Sähköavusteiset polkupyörät (max 250W, max 25km/h, ei vakuutustarvetta)

3000k€ kun varaat niin on vähän valintaakin. Ja saa ostettua myös kunnon lukon (10% pyörän hinnasta). Kannattaa myös katella "ylivuotisia" niitä saa yleensä aika paljon halvemmalla vaikka uudemmassa ei hirveesti muutoksia olisikaan.

Joo aivan varmasti riittää varaa valita jos budjettina 3 000 000€ Ja kyllä sillä 300 000 eurolla luulisi saavan hyvän lukonkin :D
 
Joo aivan varmasti riittää varaa valita jos budjettina 3 000 000€ Ja kyllä sillä 300 000 eurolla luulisi saavan hyvän lukonkin :D

Lähinnä idea oli että ei sitä 3ke oo pakko siihen laittaa. :tup:
Mutta jos käy eri pyöriä ajamassa ja sit huomaakin että riittää 2ke pyörä niin ei se raha minnekkään häviä. Taas jos sattuski tykkää paremmasta pyörästä niin ei tartte sitten rueta halimaan rahaa.

Itelläni on just ~2200e pyörä ja hyvin on pärjätty sillä. Toki kävin 5000k€ pyörää ajamassa olihan se kiva mutta ei tuo mitään lisää tuolla hintaerolla.
 
Lähinnä idea oli että ei sitä 3ke oo pakko siihen laittaa. :tup:
Mutta jos käy eri pyöriä ajamassa ja sit huomaakin että riittää 2ke pyörä niin ei se raha minnekkään häviä. Taas jos sattuski tykkää paremmasta pyörästä niin ei tartte sitten rueta halimaan rahaa.

Itelläni on just ~2200e pyörä ja hyvin on pärjätty sillä. Toki kävin 5000k€ pyörää ajamassa olihan se kiva mutta ei tuo mitään lisää tuolla hintaerolla.

Ideana mulla oli hyväntahtoisesti "vittuilla" tuosta tavasta sulla merkitä noita hintoja. Ellet sitten tosiaan käynyt testaamassa 5 000 000€ (5 miljoonan) fillaria :)
 
Lähinnä idea oli että ei sitä 3ke oo pakko siihen laittaa. :tup:
Mutta jos käy eri pyöriä ajamassa ja sit huomaakin että riittää 2ke pyörä niin ei se raha minnekkään häviä. Taas jos sattuski tykkää paremmasta pyörästä niin ei tartte sitten rueta halimaan rahaa.

Itelläni on just ~2200e pyörä ja hyvin on pärjätty sillä. Toki kävin 5000k€ pyörää ajamassa olihan se kiva mutta ei tuo mitään lisää tuolla hintaerolla.
Mä luulen että niksu vaan nyt kuittaili tuosta sun tyylistä kirjoittaa 3000. Eli joko 3000 tai 3k ei 3000k:D

Edit: hyvin ninjailtu
 
Itelläni on just ~2200e pyörä ja hyvin on pärjätty sillä. Toki kävin 5000k€ pyörää ajamassa olihan se kiva mutta ei tuo mitään lisää tuolla hintaerolla.

Ite en ainakaan 4000e vai 4500e kalliimpaa pyörää osta koska kotivakuutuksen raja menee noilla nurkilla, ainakin op:lla.
Enkä usko kans että se kalliimpi pyörä tuntuu aina niin paljon paremmalta kuin se halvempi. Jos nyt 2000-3000e pyörää verrataan 5000euron pyörään.
Hifistelyt ja "tosi" harrastajat erikseen ;)
 
Ite en ainakaan 4000e vai 4500e kalliimpaa pyörää osta koska kotivakuutuksen raja menee noilla nurkilla, ainakin op:lla.
Enkä usko kans että se kalliimpi pyörä tuntuu aina niin paljon paremmalta kuin se halvempi. Jos nyt 2000-3000e pyörää verrataan 5000euron pyörään.
Hifistelyt ja "tosi" harrastajat erikseen ;)
Jos molemmat on täpäreitä, kyllä niissä on eroa.
 
Joo tuo 2000€ voisi olla omaan budjettiin sopiva. Kuitenkin vaan kyseessä työmatkat. Sellainen akku joka kestäisi töihin ja takaisin (eli mapsin mukaan 80min yhteensä päivässä). Pitääpä selailla vähän mitä on tarjolla. Onko toi bike discount luotettava? Kiitti kaikista vinkeistä So far
Katsele sellainen malli mistä saa akun helposti irti ja latailet töissä.
Selvää säästöä. :greedy:

Bike Discount on luotettava ja nopea. Monet tilaukset tehnyt.
 
Joo tuo 2000€ voisi olla omaan budjettiin sopiva. Kuitenkin vaan kyseessä työmatkat. Sellainen akku joka kestäisi töihin ja takaisin (eli mapsin mukaan 80min yhteensä päivässä). Pitääpä selailla vähän mitä on tarjolla. Onko toi bike discount luotettava? Kiitti kaikista vinkeistä So far
Kuten jo todettiin, on luotettava. Se on Cuben ja Radonin oma verkkokauppa. Siellä on varsinkin kauden lopussa monesti todella hyviä tarjouksia. Miinuksena tietenkin se, että ei pääse testaamaan, eli joutuu tavallaan ostamaan sian säkissä. Sopivilla osasarjoilla varustettujen laatumerkkien kohdalla ei voi kuitenkaan mennä pahasti pieleen, kunhan katsoo että runkokoko vaan on sopiva.
 
Bilteman 29" on itsellä ainakin pelannut moitteetta, pääosin 2km suuntaansa koulumatkaa tullut ajettua ja lisäksi vähän pitempiä lenkkejä. Itse en ainakaan tunne vastusta ilman avustusta polettaessa. Etujousta en näe kovin kummoisena tai tarpeellisena, tosin en ole kyllä pitänyt sitä lukossakaan. Puolisen vuotta sitten ostin 1000e hinnalla ja ostaisin kyllä tuolla 700e hinnalla jos uudestaan pitäisi miettiä.

Laitetaas kanssa kokemuksia, jos joku muukin halppista harkitsee.

Omalla bilteman 29 tuumasella nyt 2162 km mittarissa.

Hyvin toimii vieläkin. Olen siis huonokuntoinen 5-kymppinen läski, ja ajelut rauhallisia lenkkejä.

Pyörällä voi ajella hyvin ilman avustusta, usein naputan apua päälle vain ylämäissä tai kovalla vastatuulella.

Akku on toiminut hyvin, 40 kilsaa kesällä, 25 viileämmässä menee vaikka ois avustus keskitasolla koko ajan päällä.

Vaihteita säädin oston jälkeen pari kertaa, ne shimanon halvemmasta päästä.

Painava pyörä eikä tietenkään voi verrata kalliimpiin. Mutta vaikka työmatkapyöräksi uskaltaa suositella.
 
Näyttääkö ne niitäkin arvoja :O. Näillä keleillä ajelee boostilla (laiska) ilman hikeä noin 35-40km, akku 378Wh, lopussahan se kone pakottaa (shimano e8000) ecolle. Ecolla pääsee paljon pidemmälle.
Olen myös ajanut noin 40km ihan maastoreittejä (noh siitä varmaan joku 10-15km ihan metsätietä) ecolla.
Heitetäään, että akku kestää 2-3h. (400Wh).
--
Jos ajaa ecolla ja polkee voimakkaasti, kestää paljon kauemmin! (jos siis jaksaa polkea 25-27km/h vauhtia.. Silloinhan se ei virtaa vie, kun avustus loppunut 25km/h kohdalla.
 
Tuossa yhden pyöräni keskimääräinen Wh/km. Yhteensä tuolla pyörällä on tullut kilsoja 05/2018 - tähän päivään hieman vajaa 20 000km. Näyttö valitettavasti vaihtunut välissä, joten aiemmat statsit kadonneet. Tuossa kuitenkin nyt viimeiseltä 7263 kilometriltä. Välillä Wh/km on noin 8, ja välillä taas 25 ja siltä väliltä. Riippuen ihan kuinka paljon itse poljen ja kuinka paljon käytän avustusta.

Tehoa on 2kw ja pyöränä modattu GZR Urban Rambler sähköläski
Screenshot_20200213-175902.jpg
 
Itsellä jotain 5Wh/km, 500Wh akku kestää reilun 100 km.

Bosch Active Plus kone vakiona
 
Puoleen tuntiin olen bafangin bbs02 koneella 700wh akun tyhjentänyt mutta silloin alkaa jo olemaan kapealla metsäpolulla vauhtia ja vaarallisia tilanteita.
 
Yksi pitkä koeajo vasta tehty, mittari sanoi 40Wh/km, ei poljinavustusta eikä yhtään polkemista. Ei regeneraatiota. Varmasti kevyellä ajolla pienenee tuosta. Eikä varmaan nastarenkaat löysillä paineilla ole taloudellisimmat.

3kW cyclone keskimoottori
1253Wh akku
 
3.8Wh/km on paras mihin oon päässy kesällä. Mut talvella menee 8.7Wh / km. 250w Impulse evo rs. Tuo siis pienimmällä avustusteholla.
 
Viimeksi muokattu:
Ympärivuotiseen työmatka-ajoon kiinnostaisi sähköpyörä. Ajatuksena olisi ostaa tarpeeksi maastopyörämäinen, jotta pärjäisi myös talvella jäällä ja lumella. Yhtenä vaihtoehtona olisi CUBE Reaction Hybrid Pro 500. Onko heittää ajatuksia kyseisestä pyörästä tai vastaavaa kilpailevaa merkkiä/mallia ?
 
Minkälaisiin Wh/km lukemiin olette päässeet ja minkälaisilla vempaimilla?
Helkama E7 2018, Shimano E5000.

Seinästä mitattuna antaa kesällä seuraavia kulutuksia:
-Nainen 38v, 177 cm, 63 kg, tuplasivulaukut, suurin avustusteho, keskari 22-23 km/h --> 7,9 Wh/km
-Mies 41v, 180 cm, 72 kg, tuplasivulaukut, suurin avustus, keskari 26-27 km/h --> 5,6 Wh/km

Noista minun seinästä mitatuista voi ottaa 10-15 % pois, jos haluaa verrata pyörän ilmoittamiin kulutuksiin.
 
Ympärivuotiseen työmatka-ajoon kiinnostaisi sähköpyörä. Ajatuksena olisi ostaa tarpeeksi maastopyörämäinen, jotta pärjäisi myös talvella jäällä ja lumella. Yhtenä vaihtoehtona olisi CUBE Reaction Hybrid Pro 500. Onko heittää ajatuksia kyseisestä pyörästä tai vastaavaa kilpailevaa merkkiä/mallia ?

Jos vaan työmatka-ajoon (siis jos vaan, täysjousto on kyllä oikea ratkaisu jos yhtään tykkää leikkiä maastossa, sillä se on yllättävän kivaa sähköllä), niin maastopyörämallinen on ihan hyvä ratkaisu.
Mainitsemasi pyörä on varmasti kelpo, muistaakseni katselin sitä itsekin joskus. Onko siinä se uusin Bosch Cx 4th gen moottori? Jos on, niin silloin varsinkin hyvä ostos. Jos ei, niin harkitsisin myös muita pyöriä.
Yahamat (Haibiket) on ok kans poljintuntumaltaan, välillä Shimano E8000/E7000 saattaa saada ok hintaan (ihan vaan vaikka verkkokauppa.comin GZR tms. tai joku muu vastaava.
Mut jos tosiaan tuossa on uusin bosch cx moottori, niin siitä vaan, varmasti tykkäät.
 
Tosin en muista vaihtuiko tuossa keula paskempaan malliin/merkkiin aiempiin malleihin verrattuna.
 
Canyon näköjään julkaissut integroidulla akulla varustetun jäykkäperäisen sähköpyörän Grand Canyon:ON

Kaikki Spectral:on ja Neuron:on mallit näyttäisi olevan poistomyynnissä vaikka mielestäni viime vuoden lopussa Canyon julkaisi Spectralista 2020 vuodelle yhden mallin. Tainnut Canyonin suunnitelmat muuttua ja Spectralista ja Neuronista onkin tulossa tälle vuodelle integroidulla akulla varustetut kokonaan uudella rungolla varustetut mallit.
 
Canyon näköjään julkaissut integroidulla akulla varustetun jäykkäperäisen sähköpyörän Grand Canyon:ON

Kaikki Spectral:on ja Neuron:on mallit näyttäisi olevan poistomyynnissä vaikka mielestäni viime vuoden lopussa Canyon julkaisi Spectralista 2020 vuodelle yhden mallin. Tainnut Canyonin suunnitelmat muuttua ja Spectralista ja Neuronista onkin tulossa tälle vuodelle integroidulla akulla varustetut kokonaan uudella rungolla varustetut mallit.

Mikä idea tuossa jäykkäperäisessä sähkö-Grand Canyonissa on, kun samaan hintaan vastaavilla osasarjoilla saa täysjouston (Neuron)? Eikö jäykkäperät perinteisesti ole olleet halvempia..
 
Mikä idea tuossa jäykkäperäisessä sähkö-Grand Canyonissa on, kun samaan hintaan vastaavilla osasarjoilla saa täysjouston (Neuron)? Eikö jäykkäperät perinteisesti ole olleet halvempia..
Varmaankin kun Neuronista tulee pihalle uusi versio, niin hinnoissa varmastikin on eroa. Nyt Neuronin poistohinnoilla halvimpien mallien hinnat tosiaan on samat. Mikään kovin halpa toi Grand Canyon:On ei kyllä sinänsä ole noilla liatahinnoilla.
 
Varmaankin kun Neuronista tulee pihalle uusi versio, niin hinnoissa varmastikin on eroa. Nyt Neuronin poistohinnoilla halvimpien mallien hinnat tosiaan on samat. Mikään kovin halpa toi Grand Canyon:On ei kyllä sinänsä ole noilla liatahinnoilla.

Eikö nuo sivuilla olevat sähkö-Neuronit ole jo 2020 malleja, eli ihan heti ei ole tulossa varmaan uutta? Ainakin 7.0 versiossa on 12-vaihteinen Shimano XT joka julkaistiin vasta viime kesänä.
 
Eikö nuo sivuilla olevat sähkö-Neuronit ole jo 2020 malleja, eli ihan heti ei ole tulossa varmaan uutta? Ainakin 7.0 versiossa on 12-vaihteinen Shimano XT joka julkaistiin vasta viime kesänä.
On siellä 2020 malleja seassa (7.0:t). Mutta Canyon ei mielestäni koskaan uusia malleja ole alennuksella myynyt tähän aikaan vuodesta. Aiemmassa viestissä veikkailin, että Canyon on muuttanut suunnitelmiaan ja julkaiseekin kokonaan uudet integroidulla akulla varustetut Neuronit ja Spectralit vielä tässä keväällä ja nyt poistomyy noita vanhoja.
 
Tänään painelin töihin suht hyvässä kelissä (~10km) Xiaomi Himo v1 plussalla. Todella vaivatonta kun polkea tarvii vain isoissa ylämäissä. Eikä tuota oikein polkemiseksi voi edes kutsua jos vähän pyörittelee jalkoja ja nopeus ei tipu alle 20kmh. Tasaisella nopeus 25-28 kun mentiin medium asetuksilla koko matka. Meno matkalla akkua kului 1 tolppa neljästä. High:lla olisi luultavasti menty sitä 30kmh. Maksoin 399€ ja tuntuisi että tällä kertaa money well spent.
 
Oon tässä katellu kesäks uutta kiekkosettiä pyörään. Päädyin jo DT Swissin HX 1501 kiekkopariin, mutta nyt vastaan käveli tuli mavicilta E-XA35 Elite kiekot. Hintaero olisi noin ~300e bike-discount.de verkkokaupassa. Saanko mä jotain lisäarvoa tuovaa tuolla vajaan 300e panostuksella?
Kiekot tulisi Trek Powerfly FS9 pyörään.


Onkos porukalla kokemuksia miten nuo kevyemmät rataspakat sramilta kuluu käytössä sähköpyörissä? Eagle GX:stä ja ylöspäin. Jostain lueskelin että sram kehottas käyttämään PG-1230 pakkaa sähköpyörissä.

Vaihteet joutuu säätämään ja jarrut keskittämään kun uudet kiekot alle vaihtaa..?
 
Itse en pikaisella googlettamisella löytänyt vastausta, mutta osaisiko joku sanoa onko 3000 eurolla mahdollista saada sähköpyörää Boschin tai Shimanon moottorilla, napavaihteistolla ja hihnavedolla? tuntuu että näillä spekseillä hinnat alkaen mallit on päälle 4t€ ja tuo menee vähän budjetin yli. Hakusessa ensisijaisesti naisten arkipyörä.
 
Viimeksi muokattu:
Oon tässä katellu kesäks uutta kiekkosettiä pyörään. Päädyin jo DT Swissin HX 1501 kiekkopariin, mutta nyt vastaan käveli tuli mavicilta E-XA35 Elite kiekot. Hintaero olisi noin ~300e bike-discount.de verkkokaupassa. Saanko mä jotain lisäarvoa tuovaa tuolla vajaan 300e panostuksella?
Kiekot tulisi Trek Powerfly FS9 pyörään.


Ostin hiljattain normi XA35 vannesetin bike-discountista 220 eurolla. Erona ainakin se, että pinnoja on 24 kpl ja varmaan napakin paskempi. Aika kovaa rynkytystä nuo saaneet sähkötäpärillä eikä moitteen sanaa. En tosin aja DH:ta joten siitä en osaa sanoa.

Mukana tuli alumiininen ID360 vapari jonka vaihdoin kokeilematta metalliseen. Kaikissa pyörissäni on ollut tuollaisia budjettitason vannessettejä enkä ole koskaan onnistunut edes pinnaa katkomaan. Myyntimiehet kyllä vakuuttavat että juuri sinä tarvit ne kolmentonnin vanteet samoin kun perus polkuajoon ei käy mikään muu kuin Magura MT7 tason jarrut. Itseasiassa tuosta puheenollen MT4 ja MT5 olleet käytössä vuosia ja en voi edes kuvitella tilannetta jossa olisi parempia kaivannut.

 
Ite jouduin vaihtamaan focuksesta vanteet konelaakeroituihin kun eivät tuntuneet kestävän..
 
Oisko kellää myydä nopeasti 72v sopivaa kontrolleria?

Mulla oli ekan kanssa semmone ongelma että kun kaasun laski pois niin meno loppu ja virrat piti käyttää pois ja päälle että meno jatku.

Sain tilalle uuden mutta ongelmat jatkuu, tosin vähän erilaisena.
 
Itse en pikaisella googlettamisella löytänyt vastausta, mutta osaisiko joku sanoa onko 3000 eurolla mahdollista saada sähköpyörää Boschin tai Shimanon moottorilla, napavaihteistolla ja hihnavedolla? tuntuu että näillä spekseillä hinnat alkaen mallit on päälle 4t€ ja tuo menee vähän budjetin yli. Hakusessa ensisijaisesti naisten arkipyörä.

Helkama CE5?
 
Tuli päivä testattua Fantic Fat Sportia, ja mielenkiinto heräsi sähköläskin ostamiseen. Fantic karkaa budjetista aika reilusti (ovh. 4400e), mutta löytyisikö toimivaa kampetta alle kolmen tonnin?
Työmatka-ajoa ja kevyempiä metsälenkkejä pääosin.

RadRhino 750W
GZR Dominanc-e
E/FAT (Vartiokylän pyörä)
Tunturi eMAX (ja tästä jousitetulla keulalla oleva versio +400)

Yllä olevia tullut katseltua, vaihtelua ominaisuuksien välillä paljon (moottorin sijainti, teho, joustokeula, akun kapasiteetti jne). Yli 250W / kaasukahvallinen pitää myös vakuuttaa, mutta toisaalta kaasukahva olisi
hyvä lisä maastossa, asfaltilla ei niin tarpeellinen. Yritä tässä nyt sitte päättää mikä olisi hyvä valinta :lol: bike-discountissa näytti olevan aika suppea valikoima sähköläskejä, voi vinkata jos muita ulkomaalaisia
kauppoja löytyy paremmalla tarjonnalla.
 
Itse en pikaisella googlettamisella löytänyt vastausta, mutta osaisiko joku sanoa onko 3000 eurolla mahdollista saada sähköpyörää Boschin tai Shimanon moottorilla, napavaihteistolla ja hihnavedolla? tuntuu että näillä spekseillä hinnat alkaen mallit on päälle 4t€ ja tuo menee vähän budjetin yli. Hakusessa ensisijaisesti naisten arkipyörä.
Naisten sähköavusteinen arkipyörä napavaihteistolla ja hihnavedolla? Tuskin onnistuu noilla kriteereillä, mutta muuten varmasti kyllä.
 
Tuli päivä testattua Fantic Fat Sportia, ja mielenkiinto heräsi sähköläskin ostamiseen. Fantic karkaa budjetista aika reilusti (ovh. 4400e), mutta löytyisikö toimivaa kampetta alle kolmen tonnin?
Työmatka-ajoa ja kevyempiä metsälenkkejä pääosin.

RadRhino 750W
GZR Dominanc-e
E/FAT (Vartiokylän pyörä)
Tunturi eMAX (ja tästä jousitetulla keulalla oleva versio +400)

Yllä olevia tullut katseltua, vaihtelua ominaisuuksien välillä paljon (moottorin sijainti, teho, joustokeula, akun kapasiteetti jne). Yli 250W / kaasukahvallinen pitää myös vakuuttaa, mutta toisaalta kaasukahva olisi
hyvä lisä maastossa, asfaltilla ei niin tarpeellinen. Yritä tässä nyt sitte päättää mikä olisi hyvä valinta :lol: bike-discountissa näytti olevan aika suppea valikoima sähköläskejä, voi vinkata jos muita ulkomaalaisia
kauppoja löytyy paremmalla tarjonnalla.

Lisätään listaan GZR Black Raw, joka olisi vielä tänään Verkkokauppa.comissa tarjouksessa kohtuuhintaan. Laitoin omani tänään tilaukseen.

 
Nyt olisi kaksi kiinnostuksen kohdetta:



Haibiken saisin Suomesta noin 2700 euroon. Yamahan moottorista ei ole itsellä juuri hajua, onko kuinka laadukas tekele.
Cubessa on uusin boschin moottori, jossa ei ainakaan testien mukaan pitäisi olla hirveästi vastusta ja akku on astetta järeämpi.

Onko cube haibikea laadukkaampi?
 
Onkohan olemassa sellaista työmatkapyöräksi sopivaa vehjettä jossa moottorin, leveiden renkaiden, tarakan ja lokasuojien lisäksi olisi hihnaveto ja sellainen vaihteisto joka ei jäädy herkästi? Eilen meni taas hermot takavaihtajan jumimiseen... :bored:
 
Niin auttaa, tätä on tehty ihan riittävästi. Nyt enempikin kiusaa se, että pyörällä ei ole lämmintä varastoa ja sohjo, lumi ja jää väärissä paikoissa tekevät elämästä hankalaa. Varsinkin kun lämpötilat sahaa yöllä ja aamulla pitäisi lähteä liikenteeseen ilman suurempia säätämisiä. Jonkinsorttinen napavaihde ratkaisi varmaan tämän probleeman.
 
Jonkinsorttinen napavaihde ratkaisi varmaan tämän probleeman.

Itse olen ajanut Shimanon Alfine napavaihtajalla työmatkaa useamman vuoden. Jäätyvä vaijeri siinäkin on, mutta muuten hyvin toimiva napavaihde. Kun pakkasta alkaa olla alle - 20 tuntee kyllä että ajaa napavaihteella.
 
Oisko tipsejä kannattaako tähän nykyiseen pyörään (Felt QX75) ostaa jotain DIY moottorisettiä (ajatuksissa 750W) vaiko pitäisikö suoraan myydä tämä ja ostaa full on sähköpyörä?

Koittanut löytää yhteensopivuuskysymykseen vastausta jo muualta, mutta toistaiseksi jäänyt pimentoon että mikä tuohon kävisi.
 
Oisko tipsejä kannattaako tähän nykyiseen pyörään (Felt QX75) ostaa jotain DIY moottorisettiä (ajatuksissa 750W) vaiko pitäisikö suoraan myydä tämä ja ostaa full on sähköpyörä?

Koittanut löytää yhteensopivuuskysymykseen vastausta jo muualta, mutta toistaiseksi jäänyt pimentoon että mikä tuohon kävisi.
Kyllähän noihin voi. Polkupyörien osat ovat melkoisen universaaleja. Itse varmaan hankkisin jonkun bafangin keskiömoottori akkusetin: Online Shop 48V 750W BBS02 8fun /bafang mid crank drive motor ebike kit+48V 14AH 48V 13.6AH lithium ion electric bike battery | Aliexpress Mobile

Hintahan tulee halvemmaksi, kun itse muuntaa oman pyöränsä ja lisäksi mahdollista juurikin saada tehokkaammalla moottorilla.

 
Viimeksi muokattu:
Kyllähän noihin voi. Polkupyörien osat ovat melkoisen universaaleja. Itse varmaan hankkisin jonkun bafangin keskiömoottori akkusetin: Online Shop 48V 750W BBS02 8fun /bafang mid crank drive motor ebike kit+48V 14AH 48V 13.6AH lithium ion electric bike battery | Aliexpress Mobile

Hintahan tulee halvemmaksi, kun itse muuntaa oman pyöränsä ja lisäksi mahdollista juurikin saada tehokkaammalla moottorilla.



Ei kyllä hirveen hankalalta ainakaan näytä, enkä hankalaksi ole oikeastaan luullutkaan.
Eniten kysymys ollut tuo että kaipa sopii yhteen tuon tsygän kanssa.

Löytyyköhän vastaavaa moottoria jostain saksasta (Amazon) tms, niin ei tarteisi kuumotella tulleja.. :D
 
Ei kyllä hirveen hankalalta ainakaan näytä, enkä hankalaksi ole oikeastaan luullutkaan.
Eniten kysymys ollut tuo että kaipa sopii yhteen tuon tsygän kanssa.

Löytyyköhän vastaavaa moottoria jostain saksasta (Amazon) tms, niin ei tarteisi kuumotella tulleja.. :D
Tilaa aliexpressistä sellaiselta myyjältä, jolla EU varastoa, niin ei tule ylimääräisiä tulleja.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 788
Viestejä
4 499 086
Jäsenet
74 283
Uusin jäsen
Maunula

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom