Red Dead Redemption 2

Täällä foorumilla kun on aika monella Crosshair VI Hero emolevy, niin mulla peli alkoi launchaamaan kun päivitin (uusimpaan) biosiin 7601 ja painoin verify game integrity. En tiedä kumpi auttoi, mutta noita ennen ei käynnistynyt.
 
~5,5GB näytti olleen VRAMia käytetty tekstuurit ultralla ja loput asetukset mediumilla. Tekee melkoisen tiukkaa tämän GTX 1660:n 6GB muistin kanssa.

Tekstuurien on kuitenkin "pakko" olla ultralla, muuten esim. joutuu pelikorteista laskemaan ne täplät kun lukuarvosta ei ota selkoa, ja silti jää arvailun varaan onko kädessä pata vai risti.


Ok, eli ei ongelmaa 2070 Superin kanssa.
 
Sen verran näyttää olevan ongelmia, että ostoon menee sitten joskus, Steamin alelaarista.
 
Täällä foorumilla kun on aika monella Crosshair VI Hero emolevy, niin mulla peli alkoi launchaamaan kun päivitin (uusimpaan) biosiin 7601 ja painoin verify game integrity. En tiedä kumpi auttoi, mutta noita ennen ei käynnistynyt.
Kai siellä sitten on jokin perseellään vanhemmissa biosseissa tai vakio-asetukset vaihtelee bios-versioiden välillä.
 
Ite yritin laittaa jo refund-hakemusta Rockstarin sivuilla, mutta yllätys yllätys, ei pysty koska "chat is unavailable right now". :facepalm:

Edit: Jaha, nyt lähti viesti menemään. En tosiaan tämmösestä maksa mitään 60€, katellaan sitten kun toimii niin kuin pitää. Taas sai opetuksen miksi ei pitäisi ikinä ennakkotilata mitään pelejä.
 
Viimeksi muokattu:
Löyty about maksimi detailit kelvolla fps:llä i5-9600k 3,7mhz ja 2070 Superilla ja 1440p resolla niin että fps pyörii 70-90 välillä. 70 Valentinessa ja mettässä jne sit 90.

rdr2_graphics01.jpg rdr2_graphics02.jpg rdr2_graphics03.jpg rdr2_graphics04.jpg

Elikkä noi volumetricit ja reflectionit ja msaa syö aika hyvin frameja. Varjot saa laittaa aika täysille ja piirtoetäisyyden myös yllättäen. Alkushokin jälkeen oon näihin tyytyväinen. Tässä esim toi 70 fps ei haittaa lainkaan vrt first person shooterit mitä ei pystyis enää niin pelaa, heh.
 
Tässä esim toi 70 fps ei haittaa lainkaan vrt first person shooterit mitä ei pystyis enää niin pelaa, heh.
Täytyy sanoa, että 60-80 fps toimii yllättävän hyvin 3rd person näkökulmassa tässä, vaikka ajaa @ 120 Hz. Tietty eihän tuo tähtääminen vastaa ihan 240 fps+Hz -pelikokemusta, mutta toimii singleplayerissä. :D
 
Kiitos kaikille teille, jotka ovat viitsineet laittaa specsit, fps lukemat ja asetukset. Sekä kertoneet muutamalla sanalla mikä on mielestänne auttanut mitenkin eniten. Auttanut itseä ainakin todella paljon.
 
Täytyy sanoa, että 60-80 fps toimii yllättävän hyvin 3rd person näkökulmassa tässä, vaikka ajaa @ 120 Hz. Tietty eihän tuo tähtääminen vastaa ihan 240 fps+Hz -pelikokemusta, mutta toimii singleplayerissä. :D

Jep, just näin. Ite tykkään tätä pelata kummiski 3rd personista ni tää on oikeen hyvä. En toki paa pahakseni lainkaan jos (ja kun) sieltä tulee vielä kunnon optimointipätsiä koska kyllähän se täs kummiski kusee.
 
Pari tuntia onlinea, varmaan 10 kertaa disconnected. Äsken riitti kun tehtävän loppuvideossa heitti disconnected ja jokaiselta tehtävään osallistuneelta tehtävä epäonnistui sen takia :happy:
 
Joo ja nämäkin on AVG. arvoja.
AVG. ei ole yhtäkuin jatkuvasti +60fps.

E.
Jos pystyy vetään jatkuvasti +60Fps kaikki ultralla niin hänen Amd kone on sitten kovempi kuin oma 9900k 5.1Ghz ja tappiin kellotettu 2080Ti Waterforcella höystettynä.

Kyllä mullaki +100fps ottaa kevyemmissä kohdissa kaikki ultralla 1080p mutta se ei silti ole yhtäkuin kokoajan, sillä pelissä on kohtia jotka eivät ole yhtä kevyitä keskenään.

Tuosta faktaa että 2080Ti ei vaan piisaa :lol: niin ei kyllä riitä mikään Amd RX ohjainkaan(Tuossa on jo sellaisia kyykytys asetuksia jotka pistin heti suosista pois enkä edes lähteny kokeileen)
 
Viimeksi muokattu:
Huh pitäiskö tässä lotota. Ryzen 5 2600 ja 1070TI. Peli starttaa ongelmitta ja pyörii oikein hyvin. 2560x1440 ja pelin asettamista default-graffoista puotin pari juttua näistä keskusteluista säikähtäneenä high:sta mediumille. Näin jälkeenpäin noita vois nostella takaisinpäin.
 
Huh pitäiskö tässä lotota. Ryzen 5 2600 ja 1070TI. Peli starttaa ongelmitta ja pyörii oikein hyvin. 2560x1440 ja pelin asettamista default-graffoista puotin pari juttua näistä keskusteluista säikähtäneenä high:sta mediumille. Näin jälkeenpäin noita vois nostella takaisinpäin.
itsellä sama setti mutta resona 1080p hyvin pelittää. kerran vain kaatunut
 
Nyt löyty pari asetusta, jotka rampautti omalla setupilla FPS:n!

Full Resolution Screen Space Ambient Acclusion ja Grass detail

Eka OFF ja Grass detail minimiin niin tuli semmoset pienet 20+ FPS lisää ja ulkonääössä ei juuri muutosta. :D

Nyt pyörii Valentinen ympäristä aika tasasesti 60FPS. Texture ultralla, Valaistukset, varjot, Tesselaatio, tree detail, fur detail high, soft shadows off kaikki muut medium.

Grass detailia olin aimmein laskenut puoleen väliin, mutta vasta kun heitti sliderin ihan minimiin, tuli kunnon boostia. Toi vaikuttaa oikeastaan vain todella kaukaiseen ruohoon, mitä ei oiken muutenkaan kunnolla näe/huomioi. Alla pari vertailukuvaa. Isoin ero oikean puolen kaukaisissa kukkuloissa ja laaksossa. Ekassa kuvassa siis Grass detail täysillä ja toisess minimissä.

grass2.jpg grass1.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Minuutin-parin välein tapahtuville freezeille korjauksena toimii Process Lasso. Rdrd2 exelle lyö rajoittimen, että jos cpu käyttöaste nousee 98%, niin käytössä olevien ytimien määrä putoaa sekunniksi yhdellä. Korjasi ainakin itsellä nämä jäätymiset ja nyt toimii täysin sulavasti :)
i5-4670k tulilla.
Kiitti vinkistä! Pelailin tämän Process Lasso-fiksin tehtyäni tunnin verran, eikä noita jäätymisiä enää tullut. :)
 
Omat asetukseni 1080p resoluutiolla:


nimetön.png nimetön2.png nimetön3.png nimetön4.png

Käytössä i9-9900K ja RTX 2080Ti. Alkuun pelasin kaikki asetukset tapissa mutta sen verran nihkeältä kuitenkin tuntui, että rämppäilin testimielessä asetuksia aikani ja kuvissa näkyviä muutamaa asetusta pudottamalla tuntuu nyt erittäin sulavalta eikä grafiikoissa juuri huomaa eroa.


Peli kaatui minullakin heti alkuvideossa mutta korjaantui ottamalla Avast kokonaan pois käytöstä. Yksinpeliä en hirveästi jaksanut kun kuitenkin PS4 Prolla tullut läpi pelattua, mutta online maistuu hyvältä. Kaatuu vaan todella tiuhaan, ehkä n. 30min - 60min välein.

Pätsiä odotellessa...


EDIT: Kokeilin itsekkin tiputtaa Grass Level of Detailin minimiin ja nostin muut asetukset täysille, pois lukien MSAA ja Reflection MSAA, koska tuntuvat olevan melkoisia tehosyöppöjä, enkä totta puhuakseen huomaa mitään eroa jos ovat päällä kun pitää TAA:n täysillä.

Nyt toimii erittäin sulavasti! Kiitos @P c L A Y E R :lle vinkistä! :kippis:

EDIT 2: Asetukset menneetkin uusiksi, joten ei päde ylemmät kuvat enää. :D
 
Viimeksi muokattu:
This worked for the launcher crashes for me!!!! Thanks to " Cyp2x4 "

"alrighty folks those who have problems with the launcher can you download this No GTAVLauncher and put it in the rdr2 dir renaming RDR2.exe to GTA5.exe and running the No_GTAVLauncher.exe does the game work for you? "

Redditistä tommonen niille jotka taistelee launcher crashin kans. ainakin itsellä starttas peli tuolla systeemillä.
 
Nyt löyty pari asetusta, jotka rampautti omalla setupilla FPS:n!

Full Resolution Screen Space Ambient Acclusion ja Grass detail

Eka OFF ja Grass detail minimiin niin tuli semmoset pienet 30 FPS lisää ja ulkonääössä ei juuri muutosta. :D

Nyt pyörii Valentinen ympäristä aika tasasesti 60FPS. Texture ultralla, Valaistukset, varjot, Tesselaatio, tree detail, fur detail high, soft shadows off kaikki muut medium.

Grass detailia olin aimmein laskenut puoleen väliin, mutta vasta kun heitti sliderin ihan minimiin, tuli kunnon boostia. Toi vaikuttaa oikeastaan vain todella kaukaiseen ruohoon, mitä ei oiken muutenkaan kunnolla näe/huomioi. Alla pari vertailukuvaa. Isoin ero oikean puolen kaukaisissa kukkuloissa ja laaksossa. Ekassa kuvassa siis Grass detail täysillä ja toisess minimissä.

Kävin itsekin lähes jokaisen asetuksen erikseen läpi leirissä seisoessa ja olin tulossa raportoimaan, että Grass Level of Detail syö aivan sairaasti suorituskykyä. Tuota pudottamalla sain 3440x1440 resoluutiolla FPS boostin 52-->64, joten alhaisemmalla resoluutiolla 20-30 fps:n parannus on varmasti täysin mahdollinen, jos tuon asetuksen on vääntänyt aikaisemmin maksimiin.
Full Resolution Screen Space Ambient Occlusionin OFF/ON asetus vaikutti itselläni vain noin 2-3 FPS, mutta silti selvästi enemmän kuin moni muu yksittäinen asetus.
 
This worked for the launcher crashes for me!!!! Thanks to " Cyp2x4 "

"alrighty folks those who have problems with the launcher can you download this No GTAVLauncher and put it in the rdr2 dir renaming RDR2.exe to GTA5.exe and running the No_GTAVLauncher.exe does the game work for you? "

Redditistä tommonen niille jotka taistelee launcher crashin kans. ainakin itsellä starttas peli tuolla systeemillä.

Toimi täällä, kiitos paljon vinkistä!!!
 
Kävin itsekin lähes jokaisen asetuksen erikseen läpi leirissä seisoessa ja olin tulossa raportoimaan, että Grass Level of Detail syö aivan sairaasti suorituskykyä. Tuota pudottamalla sain 3440x1440 resoluutiolla FPS boostin 52-->64, joten alhaisemmalla resoluutiolla 20-30 fps:n parannus on varmasti täysin mahdollinen, jos tuon asetuksen on vääntänyt aikaisemmin maksimiin.

Joo sama reso on itellä. Ei pelkästään tuolla asetuksella tullut toi boosti, vaan lisäksi tosiaan oli se:

Full Resolution Screen Space Ambient Acclusion

Ja ehkä toi 30 FPS oli vähän yläkanttiin, muta yli 20 FPS varmasti tuli. :D Campin 40 meni 62, kun koitin ilman limitteriä.
 
Joo sama reso on itellä. Ei pelkästään tuolla asetuksella tullut toi boosti, vaan lisäksi tosiaan oli se:

Full Resolution Screen Space Ambient Acclusion

Ja ehkä toi 30 FPS oli vähän yläkanttiin, muta yli 20 FPS varmasti tuli. :D Campin 40 meni 62, kun koitin ilman limitteriä.

No meillä on hieman eri näyttis ja eri testialue. Ruohotasangolla boosti tuota asetusta pudottamalla on varmasti melkoinen! :)
Resoluutiota hieman alaspäin skaalaamalla (vai kuuluisiko sanoa alhaisemmasta resoluutiosta ylöspäin skaalaamalla) saisi näköjään myös kivasti lisää fps, mutta täytyy testailla lisää Nvidian sharpening-asetuksia, jos tuohon leikkiin lähtee. Aika pehmeäksi menee jo 0.90 skaalauksella...
 
Tää on kyllä huvittavaa siltä osin et suurimmat fps nousut saa sellasista asetuksista mitkä ei vaikuta melkeen yhtään mihinkään. Toi Grass Detail täysillä sit vissiin renderöi koko pelikartan ruohot samalla jos se on tapissa. Reflectionitkin antaa jostain syystä ihan käsittämättömästi boostia verrattuna siihen mihin ne oikeasti vaikuttaa. Sama vesiasetuksissa.

Ja joo, isoilla resoilla toi resolution scale on kanssa ihan kokeilemisen arvonen, TAA sutun kanssa jos vääntää sen asetukselle 19/20 (tai mikä se lähimpänä natiivia nyt olikaan) niin saa puristettua pari FPS lisää ja kuvanlaadullisesti eroa on aika vaikea huomata, ellei sitten noi post processing AA:t oo poissa päältä.
 
This worked for the launcher crashes for me!!!! Thanks to " Cyp2x4 "

"alrighty folks those who have problems with the launcher can you download this No GTAVLauncher and put it in the rdr2 dir renaming RDR2.exe to GTA5.exe and running the No_GTAVLauncher.exe does the game work for you? "

Redditistä tommonen niille jotka taistelee launcher crashin kans. ainakin itsellä starttas peli tuolla systeemillä.

Saanko suudella sua taikka tarjota kaljan tai kaks? Arvaako lähtikö toimii?! SÄ OOT IHAN JUMALATTOMAN IHANA IHMINEN! Miljoona sydäntä :D
 
Kannattaa odottaa Hardware Unboxed kanavan optimointi videota RDR2 osalta. Niillä on tullu aina hyvät vinkit siihen miten peli saa pyörimään paremmin etkä edes liiemmin huomaa eroa grafiikassa.


Hardware Unboxed
 
  • Tykkää
Reactions: J.P
Innoistuinko vähän liikaa. Asetuksiin päästiin jne.. Mutta Story mod käynnistin, niin lataa ja lataa vaan. Vai kestikö muillakin tää alku näin kauan?
 
Saanko suudella sua taikka tarjota kaljan tai kaks? Arvaako lähtikö toimii?! SÄ OOT IHAN JUMALATTOMAN IHANA IHMINEN! Miljoona sydäntä :D
tosin itsellä ainakin jää latausruutuun pyörimään pelaispa storyä tai onlinea. no ainakin peli käynnistyi. :D
 
Vaikuttaa keskustelun perusteella että oletetaan tämän ultran olevan verrannolinen toisen pelin saman tasoon. Kannattaa muistaa ettei noitten taustalla ole välttämättä ollenkaan samat arvot vaan tässäkin voi olla Ultra säädetty tarkoituksella niin hyväksi, että vasta tulevaisuuden rauta saa siitä kaiken irti. Miksi kehittäjän olisi pakko säätää niin, että se paras taso on se mihin rauta nyt kykenee eikä varautua tulevaan?
Ollaankos sitä peliä pelaamassa tänään vai vasta 10v päästä kun rauta riittää? Niinpä niin. On se kuma, että markkinoiden tehokkain 2080Ti ei saa kunnon FPS:iä aikaan 2019 kun peli julkaistaan, vaan pitäisi olla joku vuoden 2025 kortti, että saa nykyajan peleiltä odotetu FPS:t tauluun, saati että sen tekee jollain muulla resoluutiolla kuin 1080p. Samaan aikaan paska konsolit ne kyllä pyörittää jollain prosentin osuuksilla tehoista sitä peliä sentään sen 30FPS. Kertoo tasan, vain ja ainoastaan siitä millaista paskaa Rockstrarikin suoltaa pihalle, ei mistään muusta. No ei se ole tyhmä joka pyytää, mutta tyhmä on se joka ei ymmärrä, että se iso massa pelaa ihan muilla korteilla ja niillä haluaa sen kokemuksen olevan jotain muuta kuin konsolitasoa, kun niidenkin vehkeiden tehot pieksee konsolit mennen, tullen ja palatessa.
 
Vaikuttaa keskustelun perusteella että oletetaan tämän ultran olevan verrannolinen toisen pelin saman tasoon. Kannattaa muistaa ettei noitten taustalla ole välttämättä ollenkaan samat arvot vaan tässäkin voi olla Ultra säädetty tarkoituksella niin hyväksi, että vasta tulevaisuuden rauta saa siitä kaiken irti. Miksi kehittäjän olisi pakko säätää niin, että se paras taso on se mihin rauta nyt kykenee eikä varautua tulevaan?
Tämä olisi kyllä hyvin erikoinen lähestymistapa. Jos kehittäjillä on tarjolla sellainen laatuasetus peliin, että se ei pyöri riittävän hyvin nykyraudalla, niin ei ole kenenkään etu julkaista tätä asetusta pelin mukana heti. Sen voi laittaa ulos joskus myöhemmin päivityksessä sitten.

Crysis on suurin piirtein ainoa peli, jonka muistan tulleen ulos sellaisena, että täysillä asetuksilla se ei meinannut sen hetkisillä näyttiksillä kunnolla pyörähtää. Ja Crysis sentään oli tuolloin valovuosia muita edellä graafisesti ja suorastaan mullisti PC-pelien graafista ulkoasua. RDR2 ei todellakaan tee mitään tuollaista, vaikka ihan kohtalaiselta näyttääkin.
 
Sitähän sanotaan, että ei ole oikoreittiä onneen. Mutta tää osoittaa sen, että ohjelma vikahan se on.. Peli kummiski käynnisty. Ollaan jo aika lähellä! :D
 
Ollaankos sitä peliä pelaamassa tänään vai vasta 10v päästä kun rauta riittää? Niinpä niin. On se kuma, että markkinoiden tehokkain 2080Ti ei saa kunnon FPS:iä aikaan 2019 kun peli julkaistaan, vaan pitäisi olla joku vuoden 2025 kortti, että saa nykyajan peleiltä odotetu FPS:t tauluun, saati että sen tekee jollain muulla resoluutiolla kuin 1080p. Samaan aikaan paska konsolit ne kyllä pyörittää jollain prosentin osuuksilla tehoista sitä peliä sentään sen 30FPS. Kertoo tasan, vain ja ainoastaan siitä millaista paskaa Rockstrarikin suoltaa pihalle, ei mistään muusta. No ei se ole tyhmä joka pyytää, mutta tyhmä on se joka ei ymmärrä, että se iso massa pelaa ihan muilla korteilla ja niillä haluaa sen kokemuksen olevan jotain muuta kuin konsolitasoa, kun niidenkin vehkeiden tehot pieksee konsolit mennen, tullen ja palatessa.
Eli jos he vain nimeäisi asetukset uusiksi ja laittaisi mediumit ultralle olisit tyytyväinen? Nimenomaan ultran pitää olla future proof jota pääsee nauttimaan tulevaisuudessa, ihan kuin crysiksessä aikoinaan.

Tuskin niitä grafiikkoja jälkikäteen päivitetä uusille näyttiksille. Parempi näin päin. Tässähän voi olla sellaisia asetuksia, joita ei edes konsolilla ole vaikka ne olisikin low
 
Nyt löyty pari asetusta, jotka rampautti omalla setupilla FPS:n!

Full Resolution Screen Space Ambient Acclusion ja Grass detail

Eka OFF ja Grass detail minimiin niin tuli semmoset pienet 20+ FPS lisää ja ulkonääössä ei juuri muutosta. :D

Nyt pyörii Valentinen ympäristä aika tasasesti 60FPS. Texture ultralla, Valaistukset, varjot, Tesselaatio, tree detail, fur detail high, soft shadows off kaikki muut medium.

Grass detailia olin aimmein laskenut puoleen väliin, mutta vasta kun heitti sliderin ihan minimiin, tuli kunnon boostia. Toi vaikuttaa oikeastaan vain todella kaukaiseen ruohoon, mitä ei oiken muutenkaan kunnolla näe/huomioi. Alla pari vertailukuvaa. Isoin ero oikean puolen kaukaisissa kukkuloissa ja laaksossa. Ekassa kuvassa siis Grass detail täysillä ja toisess minimissä.

grass2.jpg grass1.jpg
Tattista, empä olisi tuon asetuksen uskonut vaikuttavan joten en sitä laskenut mutta nyt sillä tuli lähes 10fps 4K.lle lisää :tup:
 
Eli jos he vain nimeäisi asetukset uusiksi ja laittaisi mediumit ultralle olisit tyytyväinen? Nimenomaan ultran pitää olla future proof jota pääsee nauttimaan tulevaisuudessa, ihan kuin crysiksessä aikoinaan.

Tuskin niitä grafiikkoja jälkikäteen päivitetä uusille näyttiksille. Parempi näin päin. Tässähän voi olla sellaisia asetuksia, joita ei edes konsolilla ole vaikka ne olisikin low
Mites se Crysis pyöriikään nykyraudalla? Paskasti optimoitu ei ole muuttunut paremmaksi tähänkään päivään mennessä. Onpa future proof metodi. Fanipojat kirkuu ja muut laittaa naamapalmua fanipojille, että ettekö te ymärrä ettei sellaista asiaa edes ole olemassa. Ei pelejä vaa voi kehittää tulevaisuuden raudalle, kun kukaan ei tiedä mitä se tulevaisuuden rauta on ja asiat muuttuu. Pelit pitäisi tehdä sille raudalle mikä on tänään käytössä ja kaikki muu on pelkkää kusetusta.
 
Pelissä on muuten joku ihmeen sisäinen skaalaus, millasta en ole missään muussa pelissä nähnyt.

Jos pistä tällä ultra wide näytöllä resoksi jonkun 16:9 reson, kuten esim 2560*1440, niin reunoille tulee mustat palkit, kuten kuuluukin, kun en ole valinnut näytön asetuksista että kuvaa stretchataan koko näytölle.

Menuissa siis kaikki hyvin. Sitten kun menee itse peliin, niin se näyton natiivin 21:9 UW näkymän FOV on jotenkin puskettu siihen pienhempään 16:9 2560*1440 tilaan, jolloin peli näyttä sivuilta kasaan puristetulle, paitsi UI näyttää normaalille... Sitten kun laittaa näytön asetuksista päälle asetuksen, että 16:9 kuva strecthataan koko näytölle, niin kuva on pelissä normaali, ui:tä lukuunottamatta, ja täyttää koko näyön...

Sinänsä kyllä ihan kiva, että voi käyttää alempaa 2560*1440 resoa kok näytön alalla, kun on tuolla kuva selvästi tarkempi, kun esim 2560*1080 resolla joka on natiivisti 21:9 reso.
 
Crysis on kuitenkin edelleen sellanen peli mikä pyörii ihan päin helvettiä. Ei senkään optimoinnissa mitään suurempia taikatemppuja oltu suoriuduttu tekemään, sillä jos nykyrauta ei sille pärjää vieläkään niin ongelma on jossain muualla kuin tehojen puutteessa. Eikä tää peli todellakaan Ultralla näytä niin hyvältä et toi olis mitenkään perusteltua et pyörii näin päin helvettiä jokasella kokoonpanolla. Ja toi DX12 + Vulkan combo kuulostaa kyllä niin typerältä nyt näin jälkikäteen pohdittuna. Noh, ainakin nVidialla hierotaan käsiä yhteen kun nyt lähtee RTX:t liikkumaan hyllyiltä kun 1080ti ottaa benchmarkeissa pataan 2060 Superilta. Ei vaan jostain syystä toikaan ihan kauheesti naurata.
 
Onkos muilla ollut ongelmia kaatuilun suhteen itse pelissä? Tuntuu kaatuvan nyt n. 15min välein, joten aika pelikelvoton sen osalta tällä hetkellä. :btooth:
 
2700x + 1070Ti setillä 1440p resolla peli pyörii noin 60fps tekstuurit ultralla ja kaikki muu aikalailla lowilla. Kannattaa tosiaan pistää ne tekstuurit ultralle kuten joku aiemmin sanoikin, ero ulkoasussa on paikoin suuri mutta FPS ei siitä tipu nimeksikään, mikä on toisaalta hieman outoa sekin. Peli onDX12 tilassa, Vulkanilla ei freesyncci pelitä. Peli on kerran kaatunut kun yritin muuttaa hiiren nopeutta ja toisen kerran kun laitoin HDMI:ssä olevan TV:n päälle...
 

Statistiikka

Viestiketjuista
259 615
Viestejä
4 511 045
Jäsenet
74 443
Uusin jäsen
hupsistarallaa

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom