• Huom! TechBBS-foorumi on päivitetty uusimpaan Xenforo 2.1-versioon. Kyseessä oli iso päivitys, jonka seurauksena ulkoasu täytyy työstää kokonaan uudelleen, lisäosat päivittää ja toiminallisuuksia säätää. Päivityksen jälkeinen työ ja viilailu jatkuu kulisseissa ja palautetta voi antaa palautealueella, kiitos.

Rommit

Onko kukaan kokeillut tuota Routa rommia? Tuota ei ole montaa pulloa enää Alkolla myynnissä, nyt alkaa olla viimeiset saumat ostaa. Onko edes lähelle "hintansa väärti?". Vasta viimeaikoina keksinyt rommit, yritin viskeihin päästä sisälle mutta huonolla menestyksellä. Toistaiseksi paras maistelurommi on ollut Arehucas 18y.
Tuo on aiemmin mainitsemani Enmore-rommi, eli valmistettu DDL:n wooden coffey stillillä. Tietojen perusteella kypsynyt tynnyrissä pääosin Liverpoolin satamassa, yhteensä vuosia takana 26. Mitä olen arvioita lukenut, niin ei nämä Euroopassa kypsytetyt Enmoret ole oikein pärjänneet Guyanan tropiikissa kypsytetyille. Ja vielä kun hintakin on sama verrattuna tuohon Enmore 1996:een niin helppo vetää johtopäätökset.

• Tykkää
Reactions: GJ
Onkos täältä kukaan tykästynyt killdevil rommeihin. Itsellä guyana cask vahvuinen koristeena, mutta juonut toisaalla. Hyvää noinkin vahvaksi. Ja olisko tietoa mistä kuluttajana saisi tilattua, kun ainut paikkani sanoi ei suomelle...

Onkos täältä kukaan tykästynyt killdevil rommeihin. Itsellä guyana cask vahvuinen koristeena, mutta juonut toisaalla. Hyvää noinkin vahvaksi. Ja olisko tietoa mistä kuluttajana saisi tilattua, kun ainut paikkani sanoi ei suomelle...
Täällä on paras valikoima mitä tiedän jotka toimittaa myös Suomeen. Löytyy näemmä Kill Deviliäkin. Perustuotteet on löytyy kuitenkin muista kaupoista edullisemmin.

Tällaista avasin eilen litran lekan: Sailor Jerry Spiced Ai että mä sanon! Ei voi kuin suositella kokeilemaan, todellakin hintansa väärti. Joku hifistelijä varmaan nyrpistää nenäänsä, mutta toisaalta itse en ymmärrä >100€ pulloja ollenkaan.

Tällaista avasin eilen litran lekan: Sailor Jerry Spiced Ai että mä sanon! Ei voi kuin suositella kokeilemaan, todellakin hintansa väärti. Joku hifistelijä varmaan nyrpistää nenäänsä, mutta toisaalta itse en ymmärrä >100€ pulloja ollenkaan.
Jerryhän on aivan loistavaa maustettua rommia, joko raakana jäillä tai sitten colan kanssa tai jossain muussa drinkissä.
Itse tykkään tuosta Jerrystä enemmän kuin esim. Captain Morganin Spiced Goldista. Kapteeni on jotenkin liian makeaa omaan makuun, mutta Jerry toimii loistavasti myös raakana jäillä.

Toki snobit haukkuvat tuon Jerryn epäaitona tuotteena. Mutta eihän Jerry yritäkään olla mikään premium-rommi vaan maustettu rommi.
Maustetuille ja kypsytetyille rommeille on aikansa ja paikkansa.

rth

Bacardi Spiced (ent. Oakheart) on kanssa loistava tuote hintaisekseen. Jäillä, ilman jäitä tai vaikka kolalla lantrattuna toimii mukavasti.

Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuja
80 409
Jäsenet
36 225
Uusin jäsen
matlok

Hinta.fi

Ylös Bottom