Red Dead Redemption 2

Rensu

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
746
Ja paljon kertoo tän pelin huomiosta se, että YLE tekee asiasta jutun:
Vuoden odotetuin peli Red Dead Redemption 2 julkaistiin ja pelimaailma on liekeissä – "Tämän haluavat kokea muutkin kuin pelaajat" Vuoden odotetuin peli Red Dead Redemption 2 julkaistiin ja pelimaailma on liekeissä – "Tämän haluavat kokea muutkin kuin pelaajat"
@Juha Kokkonen Twiittiki päässy YLEen.

Komealta kyllä peli näyttää mitä Twitchistä olen katellut.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 137
Valentinessa on muuten maailman söpöin virtuaalikoira. Sen kun sais mukaansa!

On siellä tosin sit sitä mutaakin. :D 7% tarinasta pelattu ja tuntuu että aivan hyvin vois viettää tällä tasolla viikkokausia ihan vaan ympäriinsä telmiessä.
 

Taizuuni

Jai Bhole Ki!
S Y N T H W A V E
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 464
Missä noita kelloja, sormuksia jne voi myydä?

27% tarinasta. On kyllä upea peli ollut tähän asti.
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 580
Itse pelailen One S:llä ja joku 3,5 tuntia takana. Ainakin toistaiseksi pirun positiivinen yllätys, että pyörii näin hyvin ja näyttää yllättävän hyvältäkin vielä. Kommentteja lukiessa alkoi työpäivän aikana huolestuttaan, että tartteeko huomenna käydä ostamassa One X, mutta ei onneks :btooth: Xboxin ostin karvan vajaa vuosi sitten odottamaan tätä ja välissä on tullut xboxilla pelailtua lähinnä urheilupelejä, niin en tiennyt mitä odottaa sulavuuden ja näyttävyyden osalta.
Vastaavia havaintoja. One S itselläni myös ja mielestäni on toistaiseksi pyörinyt ihan mukavasti ja yllätyin muutenkin positiivisesti siitä kuinka hyvältä peli näyttää. Ainakin omalta osaltani totean siis nämä ”kannattaa ostaa suoraan One X” -puheet turhiksi.

Ammuskelupelejä lähinnä PC:llä pelanneena tuskailen kyllä jonkin verran noiden kontrollien kanssa. Hiirtä ja näppistä on ikävä. Tähtäys tapahtuu itsellä tyyliin metri ohi kohteesta, sitten takaisin ja saman verran toiselta puolelta ohi
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
04.03.2017
Viestejä
61
Mikä oliskaan parempaa ajanvietettä tällähetkellä kun tämä, unirytmi hakusessa ja peli saapui eilen jonka asensin illasta. Koko yö tässä menee ihmetellessä ja tutkiessa maailmaa helposti.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 861
Ainakin DF:n videossa sanoivat että tuo Onen 864p reso TAA:n kanssa on vähän ankean näköinen vrt muihin versioihin.



Mikä oliskaan parempaa ajanvietettä tällähetkellä kun tämä, unirytmi hakusessa ja peli saapui eilen jonka asensin illasta. Koko yö tässä menee ihmetellessä ja tutkiessa maailmaa helposti.
Itsellä näillä näkymin saikkua ainakin 9. päivään asti, niin senkin takia himottaa päästä pelin pariin, kun kerrankin on aikaa. :btooth:
 

ssg

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 932
Kukaan muu huomannut että kartta on yllättävän pieni? Heti kun prologista pääsin niin mielenkiinnosta päätin testata kartan kokoa ratsastamalla 15 minuuttia suoraan itään. En seurannut teitä vaan kompassia. 3 random encounteriin törmäsin joista vika oli että pitää viedä tyyppi Saint Denisiin. Tuossa vaiheessa mietin että eihän tuo voi pitää paikkansa. No juoksin x rämpyttäen waypointtia seuraten ja kun saavuin tohtorille oli vartin tavoitteestani mennyt vai 10 minuuttia.

Tuo kaupunkikin tuntui hiukan elottomalta ja turhalta kun siellä tovin pyörin. Ehkäpä se siitä jotain eloa saa jos edes pari questia tekis. Enemmän kaikkea mielenkiintoista tuntuu olevan tuolla erämaassa kuin näissä kaupungeissa.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 476
Kuinka pakollisia syömiset ja juomiset oikeasti tässä on?
No siis ne on käytännössä vain helan/staminan/Dead eye palauttamista.
Eli kun vaikka ammuskelussa kulutat sun Dead eyen loppuun ni tupakka huuleen et saat palautettua.
Tai otat osumaa ja menetät helaa ni saat palautettua papupurkilla jne.
Sit taas nukkuminen palauttaa ne myös ja tallentaa samalla, eli jos ees välillä torkkuu vaikka aamuun ni pärjää.

Ei mulla oo vissiin kertaakaan vielä ollu ”pakko” syödä mitään, kun olen itse syönyt puhtaasti sen takia et saa helat täyteen. Eli ei tää ole Kingdom Comen tyyppinen, vaan tässä nuo on verrattavissa täysin normi pelin medic kitteihin.
 
Liittynyt
21.01.2017
Viestejä
550
Täältäkin täytyy todeta, että hyvältä vaikuttaa. Ihan perus PS4 käytössä, ja ei ole vielä nykimistä parin tunnin pelailulla havaittu.
 
Liittynyt
05.01.2017
Viestejä
478
Mitenkäs... tapoin karhun jolta sai legendary taljan. Kuolin sitten matkalla palauttamaan sitä ja nyt hevonen ei enää kannallaan sitä taljaa ja karhuakaan ei ole
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 476
Tuo tuottaa ongelmia kaikille, osalla talja on mutta kun tehtävä ei kuittaannu suoritetuksi mitenkään, niin peli ei etene oli talja tai ei. Suosittelen valitsemaan sen ettei karhua tuossa kohtaa metsästä.
 
Liittynyt
05.01.2017
Viestejä
478
Mihin se olisi pitänyt palauttaa edes? Ja onko niin että noi Legendary eläimiä on vain yksi ja spawnaako ne uudestaan?
 

Rane

Coordinator @ Diablo 4 clan "iotech"
Tukijäsen
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
2 919
Missä noita kelloja, sormuksia jne voi myydä?

27% tarinasta. On kyllä upea peli ollut tähän asti.
Suoraan campin kassalippaaseen voi ainakin työntää noita arvotavaroita, kuin myös rahaa.
 

PCB

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 902
Kertokaahan, että onko tämä ihan nuhjuisen näköinen tavalisella 1080p töllöllä, vaikka olisi Xbox X lähtöpäässä? Eli jos haluaa kunnon grafiikat niin 4K ja HDR oltava?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 411
Kertokaahan, että onko tämä ihan nuhjuisen näköinen tavalisella 1080p töllöllä, vaikka olisi Xbox X lähtöpäässä? Eli jos haluaa kunnon grafiikat niin 4K ja HDR oltava?
Riippunee paljon telkkarista. Varmasti on nuhjuinen jos on 1080p venytetty yli 100" ruudulle, johtuu ihan pikselitiheydestä.
 
Liittynyt
21.08.2018
Viestejä
5 527
Riippunee paljon telkkarista. Varmasti on nuhjuinen jos on 1080p venytetty yli 100" ruudulle, johtuu ihan pikselitiheydestä.
Riippuu myös miten hyvä TV kyseessä.

Tuossa testanneena niin 499e LG42" 4K TV näytti 1080p reippaasti huonommalta kuin LG oled 3590e 65" TV katsottuna.
Tuossa kalliimmassa reippaasti parempi skalaain joten 1080p näyttää mahtavalta ja tarkalta, myös yleinen kuvan laatu on reippaasti parempi mustasta puhumattakaan.

Eli lähtökohtaisesti sanoisin että kuva on juuri niin hyvä kuin itse TV:kin.

Kertokaahan, että onko tämä ihan nuhjuisen näköinen tavalisella 1080p töllöllä, vaikka olisi Xbox X lähtöpäässä? Eli jos haluaa kunnon grafiikat niin 4K ja HDR oltava?
Onhan se niin että kovemmalla laitteistolla saa paremman näköistä viihdettä, mutta jos se 1080P TV riittää ja on siihen tyytyväinen niin sillä vain menee.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 057
Kertokaahan, että onko tämä ihan nuhjuisen näköinen tavalisella 1080p töllöllä, vaikka olisi Xbox X lähtöpäässä? Eli jos haluaa kunnon grafiikat niin 4K ja HDR oltava?
Mielestäni ei. Näyttää oikein hyvältä kunnollisella 1080p ruudulla. Tietysti se 4K ruudulla näyttää paremmalta mutta en lähtisi ostoksille sen takia ellei telkkari muuten vetele viimeisiään.
Vertailun vuoksi eihän tämä hienoin peli ole mitä nähty. Paikoin aika karuja pintoja. Mutta eipä tuolla niin väliä koska peli vaikuttaa mielenkiintoiselta.
 
Liittynyt
03.03.2018
Viestejä
6
Kyssäri, ostin fyysisen ultimate editionin ja lunastin ne mukana tulevat koodit. Jos myyn levyt kaverille (tietää että koodit käytetty) ja ostan psn storesta pelin normi digi version, ettei tarttis levyjen kanssa pelleillä, säilyykö mulla ultimate edition?
 
Liittynyt
21.08.2018
Viestejä
5 527
Mielestäni ei. Näyttää oikein hyvältä kunnollisella 1080p ruudulla. Tietysti se 4K ruudulla näyttää paremmalta mutta en lähtisi ostoksille sen takia ellei telkkari muuten vetele viimeisiään.
Vertailun vuoksi eihän tämä hienoin peli ole mitä nähty. Paikoin aika karuja pintoja. Mutta eipä tuolla niin väliä koska peli vaikuttaa mielenkiintoiselta.
Ei kai toi 1080p kovin nuhjuinen voi olla? Toki Pro ja X sitte korkeammilla resoluutiolla.
Mutta perus Xbox on 864p niin siinä ehkä voi jotain nuhjua erottaa.
 
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 696
Pääseekö tässä huoriin? Edit ei pääse..Miten aseen saa takasin koteloon?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.08.2018
Viestejä
61
Mihin se olisi pitänyt palauttaa edes? Ja onko niin että noi Legendary eläimiä on vain yksi ja spawnaako ne uudestaan?
Kannattaa käydä myymässä se talja Trapperille, saa 60$ siitä Legendary karhun taljasta.
 
Viimeksi muokattu:

Jahve3

Staff
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 256
Vastaavia havaintoja. One S itselläni myös ja mielestäni on toistaiseksi pyörinyt ihan mukavasti ja yllätyin muutenkin positiivisesti siitä kuinka hyvältä peli näyttää. Ainakin omalta osaltani totean siis nämä ”kannattaa ostaa suoraan One X” -puheet turhiksi.

Ammuskelupelejä lähinnä PC:llä pelanneena tuskailen kyllä jonkin verran noiden kontrollien kanssa. Hiirtä ja näppistä on ikävä. Tähtäys tapahtuu itsellä tyyliin metri ohi kohteesta, sitten takaisin ja saman verran toiselta puolelta ohi
Mulla sama homma tähtäyksen kanssa :beye:

Pitäs jaksaa konffata titan two ja testailla sillä :joy:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 057
Ei kai toi 1080p kovin nuhjuinen voi olla? Toki Pro ja X sitte korkeammilla resoluutiolla.
Mutta perus Xbox on 864p niin siinä ehkä voi jotain nuhjua erottaa.
Kuten aiemmin jo sanoin niin omasta mielestäni peli näyttää hyvältä 1080p ruudulla. Perus Onen versiota en ole pelannut joten se voi ollakin nuhjua koska niin matala reso.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
1 457
Mites tolta hevoselta saa tota kamaa itselle? Mulla on talja hepan selässä ja haluaisin myydä sen.
 
Liittynyt
18.11.2017
Viestejä
98
Myönnetään, syy oli minussa.

Illalla nautin läheisessä kaupungissa hieman rommia ja pelasin kapakassa pokeria. Sain siinä sitten jostain syystä mieleeni lähteä katsomaan yön pimeydessä kiitävää junaa. Eikun hevosen selkään ja ratsastimme junaradalle. Onneksi laukussa oli täysi rommipullo, niin ei tarvinnut kuivin suin odotella. Yhtäkki kuului kauhea jysäys ja heräsin junaradan vierestä. Mitä tapahtui.. Saattoi olla että hieman torkahdin ja jäin yön pimeydessä hevoseni kanssa junan alle. Rakastamani ori kuoli. Olin jo niin kiintynyt siihen, koska olin ruokkinut ja hoitanut sitä parhaani mukaan. Itkut väännettyäni junaradalla, otin kuolleelta hevoseltani satulan olkapäälle ja lähdin masentuneena laahustamaan kohti viereistä kaupunkia. Sieltäpä löytyikin nätti ruskea hevonen. Kenenkähän tuo on. Pikkuroistona ajattelin että yön pimeydessä satuloin sen. Yrittäessäni sitä hevonen potkaisi minua päähän ja lensin selälleni. Jahas, tällähän on temperamenttia. Uusi yritys tatti otsassa ja sain hevosen satuloitua. Lupasin että sinua tulen kohtelemaan paremmin ja en koskaan ratsasta enää päihtyneenä. Olet nimittäin upea ruskea tamma. Hiiohoi ja ratsastimme vaivihkaa takavasemmalle kohti auringon nousua ja uusia koitoksia..
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
09.12.2016
Viestejä
43
Mites tolta hevoselta saa tota kamaa itselle? Mulla on talja hepan selässä ja haluaisin myydä sen.
Myydessä on valikko "horse inventory" tjsp joten ei tarvitse erikseen kannella. L1 ja R1 vaihtelee eri kategorioiden välillä muistaakseni.

Tuntuu että ihan sama kuinka paljon raatoja tuonne leiriin kantaa, ruokapula ei helpotu yhtään. Legendaarinen karhuntalja jäi haaveeksi kun karhulta tuli pataan noin sekunnissa eikä sitä enää uusiksi löytynyt..
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
933
Myydessä on valikko "horse inventory" tjsp joten ei tarvitse erikseen kannella. L1 ja R1 vaihtelee eri kategorioiden välillä muistaakseni.

Tuntuu että ihan sama kuinka paljon raatoja tuonne leiriin kantaa, ruokapula ei helpotu yhtään. Legendaarinen karhuntalja jäi haaveeksi kun karhulta tuli pataan noin sekunnissa eikä sitä enää uusiksi löytynyt..
Itse sain karhun lahdattua mutta en keksi, mitä sillä karhuntaljalla voi tehdä. Helppiteksti kehittaa viemään sen fencelle tai trapperille, mutta kumpaakaan ei löydy Valentinesta tai campista. Chapter 2 menossa eikä viiti pelata juonta eteenpäin ettei tuo talja häviä johonkin hepan selästä.
 

Alias Hoboimp

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 032
Pääseekö tässä huoriin? Edit ei pääse..Miten aseen saa takasin koteloon?
Painat samaa nappia millä vedätkin sen kotelosta. Eli L1 pleikkarilla.

Mites tolta hevoselta saa tota kamaa itselle? Mulla on talja hepan selässä ja haluaisin myydä sen.
Taljaa ei tarvitse ottaa pois hevosen selästä jos myyt sen. Sen kuin menet butcherille ja aloitat myymisen, se tunnistaa kyllä myös hevosen kyydissä olevat taljat. Mutta noin niinkuin muuten, hevosen selästä saa tavaraa pois samalla tavoin kuin laittoikin sinne, eli menemällä lähelle ja painamalla neliötä pleikkarilla.

Itse sain karhun lahdattua mutta en keksi, mitä sillä karhuntaljalla voi tehdä. Helppiteksti kehittaa viemään sen fencelle tai trapperille, mutta kumpaakaan ei löydy Valentinesta tai campista. Chapter 2 menossa eikä viiti pelata juonta eteenpäin ettei tuo talja häviä johonkin hepan selästä.
Kumpikaan ei tosiaan ole Valentinessa. Trapper löytyy vähän pohjoisemmasta matkalta Strawberryn kaupunkiin ja fence löytyy muun muassa Emerald Ranchilta. Kumpikin näistä tosin aukeaa vasta tiettyjen juonitehtävien jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
08.07.2017
Viestejä
749
Hauskin tehtävä tähän mennessä on ollu kyllä A Quiet Time :D
Joo, aikamoista repeilyä aiheutti täälläkin. :lol:

Mitenkäs... tapoin karhun jolta sai legendary taljan. Kuolin sitten matkalla palauttamaan sitä ja nyt hevonen ei enää kannallaan sitä taljaa ja karhuakaan ei ole
Mulla kävi niin, että taljan kanssa paluumatkalla perustin leirin yöksi, jolloin peli ilmoitti, että nyt talja läksi veks ja että käy trapperin luona jotain jotain... meni niin nopiaan se teksti, että en saanut tolkkua mitä piti tehdä. Olin vähän wtf.
:confused:
Mutta se trapperi ilmeisesti tekee noista legendary-petojen taljoista yms. jotain vaatteita ja varusteita? Tosin mitä selasin sen valikoimia, niin ei hirveesti houkuta käyttämään...
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
760
Onko joku pelannut itsensä siihen special-/ultimate editionin ylimääräiseen tarinasisältöön asti? Olisi ultimate edition tulossa ja mietityttää että menettääkö siinä paljonkin jos kävisi kaupasta hakemassa perusversion ja palauttaisi toisen.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 476
Onko joku pelannut itsensä siihen special-/ultimate editionin ylimääräiseen tarinasisältöön asti? Olisi ultimate edition tulossa ja mietityttää että menettääkö siinä paljonkin jos kävisi kaupasta hakemassa perusversion ja palauttaisi toisen.
Mistä sen erottaa? Yhden junaryöstön tein. Kunnon western fiilikset.
 
Liittynyt
29.12.2017
Viestejä
87
Kokeilin ihan huvikseen miltä peli näyttää ilman HDR (pelaan siis ps4 pro ja vuoden vanha 65" LG:n joku telkku missä myös HDR.
Yllätys oli suuri. Peli on paljon selkeämpi ja paremman näköinen kun HDR on kytketty pois. Olin varma että mun telkkarissa joku säätö nyt huono tms.. mutta vaikka mitä tein en saannut HDR kuvaa paremmaksi. Aina oli parempi kun se oli pelistä kytketty pois.
No nopea googlaus kertoo että en ole ainut. Oikeastaan kaikilla sama. Eli suosittelen ottamaan HDR pois päältä. Mulla se ainakin toi vain jonkun harmaan verhon tms kuvan eteen.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
760
Mistä sen erottaa? Yhden junaryöstön tein. Kunnon western fiilikset.
Pankkiryöstötehtävä & jengin piilopaikka lukee gigantin lisätiedoissa. Yritin nopeasti googletella mitä ne on, tuloksena oli monta sivua jotka kertoo että semmoiset sieltä tulee mukana mutta ei yhtään selvennystä että mitä ne loppuviimein on.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 476
Ainii se oli pankkiryöstö.
Ainaki sen valentinen pankin ympäril on ollu jo melkei alusta asti joku kuvake. Vois käydä kattoos.
 

Aku79

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 085
Kannattaa kyllä ehdottamasti lukaista help osio läpi, tuolta löytyy todella paljon hyödyllistä tietoa, tuo on käytännössä pelin manuaali.
 
Liittynyt
05.10.2018
Viestejä
132
Kannattaa käydä myymässä se talja Trapperille, saa 80$ siitä Legendary karhun taljasta.
En pystynyt myymään tuota taljaa leirillä enkä kaupungissa. Tulee vain teksti, ettei kauppias pysty ottamaan vastaan sitä. Noh, ehdinpä tuossa kuitenkin kuolemaankin välissä, niin talja hukkui jonnekin.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
1 457
Edelleen Rockstarin perisynti, eli hankalat ja liian kyrptiset kontrollit haittaa ainakin mun kokemusta. Kuollut monta kertaa jo siksi että ukko ei ole tehnyt mitä olen halunnut. GTA V:n kanssa meni varmaan joku 20h ennenkuin alkoi jotenkuten sujua, tässä on vielä enemmän kaiken maailman näppäinyhdistelmiä ja kikkoja.

Onneksi ei sentään mitään Witcher 3 tyylistä inventaariorunkkailua. Pilasi oikeastaan siitä pelistä paljon se.
 

Apinamakina

Tukijäsen
Liittynyt
14.07.2017
Viestejä
1 083
Ajattelin että olisin käynyt kaupasta ostamassa pelin kun oma ennakkotilaus ei tullutkaan tällä viikolla, mutta kauppojen hyllyiltä ei löytynyt haluamaani Ultimate Editionia, niin tyydyn suosiolla odottamaan ensi viikonloppua. :( Toivottavasti länkkäröinti maistuu paremmalta sitten silloin kun on saanut vähän odottaa.

Noh, aloin pelaamaan Black Flagia uudelleen, kolmannen kerran.
 

Rane

Coordinator @ Diablo 4 clan "iotech"
Tukijäsen
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
2 919
Edelleen Rockstarin perisynti, eli hankalat ja liian kyrptiset kontrollit haittaa ainakin mun kokemusta. Kuollut monta kertaa jo siksi että ukko ei ole tehnyt mitä olen halunnut. GTA V:n kanssa meni varmaan joku 20h ennenkuin alkoi jotenkuten sujua, tässä on vielä enemmän kaiken maailman näppäinyhdistelmiä ja kikkoja.
Samaa mieltä. Joskus tuntuu, että peli ei vaan halua totella, ja sitten onkin tapahtunut jo kauheita. Tähän vielä päälle tahmailut, niin soppa on valmis. Muulta osin peli on ollut rautaa, kun peliä takana 20%.
 

Rusna

Make ATK Great Again
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 307
Mulla sama homma tähtäyksen kanssa :beye:

Pitäs jaksaa konffata titan two ja testailla sillä :joy:
Toimiiko Titan Two oikeasti? Eihän siinä mitään järkeä olisi, mutta täytyy myöntää että alkoi kiinnostamaan :D
 
Liittynyt
05.01.2017
Viestejä
478
Edelleen Rockstarin perisynti, eli hankalat ja liian kyrptiset kontrollit haittaa ainakin mun kokemusta. Kuollut monta kertaa jo siksi että ukko ei ole tehnyt mitä olen halunnut. GTA V:n kanssa meni varmaan joku 20h ennenkuin alkoi jotenkuten sujua, tässä on vielä enemmän kaiken maailman näppäinyhdistelmiä ja kikkoja.

Onneksi ei sentään mitään Witcher 3 tyylistä inventaariorunkkailua. Pilasi oikeastaan siitä pelistä paljon se.
Tämä on kyllä yksi pelin ärsytyskohta. Itsekkin monesti ampunut vastaan tulevaa, vaikka on vain pitänyt uhkailla ja ottaa ase esille. Toimintoja on niin julmetusti että pitää välillä turhankin tarkkaan katsoa mitä haluaakaan tehdä. Tosin uskon, että kun harjoitus tulee tässä auttamaan.

Sitten välillä iskee vastaan "realismi" jota harvemmin näkynyt muissa peleissä kuten vaikka AC: odyssey. Hevosella ei voi laukata päin kiveä tai puuta, koska muuten hevonen, ukko ja kaikki hemmetin metsästys roimeet lentää hevonkuuseen :bored:.Samoin syömiset, peseytymiset, ase & hevosen puhdistukset ja väsymykset vaikuttavat hieman vierailta ja aikaa vieviltä, tosin uskon että immersion kannalta nämä ovat hyviä asioita.

Sitten taas tuntuu tuo naamio turhalta, kuten oli turha ensimmäisessä RDR (tai sitten en vain osaa sitä käyttää). :shifty:
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
246 213
Viestejä
4 303 103
Jäsenet
71 801
Uusin jäsen
sulkutila

Hinta.fi

Ylös Bottom