Resident Evil 3 Remake (PS4/XB1/PC)

S3p

Liittynyt
25.10.2019
Viestejä
398


dodih torille! :D 7rayD sai inferno wr 50:23

edit. eipäs oo enää wr, mutta hyvä runi silti :)

edit 2. 7rayD vetäs uuden wr tasan 50 min meni.
Tässä on taustatarina se, että toinen striimaaja (Distortion2) lupas sille joka ekana saa infernon allen 50 minsan 750 dollaria jos tehty toukokuussa... jos menee yli toukokuun se on 500$
 
Viimeksi muokattu:

S3p

Liittynyt
25.10.2019
Viestejä
398
105 tuntia itsellä. Onhan tää hauska ollu pelata uudelleen. Nyt taas pikku paussi speedrunnauksen suhteen, kun on tullu niin monta muutaki peliä mitä pelata. Tänään tuli joku 400mb pätsi muttei vielä tiedä mitä bugeja on korjattu kun ei ole patch noteja
 

S3p

Liittynyt
25.10.2019
Viestejä
398
mitenkäs tuo päivityksien rullaus taaksepäin onnistui?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 396
mitenkäs tuo päivityksien rullaus taaksepäin onnistui?
Jos kysyt sitä että voiko steamissa mennä päviityksissä taaksepäin niin käsittääkseni tuo on mahdotonta.
Onnistuneen vain GoG:ssa tai sitten amerikan serkun kanssa.
 

S3p

Liittynyt
25.10.2019
Viestejä
398
Juu ei oo legit näkeehän tuon että on käyty trollaa vähä :D ainut mitä on huhuttu, kun Stephanie Panisello kerto työskentelevänsä jonkun RE3 ääninäyttelijän kanssa tulevassa projektissa
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 396
Tässä on sitä tyylikkyyttä:

Edit: Ei siis oma mutta tuli vain vastaan steamin puolella.

Itse pelistä en tiedä mikä mättää, joko hakkasin kakkosen remakea liikaa tai jotain, siis teknisestihän tämäkin on isoa AAA luokkaa kuten kakkonen mutta ei vain ole sitä alun huumaa mitä oli kakkosen kanssa.

Vaikka alkuperäisissä Nemesis vei voiton mr.x:stä niin sanoisin että näissä remakeissa taas mr.X oli se pelottovampi/vittumaisempi tapaus.

Tämä olisi varmaan ollut erinomainen DLC kakkoselle tai expansion packina.

Edit: Resistancea pitäisi kokeilla jossain välissä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 396
Tää jäi ihan torsoksi kakkosen jälkeen, tän tekijäporukka ei varmaan saanu toimivaa pakettia kasaan ni Capcomilta tuli käsky tehdä pelistä lineaarinen, nippuun ja ulos.
Lienekkö sitten Resistancekin ollut alkujaan oma julkaisu mutta hädissään sitten laittaneet kolmoseen mukaan, jotkut kehuu tuota ja jotkut sanoo ettei mistään kotoisin, kaipa se pitää kokeilla tänä vkl kun tuli ladattua samalla kun kolmonenkin.
 

S3p

Liittynyt
25.10.2019
Viestejä
398
Tässä on sitä tyylikkyyttä:

Edit: Ei siis oma mutta tuli vain vastaan steamin puolella.

Itse pelistä en tiedä mikä mättää, joko hakkasin kakkosen remakea liikaa tai jotain, siis teknisestihän tämäkin on isoa AAA luokkaa kuten kakkonen mutta ei vain ole sitä alun huumaa mitä oli kakkosen kanssa.

Vaikka alkuperäisissä Nemesis vei voiton mr.x:stä niin sanoisin että näissä remakeissa taas mr.X oli se pelottovampi/vittumaisempi tapaus.

Tämä olisi varmaan ollut erinomainen DLC kakkoselle tai expansion packina.

Edit: Resistancea pitäisi kokeilla jossain välissä.





Ainut kohta missä nemesiksen isoisä pistää kädet hikoaa on tämä (kun jaksasiski harjotella taas näitä). Muuten lähinnä kävelevä kaappi mitä voi käyttää työkaluna zombeja vastaan.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 396
Hitto kun jaksaisi edes pelata tämänkin paskan edes kerran läpi.
Outo peli sinänsä että kaikki on AAA luokkaa mutta peli itsessään on niin sieluton tekele ettei mittään rajjoo..
 

S3p

Liittynyt
25.10.2019
Viestejä
398

Johki 11 minuutti jakso tuotaki (paskaa) kahtoa kunnes tulee lausahdus " nEmEsIs eI pÄäSe sAvE rOoMiIn" kuten aikasemmin on todettu jo niin pääseehän se yhteen :think: re2 varjoohan tää tulee aina jäämään ei siitä mihinkää pääse.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.03.2019
Viestejä
694
No eihän noita "everything wrong with" videoita kuulu vakavissaan ottaa vaan ne on tarkoituksella aikamoista pilkunnussintaa jossa kaivetaan esille kaikki pienetkin asiat.
Itse katsonut monestakin tykkäämästäni pelistä ja leffasta noita ja niistä saa aina muutamat hyvät naurut ja on niissä yleensä myös muutama ihan oikea kritiikin kohde.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 396
Jep, löytyyhän noita jokaisesta pelistä jopa itse mahtava Witcher 3 on saanut noita.

Mutta josko tänään saisi pelin lävitse ja kokeilisi tuota Resistancea sen jälkeen.
 

S3p

Liittynyt
25.10.2019
Viestejä
398
Numerical Data on DA (Difficulty Adjustment) For RE3 Remake - Resident Evil 3 vissiin pelaat ng+ kamppeilla? muista sitte tää DA ottaa huomioon. Kun käyttää NG+ pyssyjä niin ei mee kauaa et on DA melkee maximissa. Ja mikäänhän ei ole niin hirvittävä ku nemesis infernolla. Sillä se peli pitäs pelatakki ekan kerran läpi jos vois :D ( tää pelihän on nyt -50% steamissa ja jos ei oo re2 pelannu niin re2r&re3r yhteensä 39,98€)
 

S3p

Liittynyt
25.10.2019
Viestejä
398
Mutta jos jokin asia on helpompaa nightmarella/infernolla niin se on väistäminen (oli ng+ esineitä tai ei). Vihut on niin agroja, että heti jos meinaa päälle käydä niin väistönappia hakkaa. Alemmilla vaikeusasteilla tulee liika ajoissa painettua dodgea-> jollonka vihut tarraa kiinni helpommin :thumbsup:
vika nemesis on asia erikseen
 

Pingviini

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 106
Olipa kyllä jonkinlainen pettymys tämä peli loistavan RE2 Remaken jälkeen. Reilu 8h meni standardilla läpipeluussa, kun tuli haahuiltua aika paljon ympäriinsä ja tutkiskeltua paikkoja.

Visuaalisesti ihan hieno peli, mutta kontrollit oli jotenkin tönköt ja hitaat. Samoin Nemesis alkoi vituttaa aika nopeasti, ja ne muutamat vihut jotka tappaa laakista sen vuoksi, että väistön ajoitus oli millisekunnin verran pielessä. Myöskin tuo että et pääse palaamaan enää aiemmille alueille oli jotenkin hyvin epä-residentevilmäistä. Paikoitellen tunnelma oli todella hyvä, esim. sairaalan musiikki ja ympäristö teki paikasta todella ahdistavan karmivan.

Reilu 19€ tästä maksoin ja se oli kyllä aika passeli hinta. Täysi hinta tästä olisi kyllä pistänyt sapettamaan. Xbox Series X:llä pelasin ja annetaan pelille arvoasanaksi 7 siinä missä RE2R oli 8½.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 396
kontrollit oli jotenkin tönköt ja hitaat.
Minä en huomanut tälläistä, en ainakaan eroa kakkosen remakeen.
(PC:llä ja X360 ohjaimella pelaan)

Sairaala oli kyllä hieno kokemus, siellä oli itselläni vähän väliä pulssi korkeamalla, mitä tuosta hinnasta niin mielestäni tämä olisi ollut erinomainen DLC kakkoselle ja vaikka juuri tuolla 20€ hintalapulla niin silloin kokonaisuutena olisi ollut todella kova teos.
 
Liittynyt
13.06.2019
Viestejä
268
Itsekin juuri eilen läpäisin eka kertaa standardilla, 7h meni. Tosiaan pettymys loistavan 2 jälkeen, mutta mielellään tuon läpi pelasi. Nemesis nyt oli aikalailla perseestä. Kakkosen "arska" paljon kuumottavampi :D. Pelille antaisin 7/10.
 

S3p

Liittynyt
25.10.2019
Viestejä
398

Että jos löytyy ps5 ohjain niin steamihan sitä tukee kans (kunhan on betaan osallistuminen päällä asetuksissa)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 658

Että jos löytyy ps5 ohjain niin steamihan sitä tukee kans (kunhan on betaan osallistuminen päällä asetuksissa)
Tukee, mutta koskaan ei oo steamissa ohjaimissa toiminu mikään ylimääränen, kuten just noi valot ja liiketunnistimet. Yllätyn jos PS5 ohjaimen tuki väsätään siihen pisteeseen et liiketunnistus ja liipasimet sekä valot vois olla pelikohtasesti hallittavissa.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
182
Itse vasta aloittelin peliä PC:llä, joten löytyykö väistönappia hiiri/näppäimistö yhdistelmälle?

RE2 on pelattu läpi ja tämän sai steamin alesta halvalla joten piti ostaa se...
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 396
Taisi olla viikonlopun mutta laitettaan tänne niin kirjoittaessa 21h jäljellä ilmaista Resistance kokeilua:

ja peli itsekin on 67% alennuksessa hintaa jää jäljelle 19.79€
 

S3p

Liittynyt
25.10.2019
Viestejä
398
Nii ja mahtaakohan saaja pikku alennuksen vielä päälle jos ostaa ton "RACCOON CITY EDITION", jos omistaa re2r/re3r ennestään. Empäs tiijä kun molemmat löytyy... Käyttää oljenkortta jos on näin :hmm:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 396
Kakkosen ja kolmosen saa yhteishintaan 29,78€ .
(Tarkistin äsken kirjautumatta)

Siinä ainakin joululomaksi sitten pelattavaa.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 656
Itsekin nyt läpi pelasin, ja oli tämä parempi kuin odotin koska nähnyt muutaman kritisoivan jutun tästä.
Resident Evil 7 on silti omalla tasollaan, ja Res 2 remake heti kakkosena. Kyllä tämä kolmantena suosikkina näistä uusista maistui.
Melko suoraviivainen, puzzleilla ei tarvinnut päätä vaivata ja ihan sopivasti toimintaa. Itselleni ei läpipeluuarvoa tällä kuitenkaan ole, kilpajuoksut arvosanojen takia ei kiinnostele.
7.2h näytti pelikello, kolusin välillä melkoisella tarkkuudella että löytäisin kaikki mitä voin. Lyhyt pituus ei tällaisissa peleissä haittaa, kunhan pelin hintakin on järkevä.
Tarjoushinnalla siis ihan ok, 59e euroa olisi liikaa, siksi odottelin alemyyntejä.

Tämä oli 8/10 peli, kakkonen 9,5/10 ja Res Evil 7 täydet 10/10. Toinen viime vuosien kauhu/toiminta jolle kympin annan on Evil Within 2, uskomattoman hyvä peli (jossa tarina toi jopa tipan linssiin aikuiselle miehelle).

Kaikki mainitut (Res Evil) pelit muuten helvetin hyvin optimoituja ja silmänkarkkia. Kyllä Capcomilla se puoli osataan, kiitos kuuluu heidän luomalleen pelimoottorille myös.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 396
Alkuperäisen Ressa 3 modaus etenee:




Miettinyt miksi ei tekijät tuo vähän viilattuna näitä halvalla nykykonsoleille/PC:lle
 
  • Tykkää
Reactions: S3p

Kurpitza

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
10.05.2020
Viestejä
502
Tulihan se tämäkin viimein hommattua. Eka nelkyt minuuttia oli kyllä hyvää shittiä. Kakkonenhan on kyllä yksi parhaista peleistä mitä viimeisen vuosikymmenen aikana on tullut pelattu joten saas nähdä mihin tää yltää.
 

Kurpitza

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
10.05.2020
Viestejä
502
Tähän mennessä helkutin hyvä. Mä oon pelannut tätä todella pienissä erissä, kun arvosteluissa oli, että on lyhyt pläjäys, niin ei heti viitti parilla istumalla pelata loppuun. Tää ei ole läheskään niin synkkä ja armoton kuin kakkonen...siis tunnelmaltaan ja se on ihan hyvä. En mä mitään kakkosen toisintoa haluaisikaan pelata vaikka se hyvä olikin.
 
Liittynyt
13.07.2020
Viestejä
648
Uuh tulipa ostettua viikonlopuksi steamin alennuksesta tämä kun kakkonen oli ihan huippu (mulla oli alkuperäinen re2 varhaisteininä ja silloinkin se oli paras peli). Ei ollut mitään ennakko-oletuksia, kun ei tullut aikoinaan tätä jatko-osaa pelattua ollenkaan. Yllätti todella positiivisesti vs. mitä kuullut tästä pelistä. Ihan samaa tasoa kuin toinenkin osa omissa kirjoissa. Viimeinen boss nightmarella aiheuttaa kyllä harmaita hiuksia. Tuntuu ihan ylitsepääsemättömältä? Tähän asti oli vielä ihan siedettävä, mutta ei mun dodgeskillit/reaktioaika tunnu riittävän. En ole item shopista ostanut mitään ja ajattelin pitää nollakuolema linjasta kiinni, niin en saa edes pientä hyötyä tasonlaskusta sitä kautta (ihan niin kuin en olisi koko ajan loadia rämpyttänyt). Auttais varmaan ainakin jos toisiksi viimeisen pelaisi uudestaan ja jättäisi 7 mag panosta käyttämättä. Onko muuta?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 396
Uuh tulipa ostettua viikonlopuksi steamin alennuksesta tämä kun kakkonen oli ihan huippu (mulla oli alkuperäinen re2 varhaisteininä ja silloinkin se oli paras peli). Ei ollut mitään ennakko-oletuksia, kun ei tullut aikoinaan tätä jatko-osaa pelattua ollenkaan. Yllätti todella positiivisesti vs. mitä kuullut tästä pelistä. Ihan samaa tasoa kuin toinenkin osa omissa kirjoissa. Viimeinen boss nightmarella aiheuttaa kyllä harmaita hiuksia. Tuntuu ihan ylitsepääsemättömältä? Tähän asti oli vielä ihan siedettävä, mutta ei mun dodgeskillit/reaktioaika tunnu riittävän. En ole item shopista ostanut mitään ja ajattelin pitää nollakuolema linjasta kiinni, niin en saa edes pientä hyötyä tasonlaskusta sitä kautta (ihan niin kuin en olisi koko ajan loadia rämpyttänyt). Auttais varmaan ainakin jos toisiksi viimeisen pelaisi uudestaan ja jättäisi 7 mag panosta käyttämättä. Onko muuta?
Sinulla auttaa todella paljon kun et ole pelanut alkuperäistä koska siellä on saksittu pari ikoonista kohtausta vanhasta pelistä.

Vihaan toistaa itseäni mutta tämä olisi ollut täydellinen DLC kakkoselle.
 
Liittynyt
13.07.2020
Viestejä
648
Juuh ymmärrän ylläolevat pointit. Kahdellakympillä oli hintansa arvoinen, vaikka en ole vielä kokeillutkaan moninpeliä. Enpä tunnu saavan viimestä alas, vaikka kolmanteen vaiheeseen oon päässy jo kymmenisen kertaa. Ei tunnu reilulta mätsiltä. Koko ajan vielä kerta, sitten vielä kerta ja kyllä vielä kerta jne.... vaikea lopettaa, vaikka oikeasti ajatellut ihan muita juttuja kun on mennyt niin toistamiseksi. Ehkä huomenna paremmalla onnella. Ei tuu kyllä samaa fiilistä haasteesta (vaativa, mutta reilu) kun dark soulsista.

Imo, kyllä dlc on vähän liikaa (ei mulla vastaavia tule mieleen kun ehkä joku witcher 3:n, mutta jotenkin tässä oli kuitenkin selvä erillinen kokonaisuus).
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 396
Imo, kyllä dlc on vähän liikaa (ei mulla vastaavia tule mieleen kun ehkä joku witcher 3:n, mutta jotenkin tässä oli kuitenkin selvä erillinen kokonaisuus).
Jos Resident Evil 2 olisi myyty Gold Editiotina(season pass versiona) mikä olisi 100€ hinta lapulla sisältänyt RE3 ja monipelin niin mielestäni olisi ollut loistava hinta tälle.

Kuitenkin tätä kehitettiin samaan aikaan osan ajasta kuin kakkostakin ja pelattavuus ja UI on lähes identtinen kakkosen kanssa.

Huonohan tämä ei ole pelinä vaan pettymys jos nytten vertaa hinta ja tunti aikaa.
Jos taas Ressa 2+nämä myyty DLC:nä niin se olisi nostanut ennestään kakkosen osakkeita.

Mutta se tästä aiheesta ja seuraavaksi odottelemaan Ressa 4 remakea :thumbsup:
 
Liittynyt
13.07.2020
Viestejä
648
Pääsin vihdoin ja viimein nightmarella last bossin (siis väänsin sitä tunteja). Ihan jäätävä helpotuksen tunne ja supersankari olo, mutta... AMMUIN OHI SIELLÄ KATOLLA!!! Ei vittu. Carlos heitti mua puukolla päähän ja kuolin... ARRRHHHHGGGGHHHH. Yksi kuolema :rage::rofl:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 396

Uusiksi tehty Resident Evil 3 julkaistiin huhtikuussa 2020, ja Gamereactorin arvion voi lukea täältä. Peli myi loistavasti, mutta ei kuitenkaan yhtä hyvin kuin uusiksi tehty Resident Evil 2. Aikaa on nyt kulunut, ja myyntejä kertynyt, joten vihdoinkin uusiksi tehty RE3 on Capcomin mielestä hitti.

Capcomin talouskatsauksen mukaan Resident Evil 3 on myynyt 3,9 miljoonaa kappaletta.

Monster Hunter Rise on puolestaan myynyt 4,8 miljoonaa kappaletta."

Muistaakseni kakkosen remake myi tuplat tähän verrattuna sitten.
 
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
1 070
En löydä vaihtoehtoa vaihtaa PS5 nappeihin PC:llä. Eli xbox-prompteilla pitänee mennä Dualsensellä?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 396
En löydä vaihtoehtoa vaihtaa PS5 nappeihin PC:llä. Eli xbox-prompteilla pitänee mennä Dualsensellä?
Modit korjaa ne mitä tekijät eivät osaa.

Edit: Oletan että PS4 napit käyvät suoraan PS5 vastaaviin.
 
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
1 070
Eiks loogisempaa olis käyttää hiirtä ja näppistä pc:llä :)
Tuntuu että ei ole optimaalinen tämän tyyliseen peliin. Konsolillehan RE:t on kehitetty etupäässä. Tai ei ainakaan minun mieltymys. Toimiko hyvin m/kb ohjaus tässä?
 
Liittynyt
10.10.2017
Viestejä
1 019
Tuntuu että ei ole optimaalinen tämän tyyliseen peliin. Konsolillehan RE:t on kehitetty etupäässä. Tai ei ainakaan minun mieltymys. Toimiko hyvin m/kb ohjaus tässä?
Oon pelannut Re2 ja Re3 läpi kymmeniä kertoja, sekä pc, xbox ja ps5. Ja kyllä mä oon sitä mieltä että pc:llä on optimaalisin pelata. Liikkuminen ja valikot on ohjaimella ehkä luontaisinta mitä konsolipuolella olen kokenut.. mutta tähtääminen on hiirellä niin paljon nopeampaa että itselle se oli suuri nautinto ja helpotti läpipeluuta varsinkin hc-vaikeudella. Toki jos olet hyvä ohjaintähtääjä, paras pelikokemus on pelata isolla oled-töllöllä ja uusimmalla konsoligenillä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 337
Viestejä
4 157 713
Jäsenet
70 409
Uusin jäsen
Eycte

Hinta.fi

Ylös Bottom