Red Dead Redemption 2

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 476
Onko joku jo löytänyt sen preorderina saadun treasure mapin? Mulla pleikka moisen kyllä silloin heti asensi ja kaiken muun lisäsisällön olen löytänyt/avannut.

PS. Jännä kyllä miten mulla kontrollit toimineet just silloin kun on pitänyt, eikä ole mitään viiveitä tms ollut. Dead eye mittari vaan on tyhjänä ihan kokoajan ja se saisi olla pidempi, mutta muutoin ei kyllä pienintäkään ongelmaa. Vaihdoin testiksi juoksun vasempaan tattiin, mutta se oli ihan kauhea.
Täysin selkeät ollu alusta asti muutoinkin kontrollit.
 
Liittynyt
13.04.2017
Viestejä
1 514
Toi hevosella ratsastus kaverin vieressä toimii jotenkin oudosti. Tupla täppäämällä X sen pitäisi ilmeisesti seurata ja pitää vauhti samana.. mutta tuntuu kyllä että useasti hyytyy tai lähtee eri suuntaan. Vai enkö vaan osaa:confused:
 
Liittynyt
08.07.2017
Viestejä
749
En pystynyt myymään tuota taljaa leirillä enkä kaupungissa. Tulee vain teksti, ettei kauppias pysty ottamaan vastaan sitä. Noh, ehdinpä tuossa kuitenkin kuolemaankin välissä, niin talja hukkui jonnekin.
Trapperit lymyää metissä käsittääkseni, ainakin pääosin. Leiriin saa kai upgradettua rahalla jonkun tanning rackin tapaisen, saakohan niitä sitten itse tehtyä vai joku leiriläisistä, en tiedä vielä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
375
Jos tapan peuran ja vien sen sinne omalle campille niin lihamestari ei ota sitä vastaan?

Vai pitääkö nuo viedä johonkin kaupunkiin ? :D
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 476
Toi hevosella ratsastus kaverin vieressä toimii jotenkin oudosti. Tupla täppäämällä X sen pitäisi ilmeisesti seurata ja pitää vauhti samana.. mutta tuntuu kyllä että useasti hyytyy tai lähtee eri suuntaan. Vai enkö vaan osaa:confused:
X pohjaan -> menee perässä.
Tupla näpäytys X:ään ja samalla vasen tatti ylös ja sit taas X pohjassa -> siirtyy toisen rinnalle, tai jonossa yhden pykälän eteenpäin.
R1 näpäytys -> tiputtaudut yhden pykälän alaspäin jonossa.

Eli pelkkä x pohjaan ni seuraa ja joudut ohjaamaan silti itse. Kosketuslevy pohjaan ja peli siirtyy cinema cameraan, jolloin heppa kulkee waypointtia mukaillen tietä pitkin itsestään, kunhan x on pohjassa.
Tämä toimii myös yksin ja kiihdytys toimii x näpyttämällä jne. Voit myös ohjata itse. Jos olet tien ulkopuolella, ohjaa heppa tielle niin lähtee taas menemään itse.

Trapperit lymyää metissä käsittääkseni, ainakin pääosin. Leiriin saa kai upgradettua rahalla jonkun tanning rackin tapaisen, saakohan niitä sitten itse tehtyä vai joku leiriläisistä, en tiedä vielä.
Ja se ensimmäinen joka ilmestyy karhu tehtävän aikana näkyy kartalla, vaikka se kartta olisi siltä kohdin vielä piilossa. South-Westissä omasta leiristä.

Omaan leiriin voi upgradeta ne nahkahommat 180 dollarilla ja teurastaja tekee niitä ilmeisesti sit, mutta ei kai ne samoja silti ole kuin nuo järkyttävät trapperin kamat.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 850
Kuten aiemmin kommentoitiin, HDR on tosiaan ihan rikki tässä. Päivitystä odotellessa.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 476
Jos tapan peuran ja vien sen sinne omalle campille niin lihamestari ei ota sitä vastaan?

Vai pitääkö nuo viedä johonkin kaupunkiin ? :D
Ottaa se vastaan. Siihen veitsikuvakkeelle ja ristinäppäin oikealle pohjassa ja inventorystä annat sen sille. Tehtävien aikana ei voi. Esim se alun karhutehtävä aiheuttaa monille ongelmia ja kun se tehtävä on päällä, ei sitä voi kenellekään antaa. Tietää siitä, ettei kartassa ole yhtään keltaista päätehtävän kuvaketta.
 
Liittynyt
04.03.2017
Viestejä
61
Onko joku jo löytänyt sen preorderina saadun treasure mapin? Mulla pleikka moisen kyllä silloin heti asensi ja kaiken muun lisäsisällön olen löytänyt/avannut.
Itellä on ultimate edition ja en asentaessa saanu samanlaista kartta latausta niinkun olit saanu. Kaks treasure mappia kyllä olen löytäny pelatessa joiden nimet olleet Chick's treasure map sekä Jack Hall Gang map 1
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 476
Itellä on ultimate edition ja en asentaessa saanu samanlaista kartta latausta niinkun olit saanu. Kaks treasure mappia kyllä olen löytäny pelatessa joiden nimet olleet Chick's treasure map sekä Jack Hall Gang map 1
Juu noi mullakin tuli ihan pelatessa vastaan, mut käsitin kyl et ois ihan erillinen kartta mistä nämä aarrekartat löytää tms, kun sellainen erikseen asentui.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 476
Pelin hdr tosiaan on pleikalla ainakin pro:lla rikki kuten monet on jo sanoneet ja tässä näkyy hyvin se ero. Itse pelaan jatkossa ilman hdr:ää, kunnes korjaavat. Paljon paremman näköinen.
Ylhäällä hdr pois ja alhaalla päällä:



 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
718
Itse vein karhuntaljan leiriin ja kun sen siellä pudottaa niin se menee automaattimesti sinne nurkkaan hevosten luo, tulee teksti että kaikki pudotetut tavarat menevät sinne, pitää roudaa se sinne trapperille jossain vaiheessa.
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 621
Edelleen Rockstarin perisynti, eli hankalat ja liian kyrptiset kontrollit haittaa ainakin mun kokemusta. Kuollut monta kertaa jo siksi että ukko ei ole tehnyt mitä olen halunnut. GTA V:n kanssa meni varmaan joku 20h ennenkuin alkoi jotenkuten sujua, tässä on vielä enemmän kaiken maailman näppäinyhdistelmiä ja kikkoja.

Onneksi ei sentään mitään Witcher 3 tyylistä inventaariorunkkailua. Pilasi oikeastaan siitä pelistä paljon se.
Itsellä ollut vähän samoja fiiliksiä tiettyjen kontrollien kanssa - en tosin osaa sanoa onko vika miehessä ja padissa, vai missä :btooth: Joka tapauksessa pitää aika monessa kohdassa kuikuilla ohjeita sieltä oikeasta alanurkasta ja muutaman kerran on myös tullut kuoltua, kun on painellut väärää nappia väärässä paikassa. Mutta kaippa tällainen avoin ja monipuolinen pelimaailma vaatii ne monimutkaiset kontrollit.
 
Liittynyt
20.08.2018
Viestejä
61
Onko kellään tietoa miten saa kultaisen Double-Action Revolverin ja Stone Hatchetin jotka tuli grindattua Gta onlinessa auki?
 
Liittynyt
31.03.2018
Viestejä
21
En pystynyt myymään tuota taljaa leirillä enkä kaupungissa. Tulee vain teksti, ettei kauppias pysty ottamaan vastaan sitä. Noh, ehdinpä tuossa kuitenkin kuolemaankin välissä, niin talja hukkui jonnekin.
Jos löydät taljan niin ilmoittele. Itseltä katosi hevosin kyydistä kun otin junamatkan Valentinesta.
 

Rane

Coordinator @ Diablo 4 clan "iotech"
Tukijäsen
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
2 924
Pelin hdr tosiaan on pleikalla ainakin pro:lla rikki kuten monet on jo sanoneet ja tässä näkyy hyvin se ero. Itse pelaan jatkossa ilman hdr:ää, kunnes korjaavat. Paljon paremman näköinen.
Ylhäällä hdr pois ja alhaalla päällä:



HDR off, RTX off (ja mitä näitä on), 20 fps, mutta silti ihan loistava peli! Chapter 3 alkoi, eikä vaan malta lopettaa pelaamista edes tauon ajaksi. Tosin tämä peli lähtee välillä ihan laukalle. :D
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
1 470
Meikäläisen perisynti, eli turhat sivuminipelit vie kaiken ajan.:D Pokeria on jäätävä joka paikassa pelaamaan missä se on mahdollista. Blackjack pöytä vielä löytämättä... Vähän sama "ongelma" kun Witcherissä jossa koko juonen kiinostus jäi Gwentin alle.
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
940
Ja se ensimmäinen joka ilmestyy karhu tehtävän aikana näkyy kartalla, vaikka se kartta olisi siltä kohdin vielä piilossa. South-Westissä omasta leiristä.
Eipä näkynyt täällä kartalla mitään. Sittemmin talja myös katosi tehtävän aikana hevosen selästä. Rasittavia bugeja ja tuo koko taljahomma on kyllä huonoa pelisuunnittelua, kun joutuu arpomaan mitä sillä tekisi eikä sitä saa varastoitua mihinkään.
 

Rane

Coordinator @ Diablo 4 clan "iotech"
Tukijäsen
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
2 924
Eipä näkynyt täällä kartalla mitään. Sittemmin talja myös katosi tehtävän aikana hevosen selästä. Rasittavia bugeja ja tuo koko taljahomma on kyllä huonoa pelisuunnittelua, kun joutuu arpomaan mitä sillä tekisi eikä sitä saa varastoitua mihinkään.
Pakko kyllä yhtyä tähän. Olin viemässä biisonintaljaa cämppiin, kun ihan viimemetreillä läksi tehtävä automaattisesti päälle, ukko heitti taljan maahan ja se hävisi sen siliän tien. Ei tee mieli keräillä koko taljoja enää.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 792
Hmm mä palautin sen karhun taljan trapperille jonka metsästä löysin. Sain 60 dollaria siitä.
Joo, ansastajalle viekää nuo legendary nahat niin sen jälkeen voi ostaa siltä erikoisvaatteita.

Ne pitää myydä ennen kuin se voi tehdä mitään. Ekasta karhusta saa, yksin, vain sen karhuhatun, mutta se riittää kaikkiin ”karhu” kamoihin (ne vain vaatii muutakin lisäksi).
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 792
Jos tapan peuran ja vien sen sinne omalle campille niin lihamestari ei ota sitä vastaan?

Vai pitääkö nuo viedä johonkin kaupunkiin ? :D
Lihamestarille ei sitten tarjota, vaan sille pöydälle siinä edessä. Ja laita ”lihoiksi” ensin jollei muuten, niin pöydän kautta menneet nahat, lihat, rasvat, jne.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
693
Meikäläisen perisynti, eli turhat sivuminipelit vie kaiken ajan.:D Pokeria on jäätävä joka paikassa pelaamaan missä se on mahdollista. Blackjack pöytä vielä löytämättä... Vähän sama "ongelma" kun Witcherissä jossa koko juonen kiinostus jäi Gwentin alle.
Vähä sama vika. Alussa jaksaa jauhaa kaikkea muuta kuin pääjuonta.. keräillä esineitä ja tutkia mestoja jne. Tässäkin niin paljon kaikkea mitä tehdä, ettei oikein tiedä mitä edes tekisi :D Eiköhän joskus innostus laannu niiden suhteen ja pääjuoni jatku eteenpäin.
 
Liittynyt
18.11.2017
Viestejä
98
Koko päivän säätänyt xbox x:llä tuon hdr arvon kanssa samsung ks9005 LCD telkun kanssa. Oletus 100 on liian tumma. Lopulta asettui arvoon 170.
Kuitenkin jotenkin hailakka kuva. Telkun asetukset varmasti oikeat monissa testeissä hyväksi todetut ja muissa peleissä/elokuvissa ei ongelmaa ole.
Nyt otin HDR pois päältä ja kuva parani jonkun verran. Joutui säätämään kyllä pelin brightness calibrationia suuremmalle jotta ohjeiden mukaan Rockstar logo näkyy. Tätäkään ei ole missään pelissä joutunut oletuksista tällä telkulla muuttamaan.
HDR:n saa pois päältä Xboxin asetuksista, näyttö ja ääni, video-ulostulo, videotilat, salli HDR10 ja raksi pois.

On tainnut rockstar tehdä pelin päin persettä kalibroiduilla telkuilla. Ihme että on tämmöinen päässyt testaajilta läpi.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 259
Kieltämättä omituiset ja toisinaan tuntuu kuin valtamerialusta kääntelisi. Sen paremmin en osaa kuvailla tunnetta :D 30fps ei voi olla syynä koska esim. HZD pelissä ohjaus on erinomainen.
Kaikissa Rockstarin peleissä ihmeellinen ohjaus. Ensimmäinen ärsyttävyys on strafetuksen tilalla oleva ympyräkävely.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 476
Koko päivän säätänyt xbox x:llä tuon hdr arvon kanssa samsung ks9005 LCD telkun kanssa. Oletus 100 on liian tumma. Lopulta asettui arvoon 170.
Kuitenkin jotenkin hailakka kuva. Telkun asetukset varmasti oikeat monissa testeissä hyväksi todetut ja muissa peleissä/elokuvissa ei ongelmaa ole.
Nyt otin HDR pois päältä ja kuva parani jonkun verran. Joutui säätämään kyllä pelin brightness calibrationia suuremmalle jotta ohjeiden mukaan Rockstar logo näkyy. Tätäkään ei ole missään pelissä joutunut oletuksista tällä telkulla muuttamaan.
HDR:n saa pois päältä Xboxin asetuksista, näyttö ja ääni, video-ulostulo, videotilat, salli HDR10 ja raksi pois.

On tainnut rockstar tehdä pelin päin persettä kalibroiduilla telkuilla. Ihme että on tämmöinen päässyt testaajilta läpi.
Hdr saa pois päältä pelin asetuksista kesken pelaamisen, ei tarvi konsolin asetuksiin koskea..
 
Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
916
Tuo ohjauksen viive ärsyttää eniten, ja mulla ei ole mitään sitä vastaan että ukko tuntuu raskaalta, se on vaan hyvä juttu. Ei tuon hahmon tarvi liikkua ja juosta Spider-Manin vauhdilla, ei todellakaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
379
Tuo ohjauksen viive ärsyttää eniten, ja mulla ei ole mitään sitä vastaan että ukko tuntuu raskaalta, se on vaan hyvä juttu. Ei tuon hahmon tarvi liikkua ja juosta Spider-Manin vauhdilla, ei todellakaan.
Onko sulla pelitila päällä töllössä? Jos ei niin input lagia kyllä piisaa
 
Liittynyt
04.01.2018
Viestejä
324
Kyllä löytyy HDR on/off asetus Xboxin valikoista. Ainakin One X:llä.

Edit.

Tuossa linkki, miten saa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
169
Laittakaa HDR pois TV:n asetuksista. Ainakin omalla Samsungilla toimii. (HDMI UHD Color)
 
Liittynyt
18.11.2017
Viestejä
98
Tämä on kyllä hieno tekele aikuiseen makuun. Karskia western huumoria löytyy ja tarinoita riittää.
Onhan tämä näin ainakin ensimmäisenä viikonloppuna hyvää viihdettä, kun ei ole kuullut kaikkea kolmeen kertaan. Muutaman real life oluen jälkeen voi vaan istahtaa nuotion ääreen ja kuunnella tuntemattomien loputtomia tarinoita. Omassa kylässäkin kuulee aina mielenkiintoisia juttuja, sekä känniläisten hauskoja örinöitä ja lauluja. Kaikki on tehty ajan uskolliseen tyyliin kiitettävällä tarkkuudella, ja siinä jopa sivistää itseään kyseisen aikakauden asioista.

Omasta mielestä ei näille osalle A luokan peleille enää mitkään elokuvat pärjää. Ei ole pärjännyt pitkään aikaan. Harmi ettei suurin osa väestöstä ymmärrä mitään näiden taideteosten perään. Kysyvät vaan että "Mitä, pelaako aikuinen mies pelejä? "Tekisi mieli aina hakata päätä seinään ja mietin mielessäni mistä jäävät paitsi. Onneksi tämä vanhempi sukupolvi jää kohta unholaan ja nykyiset nuoret pelaavat, ymmärtävät ja arvostavat asiaa ihan eri lailla. En yhtään ihmettele että elokuvateollisuus menettää koko ajan tuloja, kun ei ole katsojia 2h 20€ pätkälle.

Tällaisissa peleissä saa vaan niin paljon enemmän "kokemusta" ja viihdettä rahalle, 100h 54,95€ ja päätät itse miten asiat etenee lähes elokuvamaisella tavalla.

Tämmöisiä pelejä lisää, arvostan ja ostan jatkossakin täydellä hinnalla..
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
362
Tämä on kyllä hieno tekele aikuiseen makuun. Karskia western huumoria löytyy ja tarinoita riittää.
Onhan tämä näin ainakin ensimmäisenä viikonloppuna hyvää viihdettä, kun ei ole kuullut kaikkea kolmeen kertaan. Muutaman real life oluen jälkeen voi vaan istahtaa nuotion ääreen ja kuunnella tuntemattomien loputtomia tarinoita. Omassa kylässäkin kuulee aina mielenkiintoisia juttuja, sekä känniläisten hauskoja örinöitä ja lauluja. Kaikki on tehty ajan uskolliseen tyyliin kiitettävällä tarkkuudella, ja siinä jopa sivistää itseään kyseisen aikakauden asioista.

Omasta mielestä ei näille osalle A luokan peleille enää mitkään elokuvat pärjää. Ei ole pärjännyt pitkään aikaan. Harmi ettei suurin osa väestöstä ymmärrä mitään näiden taideteosten perään. Kysyvät vaan että "Mitä, pelaako aikuinen mies pelejä? "Tekisi mieli aina hakata päätä seinään ja mietin mielessäni mistä jäävät paitsi. Onneksi tämä vanhempi sukupolvi jää kohta unholaan ja nykyiset nuoret pelaavat, ymmärtävät ja arvostavat asiaa ihan eri lailla. En yhtään ihmettele että elokuvateollisuus menettää koko ajan tuloja, kun ei ole katsojia 2h pätkälle.

Tällaisissa peleissä saa vaan niin paljon enemmän "kokemusta" ja viihdettä rahalle, 100h.

Tämmöisiä pelejä lisää, arvostan ja ostan aina täydellä hinnalla..
Hienosti sanottu ja kiteytetty, allekirjoitan joka sanan.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 259
Alakulmassa lukee aim weapon RT kun piti uhkailla noita junahemmoja. Painan RT ja pelihahmo ampuu lonkalta yhden hengiltä.

Ja nyt en pääse aloittamaan edes tehtävää uudestaan?

:facepalm:
 
Liittynyt
20.08.2018
Viestejä
61
Ei tuo HDR boxilla näyttäys olevan rikki, kokeilin omalla One X:llä HDR on/off ja kyllä se HDR:n kera näytti paljon paremmalta. Telkkuna LG 55UH6550.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.12.2017
Viestejä
87
Ainakin mun ps4 pro se on rikki. Ja aika monella muullakin. Oisiko sitten vain ps4 ongelma vai vain joidenkin telkkarien tms.. en tiedä.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
1 470
Itse eniten tykkään pelin ns. "kiireettömästä" otteesta. Kaikki tapahtuu hitaasti, ohjauskin on raskasta ja kuin mudassa tarpomista mutta istuu teemaan kuin nenä päähän. En tiedä sitten kymmenien tuntien päästä, alkaako tuo jossain vaiheessa tympimään, epäilen. Rockstar on edelleen teollisuuden ykkönen tekemään eläviä pelimaailmoja, hienoja tarinoita ja hahmoja.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 476
Ainakin mun ps4 pro se on rikki. Ja aika monella muullakin. Oisiko sitten vain ps4 ongelma vai vain joidenkin telkkarien tms.. en tiedä.
Nimenomaan pro ja 4k tv. Se checkerboardilla tehty venytys 4k resoon ei toimi nyt ton hdr kanssa.
Ps4 ja oro fullhd:lla toimii.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 792
Alakulmassa lukee aim weapon RT kun piti uhkailla noita junahemmoja. Painan RT ja pelihahmo ampuu lonkalta yhden hengiltä.

Ja nyt en pääse aloittamaan edes tehtävää uudestaan?

:facepalm:
Sama vika, onneksi ammuin vahingossa ohi.

Tyhmä valinta kun ei tarte edes osoitella.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
628
Alakulmassa lukee aim weapon RT kun piti uhkailla noita junahemmoja. Painan RT ja pelihahmo ampuu lonkalta yhden hengiltä.

Ja nyt en pääse aloittamaan edes tehtävää uudestaan?

:facepalm:
Selkäytimestä lähtee tähtäys LT tai L1, riippuen pelistä;)
 
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 704
Mitäs on kauramoottorien nimet? Mulla on tietysti: Silver. Tää peli on kuin kaikki länkkärit samassa paketissa. Ohi mennen kuulin huuliharpun tutun kuuloista sävelmää soittelevan. Imullekin pääsin tosin miehen kanssa ja navan alta. Mutta ei siitä sen enempää.. Hatussa sais olla nauha.
 
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
80
Mitäs on kauramoottorien nimet? Mulla on tietysti: Silver. Tää peli on kuin kaikki länkkärit samassa paketissa. Ohi mennen kuulin huuliharpun tutun kuuloista sävelmää soittelevan. Imullekin pääsin tosin miehen kanssa ja navan alta. Mutta ei siitä sen enempää.. Hatussa sais olla nauha.
Kerros lisää tuosta imuutuksesta?
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
247 088
Viestejä
4 306 521
Jäsenet
71 982
Uusin jäsen
tessuoge

Hinta.fi

Ylös Bottom