Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Klassikko:
Fiat Multipla on upea.Klassikko:
Kyllä toi Multipla vetää aina pohjat, ton rumempaa autoa ei ole PISTE.Klassikko:
Piti postata Multipla heti threadin alkuun
Eikös tuo Azteecci ole kokenut uuden tulemisen ja arvostuksen nousun Breaking Badin myötä, trendikäs menopeli siis
Nissan Tiida.Taitaa olla Nissan Note kotoisammin.
Nissan Tiida.
Ei tuo nyt aivan hirveä ole mutta mulla on aina ollut perverssi maku maastureissa
FJ Cruiser ei ole kyllä silmiä hivelevä näky. Joo, on haettu J40 ja J55 tyyliä tuossa, mutta onhan tuo nyt kamala.
Ei tuo nyt aivan hirveä ole mutta mulla on aina ollut perverssi maku maastureissa
Prowler on livenä itse asiassa todella Kivan näköinen.
Angliako muka ruma? Tässä ranskalaisten näkemys aiheesta, Citroën Ami. Ja tässä yksilössä ei edes ole aikoinaan Ranskassa pakollisina olleita keltaisia ajovaloja.
Audi A2, en ole kyllä itse koskaan huomannut yhdennäköisyyttä Priukseen.
Kappas vaan, audi pääsi listalle. Luulin että joku itäblokin viritys. Onhan tuossa perässä jotain samaa kun mark I priuksessa.
Jotain tuossa keulassa on kyllä pielessä. Ajovalot nyt ei ainakaan tuohon sovi sitten yhtään?
Tämähän on symppis.Näitä näkee koko ajan
Hahah! Miten ne sai tuosta vielä rumemman!?
Onhan tuo ensisilmäyksellä ihan ok, mutta kun tarkemmin katsoo niin ei tuo toimi. Laitan myös kategoriaan ei-niin-kauhea.Mä oon vissiin ainoa mut ei tää nyt niin kauhea ole