Rumat autot thread

On kyllä erikoista toi BMW:n rämpiminen ja sekoilu muotoilun kanssa. BMW on varmastikin yksi sellaisista merkeistä, jonka perinteikkäässä muotoilukielessä olisi runsaasti potentiaalia tehdä todella kauniita nykyautoja, mutta ulos tulee hyvin paljon sontaa. IX on tästä hyvä esimerkki.
Ok, boomer.

 
Bemari ilmeisesti luulee, että hyvesignalointia voi käyttää nykyään myös autojen suojana. Sähköauto eli mitään siitä ei voi kritisoida, ei edes asioita mitkä ei liity sähköisyyteen mitenkään. Jos kritisoit niin olet saastuttava ympäristöntuhoaja.
Teinit ja nuoret aikuiset eivät ole edes uusien kalliiden BMW mallien ostajia, joten lähinnä huvittaa tuo bemarin kompastelu viestinnässä.
 
BMW on onneks tajunnu jo vaihtaa logonsa moderniin, ettei boomerit vahingossa erehdy kaupoille.
 

Liitteet

  • BMW-LGBTQ.png
    BMW-LGBTQ.png
    120,7 KB · Luettu: 24
Hyvin huomaa että BMW taitaa menestyä pelkästään sillä että se on monelle sellanen helppo laput silmillä/default valinta.
 
:spuking: Bemarin muotoiluosastolla on nyt viime aikoina kadonnut kaikki järki. Jotenkin värin ja muoilun yhdistelmästä tuli vielä tämäkin hirvitys mieleen:

1605349890534.png

tää on klassikko en muista mistä tv-sarjasta. Lupsakat silmät toisin kuin tossa viisivuotiaan piirtämässä benarissa. Varsinkin, kun sähköautossa koko jäähdyttimen säleikkö on feikki :rofl:
 
530e A Charged Edition autovero 1773€, hinta 57 043€. Ei sulla paljosta jäänyt kiinni tuon hankkiminen. Vajaa pari tonnia.
En tiennytkään että puhutaan pelkästään 5 sarjan hybridistä. Käsitin että yleisesti uusien Bemareiden muotokielestä.
 
En tiennytkään että puhutaan pelkästään 5 sarjan hybridistä. Käsitin että yleisesti uusien Bemareiden muotokielestä.
Mulla oli maalitolppa täällä jossain, ei kukaan ole nähnyt?

Mutta joo, jännä nähdä tuleeko noista jotain legendaarisia malleja, mennäänkö oikeasti tuohon suuntaan vai mitä helvettiä.
Uus Ferrari on todella hillityn elegantti, sähköautomainen jopa. Sitten on toinen ääripää nämä BMW maskit jotka pyrkii ilmeisesti olemaan urheilullisia ja agressiivisia. Nehän on toki täysin feikkejä, ja aivan helvetin rumia. Saa nähdä tuunaako jengi näitä johonkin suuntaan.
 
BMW on onneks tajunnu jo vaihtaa logonsa moderniin, ettei boomerit vahingossa erehdy kaupoille.

Tämä ei mulla ihan aukea...?
Pari vuotta sitten Kaliforniassa oli pride väritykset monessa paikassa. Jalkakäytäviä, rantavahtien koppeja jne. Kivasti toi väriä maisemaan.
 
Mulla oli maalitolppa täällä jossain, ei kukaan ole nähnyt?

Mutta joo, jännä nähdä tuleeko noista jotain legendaarisia malleja, mennäänkö oikeasti tuohon suuntaan vai mitä helvettiä.
Uus Ferrari on todella hillityn elegantti, sähköautomainen jopa. Sitten on toinen ääripää nämä BMW maskit jotka pyrkii ilmeisesti olemaan urheilullisia ja agressiivisia. Nehän on toki täysin feikkejä, ja aivan helvetin rumia. Saa nähdä tuunaako jengi näitä johonkin suuntaan.

En tiedä mitä höpiset mistään tolpista, mutta ainakin täällä ihmisten ilmoilla myös tuollaiset parikymppiset ostavat 50 000 +++ hintaluokan autoja, mutta tietty verotus on nyt ohjannut rankasti näihin plugareihin. Ei nyt ehkä mitään satkun laitteita, mutta ei mielestäni 50 000e ole kovin paljoa uudesta premium merkistä. Oli se sitten hybridi tai ei. Tästä voisi tulkita että kovemman ostovoiman maissa varmasti on sitä nuorempaakin porukkaa jotka uusia bemareita ostaa kun samalla rahalla saa sitten jo ihan oikealla moottorillakin autoja. Luulen että nuo plugarit ei ehkä ole nuorisolle sitä kuuminta hottia.
 
530e A Charged Edition autovero 1773€, hinta 57 043€. Ei sulla paljosta jäänyt kiinni tuon hankkiminen. Vajaa pari tonnia.
Uusi 330i maksaa Jenkeissä $42k eli 34.7k€ + mahdolliset osavaltiokohtaiset verot.

Ihan normaali hinta jonka moni alle kolmekymppinen esim. IT-alalla autoonsa laittaa. Ja jos olet piilakson isompipalkkaisissa firmoissa, niin $50-100k livahtaa helposti, ei se 5 vuoden osarilla tunnu missään.
 
Juuri näin. Jossain siilinjärvellä asuvan työttömän mielestä varmaan ihan ylitsepääsemättömän kallis hinta, mutta karu fakta on että noi 50k hintaluokan uudet bemarit on ihan jakotavaraa monissa maissa.
 
Sopivasti löytyi yksi vanha speksilappu 2006 vuoden eemelistä. Kyllä on mahtanut pankinsetää naurattaa, verottajaa myös. :D
 

Liitteet

  • farkku-e.JPG
    farkku-e.JPG
    114,1 KB · Luettu: 850
Eniten tuossa naurattaa lisävarusteena ohjauspyörä ja vaihdevalitsin.
 
Eniten tuossa naurattaa lisävarusteena ohjauspyörä ja vaihdevalitsin.
Niin, mersussa kun saat valita eri ohjauspyöriä ja vaihteenvalitsimia. Saattaa tulla monelle yllätyksenä kuinka paljon oikeita autoja voi kustomoida.
 
Niin, mersussa kun saat valita eri ohjauspyöriä ja vaihteenvalitsimia. Saattaa tulla monelle yllätyksenä kuinka paljon oikeita autoja voi kustomoida.

Harvemmin se yllättää, mutta naurattaa kohdassa "lisävarusteet". Johan noita saa valita jo Skodassakin.
 
Kyllä se mersun "lisävarusteluettelo" on ihan omaa luokkaansa muihin valmistajiin verrattuna. Siis hyvässä ja huonossa. Hyvässä siinä et voi muokata tilattavaa autoa monipuolisesti kun valintoja on moninkertainen määrä mihin tahansa muuhun yleiseen premium autovalmistajaan verrattuna, mutta se näkyy sitten siinä hinnassakin siinä huonossa muodossa kun jokaisesta maksat extraa. Skodillakkia nyt ei voi edes verrata laadussa eikä se ole profiloitunut premium merkki, mutta näennäisesti samat varusteet saa huomattavasti halvemmalla. Meni taas ot..
 
Eniten tuossa naurattaa lisävarusteena ohjauspyörä ja vaihdevalitsin.

Tuohan ei liity siis rattiin ja vaihteenvalitsimeen, vaan tuo 280 koodi on se niissä käytetty materiaali, tässä tapauksessa:

280 LEATHER STEERING WHEEL AND LEATHER GEAR SHIFT KNOB

4Matic nostaa vähän hintaa, mutta jos puhutaan late -06 facelift mallista, niin kilometreistä riippuen 8-10k on ollut noissa toteutuneet kaupat tänä vuonna.
 
Haha, it ala (luonnollisesti), piilaakso vs Siilinjärven työttömät. Kovaa settiä.

PS. Mun mielestä tuo tila-auto ei ole ruma. Pelkistetty kylläkin.
 
Mun täytyy sanoa että BMW:n uusi maski on minusta ihan komee. Vähän samaa kuin Audi siirtyi noihin moottoreiia isompiin maskeihin aikanaan. Viestii vähän sellaista että takana on valtava pitkittäin asennettu kone.

Ja ei, en ole mitenkään bmw-fani. Folkkaria mentiin ostamaan mutta hybridi BMW kainalossa tultiin takaisin kaupoilta.
 
Uudet Peugeotit on rumia keulasta, tässä esimerkkinä 308. Edessä on vain ihan liikaa kaikkea. Etupyörästä taakse päin ne ovatkin ihan hyvän näköisiä.
peugeot_308_2103hm_014.jpg
 
Uudet Peugeotit on rumia keulasta, tässä esimerkkinä 308. Edessä on vain ihan liikaa kaikkea. Etupyörästä taakse päin ne ovatkin ihan hyvän näköisiä.
peugeot_308_2103hm_014.jpg
Itse olen täysin päinvastaista mieltä. Keula on ihan perusranskalainen mutta nuo kylkien taitokset ovat aika typerän näköisiä. Se tuntuu olevan nykyään trendi, mikä autonvalmistaja rikottua eniten suorien paneelien muotoja. Uudet Kiat ovat myös tosi pahoja siinä. Olisipa niistä edes jotain hyötyä aerodynamiikan -> kulutuksen kannalta.
 
No pakko sanoa että automallin nimi kuvastaa hyvin sen muotokieltä....itse asiassa toi on vieläkin persoonallisempi kuin se lerppahuuli vetyauto
 
2005_Peugeot_1007_HA_A10.jpeg

Tämmönen tuli pitkästä aikaa Helsingissä vastaan. En tiedä, mihin ketjuun Peugeot 1007:n pistäisi, sillä se on samaan aikaan ruma ja siisti. Tykkään tosta, että pikkuautoon on laitettu liukuovet, vaikka se tuntuukin just sellaiselta ranskalaisten erikoisuudentavoittelulta, joka seuraavaan sukupolveen mennessä on unohdettu.

Ensimmäinen reaktio on ruma auto, mutta pian tuli hyvä fiilis siitä, että joku kuitenkin ajaa tällaisella.
 
Varmaan tossa menty käytännöllisyys edellä, eli saa oven auki ahtaassakin paikassa.
 
Ja noita liukuovia käsittääkseni asennetaan ihan senkin vuoksi, että pääsee vähän vaikeammin liikkuva sieltä autosta pois tarpeen tullen vaikkei olis ahdas paikka, en toki tiiä miten yleistä sen "asentaminen" on verrattuna, että ostetaan auto jossa semmonen on. Mutta noin niinku pyörätuolilla kulkijat yms. jalkavaivaset hyötyy noista.
 
Ja noita liukuovia käsittääkseni asennetaan ihan senkin vuoksi, että pääsee vähän vaikeammin liikkuva sieltä autosta pois tarpeen tullen vaikkei olis ahdas paikka, en toki tiiä miten yleistä sen "asentaminen" on verrattuna, että ostetaan auto jossa semmonen on. Mutta noin niinku pyörätuolilla kulkijat yms. jalkavaivaset hyötyy noista.

Varmaan juuri perheautoa tuossa on haettu. Minusta tuo on aika hienomutta olenkin ranskisten ystävä. Nyt onnkyllä saksalainen alla mutta ehkä ens kerralla....
 
Ja noita liukuovia käsittääkseni asennetaan ihan senkin vuoksi, että pääsee vähän vaikeammin liikkuva sieltä autosta pois tarpeen tullen vaikkei olis ahdas paikka, en toki tiiä miten yleistä sen "asentaminen" on verrattuna, että ostetaan auto jossa semmonen on. Mutta noin niinku pyörätuolilla kulkijat yms. jalkavaivaset hyötyy noista.

En muista autoalalla töissä olevana ikinä nähneeni liukuovea jälkiasennettuna autoon jossa olisi tavalliset saranalliset ovet???
 

Ehdottomasti kova kisaaja maailman rumimmaksi autoksi.

Toyotan rotiskot ovat kieltämättä tässä kyseenalaisessa kunniassa menestyneitä. Ei tule mieleen kuin gt86 mikä on toyon mallistossa katseen kestävä, muut corollat ja piriukset ovat järkyttäviä, avensista ei voi katsoa voimatta pahoin.
 
1638734055917.png


Tesla model Y, hintaa jotain 70 tuhatta ja näyttää mopoautolta. Mittasuhteet ihan viturallaan ja poikkeuksellisesti luonnossa rumempi kuin kuvissa.

"Aero" pölykapselit aidosta ämpärimuovista viimeistelee lookin

1044231-99-B_0.jpg


Lisäbonuksena roikkuminen Lidlin latureilla kun viimeisetkin pennoset on Teslan osakkeissa ja kaiken maailman optimoinnissa kiinni odotellessa robotaksiajon mahdollistumista.
 
Tänne voisi postata 99.9% autoista joissa on koko keulan/perän levyinen ledbar, vie kaiken ilmeen autosta pois ja erittäin typerän näköisiä kötöstyksiä.
 
1638734055917.png


Tesla model Y, hintaa jotain 70 tuhatta ja näyttää mopoautolta. Mittasuhteet ihan viturallaan ja poikkeuksellisesti luonnossa rumempi kuin kuvissa.
Tuo "turvonnut saippuapala" on kuitenkin ainoa muoto, jolla saa sekä hyvän rangen (maantieajossa) että suuren tavarantilan. Sitä myöten on varmaa, että siitä tulee ostajien parissa suosittu, ja sen tulee kaikki muutkin valmistajat kopioimaan. Kannattaa henkisesti varautua siihen, että 2020-luvun autot tulee näyttämään tältä.
 
Nyt poica !!!
En tajua miksi A2 haukutaan rumaksi, itselle sellanen kutistettu TT-audin tyyliä edustava lähinnä.
No onhan siinä kummalinen perä.

Tuosta BMW:stä vielä, en pidö X1:stä lainkaan rumana mutta se pikkuhybridi i3 on kyllä merkillisen näköinen. Etenkin ne oudot takasivuikkunat. Sinänsä kekseliäs auto muuten.
 
Bmw munuaiset ei niinkään askarruta mutta 1x:ssä isoijin munuaisiin yhdistyy ne pienet viirusilmöt joka antaa sille erikoisen ilmeen, se näyttää vähän satukirjan eläinhahmolta.

Edit korjattu x1 1x:si, tarkoitan siis BMW:n uutta täyssähkäriä
 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
258 480
Viestejä
4 489 930
Jäsenet
74 244
Uusin jäsen
Ogeh

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom