Kurkattiin vanhempien tilanne, heillä näkyi myös 8,40snt/kWh 12kk.
Chattiin yhteys. 1h 30min jonotusta, joku Karoliina vastasi ja kerrottiin hänelle tilanne, asiakaspalvelijan mukaan ei ole koskaan ollutkaan mitään 8,30snt/12kk diiliä vaan ainoastaan 24kk. Mainittiin, että poika (minä) oli tehnyt saman 12kk diilin ja homma korjattiin puhelimella aspassa ilman ongelmia.
Karoliina alkoi sitten vaatimaan kuvakaappausta tuosta 8,30snt/kWh 12kk diilistä. Laitettiin se sitten sähköpostilla menemään aspaan ja asia jäi nyt roikkumaan ilmaan.
Paska maku jäi kyllä suuhun tästä asiakaspalvelijasta. Taitaa olla paras ottaa puhelin kauniiseen käteen jos joku haluaa tuolla hintavirheen korjata, omat Lumme suosittelut loppui kyllä tähän tuon asiakaspalvelijan myötä.