Rumat autot thread

Mietin auton vaihtoa tuohon S90 malliin, mutta ei pysty, se perä on niin outo, V90 saattaisi olla parempi perästä. Jotenkin noissakin on suunnittlussa into loppunut kun piirtäjät on lähetynyt perää.
images


Tuo S90 -mallin perä toimii juuri ja juuri vain tietyissä väreissä (musta ja punainen), kun nuo valot ei niin häiritsevästi erotu, mutta huonointa on se, etä tuo takaluukussa oleva valoviiru ei edes ole mikään ajovalo, eli tuo viiru on täysin turha, myöskin V90 mallin valot loppuvat jo hyvissä ajoin ennen tuon punaisen muovikuoren loppumista, jolloin se perä näyttää vähän itse tehdyltä (samam vika tuossa V60-mallissa)

Vaikka volvon suunnittelu on mennyt todella pitkiä harppauksia eteenpäin ulkona ja sisällä, niin kaikkien uusien 90-mallien heikko kohta on perse. S90 näistä pahin, XC90 ei ole kaunis myöskään ja V90 huonoista paras.

Myös sisällä mun mielestä on vielä jotain pielessä eli tämä näkymä:

dsc_3763.jpg


Onneksi sivuovesta katsottuna tuo kojelaudan kokonaisuus näyttää paljon paremmalta.
 
Myös omaan silmään V90 perä on vähiten ruma.
Yritin muokata paintilla Volvo S90 perää vähän "paremmaksi". En tiedä sitten paraniko :) Omaan silmään olisi edes vähän parempi.

edit: ainakin mittasuhteet meni pieleen muokkausen aikana. Mutta idea kumminkin näkyy.
Toinen mikä tuli mieleen, että takakontin pitäisi saada auki ja poistin sen avaus "lipan" :)
volvo.png


23_Location_Rear_Volvo_S90_Mussel_Blue-630x400.jpg
 
Viimeksi muokattu:
edit: ainakin mittasuhteet meni pieleen muokkausen aikana. Mutta idea kumminkin näkyy.
Toinen mikä tuli mieleen, että takakontin pitäisi saada auki ja poistin sen avaus "lipan" :)
volvo.png

Vetäsin pikasesti fotarilla ilman kuvan peilaamista. Omaan silmään paljon huonomman näköinen ilman noita viiruja kontissa. Eniten noissa valoissa häiritsee itseä se, kuinka pitkälle ne ulottuvat auton kylkiä.

592f2eb336bff5f043b48716aafdbd50.jpg

Muistuttaa jotenkin BMW 2-sarja coupén takavaloja tuossa..

Eniten noissa valoissa häiritsee itseä se, kuinka pitkälle ne ulottuvat auton kylkiä. Auttaisi jo paljon jos valot loppuisivat pyöreästi alakulmassa, terävän kulman sijaan.

Oikeasti:
50ac4a708772d59089d625254503008e.png


Photaroituna:
3765913b4dbae848d09021f0b47a5a78.png

Tai jopa näin:
d0893f3c90dfcc7a52d5624248685d2e.png
 
Viimeksi muokattu:
Uusi S90 on hieno. Kerrankin sedan joka erottuu massasta ja on samalla tyylikäs. Liian monet nykyautot näyttää ihan samalta.
 
En lähtisi tuomitsemaan liian nopeasti tota Volvoa. Se on kuitenkin suunniteltu olemaan markkinoilla taas jonkun kymmenisen vuotta, eikä saa joka vuosi faceliftejä Audin tyyliin.

Esimerkkinä tuorein Jaguar XJ. Näytti alkuun hyvinkin omituiselta ja rumalta. Nyt se alkaa olla auton näköinen, vaikka onkin jo kahdeksan vuotta vanha. Ei sillä, ei nuo takavalot vieläkään ole se kaunein osa autossa. Luonnossa tämä tosin on jo asiallisempi, koska kuvista ei välity auton valtava koko.
latest
 
Jaguar näyttää aika rumalta :)

Itsekin pidän S90 ihan hienona myös perästä. Vaikka tökkiihän siinä joku. Lisäksi V90 farkku olisi hienompi. Mutta noin yleisesti volvon farkkumalli olisi paremmin onnistunut.
 
Viimeksi muokattu:
Pidin aluksi tuon ison Volvon persettä myös todella rumana. Nyt kun siihen on tottunut liikenteessä, niin se näyttääkin persoonalliselta ja miellyttää silmää. Ihmetellyt itsekin että miten se maku niin yhtäkkiä muuttui. Kaiken kaikkiaan mielestäni todella hieno auto.
 
offtopic: On jotenkin todella surullista, että kun esim. Volvo pääsi eroon niistä V60 mallin maskinvierusvaloista keulassa, niin Skoda apinoi ne takaisin tuotantoon ja vielä niin, että mielestäni edellinen Octavian keula oli vielä suht tyylikäs, mutta tuo uusi on vaan ruma. (itselläni on muuten tuo urpo V60-malli, jossa on nuo lisävalot maskin vieressä, mutta se olikin halpa :) )
images

Mietin auton vaihtoa tuohon S90 malliin, mutta ei pysty, se perä on niin outo, V90 saattaisi olla parempi perästä. Jotenkin noissakin on suunnittelussa into loppunut kun piirtäjät on lähentynyt perää.
images


Tuo S90 -mallin perä toimii juuri ja juuri vain tietyissä väreissä (musta ja punainen), kun nuo valot ei niin häiritsevästi erotu, mutta huonointa on se, etä tuo takaluukussa oleva valoviiru ei edes ole mikään ajovalo, eli tuo viiru on täysin turha, myöskin V90 mallin valot loppuvat jo hyvissä ajoin ennen tuon punaisen muovikuoren loppumista, jolloin se perä näyttää vähän itse tehdyltä (samam vika tuossa V60-mallissa)

Siten noista ihan kokonaan rumista autoista:

Kuka pitää tuota BMW 700 sarjalaisa hyvän näköisenä? Perä on aivan hirveä ja keula vain hirveä, kyljestä tuo sentään näyttää vaan bemarilta. Tietenkin on nuo Multipla, uusi Prius jne. jo tänne laitettu, mutta mielestäni täältä puuttuu Porsche Panameran ensimmäinen sukupolvi, joka on jotenkin vaan paisutetun Porschen 900 sarjan ja niiden SUVien välimuoto.
upload_2017-4-1_11-7-21.jpeg


Sitten on tämä mersun SUV coupe GLE
upload_2017-4-1_11-6-33.jpeg


Ja ehdottomasti BMW GT, tuosta oli aikanaan jotain juttua, että se kilpailisia suunnilleen samoista asiakkaista Panameran ja Aston Martin Rapiden kanssa, ei tainnut mennä ihan putkeen tuokaan. Hirveän kokoinen auto, joka yrittää olla urheilullinen vaikka takaa on yhtä korkea kuin tuo mersun GLE :)
upload_2017-4-1_11-8-32.jpeg


Olishan näitä vaikka kuinka paljon, mutta annetaan olla.

Tommonen GLE tuli vastaan yksi päivä ja hyi hitto se näytti vielä 10x rumemmalta livenä.

Bemarin GT saa jopa tällaisen sopusuhteettoman Seatin näyttämään hyvältä:
900078879_6_card.jpg


BMW ja Aston Martin eivät kyllä muutenkaan mahdu samaan lauseeseen jos kilpailijoista puhutaan. Astonilla on arvoa 20 vuoden jälkeenkin, Bemarit on jo romuina tai saavat kenkää teiniautoina siinä vaiheessa.
 
Kuten kirjoitinkin, niin Mazdan muotoiluosasto osaa asiansa. Kutonen on ollut koko olemassaolonsa ajan hyvännäköinen auto ja tuossa uusimmassa on sopiva annos muskelimaisuutta mukana. Erittäin onnistunut ulkonäöllisesti.

Jeps, Mazda 6 on kaunis auto, mutta osataan sitä Korean suunnallakin. Ensimmäinen KIA mikä meikällä aidosti herättää omistamisen halua.

kia-stinger-gt-front-6.jpg


Ettei nyt harhauduttaisi enempää ketjun aiheesta.

W212 Mercedeksen sedan-version takaosassa on jotakin pielessä.
Mercedes_E_220_CDI_BlueEFFICIENCY_Elegance_20090503_side.JPG
 
En lähtisi tuomitsemaan liian nopeasti tota Volvoa. Se on kuitenkin suunniteltu olemaan markkinoilla taas jonkun kymmenisen vuotta, eikä saa joka vuosi faceliftejä Audin tyyliin.

Esimerkkinä tuorein Jaguar XJ. Näytti alkuun hyvinkin omituiselta ja rumalta. Nyt se alkaa olla auton näköinen, vaikka onkin jo kahdeksan vuotta vanha. Ei sillä, ei nuo takavalot vieläkään ole se kaunein osa autossa. Luonnossa tämä tosin on jo asiallisempi, koska kuvista ei välity auton valtava koko.
http://vignette4.wikia.nocookie.net...51_rear.jpg/revision/latest?cb=20120705170308

Tulipa Jaggen takavaloista mieleen, että Citroen C6 on kans melko persoonallinen tekele:
Citro%C3%ABn_C6_front_20100327.jpg

Reading%2C_UK_%283754424671%29.jpg

Sitä en sitten tiedä voiko Citikoita sanoa rumiksi, vai että hyvin "perinteistä" Citikan muotoilua :p ninjaedit: Ja kuvista ei muuten myöskään käy ilmi, että melko massiivinen ilmestys livenä.
 
Tota C6:tta ihmettelen päivittäin naapuritalon pihalla. Mikähän helvetti on designiin tullu kun auto alkaa keulasta hienosti, jatkuen samaa linjaa B- ja C-pilareihin asti, kunnes... plöööörrp. :confused:
Suunnittelija: "vittu mää jaksa tätä perää enää miettiä, jätän tän tällai".
 
Tota C6:tta ihmettelen päivittäin naapuritalon pihalla. Mikähän helvetti on designiin tullu kun auto alkaa keulasta hienosti, jatkuen samaa linjaa B- ja C-pilareihin asti, kunnes... plöööörrp. :confused:
Suunnittelija: "vittu mää jaksa tätä perää enää miettiä, jätän tän tällai".

Tuntuu muuten monessa muussakin autossa olevan sama ongelma, että perästä saatu jotenkin ultimaattisen ruma, vaikka muuten olisi tyylikäs.
 
Jeps, Mazda 6 on kaunis auto, mutta osataan sitä Korean suunnallakin. Ensimmäinen KIA mikä meikällä aidosti herättää omistamisen halua.

kia-stinger-gt-front-6.jpg

Mitä ne on ajatellut tossa Stingerin takapääsäkin, tuo ihme viiva, joka menee kylkeen asti on kyllä helvetin ruma. :facepalm:
gallery_stinger_2018_exterior_rear-passenger--kia-1920x-jpg.jpg


Muuten voisin vaikka ostaakin, mutta tuo kylkiviiva ja sen lisäksi kojelauta näyttää siltä, että siihen on vaan tökätty joku tabletti pystyyn, vähän kuten Audi A3:ssa.

upcomingvehicle_MY18_Stinger_3--kia-1920x-jpg.jpg
 
Volvo C30 yksi hyvä esimerkki...

Tuo perä on "samantyylinen" kuin vanhassa 480-mallissa, jossa se oli myös ruma, mutta siis tuokin on lainattu suurelta osin jostain menneisyydestä.

On muuten aika karsean epävolvomainen tuo 480 ja muutenkin ruma
slider_480.jpg
 
Tuo perä on "samantyylinen" kuin vanhassa 480-mallissa, jossa se oli myös ruma, mutta siis tuokin on lainattu suurelta osin jostain menneisyydestä.

On muuten aika karsean epävolvomainen tuo 480 ja muutenkin ruma
slider_480.jpg

480 alkaa olla jo sen verran erilainen ja retro, että käsite "ruma mutta hieno" sopii kuin peukalo takapuoleen.
 
Uusi S90 on hieno. Kerrankin sedan joka erottuu massasta ja on samalla tyylikäs. Liian monet nykyautot näyttää ihan samalta.

Täsmälleen samaa mieltä, ensi kerran vuosikymmeniiin uusi malli joka melkein tekisi mieli uutena käydä kaupasta noukkimassa. Melkein. Eihän tuo design teinipoikiin varmasti uppoa mutta tälläiselle keski-ikäiselle uppoaa kuin sormi sieraimeen. Suorastaa vituttaa välillä työmaaliikenteessä kun noita susirumia audeja ja sokotia on tien tukkona...
 
Muuten voisin vaikka ostaakin, mutta tuo kylkiviiva ja sen lisäksi kojelauta näyttää siltä, että siihen on vaan tökätty joku tabletti pystyyn, vähän kuten Audi A3:ssa.

Kylkiviivasta samaa mieltä, mutta tuo keskikonsoli hieno. En ymmärrä miksi autossa pitää olla joku 32" tabletti keskellä ja kaikki mahdoton tungettuna kosketusnäyttöön. Tuossa Kiassa se näyttää vain oleellisen ja siihen se on riittävä. Volvo nyt mielestäni yrittää olla ah-niin-tyylikästä ja hienoa ja modernia ja mitä kaikkea. Lopputulos on vaan hiton ruma.
 
Mitä ne on ajatellut tossa Stingerin takapääsäkin, tuo ihme viiva, joka menee kylkeen asti on kyllä helvetin ruma. :facepalm:


Muuten voisin vaikka ostaakin, mutta tuo kylkiviiva ja sen lisäksi kojelauta näyttää siltä, että siihen on vaan tökätty joku tabletti pystyyn, vähän kuten Audi A3:ssa.

upcomingvehicle_MY18_Stinger_3--kia-1920x-jpg.jpg

Mun mielestä toi on ihan hyvä paikka naville ja parempi noin kun volvon kosketusnäyttö mistä säädetään kaikki. Mikään näyttö ei voita perinteisen napin käytettävyyttä.
 
Mun mielestä toi on ihan hyvä paikka naville ja parempi noin kun volvon kosketusnäyttö mistä säädetään kaikki. Mikään näyttö ei voita perinteisen napin käytettävyyttä.

Itse olen kyllä täysin samaa mieltä tästä kosketusnäyttöasiasta, varsinkin tuo Volvon tyyli, että melkein kaikki on kosketusnäytössä on varmaankin melko "kiva" ratkaisu sittne kun ollaan jossain pohjoisen -35 asteisessa aamussa ja pitäisi saada tuolta näytöltä tehtyä jotain, kun se on ihan kohmeessa. Itsehän lähinnä pidän siitä, ettei kojelaudan päällä törrötä mitään ihm laatikoita tms. tauluja vaan kojelaudan päällinen on ihan kiva, jos se on sellainen suht selkeäviivainen, kuten Volvossa. En tiedä muista, mutta itse en ainakaan halua mitään koloja ja kulmia joihin pöly pesiytyy autossa. Lähtökohtaisesti auto on kumminkin käyttöhyödyke itselleni, joten haluan sen olevan suht helposti siistittävä ilmn turhia puunaamisia.

Tesla model 3 on hyvä esimerkki siitä, että tehdään ulkoa mielenkiintoinen auto mielenkiintoiseen hintaluokkaan, mutta pilataan sisus sillä taulutelkkarilla ja jättämällä tärkeimmät tiedot näyttämättä kuskille suoraan siinä normaalissa näyttöpaikassaan, eli nenän edessä (ainakin tällainen vanhan liiton ukko haluaa nopeusmittarin ja kierroslukumittarin perinteisesti ratin sisäosaan tai hudille. (Teslassa joku vääntömomenttimittari tms. ajaisi kierroslukumittarin asian) ).
 
Toi Tesla on kyllä aivan järkyttävä sisältä... Jossain DDR:n Trabantissakin on kiinnitetty enemmän huomiota designiin ja ergonomiaan.

Sisätilat kertoo just sitä että insinöörit on loppumetreillä tuumanneet "äh, ei jaksa enää, käydään hakemassa Hobby Hallin löytölaarista vaan iso kasa taulutelkkareita niin hyvä siitä tulee!"
 
Itse olen kyllä täysin samaa mieltä tästä kosketusnäyttöasiasta, varsinkin tuo Volvon tyyli, että melkein kaikki on kosketusnäytössä on varmaankin melko "kiva" ratkaisu sittne kun ollaan jossain pohjoisen -35 asteisessa aamussa ja pitäisi saada tuolta näytöltä tehtyä jotain, kun se on ihan kohmeessa. Itsehän lähinnä pidän siitä, ettei kojelaudan päällä törrötä mitään ihm laatikoita tms. tauluja vaan kojelaudan päällinen on ihan kiva, jos se on sellainen suht selkeäviivainen, kuten Volvossa. En tiedä muista, mutta itse en ainakaan halua mitään koloja ja kulmia joihin pöly pesiytyy autossa. Lähtökohtaisesti auto on kumminkin käyttöhyödyke itselleni, joten haluan sen olevan suht helposti siistittävä ilmn turhia puunaamisia.

Tesla model 3 on hyvä esimerkki siitä, että tehdään ulkoa mielenkiintoinen auto mielenkiintoiseen hintaluokkaan, mutta pilataan sisus sillä taulutelkkarilla ja jättämällä tärkeimmät tiedot näyttämättä kuskille suoraan siinä normaalissa näyttöpaikassaan, eli nenän edessä (ainakin tällainen vanhan liiton ukko haluaa nopeusmittarin ja kierroslukumittarin perinteisesti ratin sisäosaan tai hudille. (Teslassa joku vääntömomenttimittari tms. ajaisi kierroslukumittarin asian) ).

Oman auton koelauta, tylsä ja yksinkertainen, mutta ei mitenkään itseä häiritsevä ja kyllä tuosta saa pölyt pyyhittyä ihan helposti. Mun mielestä paras paikka naville ja sen näytölle.

6L4Lqlal.jpg
 
Citroen-DS-5DS-5.34097.jpg


Mitä pahaa on voinut tapahtua sille muotoilijalle, joka on keksinyt lisätä tuo krominen kulmikasvittusaatana... Muutenkin DS:n tuotokset on onnistuttu pääasiassa pilaamaan aivan käsittämättömän typerillä yksityiskohdilla
 
Tuo perä on "samantyylinen" kuin vanhassa 480-mallissa, jossa se oli myös ruma, mutta siis tuokin on lainattu suurelta osin jostain menneisyydestä.

On muuten aika karsean epävolvomainen tuo 480 ja muutenkin ruma
slider_480.jpg

Itse tykkään kovasti tämän Volvon ulkonäöstä.
 
Tuosta V90 tulee jostain kumman syystä P1800ES aka pyhimys farkku mieleen. Ja epä-volvomainen muotoilu kyllä tekee siitä(niistä S/V90) omaan silmään hyvän näköisen kiulun.
 
Tuosta V90 tulee jostain kumman syystä P1800ES aka pyhimys farkku mieleen. Ja epä-volvomainen muotoilu kyllä tekee siitä(niistä S/V90) omaan silmään hyvän näköisen kiulun.
Saattaa osittain johtua siitä, että uusi S/V90 sarja on ottanut melko paljon lainaan Volvon parin vuoden takaisesta konseptista, jossa oli muuten myös nuo oudot takavalot, toki tyylikkäämpänä kuin tuotantoautoissa.

IAA_2013_Volvo_Concept_Coupe_(9834409423).jpg
volvo_1308_p1800_02b.jpg


Jos noiden uusien tuotantomallien linjat ja valot olisi yhtään samanlaisia kuin tuossa konseptissa, niin tuohan olisi tyly auto, nyt se on vain hieman oudon näköinen.
 
Tulipa Jaggen takavaloista mieleen, että Citroen C6 on kans melko persoonallinen tekele:
Citro%C3%ABn_C6_front_20100327.jpg

Reading%2C_UK_%283754424671%29.jpg

Sitä en sitten tiedä voiko Citikoita sanoa rumiksi, vai että hyvin "perinteistä" Citikan muotoilua :p ninjaedit: Ja kuvista ei muuten myöskään käy ilmi, että melko massiivinen ilmestys livenä.

Se vaan on luonnossa nähtynä komea takaakinpäin. Facelift on tässäkin tapauksessa hienompi:

citroen-c6-09.jpg
 
Mitsubishi Space Wagon tuli vastaan tänää, pisti kyl silmään. Aikalailla tän värisenä:
mitsubishi-space-wagon-8752971_b_16075949.jpg

mitsubishi-space-wagon-iii-1998-images-138039.jpg
 
Alfat ja Fiatit ei oikein ole silmää miellyttäny

Tässä esimerkkinä MiTO:

Täytyy sen verran sanoa että vaimolla oli tuollainen MiTo mustana ja se näytti paljon paremmalta kuin tuo punainen.
MiTo oli myös erittäin hyvän tuntuinen auto ajaa ja suht ripeäkin jopa. Tykkäsin kyllä itse.
Vikoja ei ainakaan meillä ollut(ajettiin sillä 40tkm).

0000514aef79-fb57-4906-8.jpg
 
Olikos tuokin niitä autoja joita aikanaan Suomessa veneenpohjilla koroteltiin verojen pienentämiseksi?

Jep samaa settia kuin Citroën BX Van, ja taisi olla jotain mersujakin mihin isketty suksiboxi katolle ja laitattu reikä siihen kattoon, että täyttää jonkun korkeuden/kuution. Edes kuvia en enää löytänyt noista. Sitten tietty camaro/firebird pikc upit.
 
Eikös Oravamedian puolella jollakin ollut kaksikin tälläistä joskus? Sininen yksilö oli ainakin joskus siinä "Omat autot" -ketjussa, ellen täysin väärin muista.
Vai sekoitatko Renault Clio V6 autoon? Eli takamoottorinen clio. Itse en muista Renault Avantime autoa oikeastaan yhtään mistään? :)

renault-clio-v-racing-car-photographed-histocup-event-august-slovakia-ring-slovak-republic-43527977.jpg


Renault Avantime on kyllä ruma :)
Renault~Avantime~(2).jpg


Renault Megane on myös ruma.
how-to-change-megane-rear-light.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Vai sekoitatko Renault Clio V6 autoon? Eli takamoottorinen clio. Itse en muista Renault Avantime autoa oikeastaan yhtään mistään? :)

renault-clio-v-racing-car-photographed-histocup-event-august-slovakia-ring-slovak-republic-43527977.jpg


Renault Avantime on kyllä ruma :)
Renault~Avantime~(2).jpg

Nimenomaan tuollaisen sinisen muistan nähneeni ja jonkun maininnan, että kyseinen käyttäjä omistaa/omisti/aikoi hankkia toisenkin samanlaisen. :D En tiedä, varmaan muistan väärin. En kyllä ole tuonne sivustolle menossa tarkistamaan asiaa. :rofl:
 
Nimenomaan tuollaisen sinisen muistan nähneeni ja jonkun maininnan, että kyseinen käyttäjä omistaa/omisti/aikoi hankkia toisenkin samanlaisen. :D En tiedä, varmaan muistan väärin. En kyllä ole tuonne sivustolle menossa tarkistamaan asiaa. :rofl:
Kyllä sää mun mielestä ihan oikein muistat, että tuollainen hirivitys tai kaksi olisi jollain ollut oravan puolella :D
 
Kyllä sää mun mielestä ihan oikein muistat, että tuollainen hirivitys tai kaksi olisi jollain ollut oravan puolella :D
Ootte te sitten juuri oikein muistaneet :D

"Renault Avantime tuli aikanaan melko lähelle konseptimallin mukaisena markkinoille. Konsepti näytti tältä vuonna -99: Ja tuotantomalli tältä vuonna -01:"
Näkyvin muutos ulkoisesti oli 20 tuumaisten vanteiden muuttuminen 17 tuumaisiin ja konseptin kiinteän lasikaton korvautuminen avattavalla sellaisella. Sisällä muutoksia on toki sitten enemmän vaikka saman perusrungon esim kojelaudasta siitäkin erottaa. Kuitenkin mm järkyttävän iso ja kummallisesti kahdessa osassa saranoitu etuovi jäi tuotantomalliin mukaan. Ihan kaikkea ei kyseisen mallin kanssa sitten otettukaan huomioon ja monesta paikasta huomaa että kyseessä on melko pikaisella aikataululla tuotantoon saattama kapistus; jakohinnaa ei voi vaihtaa konetta irroittamatta, lisävarustenavigaattori vie kaikki säilytystilat kojelaudasta, kaikki tiivisteet on varmaan jotain metritavaraa tukusta, isoista ulkomitoista huolimatta takapenkki on todella ahdas jne. Mutta mikäpä siinä, muuten ihan hauska laite, jota ei aikanaan kukaan halunnut ja tuotanto jäi noin 8500 yksilöön ja sen myötä legendaarinen Matran autotehdas nurin. Eikä yksin kalliin hinnan vuoksi, onhan tuo käyttöominaisuuksiltaan melko hölmö ja onpa ulkonäkökin joidenkin mielestä vähän omituinen. :p Kaksi tuollaista odottaa malttamattomana ensi kesää tallissa, joista toinen nyt työn alla että sais sen värkättyä entiseen loistoonsa.

2013 on ollut kuva, mutta ei tosiaan näy enää. Totta, vitun rumahan se on :D
Haettiin eilen tällainen lotja pihamaata koristamaan ja täyttämään jonkinsortin harrasteajoneuvotyhjiötä elämässä:

Pikkufikseillä tarkoitus palautella sellaiseksi, kun se tehtaalta aikanaan lähti. Harvinainen, erikoinen, järjetön ja useimpien mielestä ihan vitun ruma. :D

Kuvat on tosiaan bittiavaruudessa, mutta tuo video linkki siellä oli.
 
Viimeksi muokattu:
Nyt täytyy heittää tälläinen villi kysymys: Miksi? Kyllähän jokaisella joku fetissi on mutta miksi juuri Avantimet :D

Oikeastaan ihan vahingossa. Persoonallinen, järjetön ja harvinainen. Ensimmäinen siksi kun oli ihan vitun halpa ja toinen siksi kun oli niin vitun halpa ja vähän ajettu. :) Oletettavasti hinnat ovat jo käyneet pohjilla ja joskus ovat keräilyharvinaisuuksia.

Pitääpä kaivella kuvia vaikka tuonne omat autot -threadiin täälläkin.
 
Chevystäkö ne on kopioinu ton valojuovan? No jokatapauksessa rumia tollaset

Omaan silmään taas sopii paremmin tuo yksivärinen sisustus. En vaan tykkää tuosta mersun tablet-mittaristosta. Lätkäisty suurin piirtein kaksi ipadia tuohon kojetauluun kiinni :) Oikea ja vasen reuna näkyy siis todella rumasti.
Mercedes-AMG_E_63_S_4Matic_2016_valmistaja_3-640x360.jpg

Näin mäkin oon sanonu! Jo pelkkä se yksittäinen "navigaattori" on tarpeeksi ruma
 
Rellun vel satis on kanssa tyylikäs. Oon jopa matkustanut tommosella joskus.

renault-vel-satis-11.jpg
 
No nyt on kyllä saanu insinööri miettiä muutamaan kertaan tuota ratkaisua, huhhuh. Nooh, kyllähän jenkeistä näitä muitakin kummajaisiakin löytyy:



1957_aurora_safety_car_l.jpg


Aurora Safety Car-concept, 1957
En nyt tuohon ulkonäköön tartu yhtään sen enempää, mutta tuo muovinen(?) etulasi kyllä näyttää siltä, että ei sieltä kovin turvallisesti ainakaan ulos ole nähnyt :D
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 413
Viestejä
4 488 232
Jäsenet
74 236
Uusin jäsen
Bandito

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom