Resident Evil 3 Remake (PS4/XB1/PC)

Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
924
Jotenkin koko ajan katsellut, että tämä tulee maaliskuussa. Huhtikuussapa vasta.

...noh, ehkä tällä kertaa voisi varautua ottamalla tänään esiin GameCuben RE3-käännös, niin voi tällä kerralla tuoreesta muistista sitten vertailla miten asiat ovat muuttuneet remakeen ja mikä on kenties tehty paremmin/huonommin. Voisi samalla kerrankin yrittää oppia alkuperäisen väistöliikkeen ja piestä Nemesistä, kun tähän asti olen pelannut läpi aina nuo vapaaehtoiset tappelut vältellen.
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
5 189
Jotenkin koko ajan katsellut, että tämä tulee maaliskuussa. Huhtikuussapa vasta.

...noh, ehkä tällä kertaa voisi varautua ottamalla tänään esiin GameCuben RE3-käännös, niin voi tällä kerralla tuoreesta muistista sitten vertailla miten asiat ovat muuttuneet remakeen ja mikä on kenties tehty paremmin/huonommin. Voisi samalla kerrankin yrittää oppia alkuperäisen väistöliikkeen ja piestä Nemesistä, kun tähän asti olen pelannut läpi aina nuo vapaaehtoiset tappelut vältellen.

Mä teen varmaan saman ja siihen päälle lämmittely RE2 Remakella.
 
Liittynyt
26.08.2017
Viestejä
775
Jotenkin koko ajan katsellut, että tämä tulee maaliskuussa. Huhtikuussapa vasta.

...noh, ehkä tällä kertaa voisi varautua ottamalla tänään esiin GameCuben RE3-käännös, niin voi tällä kerralla tuoreesta muistista sitten vertailla miten asiat ovat muuttuneet remakeen ja mikä on kenties tehty paremmin/huonommin. Voisi samalla kerrankin yrittää oppia alkuperäisen väistöliikkeen ja piestä Nemesistä, kun tähän asti olen pelannut läpi aina nuo vapaaehtoiset tappelut vältellen.
Nemesis on helppo kun tietää mitä tehdä.
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
5 189
Jotenkin koko ajan katsellut, että tämä tulee maaliskuussa. Huhtikuussapa vasta.

...noh, ehkä tällä kertaa voisi varautua ottamalla tänään esiin GameCuben RE3-käännös, niin voi tällä kerralla tuoreesta muistista sitten vertailla miten asiat ovat muuttuneet remakeen ja mikä on kenties tehty paremmin/huonommin. Voisi samalla kerrankin yrittää oppia alkuperäisen väistöliikkeen ja piestä Nemesistä, kun tähän asti olen pelannut läpi aina nuo vapaaehtoiset tappelut vältellen.

Tuli muuten mieleen tosta GameCuben versiosta, et siihen saa tämmössen jos sitä emuloi PC:llä


RE3SHDP



AI-tekoälyllä upskaalattuja taustoja ja muita visuaalisia parannuksia.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
924
RE3SHDP

AI-tekoälyllä upskaalattuja taustoja ja muita visuaalisia parannuksia.
Yleensä en ole tämmöisten päälle, mutta pakkoa sanoa, että yllättävän komea.

Tästä huolimatta taidan pelata ihan tuolla aidolla raudalla, ettei Gamecube pelkästään keräisi pölyä televisiotasossa. Ehkä jos sattuu huvittamaan, voi sitten jälkikäteen katsella tuota ja Resident Evil Classic REbirthiä PC:llä, kun ei ole DS-versiota tuota orignaali ressastakaan enää hyllyssä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 806
Mietin vain että miksi ei esim SquareEnix käyttänyt FF8 remasteroinissa tuota AI kikkaa taustoihin vaan pelkät polygon hahmot.
Luulisi että square olisi pienellä rahatukulla saanut luvan käyttöön.

Capcomi sitten taas olisi voinut tuoda vanhat ressat samalla tavalla vaikka season passin kylkiäiseksi näihin remake peleihin.

Resident Evil 2 oli siitä outo nykyajan AAA peli ettei tullut yhtää maksullista DLC siihen vaikka olisi mielellään toivonut että olisi ollut esim Marvinin tarina pelattavissa jne.
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
5 189
Mietin vain että miksi ei esim SquareEnix käyttänyt FF8 remasteroinissa tuota AI kikkaa taustoihin vaan pelkät polygon hahmot.
Luulisi että square olisi pienellä rahatukulla saanut luvan käyttöön.

Capcomi sitten taas olisi voinut tuoda vanhat ressat samalla tavalla vaikka season passin kylkiäiseksi näihin remake peleihin.

Resident Evil 2 oli siitä outo nykyajan AAA peli ettei tullut yhtää maksullista DLC siihen vaikka olisi mielellään toivonut että olisi ollut esim Marvinin tarina pelattavissa jne.

Toi AI-kikka on vielä vähän uus juttu, vähällä huomiolla, lapsenkengissä ja se ei oo kuiteskaan ihan virheetön. Moni pelifirma ei sen takia oo noihin siirtyny, vaikka tolla ois todella helppo hoitaa homma. Tausta kerrallaan vaan pistät sen raksuttaa sitä kuvaa lävitte jokusen tunnin ja valmista ois. Ja se vaatii myös muita juttuja, minkätakia firmat ei oo valmiita käyttämään yhtään enempää resursseja moisiin, koska niille on kuiteski pieni markkina vaan.
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
5 189
Gamma Hunterista vuotanu screenshotti

1582473055897.png





Ja tässäkin pelissä ilmeisesti on pidempi viemäriosuus mukana, hyvä vaan :tup:




Edit: On näköjään vähän enemmänki vuotanu kuvia, ja täytyy sanoa et on se Nemesis kyl pelottava ilmestys nyt ku näkee ihan pelikuvasta sitä tarkemmin.

Spoilerivaroitus:


 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
5 189
Resident Evilin virallisella Facebook-sivulla sanottiin että RE3 Remaken demo on tulossa vielä tässä lähiaikoina. Eli pääsee ennakkoon jo koettaa vähän.


Edit: Ja Twitterissä myös


 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
132
Resident Evilin virallisella Facebook-sivulla sanottiin että RE3 Remaken demo on tulossa vielä tässä lähiaikoina. Eli pääsee ennakkoon jo koettaa vähän.


Edit: Ja Twitterissä myös


Ei taida nykyään enää monia pelejä päästä demona pelaamaan, joten tästä iso plussa. Pääsee myös pelisarjaa tuntemattomat kokeilemaan ilman steam refund- rumbaa.

Itsellenihän kakkosen remakesta muodostui kovin peli miesmuistiin, joka tuli hinkattua läpikotaisin. Enkä ole edes mikään originaali RE veteraani, vaan olen vasta viimeisen viiden vuoden sisään tutustunut sarjaan.

Kolmostakaan en ole alkuperäisenä pelannut, niin eihän tässä malta enää odottaa julkaisupäivää. Trailerit yms. toki katsomatta, ettei turhaan spoilaannu. :tup:
 

S3p

Liittynyt
25.10.2019
Viestejä
44
Tässä oikeestaan paras gameplay pätkä tähän saakka missä ei oo mitää rasittavaa kommentointia taustalla
 

Ultrosor

Tentacule spécialité
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 765
Jaahas olisi kaiketi aika pelata kakkosen remake ensimmäistä kertaa läpi, nyt kun alkaa tämän julkaisu lähestyä. Saisi molemmat sitten pelata peräjälkeen :thumbsup:

Vaikuttaa todella hyvältä.
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
5 189
Tässä voi olla jackpotin paikka todellakin, koska selkeästi vaikuttaa siltä että Capcom on tehny tästä isomman ja paremman ku RE2R:stä, vaikka sekin oli uskomaton kokemus ja upea peli. Siihen päälle Resistance, jonka uudet pelivideot ja screenshotit ovat entistä vakuuttavampia, ni tästä voi tulla tälle vuodelle pirusti pelattavaa pitkäksikin aikaa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
492
Hyvin pieni paljastava lisätieto pelistä, mutta ehkä joku tykkää yllättyä näistä yksityiskohdista, niin laitetaan spoileriin:
Ilmeisesti Nemesiksellä on pääsy tallennushuoneisiin. :eek: Olihan se huvittavaa, kun Mr X ei päässyt noihin huoneisiin, vaikka ovi oli aivan selällään auki, mutta Nemesis on kaikin tavoin uhkaavampi vastustaja muutenkin, joten saa nähdä tuleeko tuosta hiukkasen liian hektistä. Toivottavasti tarjotaan hengähdystaukoja jossain muodossa.

Edit: Spoilerin yksityiskohta olikin bullshittiä.

Peli näyttää kaikin puolin loistavalta, mitä tähän mennessä olen nähnyt.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
5 189
Noi Nemesiksen juorut on potaskaa, Capcomilta jo korjailtiin asiaa. Jotkut journalistit vaan halus saada huomiota itelleen noilla heitoilla.


Ja johan sen järkikin sanoo ettei siitä tulis yhtään mitään, jossei se sua missään jättäis rauhaan.
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
5 189
Hieman mietityttää että kuinka rasittavaksi tuo Nemesis käy. Jospa se ois tehty hyvin tyyliin Alien Isolationin alien, sekin jahtasi koko ajan mutta ei käynyt ärsyttämään.
Eiköhän tossakin oo sama homma ku kakkosessa, et se lopettaa sun jahtaamisen ku pääset karkuun sen näkökentästä ja välillä ilmestyy skriptatuissa kohdissa. Ja voi myös olla ettei sillä oo niin hyvää kuuloa.
 

P c L A Y E R

Tukijäsen
Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 748
Hieman mietityttää että kuinka rasittavaksi tuo Nemesis käy. Jospa se ois tehty hyvin tyyliin Alien Isolationin alien, sekin jahtasi koko ajan mutta ei käynyt ärsyttämään.
No AI:n vanilla ailien nimenomaan kävi ärsyttämään ihan hemmetisti vaikeammilla vaikeustasolla. Se pyöri tietyissä kohdissa koko ajan pelaajan lähellä, vaikka kuinka kykit piilossa. Modilla sen sai toki oikeasti liikkumaan randomisti. Toivottavasti RE3:n remake ei ainakaan siitä AI:n modaamattomasta alienista ota mallia.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
492
Saisivat ainakin keksiä jonkin ratkaisun/selityksen, jos Nemesis ei pääse safe roomiin sisälle. Ihan imbesilliä vuonna 2020, että on jokin näkymätön seinä, jonka läpi se ei pääse seuraamaan tämän luokan peleissä. Nemesishän pääsee tiiliseinänkin läpi, kuten videoissa nähdään.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 806
Saisivat ainakin keksiä jonkin ratkaisun/selityksen, jos Nemesis ei pääse safe roomiin sisälle. Ihan imbesilliä vuonna 2020, että on jokin näkymätön seinä, jonka läpi se ei pääse seuraamaan tämän luokan peleissä. Nemesishän pääsee tiiliseinänkin läpi, kuten videoissa nähdään.
Tulihan mr.x myös seinien läpi ;)

Mutta saisivat oikeasti laittaa noi sitten vaikeusasteiden taakse, vaikeamalla sitten oikeasti seuraakin sinua joka paikkaan.
Joku sanoi ressa 2 ketjussa aikanaan hyvin Mr.x:stä se oli alkuun ahdistava ja pelottava mutta pidemän päälle, se kävi vain vituttaa.

Toki tässä kohdassa olin pelanut jo useasti clairella ja leonilla läpi.
 

BOT

Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
1 898
Olisiko paras antaa pelaajan itse säätää vaikeustasoa mieleisekseen? Muistaako/tietääkö täällä kukaan System Shock ensimmäisen vaikeustasosäätimet? Jos haluaa että tallentaminen on vaikeaa niin voisi tehdä siitä vaikeaa ja jos haluaa paljon vihulaisia ammuttavaksi niin sekin käy. Minä ainakin suunnittelisin pelin tällälailla, eli voisi säädin ratkaista sen pääseekö Nemesis tallennushuoneisiin vaiko ei. Kaikista tärkeintä olisi tehdä ratkottavista vaikeampia, kun nehän eivät vissiin muutu kakkosen uusinnossa mihinkään jos säätää vaikeustasoa vai onko näin? Hyvin helppoja ovat kaikkiaan ja miksei vaikka saisi ajan juoksemaan ratkottaessa jos haluaa, niin joutuisi ampumaan tai eksyttämään ensin mörmyt ja sitten mahdollisimman nopeasti ratkaisemaan ennen kuin tulee lisää. Se on hassua miten helppoa tällaisia muutoksia on tehdä ja miten paljon ne parantavat peliä, kun taas moni työläs asia ei välttämättä ole kovinkaan olennainen lopulta kokonaisuudessa.

 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 806
Olisiko paras antaa pelaajan itse säätää vaikeustasoa mieleisekseen? Muistaako/tietääkö täällä kukaan System Shock ensimmäisen vaikeustasosäätimet? Jos haluaa että tallentaminen on vaikeaa niin voisi tehdä siitä vaikeaa ja jos haluaa paljon vihulaisia ammuttavaksi niin sekin käy. Minä ainakin suunnittelisin pelin tällälailla, eli voisi säädin ratkaista sen pääseekö Nemesis tallennushuoneisiin vaiko ei. Kaikista tärkeintä olisi tehdä ratkottavista vaikeampia, kun nehän eivät vissiin muutu kakkosen uusinnossa mihinkään jos säätää vaikeustasoa vai onko näin? Hyvin helppoja ovat kaikkiaan ja miksei vaikka saisi ajan juoksemaan ratkottaessa jos haluaa, niin joutuisi ampumaan tai eksyttämään ensin mörmyt ja sitten mahdollisimman nopeasti ratkaisemaan ennen kuin tulee lisää. Se on hassua miten helppoa tällaisia muutoksia on tehdä ja miten paljon ne parantavat peliä, kun taas moni työläs asia ei välttämättä ole kovinkaan olennainen lopulta kokonaisuudessa.
Jos ei laske ammuksia ja tähtäin avustusta, vihollisten kestoa niin kakkosessa vaikein vaikeusaste vaikuttaa vain että savettamalla joutuu käyttää ing ribboneita.
Helpolla ja keskivaikealla ei ole tuota.

Olen siinä samaa mieltä että noi voisi tehdä vaikeusasteiden taakse:
Helpomalla vastustajan(Mr.x/Nemesiksen) voi tiputtaa kanveisiin ja saada panoksia kuten alkuperäisissä ja seuraavan kerran ilmestyy kun tarina näin tekee.
Vaikeamalla sitten sama juttu kuin ressa 2 remakessa tehty että se notkuu hetken ja lähtee tutkimaan paikkoja.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
924
Jos ei laske ammuksia ja tähtäin avustusta, vihollisten kestoa niin kakkosessa vaikein vaikeusaste vaikuttaa vain että savettamalla joutuu käyttää ing ribboneita.
Helpolla ja keskivaikealla ei ole tuota.
RE2 remake käyttää muokautuvaa vaikeustasoa (adaptive difficulty).

Hardcore vaikeustaso kytkee tuon pois, ja pitää sen aina vaikeimmalla. Lisäksi muunmuassa Mr.X kävelee huomattavasti nopeammin perässä kuin standardissa, jossa häntä pääsee pakoon kävelemällä. Vaikuttaa myös mm. puukkojen kulumiseen, osaan puzzleista ja muuhun.

Lähteet:



...en muista mistä tuon "adaptive difficulty" kytkeytyy pois hardcorella kuulin, muistaakseni joku Ink Ribbon -kanavan video.
 
Liittynyt
26.08.2017
Viestejä
775
Toivoisin kyllä että jättävät pois tuon adaptive difficultyn aka rankin RE3:sta. Raivostuttavaa kakkosessa kun zombit imee luoteja kuin sieni.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 806
RE2 remake käyttää muokautuvaa vaikeustasoa (adaptive difficulty).

Hardcore vaikeustaso kytkee tuon pois, ja pitää sen aina vaikeimmalla. Lisäksi muunmuassa Mr.X kävelee huomattavasti nopeammin perässä kuin standardissa, jossa häntä pääsee pakoon kävelemällä. Vaikuttaa myös mm. puukkojen kulumiseen, osaan puzzleista ja muuhun.

Lähteet:


...en muista mistä tuon "adaptive difficulty" kytkeytyy pois hardcorella kuulin, muistaakseni joku Ink Ribbon -kanavan video.
Puhuinkin omasta kokemuksesta lähinnä mutta noin suurinpiirtein suurimmat muutokset jotka havaitsin.
Toisin sen myönnän etten koskaan laskenut mr.x juoksu nopeutta tässä vaan juoksin aina karkuun ja katsoin kartasta etten vahingossa pussita itseäni.

Toivoisin kyllä että jättävät pois tuon adaptive difficultyn aka rankin RE3:sta. Raivostuttavaa kakkosessa kun zombit imee luoteja kuin sieni.
Olen samaa mieltä ja kun alkukohtauksessa Leon pudottaa zombien yhdellä headshotilla(kun pelastaa Clairen)

Itse pelissähän pystyi tekee siten että ampui pari laukausta polveen ja zombie kaatui, sitten pari luotia selkärankan ja pään välille(n.s niskalaukaus) niin loppui eläminen kun taas suoria headshotteja sai ampua enemmän.

Kaveri pelasi PS4:llä ja sitten tuskastui kun kaikki panokset meni pelkiin zombeihin niin tuolla kikalla helpottui.

Edit: En muista muuttuko HC:llä tuo mutta sillä vaikeusasteella käytin vain polvi kikkaa tai kiersin ohi.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
1 501
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
1 501
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
5 189
Demo pelattu läpi PC:llä, ja voi veljet, oli kerta kaikkiaan upea kokemus. Itse peli tulee olemaan todella upea videopeli, ihan sanattomaksi veti jo tää demo. Wau.

Kakkosen Remakesta on selvästi otettu oppia, kaikki tuntuu vain paljon paremmalta ja suuremmalta. Mukana oli myös positiivisia yllätyksiä alkuperäisestä. Väistömekaniikka tosin vaatii opettelua jotta sen kanssa oppii elämään. Ja dialogi on aivan eri planeetalla ku kakkosessa, huomattavasti paljon paremmin kirjoitettua ja luontaista.
 
Liittynyt
26.08.2017
Viestejä
775
Demo pelattu läpi PC:llä, ja voi veljet, oli kerta kaikkiaan upea kokemus. Itse peli tulee olemaan todella upea videopeli, ihan sanattomaksi veti jo tää demo. Wau.

Kakkosen Remakesta on selvästi otettu oppia, kaikki tuntuu vain paljon paremmalta ja suuremmalta. Mukana oli myös positiivisia yllätyksiä alkuperäisestä. Väistömekaniikka tosin vaatii opettelua jotta sen kanssa oppii elämään. Ja dialogi on aivan eri planeetalla ku kakkosessa, huomattavasti paljon paremmin kirjoitettua ja luontaista.
Aikaisemmin kun katsoin ei demoa Steamiin vielä ollut tullut (?), niin latasin jo PS4 version. Nyt kuitenkin löytyi niin mielumminhan sen tuolla pelaa.
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
5 189
Aikaisemmin kun katsoin ei demoa Steamiin vielä ollut tullut (?), niin latasin jo PS4 version. Nyt kuitenkin löytyi niin mielumminhan sen tuolla pelaa.

Se ei heti seittemältä näkyny, mut sen sai Steamin database sivuston kautta. Sieltä ku klikkas install painiketta ni se lähetti linkin Steamiin työpöydälle ja alko lataamaan demoa.

 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
1 501
Pari kertaa demo läpi ja oikein hyvältä vaikutti! UWQHD:lla pyöri täysillä 100 fps pintaan. Eiköhän tämä tule hommattua.

Ainoa häiritsevä tekijä oli, että zombit saa aina purtua jos pääsee iholle rämpytyksestä huolimatta.
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
5 189
Ainoa häiritsevä tekijä oli, että zombit saa aina purtua jos pääsee iholle rämpytyksestä huolimatta.
Mä en tiiä et oliko se toiminto jotenki sit rikki vai mitä ihmettä, ku koitin rämpytellä irti ni ei onnistunu ikinä. Pitää viel testailla ja ''harjoitella'' :comp:
 
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
398
Mä en tiiä et oliko se toiminto jotenki sit rikki vai mitä ihmettä, ku koitin rämpytellä irti ni ei onnistunu ikinä. Pitää viel testailla ja ''harjoitella'' :comp:
En tiedä olenko ihan hakoteillä, mutta eikös se pointti ole siinä, että se vaan vähentää sitä purennan kestoa, eli pienentää damagea? Pelkällä rämpytyksellä ei saa sitä tulevaa osumaa kokonaan vältettyä.

Demon pelasin eilen illalla kertaalleen läpi ja hyvältähän se maistui. Jos pidit Remake 2:sta, niin tämäkin uppoaa varmasti. Ostoon menee :tup:
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
5 189
En tiedä olenko ihan hakoteillä, mutta eikös se pointti ole siinä, että se vaan vähentää sitä purennan kestoa, eli pienentää damagea? Pelkällä rämpytyksellä ei saa sitä tulevaa osumaa kokonaan vältettyä.

Aa nii, mä luulin et siitä pääsee irti tolla systeemillä mut ei sit vissiin. Noh, onneks on sentään väistöliike mitä todennäköisesti tulee jokainen käyttämään erittäin paljon välttääkseen noita tilanteita. :interested:
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
924
Hmmh, demon perusteella jään ehkä odottelemaan miltä julkaisu näyttää, ja sen perusteella sitten ostan kun ostan. RE2:stahan on saanut jo alle 15€, joten hinta tippuu vuodessa melkoisesti.

...ei nimittäin ihan vakuuttanut tuo spödermän-Nemesis, kun en yleisesti näistä stalkkaavista puolikuolemattomista hirviöistä erityisemmin pidä, ja tässä se kuitenkin on pitkälti pelin pointti. Noin muuten vaikutti oikein hyvältä. Hankala päätös, mutta ehkä jaksan ainakin hetken tuumia onko peli minua varten vai ei.

Rämpytys-A ei tosiaan voi olla zombista irti pääseminen, optionseissahan oli erikseen vaihto rämpytyksestä holdiksi, jotta ei tartte sormiaan kiusata.
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
5 189
...ei nimittäin ihan vakuuttanut tuo spödermän-Nemesis, kun en yleisesti näistä stalkkaavista puolikuolemattomista hirviöistä erityisemmin pidä, ja tässä se kuitenkin on pitkälti pelin pointti.

Siin tosin on vähän se et jos tässä ei olis jotain tommosta erikoisempaa tapausta pitämässä jännitystä yllä, ni peli kävis aika tylsäks, jos pelkkiä perusörkkejä pitäis tappaa. Ja tolla saa tän erottumaan joukosta, muuten tästä tulis ku mistä tahansa muustaki zombie-teemaisesta pelistä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
973
Mites tuon demon pystyy lopettamaan kun itsellä siinä pause screenissä on vain se options ja return? Ja siellä options valikossa ei ole mitään "quit game"
Hyvin kyllä näytti pyörivän allekirjoituksen koneella 1440p 70-110fps, kaikki asetukset maks paitsi se volumetric fog
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
5 189
Mites tuon demon pystyy lopettamaan kun itsellä siinä pause screenissä on vain se options ja return? Ja siellä options valikossa ei ole mitään "quit game"
Hyvin kyllä näytti pyörivän allekirjoituksen koneella 1440p 70-110fps, kaikki asetukset maks paitsi se volumetric fog

Sen voi surutta painaa Alt + F4, edes RE2R ei suuttunu siitä.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
924
Siin tosin on vähän se et jos tässä ei olis jotain tommosta erikoisempaa tapausta pitämässä jännitystä yllä, ni peli kävis aika tylsäks, jos pelkkiä perusörkkejä pitäis tappaa.
Ehkä näin, tosin Re 0-2 pärjäsivät mielestäni varsin hyvin ilman kuolemattomia vihollisia, eikä Mr.X ehkä olisi ollut tarpeen remakessakaan molemmissa skenaarioissa.

Alkuperäisestä RE3:stakin pidän eniten silloin, kun Nemesis ei pompi naamalle. Tosin jos tässä remakessa voi samalla tavalla tapella Nemesistä vastaan, saada päihittämisestä jotain pieniä palkintoja ja päästä Nemesiksestä eroon siksi aikaa että voi rauhassa ympäristöä tutkia, niin ehkä se ei ole suuri murhe. Demossahan se ei onnistu. Katsotaan. Vähän makustelin vielä asiaa illasta ja aamusta, jos parin viikon päästä on sopivasti pelibacklogissa tilaa niin kai tämä tulee osteltua sillä noin ~43€ mikä on isthereanydeal.comin listaama alin hinta.

Hienoin asia demossa: Donitsimestassa soi radiosta Resident Evil 2:n originaali lopputekstien musiikki, jonka puutosta kritisoin remakessa. Kesti hetken hiffata, miksi kuulostaa niin kovin tutulta. :)
 
Viimeksi muokattu:

P c L A Y E R

Tukijäsen
Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 748
Mites tuon demon pystyy lopettamaan kun itsellä siinä pause screenissä on vain se options ja return? Ja siellä options valikossa ei ole mitään "quit game"
Hyvin kyllä näytti pyörivän allekirjoituksen koneella 1440p 70-110fps, kaikki asetukset maks paitsi se volumetric fog
Joo samaa ihmettlin itsekkin eilen. Tainnu vaan jäädä demobuildista quit nappi puuttumaan.
 
Liittynyt
26.08.2017
Viestejä
775
Normaalisti demon voi lopettaa vain pelaamalla sen läpi. Muuten vain raa'asti alt+f4/taskmanilla kiinni.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
129
Jotenkin hailakan näköinen paletti, ihan niin kuin musta ei olisi ihan mustaa. Onko tämä pelille ominainen "tyylikeino" vai onko mulla joku asetus vain pielessä?
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
924
Jotenkin hailakan näköinen paletti, ihan niin kuin musta ei olisi ihan mustaa. Onko tämä pelille ominainen "tyylikeino" vai onko mulla joku asetus vain pielessä?
Täysin samaa oli Resident Evil 2 remakessa. En muista demon osalta kun ei tullut huomioitua, mutta ainaki Re2 Remaken asetuksissa on "Color space", ja jos vaihtaa sRGB -> Rec. 709 niin korjasi ainakin minulla tuon harmausongelman, tosin samalla paikoista tuli jonkin verran pimeämpiä. Osalla vissiin auttanut myös HDR-asetuksen räplääminen.
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
5 189
Tossa kirkkausongelmassa perus puucee näyttö ei oikein osaa sitä laittaa nätiks, mut ku kokeilin Steam Linkin kautta 4K töllöstä missä on HDR:ää ynnä muuta kontrastin parannusta, ni siinä se näytti lähes täydelliseltä. Toi Rec.709 tosiaan auttaa, mut se vetää tosi pimeäks pelin, et sit joutuu rukaa taas lisää. Ehkä tähänkin ongelmaan ois joku softa saatavilla millä sais helpommin onnistumaan. ReShaderilla ainaki saa ton ongelman pois + säädeltyä palettia sopivammaks + poistettua Haze-efektiä.
 

P c L A Y E R

Tukijäsen
Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 748
Tossa kirkkausongelmassa perus puucee näyttö ei oikein osaa sitä laittaa nätiks, mut ku kokeilin Steam Linkin kautta 4K töllöstä missä on HDR:ää ynnä muuta kontrastin parannusta, ni siinä se näytti lähes täydelliseltä. Toi Rec.709 tosiaan auttaa, mut se vetää tosi pimeäks pelin, et sit joutuu rukaa taas lisää. Ehkä tähänkin ongelmaan ois joku softa saatavilla millä sais helpommin onnistumaan. ReShaderilla ainaki saa ton ongelman pois + säädeltyä palettia sopivammaks + poistettua Haze-efektiä.
Eikös re2 remakeen ollu joku "modi" millä sai tummemmat mustat ja muutenkin paremmat värit... Jospa tähänkin tulee jossain vaiheessa.
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
5 189
Eikös re2 remakeen ollu joku "modi" millä sai tummemmat mustat ja muutenkin paremmat värit... Jospa tähänkin tulee jossain vaiheessa.

Joo tais siihen olla semmoi, mut seki nojas lähinnä vissiin pelin sisäisiin säätöihin tai ReShadeen. Näistä peleistä jotenki huomaa sen että on melko varmasti konsolit edellä suunniteltu, ku tietävät, että konsoleita pelataan nykyaikaisilla telkoissa missä on hyvät kuvanparannustekniikat --> kontrastit on kohdillaan. Kun taas puuceen näytöt on ikäänkuin ''raakoja'' näyttöjä ilman mitään erikoistekniikoita/teknologiaa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
84 798
Viestejä
1 743 891
Jäsenet
37 650
Uusin jäsen
Max Mattsson

Hinta.fi

Ylös Bottom