä vain vetää...
Joo kattelin kans omaani ja aika skriiduinen oli kyllä, ei ihan noin rajun näköinen. Ei sitä satulaa silti tarvi kokoajan ottaa pois. Sen akun saa pois muutenkin, käännät/puristat vain satulan alta vivusta niin istuin osa keikahtaa :tup:
Nyt on ekat 3km ajettu ja olihan se erilainen kokemus vs momenttitunnistus sähköpyörät, jännästi lähti viiveen jälkeen vetämään. Ihan kivan oloinen muuten ajaa, laitoin eteen n 1.2bar ja taakse 1.5bar ja hyvin meni.

Etutangossa vähän klappia mutta ilmeisesti kiristämällä sitä vipun ruuvia asia korjaantuu. Millais teiän gzr tarrat, lähti heti karsiutumaan kun vähän kynttä näytti/osui...

Oli myös aika rasvassa/öljyssä koko pyörä ja ei oikein kauniimpi osapuoli tykännyt kun sitä sisällä testasin ja öljy jälkiä siellä täällä :D Ei lainkaan huono ostos tohon hintaan....niin ja kilikello oli myös heti rikki..
 
Joo kattelin kans omaani ja aika skriiduinen oli kyllä, ei ihan noin rajun näköinen. Ei sitä satulaa silti tarvi kokoajan ottaa pois. Sen akun saa pois muutenkin, käännät/puristat vain satulan alta vivusta niin istuin osa keikahtaa :tup:
Nyt on ekat 3km ajettu ja olihan se erilainen kokemus vs momenttitunnistus sähköpyörät, jännästi lähti viiveen jälkeen vetämään. Ihan kivan oloinen muuten ajaa, laitoin eteen n 1.2bar ja taakse 1.5bar ja hyvin meni.

Etutangossa vähän klappia mutta ilmeisesti kiristämällä sitä vipun ruuvia asia korjaantuu. Millais teiän gzr tarrat, lähti heti karsiutumaan kun vähän kynttä näytti/osui...

Oli myös aika rasvassa/öljyssä koko pyörä ja ei oikein kauniimpi osapuoli tykännyt kun sitä sisällä testasin ja öljy jälkiä siellä täällä :D Ei lainkaan huono ostos tohon hintaan....niin ja kilikello oli myös heti rikki..
Mun vaimo käyttää mun pyörää aina maastossa/talvella koiran juoksuttamiseen ja sillä on jäätävän pitkät jalat niin kyllä sitä aika usein sit joutuu säätämään…

Edit: mikä helvetti tässä välillä menee tällä foorumilla jumiin kun kaikki namiskat on jumissa harmaana, ei saa hymiöitä, ei linkkejä, ei mitään, mihinkään ei voi klikata, voi vain kirjoittaa…
 
Joo kattelin kans omaani ja aika skriiduinen oli kyllä, ei ihan noin rajun näköinen. Ei sitä satulaa silti tarvi kokoajan ottaa pois. Sen akun saa pois muutenkin, käännät/puristat vain satulan alta vivusta niin istuin osa keikahtaa :tup:
Nyt on ekat 3km ajettu ja olihan se erilainen kokemus vs momenttitunnistus sähköpyörät, jännästi lähti viiveen jälkeen vetämään. Ihan kivan oloinen muuten ajaa, laitoin eteen n 1.2bar ja taakse 1.5bar ja hyvin meni.

Etutangossa vähän klappia mutta ilmeisesti kiristämällä sitä vipun ruuvia asia korjaantuu. Millais teiän gzr tarrat, lähti heti karsiutumaan kun vähän kynttä näytti/osui...

Oli myös aika rasvassa/öljyssä koko pyörä ja ei oikein kauniimpi osapuoli tykännyt kun sitä sisällä testasin ja öljy jälkiä siellä täällä :D Ei lainkaan huono ostos tohon hintaan....niin ja kilikello oli myös heti rikki..
Siis mulla ei ollut lainkaan tarroja!
Oliko muilla sit?
Mä kattelin raisiossa mallikappaletta ni siitäkin puuttui tarrat niin aattelin et on normaalia…

Mä kyllä aattelin tilaa toisen tollasen tonne raisioon ja käydä palauttamassa tämän ja pyydän vaihtamaan siihen, on se paskaa jos toi putki on heti ruosteessa…
 
Siis mulla ei ollut lainkaan tarroja!
Oliko muilla sit?
Mä kattelin raisiossa mallikappaletta ni siitäkin puuttui tarrat niin aattelin et on normaalia…

Mä kyllä aattelin tilaa toisen tollasen tonne raisioon ja käydä palauttamassa tämän ja pyydän vaihtamaan siihen, on se paskaa jos toi putki on heti ruosteessa…
Siis siinä on niiden GZR tekstien päällä sellainen ohut muovi. Kynnellä raaputtaen lähtee kalvo pois ja tulee tekstit näkyviin paremmin :thumbsup:
 
Siis siinä on niiden GZR tekstien päällä sellainen ohut muovi. Kynnellä raaputtaen lähtee kalvo pois ja tulee tekstit näkyviin paremmin :thumbsup:
Ahaa eli se siitä lähti ku vähä meni söhimää, tarviiki tutustuu :thumbsup: Toi satula putki on kyl rumannäköne...ehkä joku purkka viritys maalaus teippaus vaa :D
 
Ahaa eli se siitä lähti ku vähä meni söhimää, tarviiki tutustuu :thumbsup: Toi satula putki on kyl rumannäköne...ehkä joku purkka viritys maalaus teippaus vaa :D
Joo. Jos tuohon joku keksii oivan kikan, niin otetaan ilolla vastaan! Ajattelin ensin hioa rungosta putkea ja maalata satulaputken sitten, mutta oletettavasti satula ei sitten enää pysy kireällä...
 
Juu sama täällä tuon putken suhteen, pitää jotain siihen kehittää. Voiko tuota talutusavustimen nopeutta jotenkin säätää? Omassa tuo nopeus on kyllä sitä luokkaa, että melko rivakasti saat laittaa kenkää toisen eteen jos meinaat matkassa pysyä. Nopeutta näyttää ~8km/h.
 
Mites muilla toimii tuo matkamittari? Pyörän saatua on tullu käytyä about 10km lenkkejä pari kolme kertaa, mutta mittarissa on 12km tällä hetkellä. Jos tuohon on joku hyvä fiksi niin kertokaa, tuo nyt on niin pieni asia etten ainakaan takuuseen ala laittaan pyörää.

Mitäs tuolla USB-portilla tekee? Voiko sen kautta jotenkin muuttaa asetuksia? Esim. tuo talustusavustin on mun mielestä vähän liian nopea jos pyörää aikoo oikeasti vain taluttaa.
 
Mites muilla toimii tuo matkamittari? Pyörän saatua on tullu käytyä about 10km lenkkejä pari kolme kertaa, mutta mittarissa on 12km tällä hetkellä. Jos tuohon on joku hyvä fiksi niin kertokaa, tuo nyt on niin pieni asia etten ainakaan takuuseen ala laittaan pyörää.

Mitäs tuolla USB-portilla tekee? Voiko sen kautta jotenkin muuttaa asetuksia? Esim. tuo talustusavustin on mun mielestä vähän liian nopea jos pyörää aikoo oikeasti vain taluttaa.
Ite ajattelin että siitä usb paikasta saisi virtaa vaikka kännykkään, olenko väärässä?

Ite ihmettelin ensin että tuleeko matkamittariin mitään lukemaa kun oli noin 1km ajettu. No tulihan se sieltä ja kun jatkoi ajoa niin tuli 0.1 desimaalin tarkkuudella mutta aluksi piti ajaa +1km. Outoa jos sulla on jäänyt kilometrejä tallentamatta... mistäs tämä pyörä sen muuten laskee/mittaa?
 
Kävin raisiossa vaihtamassa pyörää toiseen ton satulan takia….
Siel oli 2 niitä ja kokeilin molemmat läpi…
Molemmat aivan paskoja yksilöitä.
Toisessa oli se satulaputki aivan löysä, siis niin löysä ettei saanut kiristettyä.
Toisessa oli vähemmän löysä mutta joku siellä aukossa raaputti samantien putkesta maalit pois.
Sen lisäksi tässä toisessa kappaleessa oli etutangon taitoskohdasta putken pää 1.5cm verran putkea ilman maalia ja aivan ruosteessa.
Otin nyt ton jälkimmäisen kuitenkin kun en jaksa ilman pyörääkään olla, pistin hakemuksen että saisi hinnanalennusta noiden takia.
Surkeaa laatua kyllä.
 
Kävin raisiossa vaihtamassa pyörää toiseen ton satulan takia….
Siel oli 2 niitä ja kokeilin molemmat läpi…
Molemmat aivan paskoja yksilöitä.
Toisessa oli se satulaputki aivan löysä, siis niin löysä ettei saanut kiristettyä.
Toisessa oli vähemmän löysä mutta joku siellä aukossa raaputti samantien putkesta maalit pois.
Sen lisäksi tässä toisessa kappaleessa oli etutangon taitoskohdasta putken pää 1.5cm verran putkea ilman maalia ja aivan ruosteessa.
Otin nyt ton jälkimmäisen kuitenkin kun en jaksa ilman pyörääkään olla, pistin hakemuksen että saisi hinnanalennusta noiden takia.
Surkeaa laatua kyllä.
Takuusta vaan uusi satulaputki....ja mitä laatuun tulee, ei tämä ollut kallis jos miettii että alle 700e saa läskipyörän sähköillä, taitettavuus, lokarit, tarakka, etu ja takavalo niin ei voi kyllä kalliiksi haukkua.
 
No mennään ilman matkamittaria sitten :lol: Sports trackerilla mitattuna kävin 15km lenkin ja matkamittariin tuli 5km :x3: Olishan tuo mukava jos toimis niin näkis suoraan minkä verran on tullu poljettua pyörällä. Sports trackeria tmv. sovellusta en varmasi muista joka kerta päälle laittaa.

Eikä mulla kyllä näytä kilometrejä kuin kokonaisin, eikä desimaalin tarkkuudella mistä @Makro16 tuossa edellä mainitsi.
 
No mennään ilman matkamittaria sitten :lol: Sports trackerilla mitattuna kävin 15km lenkin ja matkamittariin tuli 5km :x3: Olishan tuo mukava jos toimis niin näkis suoraan minkä verran on tullu poljettua pyörällä. Sports trackeria tmv. sovellusta en varmasi muista joka kerta päälle laittaa.

Eikä mulla kyllä näytä kilometrejä kuin kokonaisin, eikä desimaalin tarkkuudella mistä @Makro16 tuossa edellä mainitsi.
Itse vedin 8km lenkin tänään ja mittari sanoi 4.1km.
Tulee vaan mieleen, kun tossa toi nopeuskin cappaa 20 ellei polje helvetisti mukana että ettei toi kuitenkin näyttäisi maileja…
 
Tuli tänään testattua toista mittaristoa. Samalla selvisi miksi osalla ei välitykset lopu. Syy on aika hauska :D

Eli vakiomittaristolla oma pyöräni "avustaa" 25 nopeuteen, mutta gps näyttää 28kmh. Sitten taas toinen mittari näyttää samaa nopeutta, mutta gps sanoo 22,5kmh. Ymmärrettävästi tässä nopeudessa ei jalat käy kun ajokoiralla, vaan hyvin rauhalliseen tahtiin ja mukavasti!

Sain siis tuon toisen mittarin takuusta, kun ensimmäisen taustavalo sammui. No se valo lähtikin toimimaan taas myöhemmin, joten pidän tuon uuden varalla. Ei tuollaista 22kmh jaksa ajella maksiminopeudella... Vielä jos saisi sen mittarin lukituskoodin, niin saisi säätää uuden mittarin asetukset mieleiseksi
 
Tuli tänään testattua toista mittaristoa. Samalla selvisi miksi osalla ei välitykset lopu. Syy on aika hauska :D

Eli vakiomittaristolla oma pyöräni "avustaa" 25 nopeuteen, mutta gps näyttää 28kmh. Sitten taas toinen mittari näyttää samaa nopeutta, mutta gps sanoo 22,5kmh. Ymmärrettävästi tässä nopeudessa ei jalat käy kun ajokoiralla, vaan hyvin rauhalliseen tahtiin ja mukavasti!

Sain siis tuon toisen mittarin takuusta, kun ensimmäisen taustavalo sammui. No se valo lähtikin toimimaan taas myöhemmin, joten pidän tuon uuden varalla. Ei tuollaista 22kmh jaksa ajella maksiminopeudella... Vielä jos saisi sen mittarin lukituskoodin, niin saisi säätää uuden mittarin asetukset mieleiseksi
No voi jösses taas mitä mokailua.
Itsellä tässä tokassa ei pääse avustuksella ku 20… Jos aivan apinana polkee niin pääsee 25.
Mä miettisinkin sitä että tässä tuntuu aivan erilailla avustus toimivan, tolla ekalla meinaan kun jätti avustuksen neloselle niin pystyi vielä kivasti polkemaan mukana, tässä tokassa kolmonenkin oli liikaa.

Mitähän helvettiä tässä oikein pitäisi tehdä että saisi sellaisen missä kaikki toimii?

Tässä tokassa on toi etutangon putki (eli se kun taitetaan alas) ihan ruosteessa siitä taitoskohdan alusta (siis se ylöspäin lähtevä osa minkä toiseen päähän ohjaustanko kiinnittyy), ja sitten myös siellä putken sisällä näkyy ruostetta, onko muilla samaa?


Edit: Ei helvetti, pitäiskö siinä mittarissa olla taustavalo?
 
No voi jösses taas mitä mokailua.
Itsellä tässä tokassa ei pääse avustuksella ku 20… Jos aivan apinana polkee niin pääsee 25.
Mä miettisinkin sitä että tässä tuntuu aivan erilailla avustus toimivan, tolla ekalla meinaan kun jätti avustuksen neloselle niin pystyi vielä kivasti polkemaan mukana, tässä tokassa kolmonenkin oli liikaa.

Mitähän helvettiä tässä oikein pitäisi tehdä että saisi sellaisen missä kaikki toimii?

Tässä tokassa on toi etutangon putki (eli se kun taitetaan alas) ihan ruosteessa siitä taitoskohdan alusta (siis se ylöspäin lähtevä osa minkä toiseen päähän ohjaustanko kiinnittyy), ja sitten myös siellä putken sisällä näkyy ruostetta, onko muilla samaa?


Edit: Ei helvetti, pitäiskö siinä mittarissa olla taustavalo?
Mä en ainakaan näe mitään mittaristosta, jos taustavalo ei toimi. Parhaiten selvität tuon pimeässä, jos et näe numeroita, ei taustavalo toimi. Jos näet, niin se toimii ainakin jotenkin
 
Mä en ainakaan näe mitään mittaristosta, jos taustavalo ei toimi. Parhaiten selvität tuon pimeässä, jos et näe numeroita, ei taustavalo toimi. Jos näet, niin se toimii ainakin jotenkin

Niin siis hetkinen... Pitäiskö tuossa mittarissa olla taustavalo? Omassa ei ainakaan ole. Saako tuohon uuden mittarin takuusta jos laittelee viestiä?
 
Ite sain takuusta nopeaan uuden satulan tolpalla koska oli ne naarmut putkessa. No, uusi oli hyväkuntoinen mutta lukitusvipu jäykkä ku mikä ja pahinta putken ohuus ja täten väljyys putken runkoon. Lähti takas. Uusi hieno hopeinen kilikello tuli kans ja se oli hyvä.

Valo toimii mittarissani ja 2-3 moodilla sellasta vajaa 15kmh kevyellä polkemisella eli kai se on ok? Tiedän sen tunteen kun poljet sähköpyörällä 17kmh ja gps näyttää 25kmh jolloin rajoitus menee päälle ennen aikojaan, siinä oli kaikki asetukset pieles eikä edes valmistajalta saatu arvoja. Se pyörä lähti takas...

Saako tähän muitakin mittareita kiinni mitkä sopii Bafang moottorin kanssa?

Kaikkine ns vikoineen tykkään kyllä pyörästä, aika kevyt polkea ilman sähköjäkin ja akussa kunnon kantokahva ja on kevyt.
 
Maanantaina vien pyörän huoltoon, katsotaan mitä tekevät. Luulis nyt ainaki, että uuden mittarin tuohon laittavat jo pelkästään sen vuoksi ettei matkamittari toimi kunnolla. Tuossa ku nostin pyörän jalasta vasten ja laitoin talutusavustimen päälle niin huomasin, että takapakka heiluu kummasti ja vannekkin näyttäis olevan hieman kiero. Onko sitte takapyörä vaan hieman vinossa... No alkuviikosta selviää.
 
Eikös ton mittarin saa helposti ite irti ja takuuseen?

Niin menikö tähän muita mittareita?
 
Ainakin tuon liittimen perusteella olisi vaihtoehtoja, mutta siitä en osaa sanoa toimiiko. Tätä myydään maailmalla niin monen eri brandin alla ettei ainakaan omat Googletukset tuota tulosta. Olis hauska tietää kaikista modaus mahdollisuuksista jne.
 
Ainakin tuon liittimen perusteella olisi vaihtoehtoja, mutta siitä en osaa sanoa toimiiko. Tätä myydään maailmalla niin monen eri brandin alla ettei ainakaan omat Googletukset tuota tulosta. Olis hauska tietää kaikista modaus mahdollisuuksista jne.
Aliexpressissä on täysin samanlainen pyörä 750w ja 250w versiona. Tossa ekassa tais olla bafang et voishan sitä sopiakkin joku "yleinen" malli, sama pyörä maailmalla joka meillä brändätty gzr:ksi.
 
Eikös ton mittarin saa helposti ite irti ja takuuseen?

Niin menikö tähän muita mittareita?
Ainakin ihan Kunteng LCD5:llä sai kuvan(eli virrat), mutta asetuksia säätämättä ei toiminut kaasu eikä poljinavustus. Todennäköisesti asetuksia ropaamalla saisi toimimaan, mutta en ainakaan itse ole jaksanut alkaa selvittemään
 
"Vittu tää on mailimittari..."

Kävin nyt testaan mielenkiinnosta sport trackerin kanssa kilometrin matkan. Pyörän mittarissa kun vaihtu lukema niin trackeri päälle. Seuraavan lukeman jälkeen tarkistus, pyörän mittari 1km ja trackeri 1,8km. Muutenkaan tuo ei kyllä rekisteröi poljettua matkaa kokonaisuudessaan kuten tuossa aiemmin jo sanoin. Tuohon en vielä vastausta saanut, näyttääkö teillä matkan desimaalin tarkkuudella?
 
No nyt pääsin tuonne mittarin asetuksiin. Nyt vaan jostain pitäis tietää mitä nuo kaikki vaihtoehdot tekee. Ilmeisesti renkaan kokoa esimerkiksi pitäis pystyä säätämään, cruise control on/off, maksimi nopeutta jne. Mutta en nyt ainakaan äkkiä löytänyt mistään mikä tarkoittaa mitäkin. Taustavaloa pääsin säätämään, onko km vai mailit ja ilmeisesti akun jännitettä. Ainoa mihin koskin oli taustavalo joka oli 2 asetuksella ja laitoin sen kirkkaimmalle eli 3.
 
"Vittu tää on mailimittari..."

Kävin nyt testaan mielenkiinnosta sport trackerin kanssa kilometrin matkan. Pyörän mittarissa kun vaihtu lukema niin trackeri päälle. Seuraavan lukeman jälkeen tarkistus, pyörän mittari 1km ja trackeri 1,8km. Muutenkaan tuo ei kyllä rekisteröi poljettua matkaa kokonaisuudessaan kuten tuossa aiemmin jo sanoin. Tuohon en vielä vastausta saanut, näyttääkö teillä matkan desimaalin tarkkuudella?
Ei ole desimaaleja täällä ainakaan. Millä koodilla pääsit asetuksia säätämään? Itsellä on ainakin jokin PIN luku joka pitäisi syöttää
 
Mie pääsin koodilla 6666. Löysin nyt tuohon, olettavasti, PDF-dokumentin(saksaksi) missä kerrotaan mitä mikin asetus muuttaa. Mikäli tuo on oikea niin asetuksissa mulla on P06 kohdassa 18" renkaan kooksi valittuna. Uskaltaakohan tuota nostaa lukemaan 20"? Väärä pyörän kokohan näyttää sitten poletun pituudenkin ihan pieleen.

E: Kun olet syöttäny tuon koodin niin painat pitkään on/off -nappia niin pääset asetuksiin.

E2: Muutin nyt asetuksista renkaan kooksi 22.5" ja trackerin mukaan 1.04km vastaa nyt matkamittarin kilometriä. Close enough. Alko lapsettaan ja pitihän se kokeilla nopeuttakin vähän isommaksi :lol: Alko tuommonen 35km/h jo vanhaa vähän pelottamaan niin laskin sen minne kuuluukin eli 25km/h.

E3: En osaa liittää PDF niin tuossa on nuo asetukset copy&pasta:

Fahrrad Parameter Orginal

P1: DISPLAY BELEUCHTUNG
P2: MEILEN / KM
P3: AKKU SPANNUNG
P4: DISPLAY TIMER
P5: LEISTUNGSSTUFEN 1 = 5 STUFEN
P6: RADGRORE IN ZOLL 20 ZOLL (renkaan tuumakoko)
P7: ANTRIEBS-KENNZAHL 1
MOTORMAGNETEN
P8: GESCHWINDIGKEITSLIMIT 25 KM/H (maksimi nopeus)
P9: START MODUS 0
P10: FAHRMODUS 2
P11: UNTERSTUTZUNGSGRAD 3
P12: ANFAHRUNTERSTUTZUNG 3
P13: PAS-MAGNETE 12
P14: STROMBEGRENZUNG TSA
P15: CONTROLLER.UNTERSPANN. 29 V
P16: GESAMT KM ZURUCKSETZEN
P17: CRUISE MODUS 0
P18: GESCHWINDIGKEITSVERHALTNIS 100%
P19: UBERSETZUNG 0
P20: AUSLESEMODUS
 
Viimeksi muokattu:
Mie pääsin koodilla 6666. Löysin nyt tuohon, olettavasti, PDF-dokumentin(saksaksi) missä kerrotaan mitä mikin asetus muuttaa. Mikäli tuo on oikea niin asetuksissa mulla on P06 kohdassa 18" renkaan kooksi valittuna. Uskaltaakohan tuota nostaa lukemaan 20"? Väärä pyörän kokohan näyttää sitten poletun pituudenkin ihan pieleen.

E: Kun olet syöttäny tuon koodin niin painat pitkään on/off -nappia niin pääset asetuksiin.

E2: Muutin nyt asetuksista renkaan kooksi 22.5" ja trackerin mukaan 1.04km vastaa nyt matkamittarin kilometriä. Close enough. Alko lapsettaan ja pitihän se kokeilla nopeuttakin vähän isommaksi :lol: Alko tuommonen 35km/h jo vanhaa vähän pelottamaan niin laskin sen minne kuuluukin eli 25km/h.

E3: En osaa liittää PDF niin tuossa on nuo asetukset gopy&pasta:

Fahrrad Parameter Orginal

P1: DISPLAY BELEUCHTUNG
P2: MEILEN / KM
P3: AKKU SPANNUNG
P4: DISPLAY TIMER
P5: LEISTUNGSSTUFEN 1 = 5 STUFEN
P6: RADGRORE IN ZOLL 20 ZOLL (renkaan tuumakoko)
P7: ANTRIEBS-KENNZAHL 1
MOTORMAGNETEN
P8: GESCHWINDIGKEITSLIMIT 25 KM/H (maksimi nopeus)
P9: START MODUS 0
P10: FAHRMODUS 2
P11: UNTERSTUTZUNGSGRAD 3
P12: ANFAHRUNTERSTUTZUNG 3
P13: PAS-MAGNETE 12
P14: STROMBEGRENZUNG TSA
P15: CONTROLLER.UNTERSPANN. 29 V
P16: GESAMT KM ZURUCKSETZEN
P17: CRUISE MODUS 0
P18: GESCHWINDIGKEITSVERHALTNIS 100%
P19: UBERSETZUNG 0
P20: AUSLESEMODUS

Hyvää matskua, tarvis vielä ymmärtää tota saksankieltä =) Vai tässä on cruise controlkin, millais se sit aktivoituu? Onkoha se samalaine ku skuuteissa? Kai säkin jo peukkukaasun tilasit? :D
 
Mä yritin tota katsoa mut en tajunnut mihin se peukkukaasu pitäis sit kytkeä…
En ole ite saanu vielä aikaiseksi tilaa, mistäs makro tilas?
 
Mä yritin tota katsoa mut en tajunnut mihin se peukkukaasu pitäis sit kytkeä…
En ole ite saanu vielä aikaiseksi tilaa, mistäs makro tilas?
Löytyy suoraan se liitin johdoista jotka siinä tangon edessä menee. Liittimen päässä on kutistesukka suojana. Olisko tämän langan ekalla sivulla linkkiä :thumbsup: :)

@Jamboa
Tarviiko siis se controlleri kaivaa sieltä kotelosta pois jos käyttää peukkukaasua vai miten? Kovin nopeastikko kuumenee, millasella ajolla?
 
Löytyy suoraan se liitin johdoista jotka siinä tangon edessä menee. Liittimen päässä on kutistesukka suojana. Olisko tämän langan ekalla sivulla linkkiä :thumbsup: :)

@Jamboa
Tarviiko siis se controlleri kaivaa sieltä kotelosta pois jos käyttää peukkukaasua vai miten? Kovin nopeastikko kuumenee, millasella ajolla?
Itsellä se kotelo on poistettu ja controlleri on nippusiteillä kiinni siellä akun alla. Tosiaan, oma pyöräni menee sen 28kmh vakiona, joten ei liene ihme että konttolleri kuumeni. Ajona oli 2 kiihdytystä täyteen vauhtiin per suunta ja 1,5km ajo suuntaansa. Todella nopeasti kuumeni siis. Varmaankin sitä vajaata 25:ttä voisi se kestää ajella ilman tuunauksiakin, mutta tiedä sitten miten pitkään se osa kestää sellaista rasistusta
 
Itsellä se kotelo on poistettu ja controlleri on nippusiteillä kiinni siellä akun alla. Tosiaan, oma pyöräni menee sen 28kmh vakiona, joten ei liene ihme että konttolleri kuumeni. Ajona oli 2 kiihdytystä täyteen vauhtiin per suunta ja 1,5km ajo suuntaansa. Todella nopeasti kuumeni siis. Varmaankin sitä vajaata 25:ttä voisi se kestää ajella ilman tuunauksiakin, mutta tiedä sitten miten pitkään se osa kestää sellaista rasistusta
Saisikohan ton omankin sit tota mittaria säätämällä menemään samaa vauhtia?
 
P1: DISPLAY LIGHTING
P2: MILES / KM
P3: BATTERY VOLTAGE
P4: DISPLAY TIMER
P5: PERFORMANCE LEVELS 1 = 5 LEVELS
P6: WHEEL SIZE IN INCHES 20 INCHES (renkaan tuumakoko)
P7: DRIVE NUMBER 1
MOTOR MAGNETS
P8: SPEED LIMIT 25KM/H (maksimi nopeus)
P9: START MODE 0
P10: DRIVING MODE 2
P11: SUPPORT LEVEL 3
P12: START ASSISTANCE 3
P13: PAS MAGNETS 12
P14: CURRENT LIMIT TSA
P15: CONTROLLER.UNDERVOLTAGE. 29 v
P16: RESET TOTAL KM
P17: CRUISE MODE 0
P18: SPEED RATIO 100%
P19: RATIO 0
P20: READOUT MODE

Laitoin Google translaten läpi tuon ja cruise on P17. Miten tuo mahtaa toimia tai onko lie mahdollisuutta? Jotenkinhan se täytyis aktivoida tiettyyn nopeuteen :hmm: Laitatko @Jamboa vaikka kuvina kaasun liitännät niin hoksaa paremmin ja jos voit laittaa siitä kontrollerin patentista myös niin selventää miten tuo kannattais toteuttaa?
 
Viimeksi muokattu:
Mulla jäi fat 4.0sta ylimääräinen satulaputki yli jos jotakin Oulussa kiinnostaa ostaa. Itselläni oli siinä lastenistuin kiinni, ja vaihtelin penkkejä sen mukaan oliko muksu kyydissä.
 
P1: DISPLAY LIGHTING
P2: MILES / KM
P3: BATTERY VOLTAGE
P4: DISPLAY TIMER
P5: PERFORMANCE LEVELS 1 = 5 LEVELS
P6: WHEEL SIZE IN INCHES 20 INCHES (renkaan tuumakoko)
P7: DRIVE NUMBER 1
MOTOR MAGNETS
P8: SPEED LIMIT 25KM/H (maksimi nopeus)
P9: START MODE 0
P10: DRIVING MODE 2
P11: SUPPORT LEVEL 3
P12: START ASSISTANCE 3
P13: PAS MAGNETS 12
P14: CURRENT LIMIT TSA
P15: CONTROLLER.UNDERVOLTAGE. 29 v
P16: RESET TOTAL KM
P17: CRUISE MODE 0
P18: SPEED RATIO 100%
P19: RATIO 0
P20: READOUT MODE

Laitoin Google translaten läpi tuon ja cruise on P17. Miten tuo mahtaa toimia tai onko lie mahdollisuutta? Jotenkinhan se täytyis aktivoida tiettyyn nopeuteen :hmm: Laitatko @Jamboa vaikka kuvina kaasun liitännät niin hoksaa paremmin ja jos voit laittaa siitä kontrollerin patentista myös niin selventää miten tuo kannattais toteuttaa?
Kunteng mittareissa vakionopeuden säädin menee päälle alaspäin avustusnappia painamalla pohjassa.

Controllerin kotelon modaukset yms on sen verran riskialttiita, etten suosittele niitä ihan jokaisen mennä tekemään. Huom! Pyörän takuu menee joka tapauksessa tuossa ja pahimmillaan akkuun tulee oikosulku tms, jolloin voi käydä ikävästikin. Kuvia yritin ottaa asennuksesta, mutta en saanut sellaisia, mistä olisi mitään apua...
 
Kunteng mittareissa vakionopeuden säädin menee päälle alaspäin avustusnappia painamalla pohjassa.

Controllerin kotelon modaukset yms on sen verran riskialttiita, etten suosittele niitä ihan jokaisen mennä tekemään. Huom! Pyörän takuu menee joka tapauksessa tuossa ja pahimmillaan akkuun tulee oikosulku tms, jolloin voi käydä ikävästikin. Kuvia yritin ottaa asennuksesta, mutta en saanut sellaisia, mistä olisi mitään apua...

Totta, mie jätän tuon homman tekemättä. Kyllähän tuota pääsee polkemallakin. Sotkeeko tuo cruiseri sitten tuon talutusavustimen? Sehän menee päälle samaa näppäintä painamalla, toisaalta onhan sekin tavallaan cruiseri.
 
Totta, mie jätän tuon homman tekemättä. Kyllähän tuota pääsee polkemallakin. Sotkeeko tuo cruiseri sitten tuon talutusavustimen? Sehän menee päälle samaa näppäintä painamalla, toisaalta onhan sekin tavallaan cruiseri.
Joo, samalla tavalla ainakin noissa kuntengeissa aktivoidaan. En tiedä ollenkaan miten tässä toimii vakkari. Pieniä eroja voi juuri tuollaisissa olla. Se voi olla, että jatkaa automaattisesti samalla vauhdilla jota poljet esim 5s putkeen tms
 
Miten noihin asetuksiin pääsee käsiksi?

Voisitte postata teidän asetukset niin näkis mikä noissa mahtaa olla erona?
Jos siis toisella kulkee 28 ja toisella 22…
 
Miten noihin asetuksiin pääsee käsiksi?

Voisitte postata teidän asetukset niin näkis mikä noissa mahtaa olla erona?
Jos siis toisella kulkee 28 ja toisella 22…

Painat yhtäaikaa + ja - -näppäimiä. Sulla tulee seuraavaksi valikko mihin pitää syöttää koodi. Mulla tuo koodi oli 6666. Sen syötettyä painat pitkään on/off -näppäintä jonka jälkeen pääset asetuksiin. P06 voit muuttaa renkaan kokoa, mulla se oli 18" ja muutin 22.5" jonka jälkeen matkamittari näyttää about oikein. Trackerilla mitattuna 1.04km vastaa 1km matkamittariin. Nopeutta voit muuttaa P08 kohdassa, ite kokeilin 35km/h, mutta vaihdoin takas 25km/h kun oli vähän nopean oloinen. Pois asetuksista painat taas + ja - -näppäimet pohjaan.

Onkoha noista asetuksista joku mitä muuttamalla sähkö tulee heti avuksi? Nythän siinä on se parin sekunnin viive :hmm: Tuo start mode ainakin nimen mukaan olis lähellä?

E: Niin ja tuon nopeuden näkyminen väärin voi johtua myös väärästä renkaan koosta, kuten tuo kuljettu matka myös.
 
Mulla on tän näköinen tässä kappaleessa toi ohjaustangon putki...
Tuleekohan ton kanssa ongelmia?
 

Liitteet

  • 20220522_184340.jpg
    20220522_184340.jpg
    1,4 MB · Luettu: 70
  • 20220522_184334.jpg
    20220522_184334.jpg
    1,6 MB · Luettu: 69
Painat yhtäaikaa + ja - -näppäimiä. Sulla tulee seuraavaksi valikko mihin pitää syöttää koodi. Mulla tuo koodi oli 6666. Sen syötettyä painat pitkään on/off -näppäintä jonka jälkeen pääset asetuksiin. P06 voit muuttaa renkaan kokoa, mulla se oli 18" ja muutin 22.5" jonka jälkeen matkamittari näyttää about oikein. Trackerilla mitattuna 1.04km vastaa 1km matkamittariin. Nopeutta voit muuttaa P08 kohdassa, ite kokeilin 35km/h, mutta vaihdoin takas 25km/h kun oli vähän nopean oloinen. Pois asetuksista painat taas + ja - -näppäimet pohjaan.

Onkoha noista asetuksista joku mitä muuttamalla sähkö tulee heti avuksi? Nythän siinä on se parin sekunnin viive :hmm: Tuo start mode ainakin nimen mukaan olis lähellä?

E: Niin ja tuon nopeuden näkyminen väärin voi johtua myös väärästä renkaan koosta, kuten tuo kuljettu matka myös.
Mitä pitää painaa sen jälkeen kun sen 6666 pistää? Itellä vaan jää siihen vilkkumaan ja jos painan uusiks plus ja miinus niin menee vaan pois menusta.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 252
Viestejä
4 491 053
Jäsenet
74 171
Uusin jäsen
äänihaitta

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom