Romutuspalkkio

Riittääköhän tähän romutuspalkkioon, että on ollut auton omistajana yli tuon 12kk, vaikka välissä sitten on ollutkin haltijana toinen henkilö?
Traficomin sivuilla näkyy siis, että olen ollut omistajana vuodesta 2018 asti, mutta tuossa oli reilun vuoden nyt ollut toinen haltijana jonka poistin nyt, kun auto siirtyi takas minulle 🤔

Siis eihän tuo nyt mitenkään vaikuta, jos olet ollut omistajana koko ajan. Omistaja ja haltija eivät sulje toisiaan pois.

Tein huomion, että romutuspalkkio.fi sivuilla näytti olevan vaatimus 10 kk liikennekäytöstä 12 kk ajanjaksolla. Olin aiemmin siinä käsityksessä, että tuotakin koskee koko vuosi. Oma romu saa siis tappotuomion mahdollisesti jo ensi kuussa :)

Uuden auton määritelmästä heräsi kysymys, "henkilöauto". Periaatteessa tämä on ihan selvä, mutta tuli tuo Kian PV5:n matkustajaversio yhdeksi vaihtoehdoksi. Milläköhän arpageneraattorilla noi M/N koodit ammutaan autoille. Onko selvää, että PV5 on pakettiauto matkustajaversionakin, jolloin ilmeisesti ei kelpaisi palkkioon?

Statistiikka

Viestiketjuista
296 468
Jäsenet
81 135
Uusin jäsen
Janne72

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom