Resident Evil 2 (PC, PS4, Xbox One)

Juuri menin testimielessä clairella 2nd osan läpi ja jäi 400 kutia konepistooliin, 10-20 kutia granaatin heittimeen ja pistooliin myös reilusti kuteja. Ja sai ampua reilulla kädellä vihollisia.
 
Vielä ei runeissa taideta tätä hyödyntää



Muutama vastaava skippi kun pelistä vielä löydetään, niin saattaa any% sub 30min olla melko mahdollinen, vastaavalla glichillä saattais jopa päästä suoraan labran hissiin :vihellys:
 
Claire A meni alle 3 tuntiin, ja S-rankki napsahti! Vielä Leon 2nd run, niin olisi kaikki neljä kampanjaa läpi. :kippis:

79008E46CDB701712FE5C2BA8B665F2F504E0D21
 
Sinne meni neljäskin kampanja läpi, ja sekin S:llä. Nyt koittelemaan HC:ta lisäsisältöä odotellessa. On se vaan GotY -ainesta! :cool:

95A3BFCE5C65BF9AD8F1894903EEF26A5A1A91F2
 
Koita muistaa kohdella tätä peliä uutena ja ottaa ne nostalgialasit pois päästä :D
Käskystä!

giphy.gif


Mutta tosiaan ressa 2 alkuperäinehän se oli omalle kohdalleni se joka tutustutti sarjaan kun siihen aikaan luokan pojat puhuivat mahtavasta pelistä ja itsekin piti tutustua ja sitten vasta ykköstä aloin pelaa.
 
Kokeilin demoa eikä jaksa pyöriä edes GTX 960 TI näyttiksellä pelikelpoisesti. Ei jatkoon.

*Kaivaa N64 version naftaniinistä*
 
i'm too old for this sith. Aina vaan henkihieverissä ja panokset lopussa. Standard tasolla pelaan no jos se clairen osuus ois vähän helpompi.
 
Itse olen päässyt tyypilliseen tilanteeseeni. "Vain" 30 pistoolin panosta ja 10 haulikkoa... ja laatikossa ~10 full heal tarpeet + 8-10x gun powder + 3-4 x yellow gunpowder.

Ei saa antaa minulle peliä, jossa pitäisi päättää mitä panoksia haluaa ja milloin, koska jään vaan säästelemään niitä. Sama kävi RE3:ssa, jossa lopputulos oli että pelasin pelin normaalilla läpi käyttäen vissiin tasan yhden kerran alussa gunpowderia pistoolin panoksien tekemiseen.
 
Oliko tuossa jotain rajoitusta monta healtti itemiä voi käyttää ja ilmeisesti infinity ammo aseita ei saanut käyttää?

Pari viestiä ylempänä oli @Rane postannut linkin. Resident Evil 2 | How To Get The S & S+ Rank - Requirements & Rewards | RE2
S+ Rank Clear Condition
  • Clear within 2 hours and 30 minutes (For Scenario A)
  • Clear within 2 hours (For Scenario B)
  • Number of Saves at 3 or Less
  • Use of Infinite Combat Knife is allowed.
  • Non-use of Infinite Weapons e.g. Samurai Edge, LE 5, etc. (Currently being verified).

20190204152650_1.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Tänään tuli Hardcorella S+ rank Leonilla :) Sama pitäs tehdä vielä Clairella.

20190203175846_1.jpg

20190203175846_1.jpg
Missä kohti tallensit pelin noilla kolmella kerralla? Leon A tuntuu olevan huomattavasti hankalempi S-rankkina Hardcorella verrattuna Claireen tai Leon B:hen (pääasiassa sen takia, kun et saa sitä toista pistoolia eikä magnumikaan ole normireitin varrella, vaan vähän joutuu kiertämään.)
 
Missä kohti tallensit pelin noilla kolmella kerralla? Leon A tuntuu olevan huomattavasti hankalempi S-rankkina Hardcorella verrattuna Claireen tai Leon B:hen (pääasiassa sen takia, kun et saa sitä toista pistoolia eikä magnumikaan ole normireitin varrella, vaan vähän joutuu kiertämään.)

1.Ennen circuit puzzlea
2.Chess plug puzzlen jälkeen (Ennen G-2)
3.Ennen G-3

Edit:
Hämähäkkejä jäin kaipaamaan alkuperäisestä.
 
Viimeksi muokattu:
Vielä kun saisi ne oikein hitaat ovenavausanimaatiot. ;)
 
Pelasin justiinsa läpite. Suurimmaksi osaksi positiivinen yllätys kun en ole näitä pelannut aiemmin. Tunnelma tuolla ekassa kentässä oli kohillaan. Muut oli aika "meeh". Lähitaisteluita voisi mielestäni parantaa, kun ei niissä oikeastaan taistella. Annetaan vaan Zombien purra ellei ole kädessä puukkoa tms.
 
Tulipas otettua vähän turhankin leppoisaisti eka pelikerta kun pelikello näytti 12h kun pääsin Clairellä lävitse ja nytten työnalla Leon toka.

Vähän kylmästi loppu toi ekan osion loppuvideo joka tavallaan kyllä pakottaa pelaa toisella hahmolla myös jolloin käsittääkseni näkee lopun kokonaisuudessaan.

Joo tuli otettua itsekin toi soundtrack swapp ja tosiaan hyvä silloin jos haluaa muistella nostalgia lasit silmillä mutta paljon painostavampi tunnelma tulee silloin ku ei ole mitää musiikkeja ja säpsähtää jokaista pientä ääntä.

Vähän tuntui pulssi nousevan kun mr.x:ää olin huoneessa karussa ja vierestä käytävästä tulee "tömps tömps" äänet ja pysähtyy oven kohdalla mutta jatkaen silti matkaa.
 
Ja sitten first person modiakin kehitetty:


Edit:
Työkirja Resident Evil 3:n väistämätöntä remasteria varten - osa 1

Mualima on pari viikkoa saanut kylpeä Shinji Mikamin visvaisessa verenperinnössä ja yhteisen veisun jokainen säijje alkaa:
"Lisshää kiitosh!"
Selviytymiskauhu on peliviihteen saralla paljosta velkaa mainitulle pelikehittäjälle. En ole niinkään varma, että hänen visioilleen on enää nykyisellään sijaa – parempi antaa se soihtu muiden kannettavaksi.

Aikansa kutakin, kuten myös Shinji Mikamia.
Tapetilla olevan pelin odottelu alkoi käymään sietämättömäksi, ja valitettavasti haksahdin temaattisen touhuamisen etsiskelemiseen.

Shinji-sanin The Evil Within on niin sanotusti polarisoiva peli: osa rakastaa, toiset vihaavat. Omakohtaisesti olen huomannut olevani taipuvainen näistä ensimmäiseen kastiin – jos jossakin parjatussa pelissä on se jokin, se maaginen kipinä ja idea, ei vaihtelevasti laadukkailla raamituksilla ole tällöin mitään merkitystä.

Mainitun TEW:n osalta homman kaava kuitenkin murtui.

Resident Evil 2:n uusi versio (huom. ei remake) osoitti, että hoituu se homma uudeltakin sukupolvelta. Asiaan toki vaikutti myös se, että mainittu herra ei enää Capcomilla vaikuta, vaan kipparoi omaa Tango Gameworks -pelistudiota TEW-visioineen.

Hyvä niin - uutta verta jne.

Kyllähän se Resident Evil VII jo viittilöi, että laatua on tulossa. Capcomilla on näköpiirissä melko maukkaat ajat, sillä REVII, RE2, miljoonamyynteihin yltänyt Monster Hunter World sekä uusi Devil May Cry ovat horisontissa.



RE2 on helppo 4/5, mutta kuten Angry Joekin artikuloi, vielä jäi varaa viedä hommaa pidemmälle, ja on jopa melko yllättävää, että niin ei tehty.

Etunenässä kysymys on "modernisoivista toimenpiteistä", ilman että menetetään kuitenkaan niitä residenttimäisyyksiä, kuten inventaariotetristä.

Alla omaa pientä jatkokehitysraamitusta capcomilaisille, joiden tiedän silmä kovana seuraavan kaikkivoipaisen KonsoliFINin direktiivejä Google Translatorin kanssa:

1. Inventory
Isossa osassa RE2-purnauksista invis on heti kärjessä – mikä ei varsinaisesti yllätä, sillä olihan tuo jo aikanaan merkittävän iso osa pelikokemusta. Ahtaudellaan ja kankeudellaan. Se rajoitti sitä, mitä mahtui mukaan ja mitä ei.

Valikot ja esineiden hallinta ovat eeppisen hankalia asioita toteuttaa hyvin missä tahansa pelissä, mutta muutoin modernisoidun RE2:n olisi tavallaan toivonut vievän asiaa hieman eteenpäin.

Ei. Valikon ahtautta ei saa poistaa tyystin. Se on osa aitoa RE-pelikokemusta. Päähahmo ei ikinä saa kantaa maailman kaikkia asioita taskuissaan.

Sen sijaan valikkorumbaa olisi pitänyt viedä enemmän Tetriksen suuntaan – jos joku on kuullut lomalaisten pelaavan Tetristä auton pakkaamisen kanssa, niin samaa voisi soveltaa myös tähän. Lähtökohtaisesti asiat tarvitsisivat pientä järkeistystä, ja kärjessä olisi jakaa valikot:

a) Valikko aseille ja varusteille, jotka säilytetään remmeissä/koteloissa ympärillä kehoa. Lähtökohtaisesti pelaajan tulisi voida kantaa käsiasetta ja kivääri-tyyppistä asetta vaivatta. Puolustusaseet kuten puukot ja flashbangit samaan kategoriaan.

b) Valikko esineille kuten avaimet, kehittämättömät filmirullat ja muu piensälä.

Kasvit tarvitsisivat pientä jatkokehitystä, sillä jo ensimmäisen Resident Evilin aikaan tuli huudettua inventaariotilan loppuessa, että "tunge se saatanan kukka vaikka perseeseen, kunhan sen saa mukaan!"

Tuntui helvetin typerältä kuolla sen vuoksi, että joku syötävissä oleva parantava persiljapuska ei muka mahtunut taskuun / hatun alle / paidan sisään / kalsareihin / sukanvarteen jne.

Kasveille tarvittaisiin täten oma rohtopussi – kunnon poppamiehen nyssäkkä. Myrkytys-tila on niin pienessä osassa nykyistä RE-kokemusta, että sen voisi joko unohtaa kokonaan tai vaihtoehtoisesti tehdä siitä koko homman ytimen; zombiarmeijan pureskelun vaikutukset mitattaisiinkin päähahmon zombifikaatiomittarilla!

Joo, tykkään tästä ideasta! Kuuntele minua Capcom-san.
Lähtökohtaisesti haluaisin, että yrttitouhu toimisi kuten Horizon Zero Dawnissa, jossa oli yksi mittari puhtaasti parantavia esineitä varten. Itsensä parantaminen laski tuota mittaria, eli parannusyrttien määrää, siinä missä niiden kerääminen maailmasta täydensi sitä. "Rohdolla" voisi olla erilaisia lisävaikutuksia riippuen siitä minkämoista yrttiä sinne lisää – kuten hetkittäinen vikkelämpi eteneminen.

Douppinkia, nääs.

Jos yrtittelyn halutaan olevan esillä siinä määrin mitä se nyt on – että vievät isot slotit inviksestä ja niitä yhdistelemällä saadaan eri juttuja, niin kyllä tässä on tilausta hieman syvemmällekin mekaniikalle. Ensimmäisen RE:n vuodesta 1996 on jo kokonainen elinikä.

Kyllä, RE2 hieman kehittikin asiaa: Yhdistelemällä punaista, vihreätä ja sinistä yrttiä hahmo ei pelkästään parantunut ja poistanut mahdollista myrkytystilaa, mutta sai myös vähän omituisen "suojan", eli tuleva vahinko ei tehnyt niin pahaa jälkeä.

Ymmärrän idean, mutta täysin ylimääräinen ominaisuus, sillä pomomatseista meni hardcorellakin se jännitys.

2. Lungee nyt helevetti
On hyvä, että pääpiirteittäin RE2:n pelihahmot eivät suorittaneet välianimaatioissa asioita (lue: ninjapotkuja sun muuta kommandokaa), joita pelaaja ei voi itse pelatessa tehdä. Se, että välianimaatioissa ollaan ninjoja ja itse pelissä kävellään kuin 104-vuotias pirteimpinä aamuinaan, on omiaan alleviivaamaan sitä, että peliähän tässä pelataan.

Metal Gear Solid Twin Snakesin surullisenkuuluisat "uudet välidemot" olivat karkein esimerkki siitä, että tuotannossa ei ole helvetti ajateltu yhtään mitään.

Kenestä se muka oli hienoa kun pompitaan lentävien ohjusten päällä? Ei kenestäkään. Hmm... paitsi ehkä Michael Baysta.

Onhan se ihan överi maailmanmiljöö mitä pelikehittäjä Hideo Kojima on luonut Metal Geareissaan, mutta nuo uudet välidemot eivät tehneet muuta kuin sen, että saivat pelaajan huokaisemaan peruspelimekaniikan kankeudelle.

Tämän sanottuani:

Resident Evil 2:ssa olisi sijaa pienelle akrobatialle!
Tai siis, täsmällisemmin sanottuna väistämiselle. Heittäytymiselle? Entä edes jonkinlaiselle (hallitulle) kännikala-kaatumiselle?



Puolustautumisesineet ovat hyvä lisä, mutta kyllä se korpeaa kun ensimmäinen reaktio yllätystilanteessa on tunkea se ainoa ja kallisarvoinen kranaatti zombin suuhun, sen sijaan että yrittäisi heittäytyä sivuun. Ei maalaisjärjellä ajateltuna oikein kanna nykyinen.

Juu, ne kranaatithan tulevat kysymykseen, kun ei ole onnistunut väistämään. Pointti onkin siinä, että tuommoinen perustoimenpide kuin reaktiopohjainen väistäminen, mikä tulee ihmiseltä ns. automaattisesti, ei ole mahdollista.

Miksi? MIKSI?
Walking Deadissakin jengi jatkuvasti kaatuili ja ryömi karkuun! Get with the times!

Heittäytymiselle voi pistää vaikka timerin, ettei se ole jatkuvasti suoritettavissa oleva toimenpide. Siihen voi pistää vaikka sen vihaamani nappinylkytyksen, jolla simuloidaan päästäänkö takaisin tolpille kuinka nopeasti heittäytymisen jälkeen.

Vaarana siis, että ellei kykene nylkyttämään nappia tarpeeksi nopeasti käy epäkuollut väkivaltaiseen lempimisasentoon suorittamaan tointaan pelihahmon päälle.

Ja miksei ryömiminenkin voisi olla mekaniikka – sehän on olemassa jo pelissä kun zombit möyrivät maassa. Ja ovatpa vielä hyvin animoitu tämän osalta. Ihan validi keino pelaajalle edetä siinä klassisessa tilanteessa, jossa halutaan mennä ikkunan alta ilman että kukaan näkee.

Sivuhuomio: Ei, en kaipaa yhtäkään QTE-tekemistä yhteenkään pelaamaani peliin, ikinä, koskaan. Eikä kaipaa kukaan muukaan tässä universumissa – puolestanne: allekirjoittanut.

Huonosti toteutettu väistö olisi potentiaalisesti vaarallisempi kuin se, että nyt ei ole mitään tsäänssiä väistää zombin otetta. Siitä täytyy antaa rutosti plussaa Capcomin pojille, että ylivoiman merkitys on tunnistettu. RE2:ssa on tilanteita, joissa kaksi tai useampi zombi voivat kaataa pelaajan yhdessä, sen sijaan että muut toljottaisivat vieressä tyhminä kun yksi zombi tekee sitä, mikä (epä)luonnollisesti siltä tulee.

Ja kyllä muuten, Resident Evil Revelations 2:ssa oli väistö!

Jenkkiläisittäin: asiasta on ennakkotapaus!

Ei muuta kuin hihat heilumaan, Capcom!

— Räntti jatkuu päivän parin päästä.
 
Viimeksi muokattu:
^Nii olihan siinä ressa6:ssa jotain hyvääkin, se lähitaisto ja turpiinveto sekä stamina meter. Tässä kakkosen remakessa ku olis edes joku vastaava ja sit toki kuteja vielä vähempi.
 
^Nii olihan siinä ressa6:ssa jotain hyvääkin, se lähitaisto ja turpiinveto. Tässä kakkosen remakessa ku olis edes joku vastaava ja sit toki kuteja vielä vähempi.
Joz zombiet olisi voinut viimeistellä kun ne ovat maassa ja muistaakseni alkuperäisessäkin ne muuten monotti maassa makaavan zombiet jos tarrasi jalasta kiinni.

Mutta tää olisi vaatinut taas sitä että panoksia paljon vähemmän koska nyttehän olisi riittänyt että ammut polvilumpioon ja zombie maassa niin viimestelee sen potkulla.

Tässä taas ollaan siinä kohtaan että ainoastaan aidot horror survival fanit olisivat tykäneet ehkä tuosta mutta sitten perus pelaajilla olisi voinut tuoda liikaa haastellisuutta jos nykyinen systeemikin tuottaa harmaita hiuksia pelaajille.

Toki nämä kaikki olisi voitu tehdä eri vaikeustasojen taakse että mr.x olisi pysynyt seisahtuneena aina siihen saakka kunnes uusi skripattu kohtaus tulee sen kanssa.

Jokatapauksessa tästä on hyvä jatkaa suuntaa mihin capcom on viemässä pelisarjaa ja toivottavasti ressa 3:ssa asioita sitten viilattaan paremmaksi.
 
Tos on vaan se et jos ne tekis REmake 3:sta liian edistyksellisen verrattuna kakkosen remakeen, ni silloin toi kakkosen remake jäis aika kököks peliks sen jälkeen.
Mitä jos sitten tehtäisin ressa 2 remakesta seuraavalle konsolipolvelle remaster uhd versio uusien(re3) mekaanikkojen kanssa

:sidea:
 
Minä tykkäsin original-äänistä paljon enemmän. Kerran pelasin läpi remastereilla, mutta ei oikein uponnut. Varmaan liian suuret nostalgialasit silmillä. :D :cool:
 
Menee vähä offtopiciksi mutta hyvin istuu nääki toho :D Capcom varmaan osais tehdä hyvän X-files pelinkin.

 
Ja tuntuma on lukeman/nähdyn perusteella perseestä, laatukin on mitä on :D Kyllähän tuo ihan kiva "idea" on.
 
Nytten Clairella first ja Leon 2rd roundi läpi.
Ainakin tuossa Leonilla Mr.X oli paljon enemmän läsnä ja oli se legendaarinen seinän läpi tuleminen.
Clairella taas homma vähän enemmän lässähti kun poistuttiin poliisiasemalta.

Olettaen että Leonilla on samalainen kuin Clairella toi A puoli paitsi toki Ada tavattaaan jne jne.
Nytten saisi varmasti tunteja pois omista ajoista (Claire A 12h ja Leon 2rd 8h) mutta miten painostava tunnelma oli niin ei välttis ihan heti jaksa lähtee kikkailee.

Because we love mr.x:

rDejaoz.jpg


b1AL84L.jpg


KiBuWHa.jpg
 
Jos joku haluaa muistella orginaali ressaa tai ei halua pelata läpi niin tässä kuvaava video missä vedettään samaan aikaan Claire A ja Leon B lävitse:
 
Kannattaa katsoa huippukommentit :lol:


Tuskin DMX tiesi että hänen biisistänsä voisi tulla "meemi" kauhupeliin.

Ja sitten jos jollain on panokset tiukassa niin tippiä miten käyttää puukkoa:


Kuten @DD-Indeed sanoikin niin ei ole vaikea(en ole pelanut hardcorella) mutta peli on pelattavissa läpi vaikka alussa se tuntuu vaikealta mutta ei saa tehdä vain kardinaali munauksia.
Omat neuvot oliskin että hidastaa zombieta ampua polviin ja puukolla hoitaa ja mr.x kun kohtaa niin juokse mutta älä ovien kohdalla enää juokse että ne kuuluvat sille kuulemma vaikka ei näkiskään sinua enään.
Ja siellä on jotain huoneita minne se ei tule ja jossa saa olla turvassa.
 
Nyt on pelattu peli läpi molemmilla "normaali" tasoilla. Arvosanoiksi tuli Leon "C" ja Claire "B".

Mitä uutta uudelleen peluu tuo?
 
Menihän se läpi Leonilla 11h ja risat arvosana C. Nyt sitten Clairen osuus.
 
Kovasti kiinnostaisi tämä, mutta ei kokemuksia aikaisemmista RE-peleistä. Miten on, onko tämä itsenäinen tarina, vai nojaako vahvasti edellisiin osiin?
 
Kovasti kiinnostaisi tämä, mutta ei kokemuksia aikaisemmista RE-peleistä. Miten on, onko tämä itsenäinen tarina, vai nojaako vahvasti edellisiin osiin?
Hyvin pärjäät vaikket ole muita pelannut. Kyllähän noissa juoni ulottuu useampaankin osaan, mutta on kuitenkin niin itsenäinen ettei mielestäni vaadi ykkösen pelaamista.
 
Ensimmäisessä osassa ei kamalasti tarinaa loppujen lopuksi ole, ja toisessa osassa on viittauksia, mutta ei vaadi taustatietoa ensimmäisestä osasta oikein yhtään - ja toisaalta voi myös olettaa, että mitään kovin täydellistä päätöstä tarinalle ei tästä pelistä saa.

Resident Evilin kohdalla nyt ei kannata ylipäätään odottaa mitään kovin hehkeää tarinaa. Pahikset pahistelee, Zombit zombistelee, aseet laulaa.
 
Meni läpi, vajaa 9 tuntia kesti, seuraavaksi sitten Clairella.
Ei tämä ole lähellekkään niin kuumottava kuin RE7, tosin alussa piti tätäkin pelata ilman kuulokkeita.

Resident Evil 7 on varsinkin alussa todella ahdistava, pääsee aika lähelle Alien Isolationia.
Jos kauhupelit ahdistaa/pelottaa niin suosittelen siedätyshoidoksi Alien Isolationia, tuon jos kykenee vetämään läpi niin sen jälkeen mene kaikki.

Tosin VR:llä Resident Evil 7 saattaa olla liikaa, ois kiva päästä joskus testaamaan, vois tulla paskat housuun kun yöllä yksin pelais :eek:
 
Meni läpi, vajaa 9 tuntia kesti, seuraavaksi sitten Clairella.
Ei tämä ole lähellekkään niin kuumottava kuin RE7, tosin alussa piti tätäkin pelata ilman kuulokkeita.

Resident Evil 7 on varsinkin alussa todella ahdistava, pääsee aika lähelle Alien Isolationia.
Jos kauhupelit ahdistaa/pelottaa niin suosittelen siedätyshoidoksi Alien Isolationia, tuon jos kykenee vetämään läpi niin sen jälkeen mene kaikki.

Tosin VR:llä Resident Evil 7 saattaa olla liikaa, ois kiva päästä joskus testaamaan, vois tulla paskat housuun kun yöllä yksin pelais :eek:

Ei tarvii olla yksin tai edes yö. Kun vedät sen kypärän päähän ja kuulokkeet korville niin olet sitten siinä virtuaalimaailmassa. Ja se on todella kuumottava alussa varsinkin:dead:
 
Juu alien isolation on tähän mennessä ollu kyllä ahdistavin kokemus. Dead Space 1 aika lähellä kanssa. One shot demon perusteella tää ei kyllä ihan niihin sfääreihin yllä.
 
Ei tarvii olla yksin tai edes yö. Kun vedät sen kypärän päähän ja kuulokkeet korville niin olet sitten siinä virtuaalimaailmassa. Ja se on todella kuumottava alussa varsinkin:dead:

Tuo on totta, mutta kyllä se yksin ja yö tuo lisämausteen :tup:

Pelasin DS4 ohjaimella tämän RE2 PC:llä, tuo lisää maustetta kun ei aina osu päähän ja mukava pelata rennosti sohvalta.
 
Viimeksi muokattu:
Pelasin DS4 ohjaimella tämän RE2 PC:llä, tuo lisää maustetta kun ei aina osu päähän ja mukava pelata rennosti sohvalta.

Minä en pysty sohvalta rennosti pelaamaan oikein näitä. Pitää kohdata se kauhu tai jännitys silmästä silmään intensiivisesti naama kiinni ruudussa. :D Jotenkin sohvalla rennosti minulle pelaaminen ei tuo oikeaa fiilistä ja kaikki jännitys jää puolitiehen.
 
Minä en pysty sohvalta rennosti pelaamaan oikein näitä. Pitää kohdata se kauhu tai jännitys silmästä silmään intensiivisesti naama kiinni ruudussa. :D Jotenkin sohvalla rennosti minulle pelaaminen ei tuo oikeaa fiilistä ja kaikki jännitys jää puolitiehen.

Pitäähän se nojautua eteenpäin mutta kuitenkin kohtuu rennosti.

Ite pelaan 55" TV:llä noin 1,5m päästä, semosessa risti-istunta etukenossa sohvalla, sitten kun tulee rauhallinen tilanne niin ehtii nojata. :D
 
Taitaa tuo RE7 VR olla pelkästään pleikkarin yksinoikeus? En tunne ketään kenellä olisi PSVR, kaverilla taasen löytyy Oculus niin olisi hauska tuota kokeilla joskus, mutta ei vissiin ainakaan modaamatta onnistu. Ja niinpä, VR toimii kyllä päiväsaikaankin. Ei mitään tietoa ulkomaailmasta mitä itse kokeillut. :D

Ihmettelin myös noita läpipeluuvideoita katsoessani kun joku pelasi padilla tätä PC:llä. Muutenkaan panoksia ei ole loputtomasti, niin padilla sohimisen takia varmasti puolet ohi..

Pädillä on tullut pelattua kuudesti läpi, ja seitsemäs kerta nyt menossa hardcorella. Oikein hyvät kontrollit kun tottuu, ja ampuminenkin toteutettu hyvin. :)
 
Pitäähän se nojautua eteenpäin mutta kuitenkin kohtuu rennosti.

Ite pelaan 55" TV:llä noin 1,5m päästä, semosessa risti-istunta etukenossa sohvalla, sitten kun tulee rauhallinen tilanne niin ehtii nojata. :D

Suurin osa peleistä menee n. 3m päästä sohvalta 65" TV:stä, mutta tämä on varmaan niitä pelejä että pitää ottaa tietokonetuoli siihen töllön eteen niin on jännempi :nb:
 
En ole kahteen viikkoon pelannu :D Leon A:n peluussa kesti viikko (labraan pääsi ekalla yrittämällä ja viikko meni ennenkuin pelasin loppuun) ja claire B:tä vajaan tunnin pelannu. Peli on hyvä mutta en sitten tiedä että eikö hermot vain kestä. Ja ihme kyllä ei Mr.X:än takia. Paskahousu kun olen niin assistedilla pelaan (miinus aim-assist) niin 2 laakilla sai hänet polvistumaan.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 730
Viestejä
4 494 169
Jäsenet
74 285
Uusin jäsen
ImPetriiZ

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom