Nordic green energylta soitteli joku pelle tänään ja suu vaahdossa jauhosi mainospuheita. Kovasti oli (omasta mielestään) halpaa sähköä myymässä ja tietenkin aina edullisesti. Puhui nopeaa ja sopimus vahvistus olisi hetimiten kilahtanut. Kauhea kiire saada kauppaa. Vasta lopuksi selvisi että pellen myymä sähkö oli pörssisähköä johon totesin että ei pörssisähkö kiinosta. Pelle oli ihmeissään mikä vikä pörssisähkössä ja heti kun huomasi ettei kauppa aktia tapahdu niin lopetteli puhelun lyhyeen.
Mun hermot ei kestä mitään puhelinterrorisointia kuten se, että muka ostaisin yhtään mitään kun joku lukee soittosapluunaa toisessa päässä.
En jaksa edes palvelun kehittämismielessä noita.
Ja jotkut vitun jankkaajat vieläpä pistää sitä myyntipuhetta siitä paperista senkin jälkeen, kun olen jo sanonut että EI KIITOS. EN OLE KOSKAAN OSTANUT MITÄÄN PUHELIMESSA ENKÄ OSTA.
Eli mulle kun sanoo: "Sellaisella mukavalla asialla soittelen..." niin jollei esiinny Veikkauksen ilopäälliköksi, niin...
No sen verran ketjun aiheeseen, että vaihdoin Korpelasta Imatran Seudun Sähköön, kvartaalihinnalla
Energian hinta 11,90 snt/kWh
Perusmaksu 2,50 €/kk