- Liittynyt
- 22.10.2016
- Viestejä
- 374
Model S ja X on kyllä omaan silmään todella hienoja.
Joo, se on se erehtymätön hands free ajelu. Kuski voi vaikka runkata ja auto menee omiaan. Ei ole ihan tekniikka sitä mitä annetaan ymmärtääMyrkky: Eikös Tesla ole se joka on teilannut eniten kuskeja mm. ajamalla täpöllä rekan perään
Tuo joulutorin Scanian rekka-terrorihan oli sinänsä "hieno" Scanialta että autossa oli kuulemma automaattinen jarrutus törmätessä (joku hieno lyhennelmä-kirjainsotku tähän ) eli muutenhan olisi mennyt kyllä koko paikan läpi jos massaa on kerran ollut teräskuorma n.30-60t ja vauhtia saanut n.80km/h niin ei siinä paljoa ruumiit tunnu puskurissaJoo, se on se erehtymätön hands free ajelu. Kuski voi vaikka runkata ja auto menee omiaan. Ei ole ihan tekniikka sitä mitä annetaan ymmärtää
Väärässä ketjussa, tuohan näyttää hyvälle omaan silmään.Retro sähköauto Velántur. Ikinä kuullutkaan merkistä, ilmeisesti valmis myyntiin ensi vuonna.
Suosittelisin visiittiä tänne: https://www.specsavers.fi/Väärässä ketjussa, tuohan näyttää hyvälle omaan silmään.
Katsoin linkkisi ja siellä ei ollut mitään autoihin liiittyvää, vaan silmälaseja.Suosittelisin visiittiä tänne: https://www.specsavers.fi/
Tuon sedän tuunaukset on kyllä järjestään niin karseita, että jää monet teinituningitkin kakkoseksi.
Postaan vain Leepun.
En tiedä miksi, mutta mulla on joku fetissi tällaisiin hirvityksiin. Nämä ovat niin rumia, että ne ovat jo aivan helvetin mahtavia. Täytyy olla aika saatanan kova itsetunto, että tuollaisella kehtaa kylillä ajella.
Ei luonnossa kovinkaan pahan näköinen, just äsken näin liikenteessä, oli autoliikkeen teipeissätoyota C-HR
Mutta kun Bugiin vaihtaa umpiot, niin auton ilme muuttuu aika ******n komeaksiBugeye impreza on kyllä ruma.
No en nyt tuostakaan taas tiedä. Olihan noiden vanhat mallit aika -paskoja-, mutta suurin osa nykymalleista on ainakin ulkoisesti todella fiksun näköisiä. Tiedä sitten itse ajamisesta mutta jos esteettisiä asioita mietitään, niin esim. Huyndai i20 ja sisarmalli i20 Active ovat tällä hetkellä yksiä parhaimman näköisistä pikkuautoista, ainakin omaan silmään. Muukin mallisto ihan perusfiksun näköisiä. Ei Suzukin uusi Vitara tai Swiftikään ole mitenkään rumia, olemattomia ehkä, muttei rumia. Daewootahan ei ole enään olemassakaan ja Daihatsu valmistaa nykyään käytännössä ainoastaan Kei-luokan pikkuautoja japanissa.Sama pätee Daihatsuun, Suzukiin, Daewoohon, Hyudaihin, lähes kaikilla kaukoidän merkeillä on joko kaikki mallit taikka osa aivan perkeleen rumia. Ja se johtuu siitä, että niitä ei suunnittele mitkään muut paitsi omat suunnittelijat. Eurooppalaisissa autoissahan käytetään paikkapaikoin ulkopuolisia suunnittelijoita ja ne yleensä on sitten kauniita.
Niinhän se on.Omaan silmään lähes koko etupää on aika ribaletta.
Henkeen ja vereen Opel miehenä jo aloin olemaan iloinen, että jee, ei meikäläisiä listoilla.
Opel Kadett D:
Deehän oli ja on ookoo. Ee eli munakadettihan on aivan hirveä.
Ei kun Nissan CherryNyt kun ollaan näissä palikkamaisissa hatchbackeissa ni ylivoimaisesti rumin vekotin ikinä tuossa kategoriassa on tämä häiriintynyt risteytys Alfa Romeota ja Mazdaa:
Alfa Romeo Arna:
Tuo on siis Alfa Romeon ja Mazdan yhteistyön tulos. Mutta, heillä meni ilmeisesti työnjako sekaisin, kun Mazda teki muotoilun ja Alfa Romeo tekniikan.
Tuosta tuli mieleen eräässä tekniikan maailmassa tai tuulilasissa näkemäni lava-auto jonka joku suomalainen firma oli pistäny kasaan (mahollisesti valmet-saab?) jonka kuvaa en nyt löydä netistä mutta se oli tosiaa lava-auto jossa oli 900 Saabin ratti ja etuvalotJonnet ei muista:
Teijo oli suomalainen avolavapakettiauto jota valmistettiin noin 100 kappaletta Wihuri-yhtymän Teijon tehtaalla vuosina 1975–1976. Teijon pohjana oli Volkswagenin 1970-luvulla Saksassa valmistama ns. kehitysmaa-auto EA 489.
Syksyllä Montenegrossa pisti silmään tällainen komistus:
Toki noita oli siellä muitakin, tuo oli vaan niin rujon näköinen lajinsa edustaja, että piti kuva ihan napata.
Omintakeiset vanteet, jotka ovat samalla saabin tavaramerkki. Eihän nuo toki kauneimmat vanteet ole, mutta ne on saabin vanteetVois olla pahempiki(tai parempi) ulkonäöltään mutta mitäköhän se ruotsalaiset insinjöörit on miettiny noita vanteita suunnitellessa
Jotenkin kaverin uskottavuus kärsii, kun yksi valituksen aiheesta on se, ettei Yugossa löydy "automatic climate controlia". Joo'o... varmaan joku -92 syntynyt hermanni?
Se että jenkeissä myytävissä autoissa on lähes poikkeuksetta ollut ilmastointi jo vuodesta 70 lähtien ehkä selittää tuon. Se ettei joku tuota tiedä..........Jotenkin kaverin uskottavuus kärsii, kun yksi valituksen aiheesta on se, ettei Yugossa löydy "automatic climate controlia". Joo'o... varmaan joku -92 syntynyt hermanni?
Offtopicia, mutta.. Pari vuotta sitten tuli yksi kesä tuollaisella Micralla ajettua. Ostopäätös perustui jotakuinkin täysin ulkonäköön, hauskan näköisiä pikkuautoja. [emoji14] Kauhea ajettava se kyllä oli, eikä tuota ulkonäön hienouttakaan kovin moni itseni lisäksi tuntunut ymmärtävän..Tuo Fiat Puntohan on ihan hieno. Vastaava Nissan Micra taas ei ole yhtään hieno, lähinnä nolo
Tai Toyota Starlet 1995-1999. Huom vasemmalla Peugeot 206 joka on taas oikein tyylikäs pikkuauto.