Mut siis oot oikeassa, kilpailukyky on tärkeintä ja millään muulla ei ole merkitystä.Ahaa tämä kortti. Eurooppa ei olisi voinut itsenäisesti irtautua fossiilisista esim. 2010. Tai no tietenkin olisi voinut, mutta olisi tarkoittanut kyllä aivan tolkutonta tiputusta tuottavuuteen Euroopan alueella. Tämä yhdistettynä erittäin kalliiseen vihreään siirtymään olisikin sitten ollut hyvä yhdistelmä. Massatyöttömyys ja elintason tolkuton tippuminen. Liikkuminenkin olisi ollut mielenkiintoista ilman fossiilisia kun ei ollut vielä edes teslan model S markkinoilla puhumattakaan muista sähköautoista. Millä se energia olisi tehty? Ydinvoimaa vastustettiin Suomessakin todella kovasti ja uusiutuvat nyt ei vaan vielä olleet kehittyneet nykyiseen pisteeseen.
Erityisesti ihmislajin jatkuvuus on täysin toissijaista kvartaalitalouteen nähden.
Ja missä mä olen ehdottanut että fossiilisista pitäisi luopua, saati 2010 mennessä? Mun puolesta antaa palaa vaan, kunhan ollaan nettonegatiivisia päästöiltämme.
En minä itke. Jätän sen homman niille ketkä moisen kokee hyödylliseksi terapiaksi tmv.Maksakoon mitä maksakoon? Turha sitten itkeä miksi kaikki tulee maksamaan niin paljon, liian nopea vihreän siirtymän takia.