Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei tosiaan ihan putkeen mennyt aspalta, nyt olisi hyvä olla kärpäsenä katossaJuuri eilen tein KSATin 12 kk sopparin ja oman muistikuvan mukaan uutta sopimusta ei voi syöttää järjestelmään, jos määräaikainen sopimus on päällä tuolla aika välillä (Datahubissa näkyy). Ei viitsi edes yrittää päästä läpi ja toivoa naisen ääntä.
Joku saa Helenillä kohta potkut.![]()
3krt yritetty ja ei saanut miehiltä eikä naiselta Helenin myyntipalvelusta 6kk sopparia lokakuussa alkamaan. Seuraavaa sekoilua odotellessaHelenin hissimusa ja repliikit tuli tutuksi
![]()
Riippuu varmaan kuka siellä sattuu vastaanottamaan ja kuittaamaan sopimuksen. Mulla sama onnistui Väreen sopimuksen kanssa ja toisilla taas ei, en tiedä miten ne arpoo näitä.Siis miten tämä onnistuu? Olisi itselläkin tarvetta, 8,89sentin soppari voimassa syyskuun loppuun juuri lumpeella...
Ulkoistettuja puhelinmyyjiä ei ole ohjeistettu kunnolla.Riippuu varmaan kuka siellä sattuu vastaanottamaan ja kuittaamaan sopimuksen. Mulla sama onnistui Väreen sopimuksen kanssa ja toisilla taas ei, en tiedä miten ne arpoo näitä.
Tämä se varmaan on.Ulkoistettuja puhelinmyyjiä ei ole ohjeistettu kunnolla.
Minulle kävi samalla tavalla. Koitin saada alkamaan 9.4 14vrk päähän tuolla maaliskuun puolella. Tilausvahvistuksessa näkyi 9.4, mutta sopimusvahvistuksessa sitten 1.7Tuli Väreeltä sopimusvahvistus; tilasin 9.4. alkavaksi( verkkosivun ja ensimmäisen sähköpostin mukaan) Tokmanniklubi-hintaan( 6,89 snt/ kWh) mökille kahden vuoden kiinteähintaisen ostosopparin käyttämällä halvimpaan hintaan johtanutta kombinaatiota( kerrostalo 3 MWh/a vaikka oikea kulutus on vajaa 6 MWh/a) ja ainoastaan aloituspäivä muuttui -> 1.7.
Sinällään se oli oletettavaa mutta muutama oli sanomansa mukaan täällä saanut sopparinsa alkamaan ennen vanhan määräaikaisen päättymistä mitä epäilin edes mahdolliseksi ja siten ei ollut yllätys, etenkin kun nykyinen soppari heidän kanssaan on 7,2 snt/ kWh ja 4,9 €/ kk.
Tekeehän tuo myyntihinnan kautta kokonaislaskun suuremmaksi kuin pörssissäolo tekisi mutta eipä tarvitse optimoida lämmitystä, etenkin kun itse ei ole koko aikaa paikalla.
Mistähän tarjouksesta kyse? Käytä lainausta kiitos.
Mistähän tarjouksesta kyse? Käytä lainausta kiitos.Eikös tuo Väreen 3kk diili ole ihan ok kesäkaudelle, jos ei halua pörssillä mennä. Kattelee sitten syksymmällä taas jos jotain järkevää 6kk lappusta tarjolla.
Kerta tuota sopimuksen aloitusta ei saa tarpeeksi pitkälle kuin tuurilla, kuten tuo Helenin eilinen tapaus.
Voin vahvistaa että sai alkamaan max 6kk päähän. T. Nykyinen Helen pösä-asiakas.
Voinkin palata taas tähän ketjuun ensi vuoden puolella. Kiitos ja näkemiin.
väreellä onnistui netistä vaihtaa määräaikainen 18kk 7,9c sopimus tuohon heidän 3kk 4,1c sopimukseenRiippuu varmaan kuka siellä sattuu vastaanottamaan ja kuittaamaan sopimuksen. Mulla sama onnistui Väreen sopimuksen kanssa ja toisilla taas ei, en tiedä miten ne arpoo näitä.