Jos tapan peuran ja vien sen sinne omalle campille niin lihamestari ei ota sitä vastaan?
Vai pitääkö nuo viedä johonkin kaupunkiin ?
Vai pitääkö nuo viedä johonkin kaupunkiin ?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toi hevosella ratsastus kaverin vieressä toimii jotenkin oudosti. Tupla täppäämällä X sen pitäisi ilmeisesti seurata ja pitää vauhti samana.. mutta tuntuu kyllä että useasti hyytyy tai lähtee eri suuntaan. Vai enkö vaan osaa![]()
Ja se ensimmäinen joka ilmestyy karhu tehtävän aikana näkyy kartalla, vaikka se kartta olisi siltä kohdin vielä piilossa. South-Westissä omasta leiristä.Trapperit lymyää metissä käsittääkseni, ainakin pääosin. Leiriin saa kai upgradettua rahalla jonkun tanning rackin tapaisen, saakohan niitä sitten itse tehtyä vai joku leiriläisistä, en tiedä vielä.
Jos tapan peuran ja vien sen sinne omalle campille niin lihamestari ei ota sitä vastaan?
Vai pitääkö nuo viedä johonkin kaupunkiin ?![]()
Onko joku jo löytänyt sen preorderina saadun treasure mapin? Mulla pleikka moisen kyllä silloin heti asensi ja kaiken muun lisäsisällön olen löytänyt/avannut.
Toimiiko Titan Two oikeasti? Eihän siinä mitään järkeä olisi, mutta täytyy myöntää että alkoi kiinnostamaan
Itellä on ultimate edition ja en asentaessa saanu samanlaista kartta latausta niinkun olit saanu. Kaks treasure mappia kyllä olen löytäny pelatessa joiden nimet olleet Chick's treasure map sekä Jack Hall Gang map 1
Itsellä ollut vähän samoja fiiliksiä tiettyjen kontrollien kanssa - en tosin osaa sanoa onko vika miehessä ja padissa, vai missäEdelleen Rockstarin perisynti, eli hankalat ja liian kyrptiset kontrollit haittaa ainakin mun kokemusta. Kuollut monta kertaa jo siksi että ukko ei ole tehnyt mitä olen halunnut. GTA V:n kanssa meni varmaan joku 20h ennenkuin alkoi jotenkuten sujua, tässä on vielä enemmän kaiken maailman näppäinyhdistelmiä ja kikkoja.
Onneksi ei sentään mitään Witcher 3 tyylistä inventaariorunkkailua. Pilasi oikeastaan siitä pelistä paljon se.
En pystynyt myymään tuota taljaa leirillä enkä kaupungissa. Tulee vain teksti, ettei kauppias pysty ottamaan vastaan sitä. Noh, ehdinpä tuossa kuitenkin kuolemaankin välissä, niin talja hukkui jonnekin.
Mihin se olisi pitänyt palauttaa edes? Ja onko niin että noi Legendary eläimiä on vain yksi ja spawnaako ne uudestaan?
Pelin hdr tosiaan on pleikalla ainakin pro:lla rikki kuten monet on jo sanoneet ja tässä näkyy hyvin se ero. Itse pelaan jatkossa ilman hdr:ää, kunnes korjaavat. Paljon paremman näköinen.
Ylhäällä hdr pois ja alhaalla päällä:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja se ensimmäinen joka ilmestyy karhu tehtävän aikana näkyy kartalla, vaikka se kartta olisi siltä kohdin vielä piilossa. South-Westissä omasta leiristä.
Eipä näkynyt täällä kartalla mitään. Sittemmin talja myös katosi tehtävän aikana hevosen selästä. Rasittavia bugeja ja tuo koko taljahomma on kyllä huonoa pelisuunnittelua, kun joutuu arpomaan mitä sillä tekisi eikä sitä saa varastoitua mihinkään.
Joo, ansastajalle viekää nuo legendary nahat niin sen jälkeen voi ostaa siltä erikoisvaatteita.Hmm mä palautin sen karhun taljan trapperille jonka metsästä löysin. Sain 60 dollaria siitä.
Lihamestarille ei sitten tarjota, vaan sille pöydälle siinä edessä. Ja laita ”lihoiksi” ensin jollei muuten, niin pöydän kautta menneet nahat, lihat, rasvat, jne.Jos tapan peuran ja vien sen sinne omalle campille niin lihamestari ei ota sitä vastaan?
Vai pitääkö nuo viedä johonkin kaupunkiin ?![]()
Meikäläisen perisynti, eli turhat sivuminipelit vie kaiken ajan.Pokeria on jäätävä joka paikassa pelaamaan missä se on mahdollista. Blackjack pöytä vielä löytämättä... Vähän sama "ongelma" kun Witcherissä jossa koko juonen kiinostus jäi Gwentin alle.
Kieltämättä omituiset ja toisinaan tuntuu kuin valtamerialusta kääntelisi. Sen paremmin en osaa kuvailla tunnettaMiten voi olla kontrollit näin paskat, no kai näihin tottuu.
Kieltämättä omituiset ja toisinaan tuntuu kuin valtamerialusta kääntelisi. Sen paremmin en osaa kuvailla tunnetta30fps ei voi olla syynä koska esim. HZD pelissä ohjaus on erinomainen.
Koko päivän säätänyt xbox x:llä tuon hdr arvon kanssa samsung ks9005 LCD telkun kanssa. Oletus 100 on liian tumma. Lopulta asettui arvoon 170.
Kuitenkin jotenkin hailakka kuva. Telkun asetukset varmasti oikeat monissa testeissä hyväksi todetut ja muissa peleissä/elokuvissa ei ongelmaa ole.
Nyt otin HDR pois päältä ja kuva parani jonkun verran. Joutui säätämään kyllä pelin brightness calibrationia suuremmalle jotta ohjeiden mukaan Rockstar logo näkyy. Tätäkään ei ole missään pelissä joutunut oletuksista tällä telkulla muuttamaan.
HDR:n saa pois päältä Xboxin asetuksista, näyttö ja ääni, video-ulostulo, videotilat, salli HDR10 ja raksi pois.
On tainnut rockstar tehdä pelin päin persettä kalibroiduilla telkuilla. Ihme että on tämmöinen päässyt testaajilta läpi.
Hdr saa pois päältä pelin asetuksista kesken pelaamisen, ei tarvi konsolin asetuksiin koskea..
Mistä? En löydä xboxilla kyseistä asetusta. Kaikki valikot kahlannut läpi ja HDR on nyt taas testiksi päällä.
Onko sulla pelitila päällä töllössä? Jos ei niin input lagia kyllä piisaaTuo ohjauksen viive ärsyttää eniten, ja mulla ei ole mitään sitä vastaan että ukko tuntuu raskaalta, se on vaan hyvä juttu. Ei tuon hahmon tarvi liikkua ja juosta Spider-Manin vauhdilla, ei todellakaan.
Settings, display ja ylimmäisenä on HDR on/off. Jännä jos ei xboxilla ole.
Täällä kans One X mut ei oo tuota asetusta.Kyllä löytyy HDR on/off asetus Xboxin valikoista. Ainakin One X:llä.
Tämä on kyllä hieno tekele aikuiseen makuun. Karskia western huumoria löytyy ja tarinoita riittää.
Onhan tämä näin ainakin ensimmäisenä viikonloppuna hyvää viihdettä, kun ei ole kuullut kaikkea kolmeen kertaan. Muutaman real life oluen jälkeen voi vaan istahtaa nuotion ääreen ja kuunnella tuntemattomien loputtomia tarinoita. Omassa kylässäkin kuulee aina mielenkiintoisia juttuja, sekä känniläisten hauskoja örinöitä ja lauluja. Kaikki on tehty ajan uskolliseen tyyliin kiitettävällä tarkkuudella, ja siinä jopa sivistää itseään kyseisen aikakauden asioista.
Omasta mielestä ei näille osalle A luokan peleille enää mitkään elokuvat pärjää. Ei ole pärjännyt pitkään aikaan. Harmi ettei suurin osa väestöstä ymmärrä mitään näiden taideteosten perään. Kysyvät vaan että "Mitä, pelaako aikuinen mies pelejä? "Tekisi mieli aina hakata päätä seinään ja mietin mielessäni mistä jäävät paitsi. Onneksi tämä vanhempi sukupolvi jää kohta unholaan ja nykyiset nuoret pelaavat, ymmärtävät ja arvostavat asiaa ihan eri lailla. En yhtään ihmettele että elokuvateollisuus menettää koko ajan tuloja, kun ei ole katsojia 2h pätkälle.
Tällaisissa peleissä saa vaan niin paljon enemmän "kokemusta" ja viihdettä rahalle, 100h.
Tämmöisiä pelejä lisää, arvostan ja ostan aina täydellä hinnalla..
Ainakin mun ps4 pro se on rikki. Ja aika monella muullakin. Oisiko sitten vain ps4 ongelma vai vain joidenkin telkkarien tms.. en tiedä.
Sama vika, onneksi ammuin vahingossa ohi.Alakulmassa lukee aim weapon RT kun piti uhkailla noita junahemmoja. Painan RT ja pelihahmo ampuu lonkalta yhden hengiltä.
Ja nyt en pääse aloittamaan edes tehtävää uudestaan?
![]()
Alakulmassa lukee aim weapon RT kun piti uhkailla noita junahemmoja. Painan RT ja pelihahmo ampuu lonkalta yhden hengiltä.
Ja nyt en pääse aloittamaan edes tehtävää uudestaan?
![]()
Kerros lisää tuosta imuutuksesta?Mitäs on kauramoottorien nimet? Mulla on tietysti: Silver. Tää peli on kuin kaikki länkkärit samassa paketissa. Ohi mennen kuulin huuliharpun tutun kuuloista sävelmää soittelevan. Imullekin pääsin tosin miehen kanssa ja navan alta. Mutta ei siitä sen enempää.. Hatussa sais olla nauha.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.