Jos tuon säleikön alue uusiksi veettäis, nii vois olla pelastettavissa "ookooksi". On kyllä melkoinen oksetus.Omaan silmään lähes koko etupää on aika ribaletta.
Näyttää muuten paljon paremmalta oikeasti kuin kuvissa. IMO tuo on hieno, vaikka tykkään kyllä nykysestä Typerästä enemmän.
Samoin kuin automaattivaihteet ja vakkarit. Mielestäni Yugon tapauksessa tuo on ihan ihmeellistä nillittämistä. Tuossa on niin moni asia viturallaan, että joku automaatti-ilmastointi nyt on pienin mahdollinen murhe jos tuon vahingossa omisti.Se että jenkeissä myytävissä autoissa on lähes poikkeuksetta ollut ilmastointi jo vuodesta 70 lähtien ehkä selittää tuon. Se ettei joku tuota tiedä..........
Oon kyllä tykännyt, paras etuvetoinen ainakin mitä on kohdalle osunut. Vakion ajettavuudesta en osaa sanoa, mutta ainakin nykyisellä alustasarjalla sellainen suht "mikroautomaisen" napakka ajettava. Kivat turbon suhinat, lukollinen laatikko ja tehoa ihan kohtuullisesti kokoonsa nähden. Varusteitakin löytyy 90-luvun pikku-Toyotaksi ihan hyvin, automaatti-ilmastoinnit, sähkölasit yms perusjutut.Jatkan törkeästi vähän offtopiccia, onko Glanza V millainen ajettava?
Silkaa luxusta. Näkisin että chromia voisi vielä lisätä paikoittainLaitetaan nyt samaan jatkoksi sedan ja farmari vierekkäin... Hajotkaa näihin.
Nuita ei ole kyllä pitkään aikaan näkynyt. Itsellä ollut vastaava SXi System Porcshe Jostain ihmeen syystä kahden viikon jälkeen vaihtui corollaan.. Nythän tuollainen kannattaa melkein säilyttää jälkipolville.
Vanha seat ibiza. On se vaan ruma. Kumminki sellanen löytyy pihasta, toimittaa kakkosauton virkaa. Hauska vehje kumminki ajella, koneena 1.5 63kw, painoa reilut 900kg. Ja toki ne huvittuneet katseet mitä kyseinen kapistus kerää
Kyllä se ajokokemus oli tosiaan kuin sen aikaisista pakuista. Muista hallintalaitteista en sen paremmin muista, mutta ei sillä kovin kiva ollut ajaaTuosta tulikin mieleen, että jostain joskus luin, että tuossa vehkeessä ratti on kuin kuorma-autossa. Nyt kun googletin, ni tottahan tuo on, varmaan aivan karsea ajella.
Jokseenkin perverssillä tavalla kiehtovan ruma härveli eli loppujen lopuksi hieno
Tää on kyllä aikamoinen...
Sehän on kuin tiine sammakko - varsinkin takaa katsottuna.Nissan Juke:
Itse tykkään. Vähän vaihtelua muuten niin tavallisen näköisiin autoihin. En pidä yhtään rumana.varsinkin Giuliettat aiheuttaa äkillistä pahoinvointia
Sietäisit mennä silmälääkärille.Ennenkin meinannu tulla turpaan kun on ollut tästä aiheesta omaa mieltä, mutta kokeillaan...
Onhan nämä Beta Romeot vagina keuloineen perin järkyttäviä ilmestyksiä.
varsinkin Giuliettat aiheuttaa äkillistä pahoinvointia
Väkisin on yritetty tykätä mutta kun ei niin ei... Se tosin myönnettäköön että, kuten jm98 mainitsikin, hyvän näköisiä berbereitä kyllä osataan tehdä, mutta heti kun tuo triangeli-helvetti rupeaa pilkottamaan niin hauska loppuuSietäisit mennä silmälääkärille.
Miksi mulla on aavistus, että tästä on väännetty ennenkin sun väärän mielipiteen kanssaEnnenkin meinannu tulla turpaan kun on ollut tästä aiheesta omaa mieltä, mutta kokeillaan...
Onhan nämä Beta Romeot vagina keuloineen perin järkyttäviä ilmestyksiä.
varsinkin Giuliettat aiheuttaa äkillistä pahoinvointia
Olkoonkin aateloitua symboliikkaa suoraan laskevassa polvessa, mutta kun lopputulos on se hiekkalaatikon vähän erityinen lapsi jolle ei ole voitu antaa ala-asteen kevätjuhlan musikaalissa muuta kun tuo triangeli, niin ei siinä oikein ole omatkaan vanhemmat kovin ylpeinäSe kolmio on se Alfa-Romeon juttu. Se on vaakuna, symboli. Muilla automerkeillä ei ole mitään tuollaista.
Samaa vittua koko perse... Kyllähän näitä maanatai aamun tuotoksia rapakon takaa löytyy, mm. Mercuryn 90-luvun kukkaset kuten sable niin edestä kuin takaaOmaan silmään eivät oikein uppoa seuraavat, mitä en huomannut ketjussa aiemmin manituiksi:
Ja sitten vielä kolmantena on tuo Edsel. Sen keula on aina tökkinyt. Jos Alfan keula tuo @Tulva :n mieleen vaginan, niin kuis sitten tämä?
Juu ei tätä liian tosissaan kannata ottaa, lohdutuspalkintona mazdan pula-ajan tuotosJahas, Anti-Alfa armeija liittynyt foorumeille.
Tää on taas se, että tosielämässä kahdessa positiivisesta asiasta ei tule välttämättä vielä parempaa kuten matematiikassa Kieltämättä se Maseratin Bi-Turbo tosta itsellekin mieleeni tulee ja se on ihan hieno auto, samaten kuten omaan silmään vaikkapa 760 ja ruotsalainen insinöörimuotoilu, mutta ei ne nyt jotenkin vaan kohtaa yhdessä Noh, jälleen kerran mielipiteet ja persreiät...Niin ne makuasiat on vaan erinlaisia. Tämä kun on suunniteltu italialaisessa suunnittelutoimistossa, ni omaan makuun on paremman näköinen kuin muut Volvot paremman linjakkuuden ansiosta. Näyttää paljon Maserati Bi-Turbolta.
Veikkaan, että 760 kuuluu siihen niin ruma että jo hieno -kategoriaan ja Bi-Turbo vuorostaan vielä sinne lähtökohtaisestikin hienojen puolelle, joten toi on se väliinputojamalliNäin on. Mutta, yksi asia todettava: Rikkooko tuo Volvo sen rajan, että se menee rumien puolelle vai jääkö se väliinputoajaksi sinne ok-osastolle ? Siinä on kuiteskin hyvää, mutta myös huonoa.
Joo, ainakin seuraajansa ekan korin C5-farkkuCitroen Xantia farkku. Kai niitä rumempiakin autoja on
Niin on. Samaa mieltä että kanttinen Xantia voi olla jopa vähän "hienompi" kuin uudempi C5.Joo, ainakin seuraajansa ekan korin C5-farkku
Tosi hienolta tosiaan näyttää tummanpunainen Xantia farkku. Itsekin jo melkein pidän Xantian yksinkertaisesta keulasta ja siitä että auto näyttääkin isolta / suht tasapainoiselta.Xantiassa tuntuu vaikuttavan auton väri todella paljon. Harmaa/vaaleat sävyt.....ei näytä hyvältä, ei alkuunkaan.
Mutta tumma/vahva sävy on varsin hyvän näköinen. Ja xantia on myös livenä paljon paremman näköinen kuin kuvissa
Joskus on facelift-farkulla ajeltu pari vuotta, muotoilusta tykkään todella paljon ja jos nelivetona olisi ollut saatavilla niin pihassa olisi vieläkin xantia
Rumimmat volvot ovat ehdottomasti 400 sarjalaisia
Ketjussa ei toistaseks näkynyt vielä juurikaan katujen väsyneimpiä kulkuneuvoja eli pakettiautoja... Uusimmat Hiacet onnistuu silti jotenkin olemaan vielä kaikkia muita pakuja väsyneemmän näköisiä jollakin tavalla.
Ei se ainakaan ruostu kun lasikuidusta on tehty. Toisaalta palaa kuin soihtu tarvittaessa, samasta syystäTää oli tää ''rikkaimuri'' auto.