Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ok, boomer.On kyllä erikoista toi BMW:n rämpiminen ja sekoilu muotoilun kanssa. BMW on varmastikin yksi sellaisista merkeistä, jonka perinteikkäässä muotoilukielessä olisi runsaasti potentiaalia tehdä todella kauniita nykyautoja, mutta ulos tulee hyvin paljon sontaa. IX on tästä hyvä esimerkki.
Bemari ilmeisesti luulee, että hyvesignalointia voi käyttää nykyään myös autojen suojana. Sähköauto eli mitään siitä ei voi kritisoida, ei edes asioita mitkä ei liity sähköisyyteen mitenkään. Jos kritisoit niin olet saastuttava ympäristöntuhoaja.Ok, boomer.
"OK, boomer" – BMW:n mukaan vika on sinussa, jos et pidä sen uuden sähkömallin ulkonäöstä
BMW kuittailee somekriitikoilleen erikoisella tavalla.www.mtvuutiset.fi
Teinit ja nuoret aikuiset eivät ole edes uusien kalliiden BMW mallien ostajia, joten lähinnä huvittaa tuo bemarin kompastelu viestinnässä.Bemari ilmeisesti luulee, että hyvesignalointia voi käyttää nykyään myös autojen suojana. Sähköauto eli mitään siitä ei voi kritisoida, ei edes asioita mitkä ei liity sähköisyyteen mitenkään. Jos kritisoit niin olet saastuttava ympäristöntuhoaja.
Teinit ja nuoret aikuiset eivät ole edes uusien kalliiden BMW mallien ostajia, joten lähinnä huvittaa tuo bemarin kompastelu viestinnässä.
Bemarin muotoiluosastolla on nyt viime aikoina kadonnut kaikki järki. Jotenkin värin ja muoilun yhdistelmästä tuli vielä tämäkin hirvitys mieleen:
Breaking Bad oli sarja
Jatketaan samalla teemalla.
Suomessa koska vero. Muualla nuorempikin porukka näitä ostaa.Teinit ja nuoret aikuiset eivät ole edes uusien kalliiden BMW mallien ostajia, joten lähinnä huvittaa tuo bemarin kompastelu viestinnässä.
Suomessa koska vero. Muualla nuorempikin porukka näitä ostaa.
En tiennytkään että puhutaan pelkästään 5 sarjan hybridistä. Käsitin että yleisesti uusien Bemareiden muotokielestä.530e A Charged Edition autovero 1773€, hinta 57 043€. Ei sulla paljosta jäänyt kiinni tuon hankkiminen. Vajaa pari tonnia.
Mulla oli maalitolppa täällä jossain, ei kukaan ole nähnyt?En tiennytkään että puhutaan pelkästään 5 sarjan hybridistä. Käsitin että yleisesti uusien Bemareiden muotokielestä.
BMW on onneks tajunnu jo vaihtaa logonsa moderniin, ettei boomerit vahingossa erehdy kaupoille.
Mulla oli maalitolppa täällä jossain, ei kukaan ole nähnyt?
Mutta joo, jännä nähdä tuleeko noista jotain legendaarisia malleja, mennäänkö oikeasti tuohon suuntaan vai mitä helvettiä.
Uus Ferrari on todella hillityn elegantti, sähköautomainen jopa. Sitten on toinen ääripää nämä BMW maskit jotka pyrkii ilmeisesti olemaan urheilullisia ja agressiivisia. Nehän on toki täysin feikkejä, ja aivan helvetin rumia. Saa nähdä tuunaako jengi näitä johonkin suuntaan.
Uusi 330i maksaa Jenkeissä $42k eli 34.7k€ + mahdolliset osavaltiokohtaiset verot.530e A Charged Edition autovero 1773€, hinta 57 043€. Ei sulla paljosta jäänyt kiinni tuon hankkiminen. Vajaa pari tonnia.
Niin, mersussa kun saat valita eri ohjauspyöriä ja vaihteenvalitsimia. Saattaa tulla monelle yllätyksenä kuinka paljon oikeita autoja voi kustomoida.Eniten tuossa naurattaa lisävarusteena ohjauspyörä ja vaihdevalitsin.
Paljos tommosen arvo on nyt?Sopivasti löytyi yksi vanha speksilappu 2006 vuoden eemelistä. Kyllä on mahtanut pankinsetää naurattaa, verottajaa myös.
Niin, mersussa kun saat valita eri ohjauspyöriä ja vaihteenvalitsimia. Saattaa tulla monelle yllätyksenä kuinka paljon oikeita autoja voi kustomoida.
Eniten tuossa naurattaa lisävarusteena ohjauspyörä ja vaihdevalitsin.
ittellä oli tonnin pommina
Itse olen täysin päinvastaista mieltä. Keula on ihan perusranskalainen mutta nuo kylkien taitokset ovat aika typerän näköisiä. Se tuntuu olevan nykyään trendi, mikä autonvalmistaja rikottua eniten suorien paneelien muotoja. Uudet Kiat ovat myös tosi pahoja siinä. Olisipa niistä edes jotain hyötyä aerodynamiikan -> kulutuksen kannalta.Uudet Peugeotit on rumia keulasta, tässä esimerkkinä 308. Edessä on vain ihan liikaa kaikkea. Etupyörästä taakse päin ne ovatkin ihan hyvän näköisiä.
Ja noita liukuovia käsittääkseni asennetaan ihan senkin vuoksi, että pääsee vähän vaikeammin liikkuva sieltä autosta pois tarpeen tullen vaikkei olis ahdas paikka, en toki tiiä miten yleistä sen "asentaminen" on verrattuna, että ostetaan auto jossa semmonen on. Mutta noin niinku pyörätuolilla kulkijat yms. jalkavaivaset hyötyy noista.
Ja noita liukuovia käsittääkseni asennetaan ihan senkin vuoksi, että pääsee vähän vaikeammin liikkuva sieltä autosta pois tarpeen tullen vaikkei olis ahdas paikka, en toki tiiä miten yleistä sen "asentaminen" on verrattuna, että ostetaan auto jossa semmonen on. Mutta noin niinku pyörätuolilla kulkijat yms. jalkavaivaset hyötyy noista.
Hyvä tietää, ajattelin että olis ihan mahollista, mutta ilmeisesti ei sitten.En muista autoalalla töissä olevana ikinä nähneeni liukuovea jälkiasennettuna autoon jossa olisi tavalliset saranalliset ovet???
Tesla model Y, hintaa jotain 70 tuhatta ja näyttää mopoautolta. Mittasuhteet ihan viturallaan ja poikkeuksellisesti luonnossa rumempi kuin kuvissa.
Nyt poica !!!Joko muuten Audi A2 on postattu?tai siis todennäköisesti on, mutta syytä postata uudelleenkin...
Tuo "turvonnut saippuapala" on kuitenkin ainoa muoto, jolla saa sekä hyvän rangen (maantieajossa) että suuren tavarantilan. Sitä myöten on varmaa, että siitä tulee ostajien parissa suosittu, ja sen tulee kaikki muutkin valmistajat kopioimaan. Kannattaa henkisesti varautua siihen, että 2020-luvun autot tulee näyttämään tältä.
Tesla model Y, hintaa jotain 70 tuhatta ja näyttää mopoautolta. Mittasuhteet ihan viturallaan ja poikkeuksellisesti luonnossa rumempi kuin kuvissa.
No onhan siinä kummalinen perä.Nyt poica !!!
En tajua miksi A2 haukutaan rumaksi, itselle sellanen kutistettu TT-audin tyyliä edustava lähinnä.