Pyrres
Apina koulutuksessa
- Liittynyt
- 18.07.2017
- Viestejä
- 4 475
Saa joo säädettyä siitä mutta on pirun paljon herkempi säädöistään vs esim fillarin levyjarrut. Osittain toki vaikuttaa se että levy ei ole täysin luotisuora ja pidän todella tiukasta jarrukahvasta. Tykkään jarruttaa kahdella tai kolmella sormella ja tuo ei sitä säätöä enää venyvällä vaijerilla mahdollista vaan vaijeri elää sen verran että kahva jättää hanska kädessä olevan sormen/sormet stongan ja jarrukahvan väliin.Itsellä kilsoja takana vasta 900, mutta vielä pystynyt säätämään pelkästään siitä mutterista johon muistaakseni menee 8mm kiintoavain.
Rengasrikkoja muutama jotka johtunut liian pienistä paineista. Samalla tuhonnut sisäkumit kun hapertuvat reunoilta kun lussuna ajellut.
Ja mitä sisäkumin kestoon tulee niin ne on ne kanttareiden tms kuoppien yli ajelut missä sisäkumi jää renkaan ja vanteen väliin ja puhkoo/hapertaa kumin melkein puhki aiheuttaen vuodot.
Ja joo pari päivää custom softan kanssa ajaneena, herranen aika mikä M365 Pro ykkösversioon tuli kun löi rajumpaa softaa sisään. Aluksi ei tuntunut eroa juuri olevan koska on tottunut rajummin kiihtyviin laitteisiin mutta kun alkoi katsoa nopeusmittaria ja ajaa tuttuja reittejä koeajolenkkien sijaan tajusi että vauhti tuli mallia pirun paljon nopeammin. Alkoi tulla pyöräilijät aika nopeasti kiihdyttäessä perä edellä vastaan ja pysyi nätisti autojen rinnalla (auton normi ns nössökiihdytys eikä full on send it versio) siihen 20kmh keskustassa valoista lähtiessä.
Viimeksi muokattu: