- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 99
Ja tosiaan tuo aseiden ja niiden panosten kanssa pulaaminen on melkoinen lentosimulaattori itsessään. Huvittavaa tavallaan, että tällaisessa pelissä on monta sivua pitkä listaus näppisbindauksia ja muita asetuksia. Kiva toisaalta että on valinnanvaraa, mutta tarpeettoman monimutkaisen kontollisysteemin ovat tähän kehittäneet monessakin mielessä. Joissakin tilanteissa pitää klikkailla vuorotellen useita eri painikkeita, vaikka normaalisti muissa vastaavissa peleissä homma hoituu yhdellä painikkeella.
Tuo aseiden loadout systeemi on sellainen pikku puzzle/minipeli, joita tässä riittää. Onneksi tuota aserulettia pystyy hieman hillitsemään, jos on valmis luopumaan kymmenistä kivääreistä ja haulikoista, joita ei koskaan käytä ja on valmis pelaamaan max neljällä aseella + heitettävät ja nyrkit.
Leiristä löytyy weapon storage (en muista, tarviiko avata/hommata sinne erikseen). Storagella kannattaa tehdä loadout, jota haluaa käyttää: sidearmit + 1 ase olkapää slottiin ja 1 ase selkäslottiin, loput jättää säilöön. Hepoon ei kannata säilöä mitään ylimääräisiä, koska se sekottaa pakkaa.
Nyt jos Arthur autoholsteroi (ihanaa finglishiä) niin ratsailta poistuessa saat nuo aseet, jotka olet valinnut slotteihin automaattisesti mukaasi. Samaten tehtävissä on oikeat aseet mukana + tehtävän mukana tulevat. Jos aseen haluaa laittaa pois käsistä ratsailla niin käytä TABia, aseen omalla bindillä aseet menevät hevosen storageen.
Mikäli kaakin storagessa on useampi ase niin peli heittää automaattitilanteissa käteen todennäköisesti aseen, joka tekee eniten vahinkoa. Siksi kannattaa (imo) jättää ylimääräisest aseet weapon storageen.
Ei ehkä se ihanteellisin ratkaisu, mutta vähentää weapon wheelissä puljaamista ja sitä lottoa, mikä tuliluikku tällä kertaa arvotaan käteen.
Viimeksi muokattu: