Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jotkut sidequestit häviää sit jos jurnuttaa päätehtäviä eteenpäin.
Juu, tuskin on tarkoituksenmukaista että kaikki suojaukset joutuu sammuttamaanOliks siulla käytössä jotain erillisiä virustorjunta- tai palomuurisovellusta?
Tuossahan on ilmennyt myös toisenlaista ongelmaa [PC] Rockstar Launcher Exited Unexpectedly : reddeadredemption2, enkä tiiä johtuuko tämä lainkaan samasta ongelmasta kuin miulla.
Oon kyllä samaa mieltä, ettei tällästä peliä voi näin julkaista, mikä ei käynnisty jos koneessa on jokin tietty suojausohjelmisto. Luulis että tuollaset ois testausvaiheessa havaittu![]()
Eipä tätä voi GTA IV:n verrata mitenkään. Tuo GTA ei pyöri vieläkään millään kokoonpanolla hyvin ja sekä CPU että GPU usage ovat alhaisia. Tämä on vain raskas näyttikselle eikä tule sitä samaa eteen, että ei käyttäisi koneen tehoja hyödykseen.Joidenkin kommenteista saa käsityksen että tämä peli on Rockstarin eka huono optimointi
Flashback vuodelta 2008![]()
TE HYVÄ MIES,olette NERO !!!!! Mulla on kanssa Comodo ,arvasin että tää olis jokin palomuurijuttu,mutta tuota ratkaisua en itse olisi löytänyt, JiiHaa polle,eteenpäin. En koskaan uskonut mihinkään bios päivitykseenItsellä oli tämä ongelma Red Dead Redemption 2 exited unexpectedly : reddeadredemption2 , joka ilmeni Intelin 4790k & 1070 -kamppeilla.
Koneessa Comodon palomuuri, jossa on erillinen suojaus "shellcode injection":lle. Lisäsin RDR:n kansion exclude-listalle ja peli lähti käyntiin Miscellaneous Settings, Virus Protection Software | Internet Security | COMODO.
Tuonne listalle en ole joutunu kajoamaan kuin Sea of Thievesin ja nyt tämän RDR2:n kanssa.
Veikkaisin että kyse on jostain kopiosuojaukseen liittyvästä seikasta, mikä sekottaa useita virustorjunta-/palomuurisoftia luulemaan että softassa on jotain "kuraa"
Resolution scale 0.5 niin fps nousee varmasti paljon ja saat pelistä vieläkin rumemman näköisen
Jälleen uusi syy olla käytämättä koko Comodoa.TE HYVÄ MIES,olette NERO !!!!! Mulla on kanssa Comodo ,arvasin että tää olis jokin palomuurijuttu,mutta tuota ratkaisua en itse olisi löytänyt, JiiHaa polle,eteenpäin. En koskaan uskonut mihinkään bios päivitykseen
Miksi edes käytätte koko Comodo-turhaketta?:neutral:
Windowsin omat suojaukset ovat nykypäivänä täysin riittäviä kotikäytössä, jos vain käyttäjä yhtään tietää mitä koneella tekee.Koska oon tottunu sitä käyttämään eikä yleisesti oo ollu mitään ongelmia sen kanssa. Poislukien nämä kaksi "malware"-peliäVaan mitä sitä pitäisi käyttää?
![]()
Ei vaadi ainakaan AMD näyttiksellä varustetussa koneessa, vakio päivittämätön Bios.
Luulen, että ongelma on Ryzen + Nvidia näyttis.
Koska oon tottunu sitä käyttämään eikä yleisesti oo ollu mitään ongelmia sen kanssa. Poislukien nämä kaksi "malware"-peliäVaan mitä sitä pitäisi käyttää?
![]()
OK. Agesa 1.0.0.4? Mun B350 ei ole kuin 1.0.0.3 (joka on uusin) ja GTX 1080 ei toimi.Mulla Ryzen + 5700xt ja vaati biospäivityksen
Bitdefenderistä pitää/riittää että laittaa advanced threat protectionin exception listalle pelin .exe:n niin toimii.Ihan hyvä, että päätin odottaa "steam julkaisuun" niin välttyy näiltä ongelmilta. Tosin veikkaan, että mulla tulee myös antaa bitdefenderistä lupa tälle pelille kuten täytyi pubgille ja muillekin... Perhana on se nykyään vaikeeta kun kaikki virustorjunnat blokkaa pelit![]()
Prosenteilla ei sinällään ole merkitystä, jos peli toimii hyvin. Jos ei toimi ja prosenteista näkee ettei resursseja käytetä kunnolla, niin sitten on jotain pielessä. Nyt vaikuttaa siltä, että on jotain pielessä.GTX 1080 oc
I5 7600
Pelailin peliä Resoluutiolla 2560X1600.
Peli näyttää näytönohjaimen muistiksi pelissä 6867MB vaikka pitäisi olla muistia 8000MB.
Tehtävienhallinta suorituskyky lehtiö auki taustalla ja katsoin että suorittimen käyttö seilaa 50-100% väliä kun taas näytönohjaimen käyttö on 11%.
Näyttääkö tuo aivan päin prinkkalaa nuo prosentit vai kuuluuko näin ollakin?
Välillä ottaa sitten lagipiikin kun käy suorittimen käyttö siellä 100%.
Mitenhän nopeasti ne näitä pelejä optimoi ja onkohan tulevaisuudessa odotettavissa optimoinnin myötä reiluakin FPS:n kasvua?
OK. Agesa 1.0.0.4? Mun B350 ei ole kuin 1.0.0.3 (joka on uusin) ja GTX 1080 ei toimi.
Mystinen juttu.
GTX 1080 oc
I5 7600
Tehtävienhallinta suorituskyky lehtiö auki taustalla ja katsoin että suorittimen käyttö seilaa 50-100% väliä kun taas näytönohjaimen käyttö on 11%.
Näyttääkö tuo aivan päin prinkkalaa nuo prosentit vai kuuluuko näin ollakin?
?
Onko toi vieläkin Ukrainan shopista sen reilut 30€ vai oliko vain pre order?
Mulla on Freedomen VPN käytössä mutta ei löydy Ukrainaa listalta, ei varmaan onnistu Ukrainan lisääminen tuohon softaan?
ProtonVPN ei käynnisty vaikka saan asennettua, cyberghost ei asennu koneelle jostain syystä(voiko liittyä siihen kun on freedome asennettuna vaikka ei olekaan päällä kun tuota yritän asentaa) mutta onneksi sain refundin tuosta cyberghostista.
Juurikin tämä. En ole kotikoneen äärellä niin en muistanut tarkemmin mikä se oli nimeltäänBitdefenderistä pitää/riittää että laittaa advanced threat protectionin exception listalle pelin .exe:n niin toimii.
On kyllä noilla asetuksilla aivan petolinnun takapuolen näköinen peli. Selvästi jotain pahasti vialla suorituskyvyn puolella.
Mitä noita uutisia lukenut, niin on tullut yöllä launcheriin patch, joka piti korjata nämä ongelmat. Mutta ei. Rockstar ollut jo pidempään asian tiimoilta hiljaa? Onko tietoa, että onko ne ilmoittanut asian tiimoilta mitään? Nyt on mennyt vuorokausi julkasusta, enkä ole päässyt Launcheria pidemmälle.![]()
Sinulla kun sattuu olemaan käytössä sama reso kuin minullakin, niin osoitan kysymykseni sinne suuntaan. Seurasitko pelatessa CPU:n ja GPU:n kuormituksia? Minulta kun löytyy sinua heikompi prossu (5820K), mutta rahtusen parempi näyttis (RTX2080), niin mietin että miten mahtaisi tällä kokoonpanolla ja tuolla resolla pyörähtää.Tekstuurit sit on rikki jokasella muulla asetuksella kun Ultralla. Just äsken käytin Highilla ja osa tekstuureista on suoraan ku olis Loweilla, mut osa sit taas näyttää siltä miltä pitäskin. Redditissä raportoitu samaa, eli jos haluaa hyvät tekstuurit nii se on ultra tai ei mitään.
Sain tehtyä kompromissiasetukset 1080ti 3440x1440 combolle, kaikki muut High paitsi tekstuurit Ultra, Particlet ja Reflectionit + vesiasetukset sitten medium. Pyörii ihan nätisti nyt, paitsi toi stutterointi vetää kyllä kasetin mutkalle aika pahasti välillä. Ei välttämättä 100% ajasta 60fps, mutta G-Sync kyllä tässä tapauksessa pelastaa aika paljon. Patcheja odotellessa.
RTX kortit on tässä pelissä paljon vahvemmilla kun Pascalit. Peli ei käytä ainakaan omaa CPU:ta kovinkaan raskaasti, mutta GPU:sta peli kyllä ottaa kaiken irti mitä saa. Uskosin että sulla on parempi kokemus edessä kun mulla, ja noilla samoilla asetuksilla todennäkösesti heilut siellä 60fps kokoajan.Sinulla kun sattuu olemaan käytössä sama reso kuin minullakin, niin osoitan kysymykseni sinne suuntaan. Seurasitko pelatessa CPU:n ja GPU:n kuormituksia? Minulta kun löytyy sinua heikompi prossu (5820K), mutta rahtusen parempi näyttis (RTX2080), niin mietin että miten mahtaisi tällä kokoonpanolla ja tuolla resolla pyörähtää.
Tämäpä selvä. Ajatuksena oli muutenkin vähintään viikko odotella, kun ei ihan heti ole aikaa pelailla, mutta katsellaan. Oliko UWD-resojen osalta UI yms. hyvin toteutettu?RTX kortit on tässä pelissä paljon vahvemmilla kun Pascalit. Peli ei käytä ainakaan omaa CPU:ta kovinkaan raskaasti, mutta GPU:sta peli kyllä ottaa kaiken irti mitä saa. Uskosin että sulla on parempi kokemus edessä kun mulla, ja noilla samoilla asetuksilla todennäkösesti heilut siellä 60fps kokoajan.
Tässä vähän benchmarkkia eri korteilla Ultra-asetuksilla: Red Dead Redemption 2: PC graphics performance benchmark review
Mutta, en mä tätä voi suositella kenenkään ostavan ainakaan vielä. Liian paljon selittämättömiä ongelmia ja kun toimintakaan ei oo taattu jokaisella kokoonpanolla niin... Lisäks stutteroinnit ja kaatuilut syö peli-iloa aika paljon. Peli muutenkin tuntuu pysyvän jesarilla kasassa nykyhetkellä, niin suosittelen ainakin venailemaan paria seuraavaa patchia tai Steamjulkaisua.
Gameplayn aikana UW toimii just niinkun pitääkin. UI on reunoille asti levitetty, mutta safe zonea säätämällä sitä saa keskemmälle ruutua mikäli niin haluaa. Varma en oo että saako samaan kuin 16:9 ruudut, mutta enpä ite tuosta tykkääkkään et HUD on keskellä ruutua.Tämäpä selvä. Ajatuksena oli muutenkin vähintään viikko odotella, kun ei ihan heti ole aikaa pelailla, mutta katsellaan. Oliko UWD-resojen osalta UI yms. hyvin toteutettu?
Red Dead Redemption 2 PC minimum specsPystyykö serri koneilla pelaamaan tätä peliä? 1080p -resolla minimi rauta jolla pelattava ?
Joo noilla voi pyyhkiä persettä suoraan. Katoin jotain striimiä missä GTX 970 joutu vetämään 720p reson ja kaikki loweille.Red Dead Redemption 2 PC minimum specs
- Processor: Intel Core i5-2500K / AMD FX-6300
- Memory: 8GB
- Graphics Card: Nvidia GeForce GTX 770 2GB / AMD Radeon R9 280 3GB
- HDD Space: 150GB
- Sound Card: DirectX compatible
Näitä ilmoitettujaa minimejä aika turha tuoda esille, kun kysytään käytännön kokemuksia. Totuus vaikuttaa olevan aika kaukana näistä minimeistä.Red Dead Redemption 2 PC minimum specs
- Processor: Intel Core i5-2500K / AMD FX-6300
- Memory: 8GB
- Graphics Card: Nvidia GeForce GTX 770 2GB / AMD Radeon R9 280 3GB
- HDD Space: 150GB
- Sound Card: DirectX compatible
Itsellä oli tämä ongelma Red Dead Redemption 2 exited unexpectedly : reddeadredemption2 , joka ilmeni Intelin 4790k & 1070 -kamppeilla.
Koneessa Comodon palomuuri, jossa on erillinen suojaus "shellcode injection":lle. Lisäsin RDR:n kansion exclude-listalle ja peli lähti käyntiin Miscellaneous Settings, Virus Protection Software | Internet Security | COMODO.
Tuonne listalle en ole joutunu kajoamaan kuin Sea of Thievesin ja nyt tämän RDR2:n kanssa.
Veikkaisin että kyse on jostain kopiosuojaukseen liittyvästä seikasta, mikä sekottaa useita virustorjunta-/palomuurisoftia luulemaan että softassa on jotain "kuraa"
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.