Roborock Saros 10R. Kertokaa mulle, että onko nää kaikki imurit nykyään näin tyhmiä. Olen haukkunut Dreamen jo, ja kohta voi olla Roborockin vuoro. Olenko minä tyhmä ja en ymmärrä näitä väärin käännettyjä tekstejä vai mitä seuraavassa tilanteessa pitäisi tehdä.
Valitsen huoneet mitkä siivotaan -> jättää mopit telakkaan ja menee imuroimaan huoneen ensin siltä kohta missä se on viimeksi maton havainnut ja imuroi siis vain pelkän maton -> sitten siirtyy toiseen huoneeseen ja imuroi matot -> aloittaa huonekierroksen alusta ja imuroi kaikki muut paitsi matot.
Sit jos laitat tehtäväksi imuroi ensin ja moppaa sitten -> tekee imuroinnin kuten yllä -> hakee mopit -> ajaa ensin kaikkien mattojen yllä mopit nostettuna, mutta ei imuroi -> aloittaa ensimmäisestä huoneesta ja vihdoin pesee ne lattiat.
Siis ihan oikeasti! Mikä asetus pitää olla niin, että näinkin yksinkertainen laite osaa tehdä niin, että jos on imurointitehtävä: jätät mopit telakkaan, menet huoneeseen, imuroit sen järjestyksessä ja mattojen kohdalla nostat imutehoa, sitten haet mopit ja moppaat ne lattiat.
Mattoasetuksissa valittu seuraavasti:
Automaattinen mopin pidikkeen irrotus mattojen imurointia varten.
Carpet boost - järjestelmä.
Mitä tässä moppien irrotusasetuksien tekstissä oikein tarkoitetaan:
Irrota mopin pidikkeet mattojen imurointia varten (
Joo, tätä mä halusin), puhdista sitten muut alueet (
mitähän tässä tarkoitetaan). *Ei sisällä mattoja (
anteeksi mitä) (
kokeilin Englannin kielisillä asetuksilla, samat tekstit, ei siis käännösvirhe eng -> fi)
Tossa Carpet boost asetuksen alapuolella on asetus Maton syväpuhdistus ja tässä kerrotaan, että menee erikseen syväpuhdistamaan matot jokaisessa huoneessa *ei sisällä mattoja

no tämähän vähän kuulostaa siltä mitä se nyt tekee, mutta tätä ei ole kuitenkaan valittu.