Red Dead Redemption 2

agreskap

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
88
Millä helvetillä tässä pitäisi saada majavasta perfect belt? Nyt olen ampunut perfect majavaa päähän, springfieldillä, repeaterillä, bowilla ja .22:lla. Kaikista tippunut goodiksi vaikka ovat olleet headshotteja. VMP tää metsästys muutenkin kun jäätävä arpominen mikä on oikean kokonen ase millekin elukalle. Sitten vielä despawnaavat elukat. Monesti käynyt niin että joku peura kävelee kalliota päin ja menee sen sisälle tai katoaa. Myöskin tapahtunut sitä että heti kun menettää line of sightin niin elukka ja jäljet despawnaa.

Edit: Joo ei, nyt riitti. Testasin vielä heittoveistä majavaan ja sekin tiputti perfectistä goodiks.
En tiedä mistä johtuu kun en ole metsästellyt mutta huomasin asekaupassa olevan myynnissä .22sen luoteja mitkä ei vahingoita nahkoja.
 
Liittynyt
08.07.2017
Viestejä
748
Sun pitää tarkkailla sitä elukkaa ensin, niin saat siitä infoa ja mm. mikä on paras tappokeino? En nyt muista mitkä nappulat, mutta oliko L2 millä alettiin ja R1:llä analysoi sen elukan?

Noita aseita alkaa olla vähän liikaakin, sais ylimääräiset vaikka myydä pois. Kuinka monta haulikkoa sitä esim tarvii?

Sitten jotain outoa on vyöllä pidettävien reukkujen/pistoolien kanssa, kun en saa millään vietyä asesepälle haluamiani. Vaikka varustan primaryksi ja secondaryksi, niin kaupassa kun koitan modata, niin aseet onki vaihtunu toisiin. Mulla on esim. modattu 'Scofield' ja sain raadolta saaliiksi huonokuntoisen perusversion samasta. Laiton sen secondaryksi, mutta kun meen asesepälle, niin se secondary onkin sitten aiempi pistooli, mikä rancher se nyt olikaan? Eikä siinä valikon listallakaan ole ikinä kaikkia reukkuja, vaan ne 'väärät' ainoastaan?:confused:

Sitten jossain skriptatuissa tehtävissä mulla ei olekaan viimeisimpiä aseita, vaan se perusriffelii ja yksi pistooli, vaikka on Winsu ja tuplapistoolit jo ostettu?:mad:

Eikö tota toista reukkua saa pois reverse-tyylisestä ollenkaan? Kaikki uudet kotelot nahkurillakin näyttää olevan noin päin? Dutchilla on niin mäkin haluun!:shifty:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.06.2017
Viestejä
18
Millä helvetillä tässä pitäisi saada majavasta perfect belt? Nyt olen ampunut perfect majavaa päähän, springfieldillä, repeaterillä, bowilla ja .22:lla. Kaikista tippunut goodiksi vaikka ovat olleet headshotteja. VMP tää metsästys muutenkin kun jäätävä arpominen mikä on oikean kokonen ase millekin elukalle. Sitten vielä despawnaavat elukat. Monesti käynyt niin että joku peura kävelee kalliota päin ja menee sen sisälle tai katoaa. Myöskin tapahtunut sitä että heti kun menettää line of sightin niin elukka ja jäljet despawnaa.

Edit: Joo ei, nyt riitti. Testasin vielä heittoveistä majavaan ja sekin tiputti perfectistä goodiks.
Jousipyssyn nuolia pystyy craftaamaan pienriistalle sopivaksi. En ole itse vielä testannut.
 
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
120
Mistäs tässä näkee pelatun ajan? Xboxi konsolina.
Tämä kiinnostaisi itseäki, tuli se puhelimen appi selattua läpi ja social club sivusto, mutten löytänyt.

Meneeköhän savet pilveen talteen, vai joutuuko sitä alottaan alusta kun one x saapuu :think:

E. Jaa niin pelit ja kaikki xboxin tiedot saakin siirrettyä suoraan toiselle...
 
Viimeksi muokattu:

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 476
Ja ilmeisesti päähän ei saa myöskään perfect eläimellä saa osua. Nuoli riittää, kunhan on tasan yksi osuma.
 
Liittynyt
12.11.2016
Viestejä
122
Tämä kiinnostaisi itseäki, tuli se puhelimen appi selattua läpi ja social club sivusto, mutten löytänyt.

Meneeköhän savet pilveen talteen, vai joutuuko sitä alottaan alusta kun one x saapuu :think:

Eilen xboxi appi ei näyttänyt aikaa, mutta nyt näkyy.
26h jo :)
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
155
Jousipyssyn nuolia pystyy craftaamaan pienriistalle sopivaksi. En ole itse vielä testannut.
Kyllä. Small game arroweita voi tehdä itse. Mutta niihin tarvii flight feathereita eli pitää lähtä ensin lintu metsälle. Korpista taisi saada 2 ja isommista linnuista 3. Melko puuduttavaa hommaa. Kalkkunoista ei saa yhtään noita sulkia.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 137
Menin ja ostin heinäsirkkoja Social Clubin linkin kautta, peli latasi ostoksen heti autosaven latauksen jälkeen mutta ennakkotilaajan sotaratsuni muuttui Tennessee Walkeriksi. Menin Saint Denisin tallille, siellä ei edes näkynyt sotaratsua ostettavissa vaihtoehdoissa, myöskin siteeni hevosen kanssa resetoitui. :itku:

Täytyy vielä ratsastaa Valentineen josko sieltä löytyisi heppa. Meni hyvä kalareissu palkkionmetsästäjiltä karussa pieleen.
 

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 564
Menin ja ostin heinäsirkkoja Social Clubin linkin kautta, peli latasi ostoksen heti autosaven latauksen jälkeen mutta ennakkotilaajan sotaratsuni muuttui Tennessee Walkeriksi. Menin Saint Denisin tallille, siellä ei edes näkynyt sotaratsua ostettavissa vaihtoehdoissa, myöskin siteeni hevosen kanssa resetoitui. :itku:

Täytyy vielä ratsastaa Valentineen josko sieltä löytyisi heppa. Meni hyvä kalareissu palkkionmetsästäjiltä karussa pieleen.
Mun warhorse kuoli kun tein sitä yhtä gunslinger tehtävää jossa kaveria jahdataan junassa. Kun tehtävä oli tehty ja vislasin hevosta kun olin junan katolla niin se vaan otti ja kuoli. Varmaan spawnas junan alle tai jotain... Satula löytyi raiteilta. RIP Roach... Nyt mennään roach II:llä
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 476
Mun warhorse kuoli kun tein sitä yhtä gunslinger tehtävää jossa kaveria jahdataan junassa. Kun tehtävä oli tehty ja vislasin hevosta kun olin junan katolla niin se vaan otti ja kuoli. Varmaan spawnas junan alle tai jotain... Satula löytyi raiteilta. RIP Roach... Nyt mennään roach II:llä
Nämä ennakkotilaus/special version hevoset spawnautuu tallille jossain välissä. Ovat ”kuolemattomia”, toisi kuin normi hepat.
 

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 564
Nämä ennakkotilaus/special version hevoset spawnautuu tallille jossain välissä. Ovat ”kuolemattomia”, toisi kuin normi hepat.
Hmm, ei ole ainakaan tallissa näkynyt... Ehkä se on taas valentinen tallilla ostettavissa 0$ hintaan.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 137
Mun warhorse kuoli kun tein sitä yhtä gunslinger tehtävää jossa kaveria jahdataan junassa. Kun tehtävä oli tehty ja vislasin hevosta kun olin junan katolla niin se vaan otti ja kuoli. Varmaan spawnas junan alle tai jotain... Satula löytyi raiteilta. RIP Roach... Nyt mennään roach II:llä
Kyllä tässä bugeja tosiaan riittää. Ratsastin Valentineen ja sieltä sain uuden Ardennes-tamman, mikäpä siinä, en ole aiemmin tammalla ratsastanutkaan.

Minulla on nyt kolme hevosta joista epäilen yhden olevan tuo bugannut sotaratsu, vaikka sillä ei ole sille antamaani nimeä, sillä on side 4/4.

Nämä ennakkotilaus/special version hevoset spawnautuu tallille jossain välissä. Ovat ”kuolemattomia”, toisi kuin normi hepat.
Kuolemattomuus on hieman harhaanjohtava termi, ennemminkin kyseessä on pysyvä 100% alennus tälle hevosrodulle Valentinessa.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 476
Kyllä tässä bugeja tosiaan riittää. Ratsastin Valentineen ja sieltä sain uuden Ardennes-tamman, mikäpä siinä, en ole aiemmin tammalla ratsastanutkaan.

Minulla on nyt kolme hevosta joista epäilen yhden olevan tuo bugannut sotaratsu, vaikka sillä ei ole sille antamaani nimeä, sillä on side 4/4.



Kuolemattomuus on hieman harhaanjohtava termi, ennemminkin kyseessä on pysyvä 100% alennus tälle hevosrodulle Valentinessa.
No joo joutuu siinä ”kouluttaa sen uusiksi”, mutta muut hevoset kun kuolee, ei peliin tule enää täysin samanlaista uusiksi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 766
Kyllä. Small game arroweita voi tehdä itse. Mutta niihin tarvii flight feathereita eli pitää lähtä ensin lintu metsälle. Korpista taisi saada 2 ja isommista linnuista 3. Melko puuduttavaa hommaa. Kalkkunoista ei saa yhtään noita sulkia.
Tarvitsevat myös haulikon panoksia, muistaakseni. Improved arrows tarvitsee vain nuolen ja höyheniä.

Valentinen lähellä on, junaradan alla, joku "sarjamurhaajan uhri", tms jonka lähistöllä pyörii iso kasa korppikotkia joita voi ammuskella höyhenien takia. Helppoa hommaa jos on aim assist päällä. ;)

Toinen vaihtoehto on mennä joen rannalle ja ottaa deadeye päälle ja ampua koko parvi sorsia kerralla. :D
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 044
Hohhoijakkaa. Maanantai ja töihin raahautuminen katkaisi sopivasti hämmentävän parin päivän pelisession. Erityiskiitokset ymmärtäväiselle muijalle, joka kantoi olutta ja mässyä miesluolaan eikä käynyt edes valittamassa sieltä kuuluvasta räyhäämisestä - ja räyhäämiseksi se myös meni.

Ensimmäisenä voisi sanoa, että kyseessä on perus R*-tekele. Kaipa noille skriptatuille takaa-ajoille sun muille löytyy faninsa, mutta minusta ne on lähinnä rasittavia. Peli voisi suoraan kertoa, että tätä kaveria et sitten saa pysäytettyä tai tapettua ennen kuin juostaan/ratsastetaan ensiksi 10min ympäriinsä ja päästään lopulta paikkaan X, jossa seuraava kohtaus alkaa. Noh, tuo on yksi keino viedä tarinaa ja henkilöhahmoja eteenpäin, joten tyydyn vain hölkkäämään rauhallisesti jahdattavan perässä ja kuuntelen pakolliset dialogit läpi. Kiirettähän noissa ei juuri taida olla. Jos hakkaat hevosestasi kaiken irti, niin välimatka pysyy silti samana. Jos GTAV:ssa pakeneva auto sai välillä ihme turbobuusteja, niin nollasta sataseen sekunnissa kiihdyttävä heppa näyttää vielä naurettavammalle.

R*-skriptat vielä kestää, mutta sitten railoja rakkauteen tuo nuo kontrollit. Joo joo ostin xbox:n ihan tätä peliä ajatellen, joten ei sen ohjaimen kanssa pääse heti sinuiksi, mutta silti varsinkin tähtääminen on äärimmäisen hankalaa, puuduttavaa, vittumaista ja kaikkea siltä väliltä. Tällä hetkellä tulitaistelut menee lähinnä pyöritellessä kameraa oikeaan suuntaan.. taino siis ensiksi mennään vasemmalta ohi ja sitten korjausliike heittää tähtäimen 90 astetta oikealta metsään. Monestikko olen ensiksi tappanut vierestä juoksevan jäniksen ja vasta sitten saanut tähtäimeen varsinaisen vihollisen.

Minulla on näköjään myös tapana ammuskella vahingossa keskellä kaupunkia, mutta tuo kait menee oman kädettömyyden piikkiin. Vielä kun en tajunnut tehdä varsinaisia välitallennuksia, niin nuo kädettömyydet johti lopulta isohkoihin bounteihin. Saint Denisin kaupungissa vahinkoammuskelu päätyi kunnon takaa-ajoon, johon ilmeisesti osallistui koko piirikunnan lainvalvojat. Heppa jäi heti kättelyssä jälkeen, kun kolaroin raitiovaunun kanssa, joten lähdin juoksemaan pakoon kujia pitkin. Matka päättyi umpikujaan, jossa vielä hetken pystyin taistelemaan kontrollien kanssa ampumalla milloin mitäkin ja sitten heräsinkin samaisesta kaupungista 250$ bountyn kera. Toki peli muisti tallentaa tilanteen tässä vaiheessa :itku:

Niitä bounteja piti sitten maksella kaappaamalla ja myymällä vankkureita. Lopulta sekin päättyi kädettömyyteen ja vauhkoontunut kuskiton vankkuri jyräsi päälle sillä lopputuloksella, että kaikki* hevoset pääsivät hengestään ja olin keskellä ei mitään satula kainalossa. Harmittaa vain bondage lvl4 heppa, jonka hienosti alkanut reissu päättyi kovin ikävästi.
*Toinen vankkureiden hevosista jäi kylläkin henkiin, mutta kun kerta oli pakko potkaista päähän, niin päädyin suutuspäissäni lopettamaan kaakin siihen paikkaan.

Jotta viha-rakkaussuhde olisi täydellinen, niin pitäähän sitä olla jotain hyvääkin. Visuaalisesti ja äänimaailmaltaan RDR2 on kyllä melko tiukkaa timanttia. Metsissä samoillessa tulee hyvä fiilis ja maailma tuntuu olevan täynnä pientä liikettä. Pelialueella on myös paljon vaihtelevuutta ja pienet nyanssit kuorruttaa kivasti kakkua. Pienen pieniä juttuja, mutta joku on käyttänyt niihin paljon aikaa. Esim. jäällä liukastelut jne. Näin ~12% pääjuonta pelanneena tarinakin tuntuu olevan ihan laadukasta tavaraa, mutta toistaiseksi olen keskittynyt katsastamaan pelialuetta ja sen tarjoamia aktiviteetteja.

En heitä vielä tässä vaiheessa mitään arvosanaa, kun pelikokemukseen vaikuttaa liikaa avuttomuus tuon helvetin ohjaimen kanssa. Plussaa siitä, että ainakin pakasta vedetty ohjain ei vielä hirveästi natise, kun sitä suutuspäissään vääntelee :lol:

Jatketaan seikkailua neljän jälkeen.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 476
Kannatta pelata aika suosiolla tehtäviä sinne 20-21% paikkeille, jotta pääset chapter kolmoseen. Koska käytännössä chapter 2 on vielä tutoriaalia ja juttuja aukeaa kokoajan.

Tuli tossa itse todettua ettei ois kannattanut tuntikausia tutkia karttaa, kun tarina näyttää käyvän läpi koko kartan. Oli jotenkin tympeää mennä alueelle missä muut esittelee mulle uutta mestas, kun olin omatoimisesti jo tutkinut kaiken.
Tämä aiheutti myös sen, että satunnainen ohikulkija johon olin siellä törmännyt, oli välissä tarinan mukana ilmaantunut toisaalle jotta tein sille tehtävän ja nyt se oli taas tuolla samoilla lauseilla kuin silloin kun kävin paikkoja tutkimassa.

Nyt vedän pelin loppuun tarinan, sivutehtävän ja aktiviteettien varjolla ja jos jää jotain tutkimatta ni katson sen jälkeen sit uusiksi..
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
155
Hohhoijakkaa. Maanantai ja töihin raahautuminen katkaisi sopivasti hämmentävän parin päivän pelisession. Erityiskiitokset ymmärtäväiselle muijalle, joka kantoi olutta ja mässyä miesluolaan eikä käynyt edes valittamassa sieltä kuuluvasta räyhäämisestä - ja räyhäämiseksi se myös meni.

Ensimmäisenä voisi sanoa, että kyseessä on perus R*-tekele. Kaipa noille skriptatuille takaa-ajoille sun muille löytyy faninsa, mutta minusta ne on lähinnä rasittavia. Peli voisi suoraan kertoa, että tätä kaveria et sitten saa pysäytettyä tai tapettua ennen kuin juostaan/ratsastetaan ensiksi 10min ympäriinsä ja päästään lopulta paikkaan X, jossa seuraava kohtaus alkaa. Noh, tuo on yksi keino viedä tarinaa ja henkilöhahmoja eteenpäin, joten tyydyn vain hölkkäämään rauhallisesti jahdattavan perässä ja kuuntelen pakolliset dialogit läpi. Kiirettähän noissa ei juuri taida olla. Jos hakkaat hevosestasi kaiken irti, niin välimatka pysyy silti samana. Jos GTAV:ssa pakeneva auto sai välillä ihme turbobuusteja, niin nollasta sataseen sekunnissa kiihdyttävä heppa näyttää vielä naurettavammalle.

R*-skriptat vielä kestää, mutta sitten railoja rakkauteen tuo nuo kontrollit. Joo joo ostin xbox:n ihan tätä peliä ajatellen, joten ei sen ohjaimen kanssa pääse heti sinuiksi, mutta silti varsinkin tähtääminen on äärimmäisen hankalaa, puuduttavaa, vittumaista ja kaikkea siltä väliltä. Tällä hetkellä tulitaistelut menee lähinnä pyöritellessä kameraa oikeaan suuntaan.. taino siis ensiksi mennään vasemmalta ohi ja sitten korjausliike heittää tähtäimen 90 astetta oikealta metsään. Monestikko olen ensiksi tappanut vierestä juoksevan jäniksen ja vasta sitten saanut tähtäimeen varsinaisen vihollisen.

Minulla on näköjään myös tapana ammuskella vahingossa keskellä kaupunkia, mutta tuo kait menee oman kädettömyyden piikkiin. Vielä kun en tajunnut tehdä varsinaisia välitallennuksia, niin nuo kädettömyydet johti lopulta isohkoihin bounteihin. Saint Denisin kaupungissa vahinkoammuskelu päätyi kunnon takaa-ajoon, johon ilmeisesti osallistui koko piirikunnan lainvalvojat. Heppa jäi heti kättelyssä jälkeen, kun kolaroin raitiovaunun kanssa, joten lähdin juoksemaan pakoon kujia pitkin. Matka päättyi umpikujaan, jossa vielä hetken pystyin taistelemaan kontrollien kanssa ampumalla milloin mitäkin ja sitten heräsinkin samaisesta kaupungista 250$ bountyn kera. Toki peli muisti tallentaa tilanteen tässä vaiheessa :itku:

Niitä bounteja piti sitten maksella kaappaamalla ja myymällä vankkureita. Lopulta sekin päättyi kädettömyyteen ja vauhkoontunut kuskiton vankkuri jyräsi päälle sillä lopputuloksella, että kaikki* hevoset pääsivät hengestään ja olin keskellä ei mitään satula kainalossa. Harmittaa vain bondage lvl4 heppa, jonka hienosti alkanut reissu päättyi kovin ikävästi.
*Toinen vankkureiden hevosista jäi kylläkin henkiin, mutta kun kerta oli pakko potkaista päähän, niin päädyin suutuspäissäni lopettamaan kaakin siihen paikkaan.

Jotta viha-rakkaussuhde olisi täydellinen, niin pitäähän sitä olla jotain hyvääkin. Visuaalisesti ja äänimaailmaltaan RDR2 on kyllä melko tiukkaa timanttia. Metsissä samoillessa tulee hyvä fiilis ja maailma tuntuu olevan täynnä pientä liikettä. Pelialueella on myös paljon vaihtelevuutta ja pienet nyanssit kuorruttaa kivasti kakkua. Pienen pieniä juttuja, mutta joku on käyttänyt niihin paljon aikaa. Esim. jäällä liukastelut jne. Näin ~12% pääjuonta pelanneena tarinakin tuntuu olevan ihan laadukasta tavaraa, mutta toistaiseksi olen keskittynyt katsastamaan pelialuetta ja sen tarjoamia aktiviteetteja.

En heitä vielä tässä vaiheessa mitään arvosanaa, kun pelikokemukseen vaikuttaa liikaa avuttomuus tuon helvetin ohjaimen kanssa. Plussaa siitä, että ainakin pakasta vedetty ohjain ei vielä hirveästi natise, kun sitä suutuspäissään vääntelee :lol:

Jatketaan seikkailua neljän jälkeen.
Ei kyllä kontrollit mene täysin kädettömyyden piikkiin. Olen itsekin tässä ketjussa niistä maininnut ja itsellä kuitenkin 10v takana konsolipelaamista ja Rockstarin pelit on huonoimmasta päästä. Ei vissiin tarvi hioa kun pelit myy muutenkin.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
491
Nuo skriptatut takaa-ajot ovat kyllä ärsyttäneet itseänikin GTA:ssa. Niiden osuus myös tuntuu lisääntyneen selvästi viimeisimmissä peleissä. Muutenkin näistä R*:n peleistä on paljon hävinnyt sitä vapautta jota esim. jossain San Andreaksessa oli. Nyt mennään paljon enemmän tyylillä "ratsasta/aja - katso videota - ratsasta/aja - katso videolta kun ukko tekee asian x valmiiksi - paina nappia y jotta asia x tehdään loppuun (esim räjäytys)".

Tuo em. liiallinen tutkiminen saattaa tosiaan olla hyvä jättää väliin. Tietysti jokainen tyylillään. Laitan seuraavan spoilereihin, ei kerro juonesta mitään mutta pelin maailmasta.

Olen täysin tietämätön sinänsä tästä pelistä tai mitä olisi luvassa, en ole pelannut aiempaa versiota enkä tästä kuullut mitään ennakkojuttuja. Ostin heräteostoksena tämän perjantaina. Olin haahuillut vaan kartan pohjoisosassa ja arvelin, että peli on vain tuollaista maaseutua ja (Valentinen) pikkukaupunkia. Vähän harmittelin, että olisi mukava nähdä tältä ajalta vähän isompikin kaupunki eikä vain tuollaista tuppukylää.

Päädyin sitten ensimmäisen kerran vilkaisemaan pelin mukana tullutta paperikarttaa, kun halusin löytää lähempänä olevan trapperin. Lähdin suuntaamaan etelään kohti Saint Denisia ja leukani loksahti kun maailmahan muuttui täysin. Alkoi tulla selvästi lämpimämpää seutua ja erilaista kasvusta ja kohta väistelinkin alligaattoreita rämeellä. Päädyin Saint Denisiin ja voi veljet, sehän on moderni "suuri" kaupunki, katukiveykset ja raitiovaunut ja kaikki. Kirjaimellisesti kuin olisin tullut eri peliin ja maailmaan.

Pikkujutultahan tämä tähän kirjoitettuna kuulostaa, mutta jotenkin tuli aikamoinen wow-efekti. Vastaavan koin aikanaan ekan kerra GTA V:ta ekoja kertoja pelatessani, kun arvelin kaukana näkyvien vuorten olevan taustakuvaa ja päätin kokeilla mitä käy jos koitan ajaa niiden luokse. Hetken kuluttua olinkin niiden vuorten laella.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 766
Lopulta sekin päättyi kädettömyyteen ja vauhkoontunut kuskiton vankkuri jyräsi päälle sillä lopputuloksella, että kaikki* hevoset pääsivät hengestään ja olin keskellä ei mitään satula kainalossa.
Anteeksi: :D:rofl::D:rofl:
Tässä siis kävi hieman just niin kuin aikaisemmin tuolla ketjussa ennustin (pl. läski hahmo). :hammer:

Itselläkin on hiukan viha/rakkaus -suhde tuohon hevoshommeliin, ja kun olin menettänyt pari heppaa tulitaistelussa ja mm. junan alle (kesken tulitaistelun) niin aloin tallentamaan varmaan about 5 min välein manuaalisesti. Tuo autosave on kyllä täysin hyödytön sen satunnaisen laiskasta tallennustahdista johtuen. ;)

Itse varmaan kuulun vähemmistöön, mutta pidän kontrolleista; ne ovat "realistisen hitaat" ja hevonenkin käyttäytyy kohtalaisen realistisesti (pl. hyppelyt kivien yli tai alas kalliota). OK, joskus joutuu tekemään jonkun hevosen parkkeerauksen uusiksi (ihan kuin sillä olisi väliä), mutta jos pelailee tätä aim-assistilla (kuten ilmiselväsi on tarkoitus :rolleyes:) ja "simulaattorina", niin mielestäni ihan hyvä. Bondattu hevonen kuitekin käyttäytyy niin että sen kanssa voi tehdä kaikenlaista kikkuraa ja pyörimistä tulitaistelussa (tosin niin monta hevosta luoteihin menettäneenä yleensä hyppään heti pois satulasta kun useampi vihollinen tulee näkösälle samaan aikaan... :p ).


Ja mitä muuten hahmon ylensyömiseen tulee, niin oma on rimppakinttu (5.25% lisää damagea! :p ), pitää varmaan lähteä suklaalevyostoksille... :rolleyes:
 
Liittynyt
29.12.2017
Viestejä
87
Itseäni ihmetytti ku pitää siirtää koko rosvojoukon camppia että tyypit siirtää sitä joku 2 km ja sit ollaankin kuin täysin uudella alueella. Mutta sitten tajusin että tässähän on aika pieni tämä kartta loppujenlopuksi. Jotenkin olin siinä käsityksessä että tässä on iso kartta.

Muuten ihan hauskaa ollut. Itse pelaan noi vähän konsolilla että kontrollissakaan ei valittamista. Eniten ärsyttää kamat mitkä tuntuu vähän väliä häviävän hevosen kyydistä.. nahkat jne
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
155
Nahkat häviää ainakin kun kuolee. Pari kertaa käynyt roudaamassa hirvennahkaa leiriin kun joku väijytys iskee juuri ennen leiriä ja kuolema korjaa. Ei auta kun ratsastaa takaisin uuden hirven perään.
 

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 564
Pääseekö sinne ykkösen alueelle missä vaiheessa? Niinku blackwaterin eteläpuolelle armadilloon jne.?
 
Liittynyt
29.12.2017
Viestejä
87
Nahkat häviää ainakin kun kuolee. Pari kertaa käynyt roudaamassa hirvennahkaa leiriin kun joku väijytys iskee juuri ennen leiriä ja kuolema korjaa. Ei auta kun ratsastaa takaisin uuden hirven perään.
Häviää myös monesti ku tekee tehtävää tai tehtävä tulee valmiiksi tms. Tosi ärsyttävää.
 
Liittynyt
21.12.2016
Viestejä
2 478
Chapter 3 ja tehtävistä tulee rahaa ovista ja ikkunoista ja kaikki mahdollinen ostettu ja silti useampi tonni rahaa jäljellä. Ei paljoa tarvetta lähteä tekemään rahan eteen yhtään mitään.

Alussa oli kyllä hienoa kun piti miettiä mitä tekee rahan kanssa ja sitä tuli tipoittain, nyt tilanne on:

"Jos saadaan 5000 dollaria hevosista niin ollaan rikkaita ja murheet tiessään." "Joo no mulla on 3000 taskussa ja aseita sun muita 15 miehen tarpeiksi, että kuinkas paljon tässä nyt jengille ollaan keräämässä rahaa?"
 
Liittynyt
01.03.2017
Viestejä
314
Miksiköhän manuaalinen save on "unable" mulla ja lukon kuva siinä? Xbox one X konsolina. Mielestäni mikään tehtävä tai cutscene ei ollut kesken, kun olen yrittänyt tallentaa manuaalisesti.
 
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 687
Itellä tuli junaryöstöstä pari hassua satasta. Tosin en dynistä viritellyt mihinkään.
 
Liittynyt
01.12.2017
Viestejä
158
Miksiköhän manuaalinen save on "unable" mulla ja lukon kuva siinä? Xbox one X konsolina. Mielestäni mikään tehtävä tai cutscene ei ollut kesken, kun olen yrittänyt tallentaa manuaalisesti.
Se taitaa aueta jossain vaiheessa, mielestäni mulla se ei aluksi ollut auki mutta sitten jossain välissä aukesi
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 476
Löysin netistä ohjeen ps4 pro/4k hdr säädöille:
1: pelistä hdr 500:aan.
2: tv kirkkaus 30:een (LG ohje, mutta mun Sonyssä toimi sama)
3: Automaattinen Dynaaminen kontrasti täysille.
(4): mulla näytti myös värikylläisyydessä olevan säätövaraa niin heitin aavistuksen isommalle.

Edelleen värit on haaleammat kuin pitäisi, mutta utuinen kalvo on kokonaan poissa ja ruoho näyttää edes vihreältä, vaikkakaan ei edelleenkään aivan luonnolliselta.

Toki ongelma on nyt se, että kaikki muut pelit on huonoissa säädöissä, mutta eiköhän ne tän korjaa kuitenkin ja nyt tää on pääpeli, joten säädetään takas kun pätsi tulee.
 

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 564
Samsungin LCD 4k telkkarissa HDR näytti pelin sisäisen kalibroinninkin jälkeen haalealta ja kaikin puolin huonommalta kuin ilman XBOX one S:llä. Sama homma kuin forza horizonin kanssa. Assassin's creed originsissa HDR taas näyttää paremmalta niin vaikea sanoa onko se telkkarin asetuksista kiinni vai pelistä... No nyt kuitenkin HDR disabloitu kun RDR pelailen.

Voi toki olla että ton mun telkkarin HDR on vaan joku "markkinointi HDR" kun on suht halppis telkkari mutta silti se Assassin's creedissä toimii kuten voisi olettaa ja näyttää paremmalta
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
1 264
Edelleen värit on haaleammat kuin pitäisi, mutta utuinen kalvo on kokonaan poissa ja ruoho näyttää edes vihreältä, vaikkakaan ei edelleenkään aivan luonnolliselta.
Samsungin LCD 4k telkkarissa HDR näytti pelin sisäisen kalibroinninkin jälkeen haalealta ja kaikin puolin huonommalta kuin ilman XBOX one S:llä.
Jos kuvassa on kaikki ylivaaleaa, eikä mustakaan ole ihan mustaa, niin kuulostaa siltä että on telkkarin/konsolin asetuksissa HDMI black level valittu väärin. Riippuu ihan telkkarista millä nimellä se sieltä löytyy, mutta yleensä joku black level HIGH/LOW. Minulla ainakin oli tuo PS4 kanssa oletuksena väärin ja kuva oli ylivaalea.
 
Liittynyt
29.12.2017
Viestejä
87
Jos kuvassa on kaikki ylivaaleaa, eikä mustakaan ole ihan mustaa, niin kuulostaa siltä että on telkkarin/konsolin asetuksissa HDMI black level valittu väärin.
Sä oikeasti luulet että se asetus on kaikilla sadoilla ihmisillä jotka valittaa tästä ongelmasta väärin..
Ja jotenkin oudosti oikein muissa peleissä ja leffoissa missä toimii ihan hyvin... :)
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 476
Jos kuvassa on kaikki ylivaaleaa, eikä mustakaan ole ihan mustaa, niin kuulostaa siltä että on telkkarin/konsolin asetuksissa HDMI black level valittu väärin.
Mutta kun siis aivan kaikki muut pelit toimii täysin ongelmitta ja musta on kyllä mustaa. Värit on vain huuhtoutunut pois.
Tästä on ihan uutisoitu jo maailmalla ja aiheesta löytyy YouTubesta keskustelu, että Googleen kun pistää RDR2 hdr problems niin löytyy todella monia ketjuja.
Eli RDR2 hdr on joiltain osin pahasti rikki.
Ja kun oletus asetuksilla on sellainen kalvo koko pelissä että tulee fyysisesti paha olo ja silmät kipeytyy.

Eli ps4 ja tv asetukset on kyllä oikein, mutta pelin hdr ei toimi.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
1 264
Okei okei :) En lukenut ketjua pidemmältä, vastasin vain tuohon mikä tuli heti mieleen.
 
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
80
Tein tuota aarteenetsintä tehtävää, mutta viimmeinen tehtävä tihkasi siellä luolassa. Mulla on kadonnut taskulamppu pelin aikana johku. Yritin pimeässä löytääaarteen, mut eihän siitä mitään tullu.
Onko ideoita mistä jonkun lampun löytäisi?
 

vma

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
305
Tein tuota aarteenetsintä tehtävää, mutta viimmeinen tehtävä tihkasi siellä luolassa. Mulla on kadonnut taskulamppu pelin aikana johku. Yritin pimeässä löytääaarteen, mut eihän siitä mitään tullu.
Onko ideoita mistä jonkun lampun löytäisi?
Puukon tilalle se pitäisi saada, jos ei enää ole muistaakseni general storesta sai ostettua.

edit. Kannattaa aina tehtäviä varten jättää yksi aseslotti tyhjäksi, muuten voi raret mennä ohi nenän. En tiedä saako niitä jälkeenpäin mistään?
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 134
Onhan tämä huikea tekele. Harmi kun muut pelitalot ei näin huolella viimeisteltyjä pelejä saa tehtyä muutamaa harvinaista poikkeusta lukuunottamatta.
Hienoa tunnelmaa koko rahalla.
Ubisoftilla väännetään pelit nopealla aikataululla ulos ja satsataan traileriin josta sitten karsitaankin hienoudet pois itse peliin.
Xbox one x:llä mennään ja kelpaa ainakin pc pelaajalle hienosti täällä.
Voi vaan kuvitella mitä seuraava gta tuo tullessaan kun seuraava sukupolvikin on todennäköisesti konsoleista tullut.
 
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 687
Ne tavarat on aika monen mutkan takana siinä valikossa jos ei oo satulaukussa, selässä, munissa. Mutta kyllä ne varmaan siellä on. Hatutkin oli. Nyt 4 hattua ku ostin aina uuden kun luulin että hävis
 

Aku79

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 085
Vaikuttais siltä että jos pelaa Pro:lla 1080p ruudulla niin kannattaa ottaa supersampling pois käytöstä.

 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
200
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
245 665
Viestejä
4 292 176
Jäsenet
71 686
Uusin jäsen
Bliblop

Hinta.fi

Ylös Bottom