Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eniten harmittanee se, et jos tosiaan vasta klo 18 suomen aikaa saa latauksen päälle keskiviikkona. Sitähän pitää jo mennä nukkumaan pari tuntia tuon jälkeen kun röit alkaa kuudelta
Niin 10 megatavun ennakkolataus. Jostain luin että se 150gigaa tulee vasta julkaisupäivänä pc-versioihin piratismin estämiseksi.
Tosiaan konsoleille sen saa varmaan jo ladattua.
FSR 3.1 on hyvä frame generation. Pitäisi löytyä tästä pelistä valmiiksi tuki.Tarkoitus olisi ostaa bf:stä amd 7900 xt melkeinpä vain tätä varten, mutta vähän hirvittää suorituskyky 4k näytöllä kun eipä taida kunnollista frame generationia yms edes olla että saisi lisää ruutuja. Pitänee lukea revikat vielä ensin
FSR 3.0 oli toteutukseltaan vaihteleva, mutta 3.1 on saanut paljon kehuja. Siinä myös pystyy vihdoin kytkemään pelkän Frame Generationin päälle ilman resoluution skaalaamista. Horizon Forbidden Westissä tuo pelkkä FSR 3.1 FG toimi erinomaisesti. Kuvanlaadussa tai viiveessä en huomannut oikeastaan mitään eroa, mutta pelistä tuli paljon sulavampaa.Vähän epäilyttää FPS-pelissä tuo frame gen. Onko positiivisia kokemuksia FSR3:sta jossain FPS:ssä?
Vähän epäilyttää FPS-pelissä tuo frame gen. Onko positiivisia kokemuksia FSR3:sta jossain FPS:ssä?
Tämmöstä suorituskykyä näyttäis DLSS:llä. En löytänyt muita speksejä mut oletattavasti korttina 4090.
Piti uudestaan katsoa mutta en kyllä huomaa mitäänVähän on microstutteria tuossa videossa kieltämättä.
14 sekunnin alussa, 20 sekunnin lopussa ja 42 sekunnin lopussa. Tiedä sitten mistä johtuu, mutta kyllä tuo silmään pistää.Piti uudestaan katsoa mutta en kyllä huomaa mitään
Spawnaako vai nostaako painovoima anomalia ilmaan?
Kohdassa 0:18 vihu spawnaa ilmaan t-poseen ja tippuu maahan.
kohdassa missä vaihtuu tuo DLSS ollessa pois päältä ja kun se laitetaan päälle ?14 sekunnin alussa, 20 sekunnin lopussa ja 42 sekunnin lopussa. Tiedä sitten mistä johtuu, mutta kyllä tuo silmään pistää.
Tuli myös avain Ultimalle 62€ hintaan samasta paikastaSpawnaako vai nostaako painovoima anomalia ilmaan?
Huomasin tuossa, että olinkin jo aiemmin ostanut tämän Instant Gamingista kun kilahti steam key sähköpostiin tänään. Ei siinä muuten mitään, mutta ostin myös eilen steamista kun en muistanut tuota toista tilausta
No, kai steamista saa refundin
Sama täällä, ekaa kertaa "Zonelle" koska en oo aikasempia pelejä pelannut.
Mun ruumis on valmis.
En usko, että niitä korjataan koskaan, jos niitä julkaisuversiossa ilmenee. Taitaa olla enginen ja Windowsin rajapintojen ominaisuus tuo stutterointi. Jotkut UE5 pelit (esim. Hellblade 2) kärsii tuosta traversal stutterista PC:llä, mutta ei Xboxilla, joten siitä voidaan päätellä, että Windowsillakin lienee näppinsä pelissä.UE5 stuttereiden korjaamista saanee odotella vuoden julkaisun jälkeen.
Oliko nyt niin, että steamissa ei ole esilataus mahdollisuutta vaan kaikki alkaa latamaan peliä samalla kellonlyömällä klo 18?
Tämän takia bugitkaan ei haittaa, koska ne takaa ue:lläkin vain aidon xray engine -elämyksenX-Ray Engine on myöskin aika paha tekemään tuota, varsinkin nykyisillä modeilla kun siitä on puristettu kaikki irti ja ylikin. Eli mikään ei siis muutu
Jos stutteri on niin vähäistä kun Hellblade 2, en valita ollenkaan, ei häirinnyt omaa pelikokemusta siinä. Mutta Hellblade on niin paljon helpompi, kun ei ole avoimen maailman peli.En usko, että niitä korjataan koskaan, jos niitä julkaisuversiossa ilmenee. Taitaa olla enginen ja Windowsin rajapintojen ominaisuus tuo stutterointi. Jotkut UE5 pelit (esim. Hellblade 2) kärsii tuosta traversal stutterista PC:llä, mutta ei Xboxilla, joten siitä voidaan päätellä, että Windowsillakin lienee näppinsä pelissä.
Minimivaatimuksissa oli 2070 ja 8GB:n muistilla. Onkohan niin että kahdeksangigainen 1080 ei sitten riitä? Saattaa jäädä kyllä sitten joskus päivityksen jälkeiseksi projektiksi.