- Liittynyt
- 16.08.2017
- Viestejä
- 6 266
MopovakuutusPaljonhan tommosen 250w 32kmh avustuksella menevän pyörän liikennevaluutus on? Ei oikein netissä näe suoraan hintoja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2024 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
MopovakuutusPaljonhan tommosen 250w 32kmh avustuksella menevän pyörän liikennevaluutus on? Ei oikein netissä näe suoraan hintoja.
Ei ole jos se ei liiku itsekseen vaan polkemalla?Mopovakuutus
S-pedelec (nopea sähköpyörä) sähköpyöräluokka on max 45kmh, kulkee vain polkemalla ja siinä on mopovakuutusEi ole jos se ei liiku itsekseen vaan polkemalla?
Euromääräistä summaa kellään sanoa?S-pedelec (nopea sähköpyörä) sähköpyöräluokka on max 45kmh, kulkee vain polkemalla ja siinä on mopovakuutus
Soitin ifiin (koska asiakaspalvelu auki la) ja n. 80e vuosi ois hintaa 250w, yli 25kmh sähköavusteinen pyöräEuromääräistä summaa kellään sanoa?
Voi riippua myös ihmisestä. Itselläni ei oo ifissä muita vakuutuksia.Aikamoista kusetusta taas kun L1e-a -luokkaan on saman vaikka toisen nopeus liki tuplat. Kyllä toi pitäisi määritellä huippunopeuden eikä tehojen perusteella.
Se on se liikennevakuutus, tarvitset osakaskon varkauden varalle, koska "ajoneuvo" ei ole kotivakuutuksen piirissä...Voi riippua myös ihmisestä. Itselläni ei oo ifissä muita vakuutuksia.
Se on se liikennevakuutus, tarvitset osakaskon varkauden varalle, koska "ajoneuvo" ei ole kotivakuutuksen piirissä...
Ei välttämättä, eFat ei mene 32km/h kovempaa vaikka kuinka yrittää virittää, koska se moottori on käämitetty vääntö (95nm) edellä, ei nopeus.Ja lisäyksenä, avustusnopeuden nosto 25 - 32 km/h ei tee pyörästä yhtään tehokkaampaa tai nopeammin kiihtyvää tai ”viritettyä”. Toki sillä pääsee 7 km/h nopeammin kuin vakiolla. Vaan saa tohon nopeuteen ihan polkeakin. Tosita ovat sitten nämä 1000 W vehkeet joilla jo polkemattakin pääsee 40 - 50 km/h.
Täti haluais sähköpyörän ja pyysi katteleen jos tulee jotain tarjouksia vastaan. Hintaraja suht tiukka 1000€
No tuli vastaan tämmöinen:
E52 E-City sähköpyörä 3 vaihdetta 28" musta, runkokoko 51 cm
- Runkokoko 51 cm- Käyttäjän suosituspituus yli 165 cm- Maksimikuorma 125 kg- Alumiinirunko- Etuhaarukka: kiinteä teräs (musta)- Vaihteet: Shimano Nexus-3 (3 vaihdetta)- Vaihteenvalitsin: Shimano Revo Shift -kiertovaihtaja- Jarrut: edessä ja takana Alhonga V-jarru- Renkaat: Maxxis Overdrive...www.halpahalli.fi
Kait tuommonen menee täti-ihmisen satunnaisiin ajoihin? Ikää reilu 50 ja ihan matka-ajoon toki. Onko tuosta jotain pahaa sanottavaa, eli meneekö se tonni ihan hukkaan tuommosen kanssa?
Mites vähän käytetyt? Vähän vierastan noita aivan hinnat alkaen -malleja.Täti haluais sähköpyörän ja pyysi katteleen jos tulee jotain tarjouksia vastaan. Hintaraja suht tiukka 1000€
No tuli vastaan tämmöinen:
E52 E-City sähköpyörä 3 vaihdetta 28" musta, runkokoko 51 cm
- Runkokoko 51 cm- Käyttäjän suosituspituus yli 165 cm- Maksimikuorma 125 kg- Alumiinirunko- Etuhaarukka: kiinteä teräs (musta)- Vaihteet: Shimano Nexus-3 (3 vaihdetta)- Vaihteenvalitsin: Shimano Revo Shift -kiertovaihtaja- Jarrut: edessä ja takana Alhonga V-jarru- Renkaat: Maxxis Overdrive...www.halpahalli.fi
Kait tuommonen menee täti-ihmisen satunnaisiin ajoihin? Ikää reilu 50 ja ihan matka-ajoon toki. Onko tuosta jotain pahaa sanottavaa, eli meneekö se tonni ihan hukkaan tuommosen kanssa?
Mites vähän käytetyt? Vähän vierastan noita aivan hinnat alkaen -malleja.
Kyllä MH kuljettaa pyöriä. Oisko 70€ hinta. Mutta joo oishan se helpompaa hakea itse..No hän asuu Kittilän yläpuolella niin sieltä käytetyn löytäminen on vähän haastavaa, ja varmaan myyjät myy mieluiten noudolla eivätkä lyö esim MH kuskattavaksi. Vai pystyykö pyörää edes lähettämään MH:n kautta.
Olisko tuossa ME:ssä parempi keula? Ainakin vähän enemmän joustoa, yksi vaihde enemmän ja isompi akku. Myös akun latausaika tyhjästä täyteen aika paljon pienempi (6,5 vs 4,5 tuntia) jos se merkkaa jotain? Muutenhan ne näyttäisi olevan aika samanlaisia.Miten tunturi 290se ja me poikkeaa toisistaan?
Kokeilin kaverin ME mallia,ja se ainakin tuntui todella hyvälle.
Sama täällä, rajoitus palautuu aina 25km/h -tasoon käynnistyksen yhteydessä.Siksi omassa pyörässä rajoittimen ohitukset katoaa saman tien kun pyörä sammuu. Ja pyörä sammuu automaattisesti 30 sekunnin kuluttua jos se kaatuu (gyro ja kiihtyvyysanturi, nämä on hälytintä varten, mutta pystyi käyttämään hyväkseen myös tuossa) ja ei nosteta ylös ja paineta jarrua. Saa tutkia aivan vapaasti sen jälkeen. Ohjaimen asetukset on sen jälkeen vakiona rajoittimen sisältävänä. Vaatii myös 10 merkkisen salasanan jos haluaa ohjaimen asetuksiin mennä katsomaan.
Mikä olisi hyvä ns. starter pyörä tällaiselle isommalle kaverille(120 kg) pelkkään vapaa-ajan ajeluun. Lähinnä siis pientä matka-ajoa sora- ja asfalttiteitä, mutta satunnaisesti hyväkuntoisille metsäpoluillekin voisi eksyä. Aikaisemmin täällä on suositeltu tätä Bilteman mallia, mutta olisiko joku muu parempi? Irroitettava akku oikeastaan ainoa kriteeri, koska lämmintä säilytystilaa fillarille ei ole.
Budjetti varmaan 2k € luokkaa max. Ei nappaa oikein liioksi maksaa 6000 € fillarista, jolle ei mitään oikeeta käyttöä ole, kun ei sillä työmatkojakaan voi ajella. Huonosti on myöskään kivijalkaliikkeitä täällä päin, niin ei kauheasti testailemaan pääse.
On sulla melkoiset reidet jos 25km/h maasturilla ajelet tuollaisia vauhteja ainakaan pitempiä matkoja.Eilen saapui Matkahuollon kyydissä Haibike Hardnine 4 ja ainakin ensimmäisen testilenkin perusteella oli hyvinkin sitä, mitä etsinkin. Painoraja tuossa on vähän hilkulla, mutta näyttänyt tuo oma paino kesää kohden menneen alaspäin, niin en usko tämän olevan ongelma omilla ajeluilla. Mikäli jotain oikeeta maastorynkytystä harrastais, niin sitten tilanne olis ehkä eri.
Se tuli vähän yllätyksenä, että miten "vähän" tuo nopeus pysyy alle tuon 25 km/h. Käytännössä koko ajan matka-ajossa nopeus oli siellä 30-40 km/h välimaastossa ja jos vähänkin tuuletonta kohtaa, niin kyllähän se yli 40 km/h kipusi. En oo ikinä ennen ajatellut, että mikä se pyörän nopeus on, kun ei oo mittaria ollut. Toki en tiedä miten paljon noi nopeusmittarit näissä pyörissä heittää.
Alkufiiliksen perusteella kuitenkin ihan hyvä ostos. Toki vertailukohtaa ei juurikaan ole.
Tekeekös näillä sähköpyörillä mitään siinä tapauksessa jos muutenkin polkee yli 30 km/h? Kun eikös nämä sähköpyörät vain auta tässätapauksessa alkukiihdytyksessä lukemaan 25 km/h? Vai onko näissä sähköpyörissä se idea, että voi tehdä sitä intervalli treeniä, eli polkea täysillä aina jonku aikaa ja sitten levätä, niin sähköpolkupyörä polkee itestään sitten sen tauon ajan sitä 25 km/h vauhtia?Eilen saapui Matkahuollon kyydissä Haibike Hardnine 4 ja ainakin ensimmäisen testilenkin perusteella oli hyvinkin sitä, mitä etsinkin. Painoraja tuossa on vähän hilkulla, mutta näyttänyt tuo oma paino kesää kohden menneen alaspäin, niin en usko tämän olevan ongelma omilla ajeluilla. Mikäli jotain oikeeta maastorynkytystä harrastais, niin sitten tilanne olis ehkä eri.
Se tuli vähän yllätyksenä, että miten "vähän" tuo nopeus pysyy alle tuon 25 km/h. Käytännössä koko ajan matka-ajossa nopeus oli siellä 30-40 km/h välimaastossa ja jos vähänkin tuuletonta kohtaa, niin kyllähän se yli 40 km/h kipusi. En oo ikinä ennen ajatellut, että mikä se pyörän nopeus on, kun ei oo mittaria ollut. Toki en tiedä miten paljon noi nopeusmittarit näissä pyörissä heittää.
Alkufiiliksen perusteella kuitenkin ihan hyvä ostos. Toki vertailukohtaa ei juurikaan ole.
Minullakin nopeus on suurimman osan ajasta hieman avustusrajan yläpuolella, mutta nuo mainitsemasi lukemat ovat silti niin korkeita, että taitaa olla aika paljon mittarivirhettä tai sitten sitä kuuluisaa Lapinlisää. Ei tuollaisia nopeuksia jaksa pitää yllä lihasvoimin kovin pitkiä matkoja.Se tuli vähän yllätyksenä, että miten "vähän" tuo nopeus pysyy alle tuon 25 km/h. Käytännössä koko ajan matka-ajossa nopeus oli siellä 30-40 km/h välimaastossa ja jos vähänkin tuuletonta kohtaa, niin kyllähän se yli 40 km/h kipusi. En oo ikinä ennen ajatellut, että mikä se pyörän nopeus on, kun ei oo mittaria ollut. Toki en tiedä miten paljon noi nopeusmittarit näissä pyörissä heittää.
Idea on siinä, että voit ensinnäkin valita avustustehon, eli kuinka paljon haluat käyttää lihasvoimaa ja toisekseen siinä, että voi pitää vastuksen tasaisena koko matkan, myös vastatuulessa ja ylämäissä jne. Itsestään kaasukahvasta ajelevat versiot ovat sitten lähempänä mopoja ja kuuluvat eri luokitukseenkin.Tekeekös näillä sähköpyörillä mitään siinä tapauksessa jos muutenkin polkee yli 30 km/h? Kun eikös nämä sähköpyörät vain auta tässätapauksessa alkukiihdytyksessä lukemaan 25 km/h? Vai onko näissä sähköpyörissä se idea, että voi tehdä sitä intervalli treeniä, eli polkea täysillä aina jonku aikaa ja sitten levätä, niin sähköpolkupyörä polkee itestään sitten sen tauon ajan sitä 25 km/h vauhtia?
Riippuu ihan paikasta. Maantiellä kun ajaa tunninkin 25kmh asti avustavalla sähkömaastopyörällä 30kmh, niin eiköhän aika monella polkijalla ole ainakin hiki.Ei kai nyt sähköpyörä ole optimi treeniin? Itse en ole edes mikään kovakuntoinen mutta silti pelkästään tavallisella vaihdepyörällä saa tykittää aika lujaa että se kunnon hikitreenistä kävisi. Toki täällä ei ole paljon mäkiä..
Minullakin nopeus on suurimman osan ajasta hieman avustusrajan yläpuolella, mutta nuo mainitsemasi lukemat ovat silti niin korkeita, että taitaa olla aika paljon mittarivirhettä tai sitten sitä kuuluisaa Lapinlisää. Ei tuollaisia nopeuksia jaksa pitää yllä lihasvoimin kovin pitkiä matkoja.
Kannattaa ainakin tarkistaa, että renkaan ympärysmitta on asetettu oikein.
Kokemusta ei ole mutta laita toki linkki niin osaa arvioida järkevyyttä. Näyttää olevan ainakin nopealla googletuksella yli 3.5k pyörä, katselisin tuolla hinnalla ns oikeaa merkkiä eikä tuollaista halpakauppojen huijausta. On hyvä pitää mielessä että jos pyörää mainostetaan sen akun kapasiteetilla, siinä ei ole mitään hyvää.Onko täällä kellään kokemusta Leader Fox Brasasta? Näyttäisi olevan aivan ok hintainen ja isolla akulla. Keula toki näyttäisi olevan joku halpis RST Guide 95mm pomppukeppi.
Riippuu millaista treeniä kukakin haluaa. Jos tavoitteena on aerobinen liikunta, niin silloin sykkeen tulisi olla noin 70-80 % keskimääräisestä maksimisykkeestä, eli jossakin siellä 125-135 paikkeilla ja sen sähköavusteisella fillarilla saa aikaiseksi aika helposti kun ajaa juuri siinä avustusrajan yläpuolella lihasvoimalla ja moottori sitten puuttuu peliin sopivasti kun voimat ehtyvät tai tulee mäkeä tms vastaan. Koska eteneminen on sujuvaa ja ahdistavimmat piikit puuttuvat ylämäkienkin kohdalla, tulee helposti ajettua myös pidempään. Avustuksen määrää voi nykyfillareissa säätää portaittain 0% - 85% välillä oman fiiliksen ja tarpeen mukaan. Jos haluaa nostaa sykettä enemmän, niin jättää avustuksen kokonaan pois päältä.Ei kai nyt sähköpyörä ole optimi treeniin? Itse en ole edes mikään kovakuntoinen mutta silti pelkästään tavallisella vaihdepyörällä saa tykittää aika lujaa että se kunnon hikitreenistä kävisi. Toki täällä ei ole paljon mäkiä..
Muutamassa kaupassa tuota on myynnissä. Face keskustelujen perusteella yleinen fillari vuokraamoissa ja ilmeisesti siinä käytössä on toiminut ongelmitta. Mutta ei kai sitä kukaan omaansa hauku. Tsekkiläinen firma noita valmistaa. Panasonicin GX moottori, LG:n akut. Leader Fox Brasa e-Fat Onhan tuossa halvempaa palikkaa kuin tunnetummilla merkeillä, mutta on hintaakin vähemmän.Kokemusta ei ole mutta laita toki linkki niin osaa arvioida järkevyyttä. Näyttää olevan ainakin nopealla googletuksella yli 3.5k pyörä, katselisin tuolla hinnalla ns oikeaa merkkiä eikä tuollaista halpakauppojen huijausta. On hyvä pitää mielessä että jos pyörää mainostetaan sen akun kapasiteetilla, siinä ei ole mitään hyvää.
Onko pakko olla fätbike? Käytät erityisesti talvella? Sähköfatbiket on oman kokemuksen mukaan esim maastopyöräreiteillä turhan massiivisia. Jos leveät renkaat ei oo ehottomat niin tuohon rahaan saa erinomaisia täysjoustomaastureita jo.Muutamassa kaupassa tuota on myynnissä. Face keskustelujen perusteella yleinen fillari vuokraamoissa ja ilmeisesti siinä käytössä on toiminut ongelmitta. Mutta ei kai sitä kukaan omaansa hauku. Tsekkiläinen firma noita valmistaa. Panasonicin GX moottori, LG:n akut. Leader Fox Brasa e-Fat Onhan tuossa halvempaa palikkaa kuin tunnetummilla merkeillä, mutta on hintaakin vähemmän.
Mitkä on niitä ns. oikeita merkkejä? Näissä on hinnat selkeästi nousu suhtanteisia ja saatavuus huononee kokoajan mitä lähemmäs kesää mennään. 4k hintaluokkaan menee Helkama ja Rock Machine jäykkä keulaisena. Tunturia saa etujousitettuna 4200-4300e hintaluokasta jos sattuu sopivaa runkokokoa löytymään. M koko monesta paikasta loppunut.
Yritän tässä metsästää työsuhdepyöräetuun soveltuvaa fillaria. Pitää vaan tuota laskuria vähän pyöritellä minkähintaisella setillä saisi maksimihyödyn tuosta veroedusta. Kun tietty summa ylittyy, vuokra-aika pitenee kuukaudella ja potentiaalinen säästö % tippuu. Vuokra-aika pitenee mitä kalliimpi fillari on ja tietyn pisteen jälkeen pitää itse maksaa ylittyvä osuus. Ei kiinnostaisi älyttömän pitkään vuokra-aikaan ryhtyä, vaikkakin väkisinkin tuo taitaa tuonne liki 4 vuotiseksi venyä jos sähköfättiksen aikoo hankkia. Laskurin mukaan mahdollinen säästö pyöräetuna vs. omalla rahalla hankittuna on 24-28%. Onkohan nämä laskurit kuinka luotettavia?
Nykyinen fillari on jäykkäperäinen Cuben maasturi, niin siinä mielessä tekisi mieli testata sähköfättiä. Tuolla ei ole tullut käytännössä ollenkaan talvella ajettua, joten aattelin että ehkä sähkö fatbike olisi parempi ympärivuotinen vaihtoehto. Eihän ne omiaan ole asfaltilla ajeluun, mutta sähköversiona päihittäisi tuon korkean vierintävastuksen tuomat haitat. Ei tietysti ole täysin poissuljettua että hankkisikin luomu fatbiken, mutta toisaalta nyt olisi mahdollisuus ostaa kallis sähkö fatbike ilman että tarvii maksaa hirveää summaa kerralla.Onko pakko olla fätbike? Käytät erityisesti talvella? Sähköfatbiket on oman kokemuksen mukaan esim maastopyöräreiteillä turhan massiivisia. Jos leveät renkaat ei oo ehottomat niin tuohon rahaan saa erinomaisia täysjoustomaastureita jo.
Jos esim ylimääräisiä smarttumeita tms löytyy niin kannattaa käydä kokeilemassa tuota pyörää kun ilmeisesti löytyy vuokraamoista? Keula on aika kuraa mutta rahalla siitäkin selviää. Toriin myyntiin ja manitouta tai vastaavaa tilalle jos pyörä muuten tuntuu hyvältä.Nykyinen fillari on jäykkäperäinen Cuben maasturi, niin siinä mielessä tekisi mieli testata sähköfättiä. Tuolla ei ole tullut käytännössä ollenkaan talvella ajettua, joten aattelin että ehkä sähkö fatbike olisi parempi ympärivuotinen vaihtoehto. Eihän ne omiaan ole asfaltilla ajeluun, mutta sähköversiona päihittäisi tuon korkean vierintävastuksen tuomat haitat. Ei tietysti ole täysin poissuljettua että hankkisikin luomu fatbiken, mutta toisaalta nyt olisi mahdollisuus ostaa kallis sähkö fatbike ilman että tarvii maksaa hirveää summaa kerralla.
Nykyinen fillari on jäykkäperäinen Cuben maasturi, niin siinä mielessä tekisi mieli testata sähköfättiä. Tuolla ei ole tullut käytännössä ollenkaan talvella ajettua, joten aattelin että ehkä sähkö fatbike olisi parempi ympärivuotinen vaihtoehto. Eihän ne omiaan ole asfaltilla ajeluun, mutta sähköversiona päihittäisi tuon korkean vierintävastuksen tuomat haitat. Ei tietysti ole täysin poissuljettua että hankkisikin luomu fatbiken, mutta toisaalta nyt olisi mahdollisuus ostaa kallis sähkö fatbike ilman että tarvii maksaa hirveää summaa kerralla.
No tämä ajatus oli juuri, että sähköfätti ympärivuotiseen rauhallisempaan ajoon missä mennään rentoja metsäpolkuja Suomen kesää ihaillen. Täällä päin kai on myös fättisreittejä tehtynä talveksi, että kai sellaisiakin voisi käydä katsastamassa ja tietysti töihinkin kulkea aina silloin kun päivän ohjelma sen sallii.Sähköfättihän sopii kaikkeen ajoon siinä missä muutkin, toki siinä omat kompromissit, mutta niinhän se on normi maastureissakin, pehmeällä alustalla niillä ei tee mitään kun uppoaa vain.
Fatilla on hienoa vetää talvella löysillä renkailla hankikantoa ihan missä vain, ei tarvitse ajaa polkuja pitkin...
Itse olen 100% tyytyväinen sähköfättiin ja kun en niin välitä siitä nopeasta polkuajosta niin fätillä pärjää ihan polulla kuin polulla ja tosiaan mitä märempää sitä enemmän sillä on hauskaa kun menee vain eikä tarvitse tunkata.
Epassi on käytössä, mutta ei löydy käyttämättömiä etuja kun kävin hakemassa 12kk salikortin tuolla. Eikä kyllä taida ihan läheltä löytyä vuokraamoa missä tuota olisi tarjolla, että sinällään vähän joutuisi ostamaan sian säkissä. Joo keula ei kyllä tuossa vakuuttanut. Toisaalta sitten hyvä ilmakeula fättiin maksaa helposti sen 600-700, että yksi vaihtoehto voisi olla suunnata katse jäykkäkeulaiseen fättiin ja hankkia siihen joustokeula myöhemmin. Pitää varmaan käydä paikallisessa/naapurikuntien fillariliikkeissä katsomassa minkälaista siellä on paikan päällä kokeiltavissa. En ole koskaan Fatilla ajellut, niin paha sanoa onko se edes tuo M koko mikä pitäisi olla, kun sekin niin riippuu pyörän geometriasta. Esim. Helkaman FE12 on vissiin niin pitkä runkoinen, että siitä on monet joutuneet ottamaan S kokoisen M kokoisen sijaan. Cubesta valitsin L kokoisen M koon sijaan, kun Cuben laskurin perusteella osui juuri noiden väliin ja halusin vähän pystymmän ajoasennon.Jos esim ylimääräisiä smarttumeita tms löytyy niin kannattaa käydä kokeilemassa tuota pyörää kun ilmeisesti löytyy vuokraamoista? Keula on aika kuraa mutta rahalla siitäkin selviää. Toriin myyntiin ja manitouta tai vastaavaa tilalle jos pyörä muuten tuntuu hyvältä.
Akun kapasiteetti ei kerro oikeastaan mitään pyörän kantomatkasta. Hyvä ja älykäs moottori on huomattavasti tärkeämpi kantaman kannalta kuin teoreettinen akun maksimikapasiteetti. Hyvä valinta!Päädyin laittamaan kättä syvemmälle taskuun ja paikallisesta liikkeestä Tunturi eMAX CE tilaukseen. LeaderFoxin Brasaan verrattuna keula ja renkaat tuossa on ainaki heti kertaluokkaa paremmat. Rockshox Bluto Air 120mm vs. RST Guide 95mm ja renkaat Jumbo Jim 26x4.8 vs. CST 26x4”. Jos tuohon Leaderiin olisi päivittänyt saman keulan ja renkaat (taisi muuten olla siinä ei mahdu taakse 4.4" leveämpää kummia), niin olisi rahaa palanut yhtäkkiä lähemmäs 800e saksasta tilattunakin. Hintaeroa noilla oli alle 400e. Pienempi akku tuossa Tunturissa nyt on, mutta eiköhän senkin kanssa pärjää, 504Wh vs 720Wh. Painoa Tunturilla oli 4,5kg vähemmän, mutta on nuo fätit niin julmetun painoisia muutenkin, että en tiedä onko tuolla suurta merkitystä.
Eiköhän se kaikissa noissa laadukkaammissa moottoreissa ole aika suoraan toisiinsa verrannollinen, jos ajetaan koko ajan suunnilleen samanlaisella avustusteholla. Tuossa LeaderFoxissa on näköjään Panasonicin tekniikka, josta ei ole omakohtaisia kokemuksia, mutta käsittääkseni se ei mainittavasti häviä Tunturissa olevalle Shimanolle, ehkä jopa päinvastoin.Akun kapasiteetti ei kerro oikeastaan mitään pyörän kantomatkasta. Hyvä ja älykäs moottori on huomattavasti tärkeämpi kantaman kannalta kuin teoreettinen akun maksimikapasiteetti.
Kommenttini koski vain aiempaa akun kapasiteettivertailua.Eiköhän se kaikissa noissa laadukkaammissa moottoreissa ole aika suoraan toisiinsa verrannollinen, jos ajetaan koko ajan suunnilleen samanlaisella avustusteholla. Tuossa LeaderFoxissa on näköjään Panasonicin tekniikka, josta ei ole omakohtaisia kokemuksia, mutta käsittääkseni se ei mainittavasti häviä Tunturissa olevalle Shimanolle, ehkä jopa päinvastoin.
Siis jotain muuta kuin tuota Mustang243:n viestiä? Jos näin, niin sitten en kyllä yhtään ymmärtänyt mitä tarkoitit, kun sitä kuitenkin lainasit.Kommenttini koski vain aiempaa akun kapasiteettivertailua.
Sitä juuri tarkoitin ja siksi ihmettelin, että mitä mahdetaan tarkoittaa sillä, että muu sähkötekniikka voisi nykyaikaisessa fillarissa syödä eron. Kyllä se akun kapasiteetti on näissä olennaisin asia tuossa mielessä.No onhan tuo yli 200Wh nyt aika iso ero jo.
Aika iso kulutusero pitää pyörissä olla pienempiakkuisen eduksi ettei tuolla olisi muutaman kymmenen kilometrin eroa rangessa.
Meidän firma tarjoaa vain sopimusta Electrobikeen.
Mitäs kommentteja tästä? Just riittäs hankintaraja.
R Raymon FullRay 130E 6.0 29" - Sähkömaastopyörä - Sininen
Vauhtia ja pehmeyttä maastokäyttöön R Raymon FullRay 130E 6.0, maastoajoon suunniteltu täysjousitettu sähkömaastopyörä 29" renkailla. RockShox Recon Silver RL,130 mm ilmajoustokeula pehmentää käsille kohdistuvia iskuja ja takapäätä on pehmentämässä RockShox:in ilmaiskari Deluxe Select. Fullray:n...www.electrobike.fi