Resident Evil 3 Remake (PS4/XB1/PC)

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 579
Itse pelasin RE2 ramken läpi ensin Hiiri/näppiksellä koneen näytöltä, ja sitten perään ohjaimella olohuoneen töllön kautta. Hiiri näppis yhdistelmä tosiaankin paljon helpompi, kun ohjain, mutta tunnelmaa on eri tavalla ohjaimella, kun headshotit ei lähdekään ihan tuosta vaan.

Itse olen ihan sysipaska ohajinen kanssa, mutta näissä vanhemmissa ressoissa sen kanssa vielä pärjää jotenkin, kun ovat hidastempoisia ja on aikaa vähän hieroa sen tähtäämisen kanssa.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
945
Oon pelannut Re2 ja Re3 läpi kymmeniä kertoja, sekä pc, xbox ja ps5. Ja kyllä mä oon sitä mieltä että pc:llä on optimaalisin pelata. Liikkuminen ja valikot on ohjaimella ehkä luontaisinta mitä konsolipuolella olen kokenut.. mutta tähtääminen on hiirellä niin paljon nopeampaa että itselle se oli suuri nautinto ja helpotti läpipeluuta varsinkin hc-vaikeudella. Toki jos olet hyvä ohjaintähtääjä, paras pelikokemus on pelata isolla oled-töllöllä ja uusimmalla konsoligenillä.
Vähän offtopic kun kyse on RE4 Remakesta, mutta pelasin sen PC:llä sohvalla köllötellen, PS5-ohjaimella ja isosta oled-telkkarista Dplby Atmos-kotiteatterin ympäröimänä. Mutta "huijasin" ampumaratahaasteet pelaamalla ne pöydän ääressä hiirellä ja näppiksellä. :vihellys:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 324
Viestejä
4 194 371
Jäsenet
70 897
Uusin jäsen
Miigu

Hinta.fi

Ylös Bottom