Red Dead Redemption 2

Liittynyt
08.01.2019
Viestejä
452
Eihän kukaan sano että se on pakko mutta onhan se varmaan aikamoinen pettymys niille joilla on se 1700e kiinni parhaissa komponenteissa (9900 + 2080Ti) ja ei silti.. Itse ainakin odotan seuraavien genien komponentteja ja sitten alelaarista tämä :) Siihen mennessä jo optimoitukin hyvälle tasolle.
 
Liittynyt
04.10.2018
Viestejä
14
Se on selvää, että tämä julkaisu on pettymys. Epäonnistuminen Rockstarille.

OT: Olen kuitenkin huolestunut nykyajan gamergear -lapsista, joille alle 500fps aiheuttaa migreenin ja turhautumista keskustelufoorumeilla. Ehkä mun silmämunat ovat sen verran evolutiivisesti vanhempaa mallia, ettei 60fps kolmannen persoonan peleissä näytä alkuunkaan diashowlta. Ja tämä ei tarkoita, etten ymmärtäisi sitä, että arvokkailla komponenteilla toivoo rahoilleen vastinetta.
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 345
Eihänä kukaan sano että se on pakko mutta onhan se varmaan aikamoinen pettymys niille joilla on se 1700e kiinni parhaissa komponenteissa (9900 + 2080Ti) ja ei silti.. Itse ainakin odotan seuraavien genien komponentteja ja sitten alelaarista tämä :) Siihen mennessä jo optimoitukin hyvälle tasolle.
Kannattaa odottaa 5 vuotta nii korjattu kaikki lastentaudit.... Pelejähän ei tosiaa hankita kun ne ovat uusia vaan että voi pelata sitä 5v vanhaa peliä ja ketään ei kiinnosta koko peli enää.

Ettei ihan offtopiciks mene omalta osalta nii tympeetä olla töissä ku rdr2 odottaa kotona:dead:
 

olbe

epic sax guy
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
316
Charpter II:ssä mennään ja edelleen ilman ensimmäistäkään ongelmaa launcherin tai pelin kanssa. FPS "riittävä" (85-110+) ja kaikki pyörii sujuvasti. Harmittaa kyllä lukea ongelmista, mutta pakko on tuoda tietoon se, että kyllä tämä ilmeisesti toimii joillakin ihan fine.
 
Liittynyt
08.01.2019
Viestejä
452
Kannattaa odottaa 5 vuotta nii korjattu kaikki lastentaudit.... Pelejähän ei tosiaa hankita kun ne ovat uusia vaan että voi pelata sitä 5v vanhaa peliä ja ketään ei kiinnosta koko peli enää.

Ettei ihan offtopiciks mene omalta osalta nii tympeetä olla töissä ku rdr2 odottaa kotona:dead:
En näe järkeä ostaa peliä jota ei ole optimoitu varsinkin kun sen omistaa jo PS4 prolla, ja sen myös ostin noin 8kk julkaisun jälkeen puoleen hintaan. Sanotaan vaikka 2v niin hinta pc:lle on 15e. Ei ole pitkä aika ja peli ei ole edes kovin vanha siihen mennessä.
 

shakal

RGB ON
Liittynyt
09.09.2017
Viestejä
1 420
Se on selvää, että tämä julkaisu on pettymys. Epäonnistuminen Rockstarille.

OT: Olen kuitenkin huolestunut nykyajan gamergear -lapsista, joille alle 500fps aiheuttaa migreenin ja turhautumista keskustelufoorumeilla. Ehkä mun silmämunat ovat sen verran evolutiivisesti vanhempaa mallia, ettei 60fps kolmannen persoonan peleissä näytä alkuunkaan diashowlta. Ja tämä ei tarkoita, etten ymmärtäisi sitä, että arvokkailla komponenteilla toivoo rahoilleen vastinetta.
Toivottavasti et viittaa minuun gamergear lapsena, olen sentään jo keski-iänen ukkeli. Tai ehkä olenkin gamergear lapsi, mutta olen silloin aina ollut sellainen.

En ole koskaan mahtanut sille vaan mitään, että ensimmäisen tai kolmannen persoonan peleissä matala fps aloittaa silmäsäryn, josta seuraa niin hirveä päänsärky ettei se lähde buranalla pois. 10min yleensä riittää siihen.

Se on heti kun hiirellä liikuttaa ja horisontti "tökkii" tai on sumea, katse jotenkin kohdistuu niihin puuttuviin frameihin.

Alle 75fps on edes turha kokeilla 1st tai 3rd person pelaamista. CRT näyttöjen aikana oli oltava 85hz tai 100hz CRT näyttö, tft näytöt kun tuli niin oli pakko jatkaa CRT näytön kanssa elämistä.
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 345
En näe järkeä ostaa peliä jota ei ole optimoitu varsinkin kun sen omistaa jo PS4 prolla, ja sen myös ostin noin 8kk julkaisun jälkeen puoleen hintaan. Sanotaan vaikka 2v niin hinta pc:lle on 15e. Ei ole pitkä aika ja peli ei ole edes kovin vanha siihen mennessä.
Pahoitatko sitten muiden puolesta mielesi vai miks olen saanut käsityksen että jos jollai ei peli toimi syystä x niin hänen pitäisi refundaa koko peli ja lähteä protestoimaan asian puolesta? Minä ostin pelin 75e hintaan, tappelin eilen 4h että sain pelin toimimaan. Jos ihmiset tykkää ostaa pelin ennakkoon ja tapella mahdollisten ongelmien kaa nii anna tapella, Rockstarin syyttäminen tällä foorumilla on ihan tyhjän kanssa ja keskittyisin ennemmin kehumaan pelin hienoja ominaisuuksia ja grafiikoita... Mutta eihän sulla ollutkaan peliä PC:llä... :)
 
Liittynyt
08.01.2019
Viestejä
452
Pahoitatko sitten muiden puolesta mielesi vai miks olen saanut käsityksen että jos jollai ei peli toimi syystä x niin hänen pitäisi refundaa koko peli ja lähteä protestoimaan asian puolesta? Minä ostin pelin 75e hintaan, tappelin eilen 4h että sain pelin toimimaan. Jos ihmiset tykkää ostaa pelin ennakkoon ja tapella mahdollisten ongelmien kaa nii anna tapella, Rockstarin syyttäminen tällä foorumilla on ihan tyhjän kanssa ja keskittyisin ennemmin kehumaan pelin hienoja ominaisuuksia ja grafiikoita... Mutta eihän sulla ollutkaan peliä PC:llä... :)
Kunhan kerroin mielipiteeni asiasta yleisellä keskustelufoorumilla. Ilmeisesti tämä oli liikaa... xDD

Eiköhän pelin metacritic user arviot kerro aika monen muunkin mielipiteen tästä asiasta.
 
Liittynyt
10.12.2016
Viestejä
169
Itsellä oli tämä ongelma Red Dead Redemption 2 exited unexpectedly : reddeadredemption2 , joka ilmeni Intelin 4790k & 1070 -kamppeilla.

Koneessa Comodon palomuuri, jossa on erillinen suojaus "shellcode injection":lle. Lisäsin RDR:n kansion exclude-listalle ja peli lähti käyntiin Miscellaneous Settings, Virus Protection Software | Internet Security | COMODO.

Tuonne listalle en ole joutunu kajoamaan kuin Sea of Thievesin ja nyt tämän RDR2:n kanssa.

Veikkaisin että kyse on jostain kopiosuojaukseen liittyvästä seikasta, mikä sekottaa useita virustorjunta-/palomuurisoftia luulemaan että softassa on jotain "kuraa"
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 345
Kunhan kerroin mielipiteeni asiasta yleisellä keskustelufoorumilla. Ilmeisesti tämä oli liikaa... xDD

Eiköhän pelin metacritic user arviot kerro aika monen muunkin mielipiteen tästä asiasta.
Ei se ollut liikaa, ihmettelen vain tuota valitustasi että kyllä se nyt on rockstarin syy jne. vaikka et omista koko peliä. Ei sillä kyllä kommentoida saa mutta tuntuu turhalta. Etkä muuten vastannut kysymykseen...
 

Sothis

★★★
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
611
Näkeekö kartalta tms. jostain, että mitkä tehtävät edistävät päätarinaa? Pelaan tätä ensimmäistä kertaa, ja mieluusti menisin tarinan ensin läpi ja hinkkaan sivutehtäviä sit myöhemmin.
 
Liittynyt
05.11.2019
Viestejä
35
Toivottavasti In_flamer olet oikeassa. Koska sitten ongelman korjaus tuskin viä kauaa. Mutta toisaalta, jos sammuttaa kaikki suojaukset, niin ei se silti johda mihinkään. Jos käy pahin mahdollinen, että seuraavan Esim 1kk aikana peliä en saa toimii, niin miten hemmetissä saisin rahani takaisin? Tuskin tulee olemaan hirveen helppo homma. Vaikka toi Bios vika kuulostaa toisaalta järkevältä, niin Rockstar ei tälläistä toistaiseksi ole maininnut. Odotan itse MAX tämän viikon loppuun ja sitten alan tutkimaan, että miten saan rahani takaisin. Olen kummiskin maksava asiakas, niin mulla on oikeus saada tuote mistä maksanut. Jos sitä en saa, niin rahat takaisin. Mielellään korvauksien kera. :D
 
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
565
Näkeekö kartalta tms. jostain, että mitkä tehtävät edistävät päätarinaa? Pelaan tätä ensimmäistä kertaa, ja mieluusti menisin tarinan ensin läpi ja hinkkaan sivutehtäviä sit myöhemmin.
Keltaisella pohjalla olevat tehtävät kartalla edistävät tarinaa etiäpäin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
992
Näkeekö kartalta tms. jostain, että mitkä tehtävät edistävät päätarinaa? Pelaan tätä ensimmäistä kertaa, ja mieluusti menisin tarinan ensin läpi ja hinkkaan sivutehtäviä sit myöhemmin.
Jotkut sidequestit häviää sit jos jurnuttaa päätehtäviä eteenpäin.
 
Liittynyt
11.10.2017
Viestejä
1 040
Ei vaadi ainakaan AMD näyttiksellä varustetussa koneessa, vakio päivittämätön Bios.

Luulen, että ongelma on Ryzen + Nvidia näyttis.
Täältä löytyy 2600x ja gtx 1080. Peli lähti toiminaan ilman ongelmia. Ketjua lukiessa päätin että yritän nyt olla koskematta mihinkään, pitää myös varmaan laittaa lotto vetämään :tup:
 
Liittynyt
10.12.2016
Viestejä
169
Toivottavasti In_flamer olet oikeassa. Koska sitten ongelman korjaus tuskin viä kauaa. Mutta toisaalta, jos sammuttaa kaikki suojaukset, niin ei se silti johda mihinkään. Jos käy pahin mahdollinen, että seuraavan Esim 1kk aikana peliä en saa toimii, niin miten hemmetissä saisin rahani takaisin? Tuskin tulee olemaan hirveen helppo homma. Vaikka toi Bios vika kuulostaa toisaalta järkevältä, niin Rockstar ei tälläistä toistaiseksi ole maininnut. Odotan itse MAX tämän viikon loppuun ja sitten alan tutkimaan, että miten saan rahani takaisin. Olen kummiskin maksava asiakas, niin mulla on oikeus saada tuote mistä maksanut. Jos sitä en saa, niin rahat takaisin. Mielellään korvauksien kera. :D
Juu, tuskin on tarkoituksenmukaista että kaikki suojaukset joutuu sammuttamaan, en ite ainakaan suosittele koko suojauksen poistoa, mielummin suojauksen muuttamista :D Oliks siulla käytössä jotain erillisiä virustorjunta- tai palomuurisovellusta?

Tuossahan on ilmennyt myös toisenlaista ongelmaa [PC] Rockstar Launcher Exited Unexpectedly : reddeadredemption2, enkä tiiä johtuuko tämä lainkaan samasta ongelmasta kuin miulla.

Oon kyllä samaa mieltä, ettei tällästä peliä voi näin julkaista, mikä ei käynnisty jos koneessa on jokin tietty suojausohjelmisto. Luulis että tuollaset ois testausvaiheessa havaittu :btooth:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.10.2018
Viestejä
116
Onko paljon pelaajia esim pleikkarin puolelta siirtyny pclle?

Kysysmys siis on se, että saako noita tarinan tallennuksia siirrettyä jotenkin PS4-PC? Ite en koskaa ehtiny pelaamaan pleikkarilla läpi asti, vaikkakin alkaa aika loppu puolella olemaan. Mielummin jatkaisi siitä mihin jäi kun alottaisi kaiken alusta meinaan, sen verran tuli grindailtua kaikkea muuta kun tuota päätarinaa siinä niin ei ihan mieluusti lähtis kaikkiea elukoita metsästämään uudestaan sun muuta :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
18
Ekalla kerralla ei lähtenyt päälle, otin viruksentorjunnan päältä pois ja lähti sen jälkeen toimimaan ja ei mitään ongelmaa ainakaan pariin tuntiin mitä pelasin.
2600x + 1070ti ja 40-60 fps @1440p niillä asetuksilla mitä peli tarjosi.
 
Liittynyt
05.11.2019
Viestejä
35
Juu, tuskin on tarkoituksenmukaista että kaikki suojaukset joutuu sammuttamaan :D Oliks siulla käytössä jotain erillisiä virustorjunta- tai palomuurisovellusta?

Tuossahan on ilmennyt myös toisenlaista ongelmaa [PC] Rockstar Launcher Exited Unexpectedly : reddeadredemption2, enkä tiiä johtuuko tämä lainkaan samasta ongelmasta kuin miulla.

Oon kyllä samaa mieltä, ettei tällästä peliä voi näin julkaista, mikä ei käynnisty jos koneessa on jokin tietty suojausohjelmisto. Luulis että tuollaset ois testausvaiheessa havaittu :btooth:
Mulla on käytössä avast. Olen tehnyt ne perus kikat, mitä ollaan suositeltu kokeilemaan. Mutta eihän siitä apua ollut. Tää tilanne vaatii kyllä nyt sen paukun. Ehkä jos juon itseni känniin ja tapahtuu se juopon tuuri ja peli alkaa toimii? =D
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
1 233
Joidenkin kommenteista saa käsityksen että tämä peli on Rockstarin eka huono optimointi :D

Flashback vuodelta 2008;)
Eipä tätä voi GTA IV:n verrata mitenkään. Tuo GTA ei pyöri vieläkään millään kokoonpanolla hyvin ja sekä CPU että GPU usage ovat alhaisia. Tämä on vain raskas näyttikselle eikä tule sitä samaa eteen, että ei käyttäisi koneen tehoja hyödykseen.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
341
Itsellä oli tämä ongelma Red Dead Redemption 2 exited unexpectedly : reddeadredemption2 , joka ilmeni Intelin 4790k & 1070 -kamppeilla.

Koneessa Comodon palomuuri, jossa on erillinen suojaus "shellcode injection":lle. Lisäsin RDR:n kansion exclude-listalle ja peli lähti käyntiin Miscellaneous Settings, Virus Protection Software | Internet Security | COMODO.

Tuonne listalle en ole joutunu kajoamaan kuin Sea of Thievesin ja nyt tämän RDR2:n kanssa.

Veikkaisin että kyse on jostain kopiosuojaukseen liittyvästä seikasta, mikä sekottaa useita virustorjunta-/palomuurisoftia luulemaan että softassa on jotain "kuraa"
TE HYVÄ MIES,olette NERO !!!!! Mulla on kanssa Comodo ,arvasin että tää olis jokin palomuurijuttu,mutta tuota ratkaisua en itse olisi löytänyt, JiiHaa polle,eteenpäin. En koskaan uskonut mihinkään bios päivitykseen
 

shakal

RGB ON
Liittynyt
09.09.2017
Viestejä
1 420
2019-11-06 (2).png

Siinä screenshot, vasemmasta yläkulmasta näkee fps counterin lisäksi muut. 3900x + 1080 GTX ja ylikelloja varmasti tarpeeksi.

1440p kaikki low, mitään asetusta ei saa matalammalle kuin tuo. 64fps eikä tapahdu edes mitään.
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
1 233


Siinä screenshot, vasemmasta yläkulmasta näkee fps counterin lisäksi muut. 3900x + 1080 GTX ja ylikelloja varmasti tarpeeksi.

1440p kaikki low, mitään asetusta ei saa matalammalle kuin tuo. 64fps eikä tapahdu edes mitään.
Resolution scale 0.5 niin fps nousee varmasti paljon ja saat pelistä vieläkin rumemman näköisen :D Onkohan syy rockstarissa vai nvidiassa ku vanhemmille korteille tuo optimointi on tehty päin p:tä?
 

Jrhh

<Raudanusuttaja>
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 716
Ihan hyvä, että päätin odottaa "steam julkaisuun" niin välttyy näiltä ongelmilta. Tosin veikkaan, että mulla tulee myös antaa bitdefenderistä lupa tälle pelille kuten täytyi pubgille ja muillekin... Perhana on se nykyään vaikeeta kun kaikki virustorjunnat blokkaa pelit :D
 
Liittynyt
23.12.2018
Viestejä
29
Mulla aluks kippaili kesken pelin. Rockstarin launcherista verify game file integrity. Lataili directx:ää ja vulkania. Sen jälkeen ei ole ollut muuta kun ratsastella menemään.
Vulkani päällä tosin shifti pohjassa kun hiirtä liikuttaa, niin jotain ihme stutterointia tulee. Directx nyt käytössä ja ei ongelmaa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 166
Ihan hyvä, että päätin odottaa "steam julkaisuun" niin välttyy näiltä ongelmilta. Tosin veikkaan, että mulla tulee myös antaa bitdefenderistä lupa tälle pelille kuten täytyi pubgille ja muillekin... Perhana on se nykyään vaikeeta kun kaikki virustorjunnat blokkaa pelit :D
Bitdefenderistä pitää/riittää että laittaa advanced threat protectionin exception listalle pelin .exe:n niin toimii.
 
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
289
GTX 1080 oc
I5 7600

Pelailin peliä Resoluutiolla 2560X1600.
Peli näyttää näytönohjaimen muistiksi pelissä 6867MB vaikka pitäisi olla muistia 8000MB.

Tehtävienhallinta suorituskyky lehtiö auki taustalla ja katsoin että suorittimen käyttö seilaa 50-100% väliä kun taas näytönohjaimen käyttö on 11%.

Näyttääkö tuo aivan päin prinkkalaa nuo prosentit vai kuuluuko näin ollakin?

Välillä ottaa sitten lagipiikin kun käy suorittimen käyttö siellä 100%.

Mitenhän nopeasti ne näitä pelejä optimoi ja onkohan tulevaisuudessa odotettavissa optimoinnin myötä reiluakin FPS:n kasvua?
 
Liittynyt
22.10.2019
Viestejä
1 352
GTX 1080 oc
I5 7600

Pelailin peliä Resoluutiolla 2560X1600.
Peli näyttää näytönohjaimen muistiksi pelissä 6867MB vaikka pitäisi olla muistia 8000MB.

Tehtävienhallinta suorituskyky lehtiö auki taustalla ja katsoin että suorittimen käyttö seilaa 50-100% väliä kun taas näytönohjaimen käyttö on 11%.

Näyttääkö tuo aivan päin prinkkalaa nuo prosentit vai kuuluuko näin ollakin?

Välillä ottaa sitten lagipiikin kun käy suorittimen käyttö siellä 100%.

Mitenhän nopeasti ne näitä pelejä optimoi ja onkohan tulevaisuudessa odotettavissa optimoinnin myötä reiluakin FPS:n kasvua?
Prosenteilla ei sinällään ole merkitystä, jos peli toimii hyvin. Jos ei toimi ja prosenteista näkee ettei resursseja käytetä kunnolla, niin sitten on jotain pielessä. Nyt vaikuttaa siltä, että on jotain pielessä.

Tämä voi parantua näyttiksen osalta ajureita päivittämällä, mutta muutoin lähinnä pelin päivitysten kautta.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
OK. Agesa 1.0.0.4? Mun B350 ei ole kuin 1.0.0.3 (joka on uusin) ja GTX 1080 ei toimi.

Mystinen juttu.
Mulla on vielä x570 emolevy ja se tosiaan vaati ton uusimman bios version että lähti toimimaan.

Sen jälkeen on toiminut sitten täydellisesti mitä ehdin muutaman tunnin koittaa.
 
Liittynyt
06.07.2017
Viestejä
458
GTX 1080 oc
I5 7600



Tehtävienhallinta suorituskyky lehtiö auki taustalla ja katsoin että suorittimen käyttö seilaa 50-100% väliä kun taas näytönohjaimen käyttö on 11%.

Näyttääkö tuo aivan päin prinkkalaa nuo prosentit vai kuuluuko näin ollakin?

?
Minulla GTX1060 kortille näyttää 0-1% käytöksi - silti toimii joten taitaa vain tämän pelin kohdalla käyttöaste kusta.
 
Liittynyt
23.03.2017
Viestejä
118
Itsellä Ryzen 7 1800X ja 1070 ti ja ihan hienosti pelittää. Defaulteilla elikkä balanced asetuksilla taisi tuossa benchmarkissa tulla 64fps average. Pelissä ei itsellä ole fps näkyvillä, mutta ei ole kyllä tuntunut mitään laskuja eikä jäätymistä. Vulkanilla pelaan. Testasin samoilla asetuksilla benchmarkin dx12:lla, average oli 59fps silloin, joten päädyin käyttämään Vulkania. Resoluutio tosiaan 1080p.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
57
Task manageri näyttää gpu usage 0-1% ja hwinfo näyttää gpu coren usage olevan lähellä maximii (windowed borderless mode), voi päätellä kumpi oikees.
 
Liittynyt
27.03.2019
Viestejä
100
Onko toi vieläkin Ukrainan shopista sen reilut 30€ vai oliko vain pre order?
Mulla on Freedomen VPN käytössä mutta ei löydy Ukrainaa listalta, ei varmaan onnistu Ukrainan lisääminen tuohon softaan?
ProtonVPN ei käynnisty vaikka saan asennettua, cyberghost ei asennu koneelle jostain syystä(voiko liittyä siihen kun on freedome asennettuna vaikka ei olekaan päällä kun tuota yritän asentaa) mutta onneksi sain refundin tuosta cyberghostista.
Meikä jätti kotikoneeseen tiimiviiverin päälle kun läksin töihin. Aamulla kävin työkoneella kotikoneella ja ukrainassa kaupassa Proton VPNllä ja maksoi sen n.30€
12megaa sekunnissa ei montaa tuntia lutkuttanut, testibootti pelille ja pelaamaan kun kotio pääsee.
 

Jrhh

<Raudanusuttaja>
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 716
Bitdefenderistä pitää/riittää että laittaa advanced threat protectionin exception listalle pelin .exe:n niin toimii.
Juurikin tämä. En ole kotikoneen äärellä niin en muistanut tarkemmin mikä se oli nimeltään :)
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
954
Heittäkääs joku kuvankaappausta pelistä maksimiasetuksilla, niin näkee vähän miltä näyttää. Osa kommenteista kun valittaa grafiikkojen huonoa laatua, niin saadaan huuteluille katetta.

Olisin periaatteessa hieman kiinnostunut pelistä, mutta jos pyörii huonosti ja grafiikat on huonot, niin enpä taida vaivautua. Pelattavaa riittää vielä muidenkin pelien osalta. :kahvi:
 
Liittynyt
16.02.2018
Viestejä
551
Itellä ei toimi Vulkan, grafiikka virheitä tulee. DX12 päällä välillä puut välkkyy ja heiluu miten sattuu ja avast pitää sulkea kokonaan että peli lähtee päälle...

3770k & 1080ti, näyttiksen suorituskyky kyllä ihmetyttää, toivottavasti tulis pian joku update..
 

Sorbuss

Köyhä
Liittynyt
20.01.2018
Viestejä
166
Itsellä 9700K & 1080TI / 1440P ja aika pitkälti tämän pohjalta laitoin asetukset.

Texturet laitoin highlle ja resolution modifieriksi 4/5, Nvidian ohjauspaneelista sitten sharpeningia. ~80-90 FPS huitelee.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 173


Siinä screenshot, vasemmasta yläkulmasta näkee fps counterin lisäksi muut. 3900x + 1080 GTX ja ylikelloja varmasti tarpeeksi.

1440p kaikki low, mitään asetusta ei saa matalammalle kuin tuo. 64fps eikä tapahdu edes mitään.
On kyllä noilla asetuksilla aivan petolinnun takapuolen näköinen peli. Selvästi jotain pahasti vialla suorituskyvyn puolella.
 

shakal

RGB ON
Liittynyt
09.09.2017
Viestejä
1 420
On kyllä noilla asetuksilla aivan petolinnun takapuolen näköinen peli. Selvästi jotain pahasti vialla suorituskyvyn puolella.
Kuitenkin texturet High, loput medium/low pystyy pelaamaan 60fps, eli asetusten muuttaminen on melko mitätöntä.
 
Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
1 311
Täytyy pelata Valentineen asti niin voi lennosta vaihdella PS4/PC telkkarista ja vertailla paljonko eroa:geek:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 674
Tekstuurit sit on rikki jokasella muulla asetuksella kun Ultralla. Just äsken käytin Highilla ja osa tekstuureista on suoraan ku olis Loweilla, mut osa sit taas näyttää siltä miltä pitäskin. Redditissä raportoitu samaa, eli jos haluaa hyvät tekstuurit nii se on ultra tai ei mitään.

Sain tehtyä kompromissiasetukset 1080ti 3440x1440 combolle, kaikki muut High paitsi tekstuurit Ultra, Particlet ja Reflectionit + vesiasetukset sitten medium. Pyörii ihan nätisti nyt, paitsi toi stutterointi vetää kyllä kasetin mutkalle aika pahasti välillä. Ei välttämättä 100% ajasta 60fps, mutta G-Sync kyllä tässä tapauksessa pelastaa aika paljon. Patcheja odotellessa.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
242 595
Viestejä
4 237 670
Jäsenet
71 224
Uusin jäsen
Ab2k

Hinta.fi

Ylös Bottom