Oon pistäny parisen sataa tuntia MSTRn opiskeluun ja ei ole mun mielestä hypeä. Jos BTC menee >$10m, niin MSTRssä voi olla muutamien kymmenien mNAVilla x1000 jäljellä, jopa yli. Ja BTChän todennäköisesti menee, mun arvion mukaan.Huhhuh mitä menoa, mukava kattella sivusta. Näemmä sitä MSTR:ää olis eilenkin kannattanut napata siivu, mutta nyt on vaan tätä ”odotan dippiä jota ei ehkä koskaan tule”. Btc huitelee 90k$. Ei tässä tavan pulliainen pysy perässä, onko mitään järkisyitä takana vai 90% hypeä yms. Maailma muuttuu ja pörssi kans. Teslakin vaan jatkaa rallia.
Tänään taas saattaa tulla uudet +10%. Tai sitten vähän korjataan. Mutten välttämättä laskisi sen varaan.
MicroStrategy (MSTR) — Buy and sell stocks commission-free on Robinhood
You can buy and sell MicroStrategy (MSTR) and other stocks, ETFs, and their options commission-free on Robinhood with real-time quotes, market data, and relevant news. Other Robinhood Financial fees may apply, check rbnhd.co/fees for details.
robinhood.com
Jokainen vastaa omista voitoistaan ja tappioistaan, mutta kannattaa miettiä riski-hyötysuhdetta, jos tonnin betsillä on mahdollisuus tehdä miljoona 10-20v aikajänteellä.