- Liittynyt
- 18.02.2022
- Viestejä
- 1 651
Mulla on toistaiseksi 15c/kWh soppari solmittu alkukesästä kun vanha soppari oli menossa umpeen lokakuulla. Vahva aavistus, että ilmoittavat jossain vaiheessa ettei "tuote" ole enää saatavilla vaan sopimus poikki.
Vanha meni konkkaan ja en uskaltanut uudelta kysellä aikaistusta ettei sopparin hinta vain muutu joten otin väliin syys-lokakuulle pätkän kolmannelta yhtiöltä.
Tällä välipätkällä luki sopimusvahvistuksessa 15c/kWh syys- ja lokakuussa. Marraskuu kun koitti tuli lasku, jolla lokakuun hinta olikin korotettu 35c/kWh. Sopimusvahvistuksessa luki että yhtiö ilmoittaa asiakkaalle 1kk etukäteen hinnanmuutoksista, eikä ilmoitusta koskaan ollut tullut (katsoin roskapostikansionkin). Nyt on mennyt pian kuukausi sähköpostin lähettelyyn ja soitteluun, eikä laskun loppusummaa ole vieläkään korjattu vaikka luvattu on nyt kolmesti.
Eräpäiväkin ehti mennä maanantaina umpeen ja soitin että saatava heti joku ratkaisu. Ihmis-chat kiinni koska ruuhka. Robottichat käskee soittaa. Puhelimessa 5min höpinät eri kielillä että meillä on ruuhkaa ole ystävällinen ja soita myöhemmin uudelleen.
Odottelin ja yhtäkkiä alkoi tuutata ja kuulin ilmoituksen "olet jonossa sijalla 2". Alle 2min tuuttausta ja odotusmusiikkia ja puhelinlinja auki, eli yrittivät kai vain ajaa ihmiset pois asiakaspalvelusta että saisivat isomman maksun kuin kuuluu.
Puhelimessa sanoi, ettei voi kommentoida asiaa kun se on käsittelyssä ja maksuaikaa lisätty 1kk asian ratkaisemisen ajaksi. Vaadin tuon kirjallisena, koska verkkopalvelussa avoimen laskun eräpäivä edelleen 28.11. Kesti ainakin 5h saada kahden rivin kuittaus sähköpostiin asiasta.
Laskulla on 100€ ylimääräistä ja periaatteellisista syistä en anna periksi kun lasku ei vastaa heidän laatimaa sopimustaan. En ala maksamaan mitään ryssittyjä ulkomaankauppoja. Meneillään on jättimäinen puhallus. Kohta koittaa vuodenvaihde ja saadaankin taas jakeluvelvoite "sille tasolle mille se kuuluu" ja pumppuhinnatkin pomppaavat taas mukavasti!
Vanha meni konkkaan ja en uskaltanut uudelta kysellä aikaistusta ettei sopparin hinta vain muutu joten otin väliin syys-lokakuulle pätkän kolmannelta yhtiöltä.
Tällä välipätkällä luki sopimusvahvistuksessa 15c/kWh syys- ja lokakuussa. Marraskuu kun koitti tuli lasku, jolla lokakuun hinta olikin korotettu 35c/kWh. Sopimusvahvistuksessa luki että yhtiö ilmoittaa asiakkaalle 1kk etukäteen hinnanmuutoksista, eikä ilmoitusta koskaan ollut tullut (katsoin roskapostikansionkin). Nyt on mennyt pian kuukausi sähköpostin lähettelyyn ja soitteluun, eikä laskun loppusummaa ole vieläkään korjattu vaikka luvattu on nyt kolmesti.
Eräpäiväkin ehti mennä maanantaina umpeen ja soitin että saatava heti joku ratkaisu. Ihmis-chat kiinni koska ruuhka. Robottichat käskee soittaa. Puhelimessa 5min höpinät eri kielillä että meillä on ruuhkaa ole ystävällinen ja soita myöhemmin uudelleen.
Odottelin ja yhtäkkiä alkoi tuutata ja kuulin ilmoituksen "olet jonossa sijalla 2". Alle 2min tuuttausta ja odotusmusiikkia ja puhelinlinja auki, eli yrittivät kai vain ajaa ihmiset pois asiakaspalvelusta että saisivat isomman maksun kuin kuuluu.
Puhelimessa sanoi, ettei voi kommentoida asiaa kun se on käsittelyssä ja maksuaikaa lisätty 1kk asian ratkaisemisen ajaksi. Vaadin tuon kirjallisena, koska verkkopalvelussa avoimen laskun eräpäivä edelleen 28.11. Kesti ainakin 5h saada kahden rivin kuittaus sähköpostiin asiasta.
Laskulla on 100€ ylimääräistä ja periaatteellisista syistä en anna periksi kun lasku ei vastaa heidän laatimaa sopimustaan. En ala maksamaan mitään ryssittyjä ulkomaankauppoja. Meneillään on jättimäinen puhallus. Kohta koittaa vuodenvaihde ja saadaankin taas jakeluvelvoite "sille tasolle mille se kuuluu" ja pumppuhinnatkin pomppaavat taas mukavasti!