Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitäisi järjestää niin, että se ketä asia koskee, tekee paikkaan oman sopimuksen jonka myötä aiemman asukkaan sähkösopimus lakkaa olemasta.Jos muuttaa vanhasta kodista, jossa on määräaikainen soppari, ja siitä haluaa eroon, mutta käyttöpaikassa tulisi edelleen olla sähköt, niin miten pitäisi toimia?
Tää ois kyllä ihan ok. Meillä kesä 400-600 ja talvella 1800 - 3000 /kk riippuen lämpötilasta.Turku Energian 6kk sopimus (4,62snt/kWh / 5,45/kk) on kulutuksesta riippuen tosi lähellä Helenin jo umpeutunutta 4,99snt / 2,99e tarjousta. Noin 665kWh kuukausikulutuksella sopimukset ovat saman hintaiset ja tätä suuremmalla Turku Energia vähän halvempi.
Meillä kulutus kesäkuukausina noin 600kWh ja talvella 900-1200kWh/kk. Otin Turku Energian 4.8.2025 - 4.2.2026. Lopputalvi varmaankin sitten pörssillä.
Ei se ainakaan eilen suoraan netistä onnistunut. Kokeilin.Nyt hävisi helenin 4,99snt / 2,99e tarjous. Jos viittii vähän lukea sopimusehtoja niin tuo 3kk ei päde. Minulla loppuu vanha määräaikainensopimus 30.9 ja sain tämän alkamaan 1.10.2025.
Minä tein sähkövertailun kautta. Sieltä tuli vahvistus jonka jälkeen myös heleniltä tuli postia, Sopimuksen voimaantulopäivä: 01.10.2025Ei se ainakaan eilen suoraan netistä onnistunut. Kokeilin.
Laitas ohjetta... en ainakaan itse löytänyt? Monta vertailukonetta... edit: löytyMinä tein sähkövertailun kautta. Sieltä tuli vahvistus jonka jälkeen myös heleniltä tuli postia, Sopimuksen voimaantulopäivä: 01.10.2025
Saako tätä minkään hintavertailupalvelun kautta? Firman omilta sivuilta aloituksen saa vain elokuun alkuun ja olisin kokeillut saada kuukautta myöhemmin...Turku Energian 6kk sopimus (4,62snt/kWh / 5,45/kk) on kulutuksesta riippuen tosi lähellä Helenin jo umpeutunutta 4,99snt / 2,99e tarjousta. Noin 665kWh kuukausikulutuksella sopimukset ovat saman hintaiset ja tätä suuremmalla Turku Energia vähän halvempi.
Meillä kulutus kesäkuukausina noin 600kWh ja talvella 900-1200kWh/kk. Otin Turku Energian 4.8.2025 - 4.2.2026. Lopputalvi varmaankin sitten pörssillä.
Minkä sähkövertailun kautta? Toistaiseksi kokeilemissani palveluissa aloituksen saa vain 3kk päähän.Minä tein sähkövertailun kautta. Sieltä tuli vahvistus jonka jälkeen myös heleniltä tuli postia, Sopimuksen voimaantulopäivä: 01.10.2025
Sama homma. Taitaa olla höpöhöpö juttuja..Minkä sähkövertailun kautta? Toistaiseksi kokeilemissani palveluissa aloituksen saa vain 3kk päähän.