Robottiruohonleikkuri kokemuksia

Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
452
Kiinnostavaa jos näin. Missään ei näy, että hinta olisi alennettu...
Omalla kohdallani meni (toivottavasti) hyvin tuo keissi: olin yhteydessä aspaan ja sanoin ettei tuo tilaus onnistunut alehinnalla. Soittelivat tänään ja nyt sain tilauksen sisään. Äkkiseltään aika no-brainer hinta rajalangattomasta leikkurista, kun nurtsia nyt on tuo 1800 m2. Posteineen vajaa 1350 e. Ei harmita, vaikka keväällä pukkaisi uutta mallia.
 
Liittynyt
08.01.2020
Viestejä
125
Omalla kohdallani meni (toivottavasti) hyvin tuo keissi: olin yhteydessä aspaan ja sanoin ettei tuo tilaus onnistunut alehinnalla. Soittelivat tänään ja nyt sain tilauksen sisään. Äkkiseltään aika no-brainer hinta rajalangattomasta leikkurista, kun nurtsia nyt on tuo 1800 m2. Posteineen vajaa 1350 e. Ei harmita, vaikka keväällä pukkaisi uutta mallia.
Minun kohdallani ei mennyt keissi yhtä hyvin, katselin eilen juuri tuota dreame a1 ja olisin tilannut 2kpl kun on +3000m² nurmikkoa, mutta ei tosiaan alennusta näkynyt kuten muilla tuotteilla, noh reklamoin chattiin jossa käskivät reklamoida sähköpostilla kun halusivat kuvakaappauksia. Ei ollut kuin yksi kaappaus tuotesivusta ja se ei riitä, olisi pitänyt olla kaappaus vielä ostoskoristakin...
Liitin myös tämän keskustelun linkin ja kerroin että ongelma on ollut yleinen eikä vain minulla, vastaus oli vaan tälläinen.
"
Hei,

kiitos yhteydenotostasi.

Alennus on ollut sellainen, että se on aktivoitunut asiakkaalle siinä vaiheessa, kun tuotteen kanssa ollaan oltu katsomassa maksua verkkosivujen puolella kuntoon.

Valitettavasti emme näiden kuvakaappausten avulla voi tuota alennusta myöntää. Jos sinulta löytyy tuolta hetkeltä muita kuvakaappauksia, niin voit välittää ne meille ja katsomme sitten, voimmeko niiden varjossa antaa alennuksen.

Mikäli sinulla ilmenee vielä kysyttävää tämän asian suhteen, voit vastata tähän viestiketjuun, soittaa asiakaspalveluumme tai olla yhteydessä chatin kautta verkkosivuiltamme.

Mukavaa päivänjatkoa näiltä erin!

Ystävällisin terveisin,
Aleksi
Gigantti asiakaspalvelu"
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
251 323
Viestejä
4 377 643
Jäsenet
72 759
Uusin jäsen
Ginitex

Hinta.fi

Ylös Bottom