- Liittynyt
- 15.07.2022
- Viestejä
- 647
En nyt ihan tarkkaan tiedä ja osaa sanoa normaalin sähkön myyntiyhtiön henkilöstörakennetta, mutta aspan saattaa hoitaa yhtiöstä erillään oleva toimija. Samalla tavalla kuten taannoin hoitivat puhelinmyynnin uusille sähkösopimuksille.
Lähipiirissä on henkilö jotka on töissä tämmöisessä yrityksessä, joka valtakunnallisesti hoitaa usean eri alan aspan, myynnin, yms vaikka jonkin alan tuen, jopa teknistä tukea osittain.
Varmasti on yhtiöitä jotka hoitaa oman aspan tai vaikka oman myyntinsä, yms. .
Aspaa työllistää paljon enemmän random soittelijat, jotka kyselee tyhmiä. Esim. nyt viime aikoina sähkön hintaan liittyvät kysymykset ja muut asiat jotka askarruttaa mieltä. Uuden sopimuksen teko on paljon nopeampi toimenpide, vaikka uudellekin asiakkaalle, kuin puhelimeen vastaaminen ja henkilön puhuttaminen.
Eikä yhtiön laskuttajaa juurikaan enemmän työllistä uusi sopimustyyppi, josta valtio kuittaa tietyn osan. Aluksi vähän vaatii pyörittelyä laskutusohjelmalla, yms, mutta sitten toiminee muiden sopimustyyppien rinnalla kuin junanvessa.
-------------------------------
Iltaan mennessä selviää minkälaiset systeemit rakentavat. Mutta itse näen että vaikean himmelin rakentavat, jos tulee joku hyvityssysteemi aikaisemmille suurille laskuille.
Omasta mielestä riittäisi nykyisten tukitoimien lisäksi tämä uuden mallinen sähkösopimus josta valtio kuittaa ylimenevän osan. Vanhat määräaikaiset ja pörssisopimukset jatkuu ennallaan niin halutessaan. (käsitin suunnitelmista, että "kalliin" määräaikaisen voisi vaihtaa valtion tukemaan sopimukseen, ilman että tulee yhtiön kanssa ongelmaa sopimuksen katkaisusta ennen aikojaan).
Sekä ilmainen "laina", pitkällä maksuajalla niille joiden talous ei kestä maksaa edes hintakaton mukaista hintaa.
Lähipiirissä on henkilö jotka on töissä tämmöisessä yrityksessä, joka valtakunnallisesti hoitaa usean eri alan aspan, myynnin, yms vaikka jonkin alan tuen, jopa teknistä tukea osittain.
Varmasti on yhtiöitä jotka hoitaa oman aspan tai vaikka oman myyntinsä, yms. .
Aspaa työllistää paljon enemmän random soittelijat, jotka kyselee tyhmiä. Esim. nyt viime aikoina sähkön hintaan liittyvät kysymykset ja muut asiat jotka askarruttaa mieltä. Uuden sopimuksen teko on paljon nopeampi toimenpide, vaikka uudellekin asiakkaalle, kuin puhelimeen vastaaminen ja henkilön puhuttaminen.
Eikä yhtiön laskuttajaa juurikaan enemmän työllistä uusi sopimustyyppi, josta valtio kuittaa tietyn osan. Aluksi vähän vaatii pyörittelyä laskutusohjelmalla, yms, mutta sitten toiminee muiden sopimustyyppien rinnalla kuin junanvessa.
-------------------------------
Iltaan mennessä selviää minkälaiset systeemit rakentavat. Mutta itse näen että vaikean himmelin rakentavat, jos tulee joku hyvityssysteemi aikaisemmille suurille laskuille.
Omasta mielestä riittäisi nykyisten tukitoimien lisäksi tämä uuden mallinen sähkösopimus josta valtio kuittaa ylimenevän osan. Vanhat määräaikaiset ja pörssisopimukset jatkuu ennallaan niin halutessaan. (käsitin suunnitelmista, että "kalliin" määräaikaisen voisi vaihtaa valtion tukemaan sopimukseen, ilman että tulee yhtiön kanssa ongelmaa sopimuksen katkaisusta ennen aikojaan).
Sekä ilmainen "laina", pitkällä maksuajalla niille joiden talous ei kestä maksaa edes hintakaton mukaista hintaa.
Viimeksi muokattu: