@samiv Applen pudotuskestävyys:
jos et videota halua katsoa, niin selvisi 3x pudotuksesta korvalta asvaltille.
En tiedä puhutko nyt minusta fanipoikana tai tunteen perusteella kirjoittelijana, mutta sitä en kyllä ole.
iPhonet mielletään premiumiksi ja se sitä raudaltaan edelleen on. Vai kerrotko jonkun selkeän puutteen
raudassa joka noissa uusissa iPhoneissa on? Muistikorttipaikan uupuminen ja järjettömän kallis lisämuisti. iPhone käyttäjänä tiedät itsekin varmaan tuon icloudin toimivuuden. Varmaan myös tiedät ram-muistin määrän "vähyyden" tai sen riittävyyden. Noilla sitä katetta saadaan. Muut laittavat puhelimiin 10gt RAM-muistia, 500gt tallennustilaa, kun Apple myy riittävällä muistimäärällä ja hitonmoisella katteella lisätallennustilan.
-Kamera markkinoiden kärkeä: "Markkinoiden parhaimpiin kamerapuhelimiin, eli mm. Samsungin Galaxy S9- ja Note9-malleihin sekä Huawein kolmen kameran huippumalleihin verrattuna iPhone XS –mallit pärjäävät varsin hyvin ja on monilta osin painotuksista sekä pienistä nyansseista kiinni, minkä jälki on parasta." ja "iPhone XS –malleilla tallennetun videon kuvanlaatu on erinomaista ja siitä on hankala keksiä negatiivista huomautettavaa." -Kokkosen testistä
-Näyttö markkinoiden kärkeä: " yksi testaamiemme AMOLED-näyttöjen parhaimmistoa." -Kokkosen testistä
-Prosessori markkinoiden tehokkain
-Akunkesto ei ole paras, mutta ei pitäisi olla mitään ongelmia pärjätä raskaallakin käytöllä kokonaista päivää.
"iPhonet on edelleen todella hyviä puhelimia" Tuossahan sä itsekin sen sanoit. Mistä me edes tarkalleenottaen väitellään? Minä ainakin tartuin siihen, että mielestäsi kilpailijalla on kaikki paremmin, mikä ei pidä paikkaansa.
Ja ei, ei ollut sarkasmia tuo käyttöliittymä. Oletko milloin viimeksi käyttänyt esim. huaweita? Koittanut etsiä asetuksista asiaa x? Viittaan tuolla käyttöliittymän toimivuudella ennen kaikkea sen käyttämisen helppouteen. Myös, jos sattuu omistamaan muita Applen laitteita, on tuo yhteistyö eri laitteiden kanssa saumatonta ja ihan naurettavan helppoa. Ei mulla ainakaan tullut yhtään ikävä androidin käyttöliittymää tähän iOSiin siirtymisen jälkeen. Mulla oli kuitenkin android-puhelimia melkein 10 vuotta.