Sadness
Tukijäsen
- Liittynyt
- 18.10.2016
- Viestejä
- 4 561
Vois mennä poikien kanssa juomaan sakea ja vähän neuvomaan miten tietyt asiat oliskaan pitänyt tehdäTossa videossa oli monia mielenkiintoisia pointteja, joita kehittäjien olisi syytä avata lisää. Jäi kiinnostamaan erittäin paljon noi erinlaiset ratkaisut suunnittelun suhteen. Ja just toi et ne kokeili useampaa hommaa, ni miksi sitte päätyivät niihin ratkaisuihin mihin päätyivät, niistä kiinnostaisi tietää enemmän.
Itse olisin ehkä hoitanut tuon headshot keston siten että ne eivät todellakaan kestä niin paljon ampumista mutta taas panoksia olisi ollut vähemmän ja tuohon olisi pitänyt löytää se oikea balanssi sitten ja sitten että ne zombit olisi voinut tumpata kun ovat maassa.
Mitä nytten keskusteluita lukenut niin osa sanoo peliä liian vaikeaksi juuri sen ampumisen takia ja osa sanoo että liian helppo/lyhyt.
Vaikka peli itselläni kesti lähemmäs 20h vetää Claire A ja Leon B mutta oli kyllä joka sentin arvoista ja kyllä nostasin paalu paikalle näistä pelien remakeista ja toisena varmasti olisi tomb raider anniversary.