Joo karhutalja hävis, enkä kerennyt myymään sitä, mutta näköjään oli trapperilla tieto siitä taljasta ja se voi sen vaatimia kamoja tehdä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämä on varmaan syy, minkä takia olen nauttinut noiden striimien katsomisesta kun itse en hommannut (vielä) peliä. Loistavaa slapstick-huumoria tarjoaa tämä peli, kiitos fysiikoiden ja kontrolliongelmienKyllähän tuo vähän hymyilytti kun ratikkaa väistin niin hyppäs hevosen päältä vieressä olevaa naista kuristamaan.
Prkl oon jo 2 kertaa ampunu vahingossa lonkalta ukon jolle piti vaan jutella... Mites muuten tämä tallentaa? Nukkumalla ainakin mut välillä ihan itsestään. Ei kuitenkaan ole mitään load vaihtoehtoa tuollaisen vahingon jälkeen.
Mitäs on kauramoottorien nimet? Mulla on tietysti: Silver. Tää peli on kuin kaikki länkkärit samassa paketissa. Ohi mennen kuulin huuliharpun tutun kuuloista sävelmää soittelevan. Imullekin pääsin tosin miehen kanssa ja navan alta. Mutta ei siitä sen enempää.. Hatussa sais olla nauha.
Huvitaa nuo 5 tähden arvostelut. Onko gamereactorin jätkät edes pelannu koko peliä? Pelattavuus ihan hirveää kuraa, mikä enimmäkseen johtuu padista, mutta valtava huononnus RDR1 stä. Dialogi jonnin joutavaa lätinää. Avoimen maailman peliksi järkyttävän rajoitettu ja tarkasti skriptattu. juoni, tarina tehtävät, liikkuminen.. kaikki. Ei tämä edes tunnu länkkäripeliltä niin kuin RDR1. Joku luminen vuoristo ei ihan aiheuta länkkäriviboja.
Rehellinen arvostelu, 2/5
Veikkaan että sama neekeri jota käärme oli purrut, imuteltiin hiukan navan alapuolelta ja vannotettiin ettei asiaa enää mainita.Kerros lisää tuosta imuutuksesta?
Pari konsoli only pelaajaakin on valittanut ohjauksesta kun olen niiden kanssa keskustelut, oliskohan sitten syynä että peli on liian monipuolinen perinteiselle ohjaimelle verrattuna muut pelit että siitä se kisma nousee.ja jos ei pädillä osaa pelata, ei se ole pelin vika.
Nimenomaan pro ja 4k tv. Se checkerboardilla tehty venytys 4k resoon ei toimi nyt ton hdr kanssa.
Ps4 ja oro fullhd:lla toimii.
Siis mikä ongelma hdr:ssä pro:lla on? Itsellä 4k oled ja ps4 pro ja hdr näyttää hyvältä.
Mä olin päättänyt etukäteen olla pahis. Mutta sama ongelma kuin ykkösessä. En jaksa jatkuvia bounty huntereita. Lisäksi mitä enemmän olen porukkaa auttanut, sitä parempaa hyötyä olen heistä saanut myöhemmin pelissä törmätessäni niihin uusiksi. Ilmaisia aseita jne.Oletteko olleet ns. hyviksiä pelissä vai ei? Olen tähän mennessä säästänyt vastustajien hengen, jos on ollut mahdollisuus. Missä tämän käytännössä pitäisi näkyä, mikä vaikutus sillä on tapanko vai annanko mennä?
Rockstarin olisi aika palkata joku joka on tehnyt räiskintäpelejä korjaamaan peliensä ampumismekaniikkaa. 2018 ja ampuminen on yhtä tuskaa. Samaa paskaa oli GTA 5:ssa. Vaihtoehtoja on kaksi, aim assistilla pelaaminen ei tunnu pelaamiselta kun tähtäin on suoraan naamassa tai sitten tähtäin nappaa eri kaveriin kuin mitä ite haluaisit ampua ja sitten ei osu mihinkään tai sitten sen on free aimilla tuskaista tähtäimen siirtelyä kun ei asetuksilla saa sopivaa sensitivity/acceleration komboa säädettyä.
Tähän on olemassa ratkaisu, PC ja hiiri+näppis.
Tämän takia en tätä osta, en osaa ampua konsolilla kun en ole sellaisella koskaan pelannut.
Roach tietenkin
Jossain kaupungeissa on vaunut, millä pääsee nopeasti. Sitten leirin avulla pystyy siirtyyn kunhan on päivittänyt, kai??Eikö tuota ratsastusta paikasta toiseen saa ohitettua, aika puuduttavaa?
Saa toki, tässähän on enemmän keinoja skipata ratsastelu kuin RDR1:ssäEikö tuota ratsastusta paikasta toiseen saa ohitettua, aika puuduttavaa?
Se että siinä on kuin sideharso päällä. Kaikki on haaleampaa ja utuisempaa. Näissä kaikissa kuvissa HDR on päällä alemmassa ja pois päältä ylemmässä kuvassa. Näkee todella selvän eron ja tuossa ei näy edes sitä vaaleaa utua kuvassa, kuten todellisessa pelissä.
Niinpä, ja lonkalta ampuminen on tosi ärsyttävä ominaisuus. Aika monta tyyppiä on turhaan kuollut sen takia kun on pitänyt vain tervehtiä.ongelma mielestäni on näppäinten osalta, että pelissä on niin paljon toimintoja että loppuu lähinnä järkevät napit kontrollerista kesken
Jep tämä Koita siinä nostaa honoria kun aina välillä pistetään lonkalta kaveria kylmäksiNiinpä, ja lonkalta ampuminen on tosi ärsyttävä ominaisuus. Aika monta tyyppiä on turhaan kuollut sen takia kun on pitänyt vain tervehtiä.
Taisin saada sitten sen erittäin hyvän version konsolista. Odotin kommenttien perusteella kovaa melutasoa mutta eipä tuo paljoa kierroksia nostele. Koneellinen ilmanvaihto pitää enemmän tuhinaa kuin konsoli eli hiljaisesta puhutaan. Konsoli tuhisee enemmän HZD pelissä kuin tässä ja siinäkin voi mainiosti avoimilla kuulokkeilla pelata häiriintymättä. Levyasema ei pyöri RDR pelin aikana koska peli asentuu täysin kovalevylle.Ps4pro&ssd, ja meteli on valtaisa! Pakko pelata kuulokkeilla, ja antaa perheen kärsiä huminasta. Tällä kertaa en tehnyt sitä virhettä että olisin br-levyjä ostanut, gran turismossa taas levyasema huusi.
Vähän samalta näyttää esim. Ghost Recon tai SWBF2 jos huono HDR TV. Paremmalla telkkarilla ongelma korjaantuu ainakin noissa peleissä.
Ei päässyt edes lähelle Kingdom Comen papin kanssa juopottelua.Oli muuten parhaiten koskaan tehty juopottelutehtävä. Ei sellainen ärsyttävä, jossa kontrollit flipataan tai ohjauksesta tukee muuten aivan mahdoton, vaan juuri sopiva. Kerrankin tuollainen tehtävä oli hauska.
Lenny!!!
Ei näytä, Wildlands näyttää upealta.
Ja nämä kuvat ei ole otettu tv:stä, vaan suoraan pleikalta.
Kaikissa muissa peleissä HDR näyttää todella hyvältä, tässä ei. Ja asiasta on netti tuhansia viestejä täynnä. Checkerboardilla venytetty 4k+HDR ei toimi pro:lla oikein.
Fullhd:na ja muilla alustoilla toimii.
Karhu. Toistaiseksi tyhjässä maailmassa ei paljoa mielenkiintoista tutkittavaa ole. Näemmä homma toimii niin että haetaan tehtävä kylästä ja sitten metsään spawnaantuu quest hahmo joka joko teilataan ja kannetaan sheriffille.Mikä on mielenkiintoisin asia mihin juuri sinä olet törmännyt pelissä?
Karhu. Toistaiseksi tyhjässä maailmassa ei paljoa mielenkiintoista tutkittavaa ole. Näemmä homma toimii niin että haetaan tehtävä kylästä ja sitten metsään spawnaantuu quest hahmo joka joko teilataan ja kannetaan sheriffille.
Ei näytä, Wildlands näyttää upealta.
Ja nämä kuvat ei ole otettu tv:stä, vaan suoraan pleikalta.
Kaikissa muissa peleissä HDR näyttää todella hyvältä, tässä ei. Ja asiasta on netti tuhansia viestejä täynnä. Checkerboardilla venytetty 4k+HDR ei toimi pro:lla oikein.
Fullhd:na ja muilla alustoilla toimii.
Ei päässyt edes lähelle Kingdom Comen papin kanssa juopottelua.
Karhu. Toistaiseksi tyhjässä maailmassa ei paljoa mielenkiintoista tutkittavaa ole. Näemmä homma toimii niin että haetaan tehtävä kylästä ja sitten metsään spawnaantuu quest hahmo joka joko teilataan ja kannetaan sheriffille.
Onko sinulla Xbox X:n HDR:stä vertailukuvia niin eron näkisi hyvin
No ehkä pitää jaksaa vain pakertaa eteenpäin. Toistaiseksi en ole törmäänyt free roamingilla oikein mihinkään.Tyhjässä maailmassa? Eilen meni 12h tekemättä päätehtäviä. Ja kokoajan on hommaa vähän liikaakin ja kaikkea on todella paljon kaikkialla.
No esimerkkinä morrowind, oblivion, skyrim joissa löytää jos mitä kulttia, luolaa, taistelua ja tehtävää kun vain vähän koluaa lähimaastoa. Mutta kuten mainitsin yllä niin ehkä tässä pitää pakertaa hammasta purren eteenpäin ja toivoa että homma paranee.Jos tässä on tyhjä maailma niin haluaisin vertailuksi open world pelin jossa muka on "täysi" maailma