Sähkönmyyntisopimukset ja niiden hinnat (EI yleistä sähkökeskustelua!)

Niin, joko hinta lähtee nousuun tai aloituksen ajankohta aikaistuu. Ja tietysti mitä enemmän näitä erittäin myöhäisen aloituksen kyselyitä pommitetaan tsätit täyteen niin siihen aletaan herkemmin puuttua..
Itse sain tuon väreen 6kk sopimuksen alkamaan lokakuussa kun olin eka chattiin yhteydessä mistä sanottiin että voidaan siirtää aloitus lokakuulle kunhan soitan heille, ja näin kävi peruivat sopimuksen ja tekivät uuden alkamaan lokakuulta eli 1.10-31.3 välille

Piti napata 6,89 snt/ kWh ja 2,99 €/ kk mökille kahdeksi vuodeksi. Pösä olisi halvempi viimeisen kahdentoista kuukauden kuluprofiililla mutta ei näin pienellä kulutuksella ero ole kuin kolmekymppiä. Nyt odotetaan tuoko lottokuponki voittorivin vai ei. Lisäksi soppari alkaa kolme kuukautta etuajassa( vanha oli kalliimpi), joten ei sekään paha.

Kotona Väreen pösä on halvempi välityspalkkioltaan kuin heidän nykyinen( tuon Oksan mainitseman hinnan saa ilman Tokmanni-koodiakin) mutta toki kk-maksuetu toisi 15 euron vuosisäästön. Ehkä ei maksa vaivaa.
7,03snt/kWh on edullisin hinta, jonka saan. Käytän koodia "TOKMANNIKLUBI". On säätämistä.

Itse sain tuon väreen 6kk sopimuksen alkamaan lokakuussa kun olin eka chattiin yhteydessä mistä sanottiin että voidaan siirtää aloitus lokakuulle kunhan soitan heille, ja näin kävi peruivat sopimuksen ja tekivät uuden alkamaan lokakuulta eli 1.10-31.3 välille
Juu ei siinä mitään pahaa ole. Sitä tarkoitin että tuollainen kun tulee tietoon niin sinne menee useita kymmeniä kyselemään tsättiin että koska toikin niin määkin haluan ja tuollainen kiinnittää aina huomiota siellä päässä.
Rannalle jää sitten ruikuttamaan ne ketkä ei saanut sopimusta "sopivalle" ajalle koska yhtiö reagoi jo asiaan.

Juu ei siinä mitään pahaa ole. Sitä tarkoitin että tuollainen kun tulee tietoon niin sinne menee useita kymmeniä kyselemään tsättiin että koska toikin niin määkin haluan ja tuollainen kiinnittää aina huomiota siellä päässä.
Rannalle jää sitten ruikuttamaan ne ketkä ei saanut sopimusta "sopivalle" ajalle koska yhtiö reagoi jo asiaan.
Näinhän se on, minkäs teet monesta junasta itse myöhästynyt mutta nyt ehdin tähän, saa nähdä mihin nämä hinnat tässä vielä kehittyy

Näinhän se on, minkäs teet monesta junasta itse myöhästynyt mutta nyt ehdin tähän, saa nähdä mihin nämä hinnat tässä vielä kehittyy
Juu tuohan on ihanteellinen diili, siitä ei pääse mihinkään. Itselle se elokuun alkukin olisi kelvannut mutta jäipä sekin välistä. Sehän näissä foorumeissa ja ryhmissä on "vikana" että se aiheuttaa liikehdintää, toisinsanoen muutamat ehtii hyötyä ja useammat kärsii.

Kiitos, PKS tilattu. Katsotaan tuleeko Väreeltä puhelimitse parempi tarjous vielä.
Sama homma, viikko sitten solmin Väreen kanssa jatkodiilin. Tarviikohan tuo tuolloin sovittu soppari irtisanoa kirjeitse, vai riittääkö sähköposti/soitto, jos Väre ei soittele takaisin winbackin muodossa?

Statistiikka

Viestiketjuista
273 685
Jäsenet
77 059
Uusin jäsen
Elkkuannika

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom