Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taitaa olla turvaominaisuudet ja polttoainetaloudellisuus aika suuri tekijä tuossa yleispiirteiden yhtenäistymisessä.Tietyt pääpiirteet on aina olleet yhteisiä tekijöitä, mutta silti ennen on ollut isompia eroja ulkonäkösuunnittelussa. Oikeestaan japsiautot on ainoita, joilla on ollut aina samansuuntainen tyyli kaikissa heidän merkeissä ja kyseinen suunnittelu levinnyt sittemmin 2000-luvun puolella muihinkin merkkeiin.
Mistäs tämä saikaan alkunsa. Allahin vuonna 1982 Audi 100 oli ykkönen pienellä ilmanvastuksella, sitten Renault 25 ja Opel Calibra. Marginaalit oli hyvin pieniä, ja pieninä pysyneetkin.
Ilmanvastus
Onko tuo sitten ruma vai nätti, aikansa tuote kuitenkin. Onhan se aika kauhea, mutta eipä noita enää missään näe.
Hmm, piti ihan googlettaa mikä on rellu 25
Kai se sitten on, eniveis naulatehtaalla kummatkin reliikit.
Hondalla on kyllä muotoiluosaaminen pyöreä nolla. Sitä ei yksinkertaisesti ole.Näin tuon uuden Civicin livenä ja repesin spontaaniin nauruun nähdessäni sen perän! Haluan nähdä sen yli 20v jannun kelle tuo kelpaa.
Pakko vähän pallosalamamiehenä puolustella. Sedanina karsee, mutta hatchbackinä ihan jees:
Näin tuon uuden Civicin livenä ja repesin spontaaniin nauruun nähdessäni sen perän! Haluan nähdä sen yli 20v jannun kelle tuo kelpaa.
Arvaan, että vetomassa on 0 kg. Samoin kuin jossain ST (tms) farkkumondeossa, jossa on myös putket keskellä.
Ekan kerran nähdessäni luulin että oli joku korisarja asennettuna.
Miten tuohon saa hinauskoukun asennettua? Pääosin uusi civiccejä kuitenkin ostavat vanhemmat ihmiset jotka pari kertaa vuodessa haluavat kärryä hinata.
Tarkoitatko Focusta, vai onko Mondeostakin tuollainen malli? Farkku-Mondeo on jo sen kokoinen auto, että hankala kuvitella moista keskellä olevilla ulostuloilla.Arvaan, että vetomassa on 0 kg. Samoin kuin jossain ST (tms) farkkumondeossa, jossa on myös putket keskellä.
Tarkoitatko Focusta, vai onko Mondeostakin tuollainen malli? Farkku-Mondeo on jo sen kokoinen auto, että hankala kuvitella moista keskellä olevilla ulostuloilla.
Siis ihmettelin, että onko Mondeosta malli, jossa on pakoputkien ulostulo keskellä näkyvästi, kuten Focus ST:ssä on.Ford Mondeo 2,0 TDCi 150hv PowerShift Titanium Wagon Farmari 2017 - Vaihtoauto - Nettiauto
Esim tuossa mondeossa on vetokoukku. Hain farkku mondeota vm. 16-17 varusteina vetokoukku, 9kpl löytyi.
Hyvän näköinen autohan se on, ja hyvä ajettavakin kuulemma. Itse en ole ajanut.
Siis ihmettelin, että onko Mondeosta malli, jossa on pakoputkien ulostulo keskellä näkyvästi, kuten Focus ST:ssä on.
Lotus Elite 503. Näpsä perheauto neljälle... On muuten nettiautossa myynnissä tuollainen, jos alkaa tekemään mieli.
En sanoisi että aivan nolla, mutta ihmeellisiä aivopieruja tai oksennuksia sieltä on kyllä tullut. Esimerkiksi viimeisin täälläkin myyty Accord, sedanina mielestäni varsin tyylikäs ja kelpaisi hyvin itsellenikin:Hondalla on kyllä muotoiluosaaminen pyöreä nolla. Sitä ei yksinkertaisesti ole.
Tarkoitin enemmän noita nykyisin myynnissä olevia autoja, en varsinaisesti myynnistä poistuneita. Uusista ainoastaan NSX on hyvän näköinen, mutta se nyt ei ole ihan normaali auto.En sanoisi että aivan nolla, mutta ihmeellisiä aivopieruja tai oksennuksia sieltä on kyllä tullut.
Tarkoitatko Focusta, vai onko Mondeostakin tuollainen malli? Farkku-Mondeo on jo sen kokoinen auto, että hankala kuvitella moista keskellä olevilla ulostuloilla.
Samaa ihmettelin itsekin. Google ei ainakaan löytänyt mondeo wagon 2017 haulla mitään sellaista kuvaa. Ja olisihan se nyt vähän omituisen näköinen kun sentään käyttöautosta kyse eikä mistään ns. sportista.
Juu, my bad Focus ST kyseessä sittenkin. Esim tässä Ford Focus 2,0 EcoBoost 250 hv ST M6 Wagon Farmari 2013 - Vaihtoauto - NettiautoMondeon st linessä on kuvahaun mukaan putket reunoilla
Ulkonäkö vielä ehkä jotenkin menisi, mutta kun siihen yhdistää suorituskyvyn 190km/h huiput ja lähemmäs 9sek 0-100 niin se tekee entistä mauttoman tuosta ilmestyksestä.
En jaksa tarkistaa, mutta onko tosiaan näin et Lexus on suorituskyvyltään jossain normaalin 1.4 turbon kanssa samalla viivalla? Jotenkin mä luulin et noi sentään kulkisi ja pääsisi yli 200km/h jos sentäs autobaanalle lähtee.
Toyota C-HR on keulasta tosiaan ihan tyylikäs.
Ehkä sitten katsoin vain väärin Eniten itsellä ottaa silmiin takaovet ja takavalot. Livenä en ole vielä autoa nähnyt.No ei kyllä tasan ole.
Tälläinen Maserati Ghibli on ajettu italiasta suomeen. On kyllä hirvittävän näköinen keksintö. Hintaa lienee +100ke. Ihan työkäyttöön tulee, no sentään 4+1 paikkainen
Vaikka onkin koripajan tekemä eikä vakio, niin laitetaan nyt kaikessa harvinaisuudessaan tänne.
Onko tässä Suomen pramein ruumisauto? Hautaus-Maseratin saaminen Suomeen kesti kaksi vuotta